Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 556 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-02-14, 22:23 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 15937
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 860 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
ramix napisał(a):
nie będę się bawił w regeneracje bo i na to czasu nie mam tylko zamówię nowy. Mam tylko jeszcze dwa pytania:

Ja bym go zregenerował, przy okazji zrobił bym go przyjaznym w czyszczeniu a nowy tur? nie wiem ,może inni coś Ci napiszą
Jak jest czysty reduktor z czystym zaworem przed reduktorem to takich problemów nie ma a syf potrafi zdziałać cuda.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-02-14, 23:18 

Dołączył(a): 2014-09-12, 14:35
Posty: 121

Pomógł: 1 razy

Auto: S60
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Matrix HS
Reduktor: KME Silver
Pojemność: 2,4
Moc: 170kM
Kod Silnika: B5244S
Rok Produkcji: 2007
Ok, dzięki jutro podejmę decyzję co z tym robić, czy kupować nowy czy regenerować


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-02-18, 17:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-12-03, 23:07
Posty: 206
Lokalizacja: Wln, Łdz

Pomógł: 0 razy

Auto: Citroen Xsara II / C4 II
Elektronika: KME Diego G3 / -
Wtryskiwacze: Barracuda / -
Reduktor: Zavoli Zeta N / -
Pojemność: 1600 / 1600
Moc: 110 / 120
Kod Silnika: TU5JP4 / EP6
Rok Produkcji: 2004 / 2014
Mam szybkie pytanie, czy sterownik KME NEVO Plus, wersja dla 6 cylindrów, może również współpracować z 4 cylindrami?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-02-18, 18:07 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23232
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 831 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
może.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-03-31, 06:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-03-19, 08:51
Posty: 145

Pomógł: 2 razy

Auto: Ford Fusion 1.4 16V
Elektronika: LPG Tech 324/ODB
Wtryskiwacze: AC w01
Reduktor: SHARK 1200
Dysze: 2,0
Pojemność: 1400
Moc: 87
Rok Produkcji: 2008
piotrek11086 napisał(a):
Witam.

Wracając do pytania s@parator'a, to te zestawy różnią się tym, że Nevo PLUS ma dodatkową wiązkę i można tam podłączyć lambdy, czujniki temperatur, przetwornik przepływomierz-obciążenie itp
Ale jak chcesz zmieniać na Nevo to na Twoim miejscu zainteresowałbym się wersją PRO, bo prócz tego co ma wersja PLUS ma dodatkowo adapter OBD.

Co do wymiany elektroniki to jeżeli potrafisz posługiwać się miernikiem i lutownicą to nie będziesz miał problemów. No i na końcu strojenie :-)

Pozdrawiam

Wracajac do tematu w schemacie widze ze musialbym sie wpiac kablami w odb w aucie czy mam dodatkową zlaczke z adapterem firmowym z przejsciem ??
czy zestaw bez odb jest kompatybilny z innymi adapterami z serii odb na ELM327 na przyklad.w programie nie widze polaczenia z takim interfejsem tylko z firmowym..

dobra doczytalem schemat
wersja NEOVO4-ma wyprowadzenia do odb mozna dokupic ODB.?
wersja neowo4 plus jest do 8 cylindrow.-mozna dokupic ODB ?
wersja Neovo 4 plus\ODB- lutujemy do ODB w aucie ODB jest juz w sterowniku?
czy cos przeoczylem.

Czy wersja bez odb wystarczy do poprawne kalibracji ustawienia auta jak i na Benzynie tak i na gazie ..? nie widze podlaczenia do sondy lambda wiec wydaje mi sie ze producent polecial na skróty wymuszajac zakup z ODB..ale opinie wasze mile widziane..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-04-01, 07:13 

Dołączył(a): 2012-04-23, 18:11
Posty: 355
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Pomógł: 24 razy

Auto: Toyota Starlet / Avensis
Elektronika: NEVO PLUS / NEVO PRO
Wtryskiwacze: REG FAST / HANA
Reduktor: Silver / Silver
Pojemność: 1332 / 1794
Moc: 75 / 129
Kod Nadwozia: EP91 / T22 FL
Kod Silnika: 4E-FE / 1ZZ-FE
Rok Produkcji: 1997 / 2001
s@parator napisał(a):
Wracajac do tematu w schemacie widze ze musialbym sie wpiac kablami w odb w aucie czy mam dodatkową zlaczke z adapterem firmowym z przejsciem ??
czy zestaw bez odb jest kompatybilny z innymi adapterami z serii odb na ELM327 na przyklad.w programie nie widze polaczenia z takim interfejsem tylko z firmowym..

dobra doczytalem schemat
wersja NEOVO4-ma wyprowadzenia do odb mozna dokupic ODB.?
wersja neowo4 plus jest do 8 cylindrow.-mozna dokupic ODB ?
wersja Neovo 4 plus\ODB- lutujemy do ODB w aucie ODB jest juz w sterowniku?
czy cos przeoczylem.

Czy wersja bez odb wystarczy do poprawne kalibracji ustawienia auta jak i na Benzynie tak i na gazie ..? nie widze podlaczenia do sondy lambda wiec wydaje mi sie ze producent polecial na skróty wymuszajac zakup z ODB..ale opinie wasze mile widziane..

Witam.

No to pokolei:
- wersja Nevo (z jednym złączem) - brak dodatkowych podłączeń np. lambda
- wersja Nevo Plus (dwa złącza) - to samo co Nevo + dodatkowo podłączenie do drugiego złącza lambd, czujników
- wersja Nevo Pro (dwa złącza) - to samo co Nevo i Nevo Plus + dodatkowo adapter OBD na pokładzie.

Do wersji Nevo i Nevo Plus można podłączyć adapter OBD KME i mieć to co wersja Pro, ale w dwóch urządzeniach.

Nic nie koliduje z tym, aby podłączyć zewnętrzny skaner ELM327 nawet jak masz wersję z OBD. W Nevo z OBD zaczyna się łączyć po 30sek od przekręcenia kluczyka na "zapłon".

Każdą wersję można ustawić precyzyjnie, aby auto jeździło jak na noPB. Używasz do tego Mapy korekt w Nevo.
Aby to dobrze zrobić stroisz auto na dwa interfejsy: LPG i OBD2. Obserwujesz jak zachowują się korekty SFT i LFT i wprowadzasz do odpowiednich komórek takie wartości, aby korekty SFT i LFT były na LPG takie same jak na noPB.
Jak masz wersję Pro to na koniec włączasz adaptację OBD, wprowadzasz zakresy korekt i jeździsz. Wtedy Nevo pilnuje, aby korekty trzymały się w zadanych granicach.

Mam nadzieję, że wytłumaczyłem w miarę przejrzyście :)

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-04-02, 15:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-03-19, 08:51
Posty: 145

Pomógł: 2 razy

Auto: Ford Fusion 1.4 16V
Elektronika: LPG Tech 324/ODB
Wtryskiwacze: AC w01
Reduktor: SHARK 1200
Dysze: 2,0
Pojemność: 1400
Moc: 87
Rok Produkcji: 2008
Ok dzieki za wyjasnienie
ps,,
ma ktos na zbyciu w dobrej cenie kme neovo plus lub pro z wiazka..?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-04-09, 22:32 

Dołączył(a): 2016-04-07, 20:23
Posty: 21

Pomógł: 0 razy

Auto: a3
Elektronika: KME Nevo
Wtryskiwacze: REG Fast
Reduktor: Tomaseto
Pojemność: 1600
Moc: 102
Nie wiem co za inteligent wsadził tak toporne końcówki mocy (4 tranzystory). Toć to jakaś tragedia jest. Musiałem wylutować cztery i wlutować inne (większe -gabaryt). Teraz nie mam problemu ze spalonymi obudowami cewek.
Fakt taki, że sterownik padł po ok 100.000km (tranzystory). Po ich samodzielnej wymianie dalej pracuje.

Druga sprawa, że te L5050n3 są dostępne w Chinach i Niemczech za kosmiczną sumę. A wystarczyło włożyć inne, lepsze i tańsze z Polski a nie scalaki wielkości ziarenka. IMO Porażka. Nie wiem jak w nowszych sterownikach czy one występują dalej czy zostały poprawione i zastąpione lepszymi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 05:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-03-19, 08:51
Posty: 145

Pomógł: 2 razy

Auto: Ford Fusion 1.4 16V
Elektronika: LPG Tech 324/ODB
Wtryskiwacze: AC w01
Reduktor: SHARK 1200
Dysze: 2,0
Pojemność: 1400
Moc: 87
Rok Produkcji: 2008
husar napisał(a):
Nie wiem co za inteligent wsadził tak toporne końcówki mocy (4 tranzystory). Toć to jakaś tragedia jest. Musiałem wylutować cztery i wlutować inne (większe -gabaryt). Teraz nie mam problemu ze spalonymi obudowami cewek.
Fakt taki, że sterownik padł po ok 100.000km (tranzystory). Po ich samodzielnej wymianie dalej pracuje.

Druga sprawa, że te L5050n3 są dostępne w Chinach i Niemczech za kosmiczną sumę. A wystarczyło włożyć inne, lepsze i tańsze z Polski a nie scalaki wielkości ziarenka. IMO Porażka. Nie wiem jak w nowszych sterownikach czy one występują dalej czy zostały poprawione i zastąpione lepszymi?

kolego trzeba czytac opis symbolu ..
to nie koncowka mocy a Tranzystor mocy zabezpieczeniem..TYRYSTOR.
L -oznacza firme badz linie produkcyjna
50- to napiecie w jakim pracuje -gorne.
50 - to Amperarz
3R to -potrojne zabezpieczenie
spokojnie w TME dobierzeszte elementy bez pomocy chinskich przyjaciol..
Cytuj:
Teraz nie mam problemu ze spalonymi obudowami cewek.
a co ma piernik do wiatraka po to ustalono napuecie by nie przegrzalo tych cewek doszukuj sie raczej zwarc na nich lub po drodze do nich bo obciarzone Tyrystory bie wytrzymaly w koncu..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 07:56 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 25236
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2179 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
s@parator napisał(a):
Tranzystor mocy zabezpieczeniem..TYRYSTOR.

tyrystor to nie tranzystor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 08:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-03-19, 08:51
Posty: 145

Pomógł: 2 razy

Auto: Ford Fusion 1.4 16V
Elektronika: LPG Tech 324/ODB
Wtryskiwacze: AC w01
Reduktor: SHARK 1200
Dysze: 2,0
Pojemność: 1400
Moc: 87
Rok Produkcji: 2008
Mirosław napisał(a):
s@parator napisał(a):
Tranzystor mocy zabezpieczeniem..TYRYSTOR.

tyrystor to nie tranzystor

tak ale zabezpieczenie masz tyrystora..o to chodzi
Patrz nota katalogowa podzespolu..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 08:22 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 25236
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2179 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
misiu znajdź sobie definicję tyrystora, opis, sposób działania
poczytasz, zrozumiesz to może przestaniesz mącić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 08:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-03-19, 08:51
Posty: 145

Pomógł: 2 razy

Auto: Ford Fusion 1.4 16V
Elektronika: LPG Tech 324/ODB
Wtryskiwacze: AC w01
Reduktor: SHARK 1200
Dysze: 2,0
Pojemność: 1400
Moc: 87
Rok Produkcji: 2008
Mirosław napisał(a):
misiu znajdź sobie definicję tyrystora, opis, sposób działania
poczytasz, zrozumiesz to może przestaniesz mącić

to znajdz sobie cycu datasheet tego ukladu i poczytaj ze zrozumieniem ..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 09:09 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 25236
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2179 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
ech ... cyce opadają :?
trzymaj się Winnetou


Załączniki:
Komentarz: OMNIFET fully protected low-side driver
L5050N3tr.pdf [476.65 KiB]
Pobrane 47 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 11:17 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5064
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 195 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
s@parator napisał(a):
to nie koncowka mocy a Tranzystor mocy zabezpieczeniem..TYRYSTOR.

To ja jeszcze dopytam czym różni się końcówka mocy, od "tyrystora tranzystora" :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 556 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO