Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 543 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-01-24, 10:13 

Dołączył(a): 2015-07-31, 14:42
Posty: 134
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 10 razy

Auto: BMW 316i N4618b
Elektronika: KME Nevo Plus
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME TUR
Pojemność: 1800
Moc: 116
Kod Silnika: N46B18
Rok Produkcji: 2004
vicia napisał(a):
Nie usprawniło ale poprawiło , odpowiednie wysterowanie wtryskiwaczy bazujące na własnych doświadczeniach zaowocowało większą wydajnością niż producent określał.


To miałem na myśli i teraz główne pytanie czy ten zabieg może wpłynąć na zmniejszenie zużycia lpg na wtryskach Barrakudy pracujących pod kontrolą KME NEVO?
Bo skoro z korekt na + na kompie PB zmieniają się na - na kompie PB, to ileś procent tego gazu dostaje mniej.
Co widać po konkretnym Moim przykładzie.
Jak sądzicie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-01-24, 14:30 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22095
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 731 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Błędna teoria.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-01-29, 08:49 

Dołączył(a): 2015-10-14, 07:30
Posty: 85

Pomógł: 3 razy

Auto: Forester 2.0X
Elektronika: Optima NANO
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zeta S @ 1.2
Dysze: 2,8
Pojemność: 2000
Moc: 158
Kod Silnika: EJ204
Rok Produkcji: 2005
Powracam z tematem braku odczytów sondy szerokopasmowej w aplikacji KME - po OBD, KME PRO - pacjent - forfiter SG 2.0X
Z prośbą do użytkownika Vicia o pomoc i sugestię.
Po sprawdzeniu Pidów programem EOBD Facile, wyszło mi takie coś:
Strzelam że chodzi o O-24-1

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-02-07, 21:15 

Dołączył(a): 2014-09-12, 14:35
Posty: 72

Pomógł: 0 razy

Auto: S60
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Matrix HS
Reduktor: KME Silver
Pojemność: 2,4
Moc: 170kM
Kod Silnika: B5244S
Rok Produkcji: 2007
Witam szanownych forumowiczów!
Ponieważ po ostatnim upgrade softu sterownika straciłem ustawienia i samochód mi zgasł na parkingu musiałem szybko zebrać mapy i ustawić model.

Mam gorącą prośbę o opinie, ponieważ nachylenie modelu wyszło dosyć duże, i czasy wtrysku LPG wydają mi się stosunkowo za duże w stosunku do czasów Pb.

Będę wdzięczny za pomoc


Załączniki:
KME 20160207 wolne obr gaz.jpg
KME 20160207 wolne obr gaz.jpg [ 128.06 KiB | Przeglądane 920 razy ]
KME 20160207 wolne obr benzyna.jpg
KME 20160207 wolne obr benzyna.jpg [ 125.18 KiB | Przeglądane 920 razy ]
KME 20160207 mapa Pb.jpg
KME 20160207 mapa Pb.jpg [ 121.92 KiB | Przeglądane 920 razy ]
KME 20160207 korekty.jpg
KME 20160207 korekty.jpg [ 116.05 KiB | Przeglądane 920 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-02-08, 14:58 

Dołączył(a): 2014-09-12, 14:35
Posty: 72

Pomógł: 0 razy

Auto: S60
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Matrix HS
Reduktor: KME Silver
Pojemność: 2,4
Moc: 170kM
Kod Silnika: B5244S
Rok Produkcji: 2007
Panowie prosiłbym o pomoc. Na tych ustawieniach jak samochód jest zimny to przy próbie przełączenia na gaz silnik gaśnie. Dopiero jak się rozgrzeje to mogę go przełączyć. Czyżby korekty po temperaturze gazu były złe??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-02-08, 18:55 

Dołączył(a): 2011-10-27, 20:16
Posty: 156
Lokalizacja: Stalowa Wola / Kraków

Pomógł: 13 razy

Auto: Ford Mondeo MK3
Elektronika: KME Nevo
Wtryskiwacze: Barracuda 115Nl
Reduktor: KME Tur @1.1bar
Dysze: 2.5mm
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Nadwozia: BWY
Kod Silnika: LCBD
Rok Produkcji: 2004
ramix napisał(a):
Panowie prosiłbym o pomoc. Na tych ustawieniach jak samochód jest zimny to przy próbie przełączenia na gaz silnik gaśnie. Dopiero jak się rozgrzeje to mogę go przełączyć. Czyżby korekty po temperaturze gazu były złe??

Po pierwsze brak mapy gazu, po drugie wysoki masz mnoznik, podnies cisnienie na rekduktorze do 1,2bar, skasuj i zbierz na nowo mape benzyny i odrazu mape gazu. Wtedy zobacz jak mapy sie pokrywaja, i fajnie by bylo podgladnac w korekty silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-02-08, 19:14 

Dołączył(a): 2014-09-12, 14:35
Posty: 72

Pomógł: 0 razy

Auto: S60
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Matrix HS
Reduktor: KME Silver
Pojemność: 2,4
Moc: 170kM
Kod Silnika: B5244S
Rok Produkcji: 2007
Ok, dzięki może jutro powalcze. Wgląd do korekt silnika mam. Mogę sprawdzić LFT I SFT oraz korekty w różnych bankach. Mam ich 5 w zależności od obciążenia lub trybu pracy silnika.

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-02-08, 19:15 

Dołączył(a): 2014-09-12, 14:35
Posty: 72

Pomógł: 0 razy

Auto: S60
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Matrix HS
Reduktor: KME Silver
Pojemność: 2,4
Moc: 170kM
Kod Silnika: B5244S
Rok Produkcji: 2007
Aha sorki że post pod postem ale te korekty gazu dane mi się skasowały po ustawieniu modelu.

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-02-08, 19:29 

Dołączył(a): 2011-10-27, 20:16
Posty: 156
Lokalizacja: Stalowa Wola / Kraków

Pomógł: 13 razy

Auto: Ford Mondeo MK3
Elektronika: KME Nevo
Wtryskiwacze: Barracuda 115Nl
Reduktor: KME Tur @1.1bar
Dysze: 2.5mm
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Nadwozia: BWY
Kod Silnika: LCBD
Rok Produkcji: 2004
ramix napisał(a):
Aha sorki że post pod postem ale te korekty gazu dane mi się skasowały po ustawieniu modelu.

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Nie korekty gazu, tylko mapa gazu. I tak kasuej sie po kazdym kliknieciu "Ustaw model" ale pozniej rysuja sie od nowa przy jezdzie na gazie, nawet bez podpietego laptopa.
Tak jak mowilem, zeby obnizyc mnoznik podnies cisnienie na reduktorze, pozniej nowa mapa benzyny, nowa mapa gazu, podglada na LFT I SFT zeby byly takie same jak na benzynie, jakies korety po obrotach jezeli cos bedzie nie tak, i rano jak auto bedzie zimne podlacz sie do instalacji i podgladaj na korety i wtedy mozesz zrobic korekty po temperaturze, i powinno byc dobrze. Poczytaj forum tutaj masz wszystkie informacje jakie potrzebujesz, musisz poswiecic troche czasu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-02-08, 19:51 

Dołączył(a): 2014-09-12, 14:35
Posty: 72

Pomógł: 0 razy

Auto: S60
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Matrix HS
Reduktor: KME Silver
Pojemność: 2,4
Moc: 170kM
Kod Silnika: B5244S
Rok Produkcji: 2007
Ok, dziękuję. Będę walczyć.

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-02-09, 14:29 

Dołączył(a): 2014-09-12, 14:35
Posty: 72

Pomógł: 0 razy

Auto: S60
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Matrix HS
Reduktor: KME Silver
Pojemność: 2,4
Moc: 170kM
Kod Silnika: B5244S
Rok Produkcji: 2007
Witam Ponownie!

Wczoraj wieczorem postanowiłem dokonać zmian, ponieważ samochód jest mi potrzebny na co dzień. Postaram się opisać po kolei:
1. Podniosłem ciśnienie na reduktorze do 1,2 bara
2. Skasowałem mapy benzyny i gazu
3. Wykonałem auto adaptację i auto setup
4. Zebrałem mapy benzyny na PB 175-2500 obr
5. Zebrałem mapy gazu na gazie
6. Ustawiłem model. Tu skasowały mi się mapy gazu
7. Nie włączyłem OSA

Generalnie zauważyłem że:
- nachylenie w modelu zmalało do 34
- podczas jazdy na benzynie i zbieraniu map PB ciśnienie na reduktorze zmieniało się od 0,6 do 1,3 bara
- podczas jazdy na LPG ciśnienie na reduktorze zmieniało się od 1,05 do 1,3 bara. Jak dałem pełny gaz na 5 biegu do ciśnienie malało do 1,1 bara

Silnik ciepły chodzi bardzo dobrze, ale dziś rano odpalam i przy próbie przełączenia "zdusił" się i zgasł. Przy drugiej próbie to samo ale już przy trzeciej dodałem trochę gazu i gdy wszedł na wyższe obroty to zaskoczył i od tego momentu było ok. temperaturę przełączani mam na 25st.
Dziwna sprawa bo to zaczęło mi się dziać po wykonaniu upgrade. Kolega mi sugeruje, że to mogą być zaolejone wtryskiwacze. Tylko dlaczego wczesnej było ok?

Wieczorem wrzucę screeny bo teraz nie mogę.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-02-09, 17:31 

Dołączył(a): 2014-09-12, 14:35
Posty: 72

Pomógł: 0 razy

Auto: S60
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Matrix HS
Reduktor: KME Silver
Pojemność: 2,4
Moc: 170kM
Kod Silnika: B5244S
Rok Produkcji: 2007
Witam ponownie! Najprawdopodobniej znalazłem przyczynę. Okazało się że mam nieszczelność przy wtryskiwaczach...

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-02-14, 21:27 

Dołączył(a): 2014-09-12, 14:35
Posty: 72

Pomógł: 0 razy

Auto: S60
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Matrix HS
Reduktor: KME Silver
Pojemność: 2,4
Moc: 170kM
Kod Silnika: B5244S
Rok Produkcji: 2007
Witam szanownych kolegów!
Nie wiem czy mogę kontynuować mój problem ponieważ wątek chyba dotyczy Sirocco? Najwyżej proszę moderatorów o przeniesienie do stosownego tematu.

Ale do rzeczy. Pomimo rzekomo znalezionej usterki nadal jest problem z przełączaniem Pb -> LPG i pracą na LPG. Dociągnąłem opaski i sprawdziłem szczelność pianką i powinno być ok, chociaż nie wiem dlaczego po zalogowaniu się do sterownika po paru godzinnej przerwie ciśnienie gazu było 0. Po analizie innych wątków z podobnym problemem postanowiłem zwiększyć czas od załączenia zaworu do rozpoczęcia pracy na LPG do 5s. Zrobiłem tak i ciśnienie wzrosło do 3,7Bar.

Czy to może być reduktor, który jest zanieczyszczony?

Poniżej wrzucam screeny i oscylogram - start na benzynie i przełączenie na LPG


Załączniki:
20160214 KME wysokie ciśnienie.zip [25.33 KiB]
Pobrane 22 razy
Komentarz: Ostygnięty silnik po paru godzinach
KME po ostygnieciu silnika 800x600.jpg
KME po ostygnieciu silnika 800x600.jpg [ 72.43 KiB | Przeglądane 793 razy ]
Komentarz: Wysokie cisnienie
KME 20160214 bufor 800x600.jpg
KME 20160214 bufor 800x600.jpg [ 80.59 KiB | Przeglądane 793 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-02-14, 21:57 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 15263
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 779 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
ramix napisał(a):
Czy to może być reduktor, który jest zanieczyszczony?

Tak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-02-14, 22:11 

Dołączył(a): 2014-09-12, 14:35
Posty: 72

Pomógł: 0 razy

Auto: S60
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Matrix HS
Reduktor: KME Silver
Pojemność: 2,4
Moc: 170kM
Kod Silnika: B5244S
Rok Produkcji: 2007
tryszawy napisał(a):
ramix napisał(a):
Czy to może być reduktor, który jest zanieczyszczony?

Tak

Dziękuję, nie będę się bawił w regeneracje bo i na to czasu nie mam tylko zamówię nowy. Mam tylko jeszcze dwa pytania:

1. Czy KME TUR będzie lepszym zamiennikiem do S60 2,4 170KM wolnossący silnik? Pytam bo czytałem że bardziej jest odporny na zanieczyszczenia a mój Silver ma dopiero 50tys km.
2. Czy po użyciu opcji "otwórz zawór wcześniej" na np. 5s reduktor powinien trzymać ciśnienie ustawione tzn przykładowo 1,2Bara a nie 3Bary mimo że silnik jest na Pb??

Dziękuję za odpowiedź i pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 543 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO