Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: KME silver puszcza gaz do podciśnienia
PostLink | Napisane: 2011-02-09, 08:05 

Dołączył(a): 2009-08-02, 19:40
Posty: 62
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Vectra B
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Valtek
Reduktor: KME Gold
Dysze: 2,2
Pojemność: 1998
Moc: 136
Kod Silnika: X20XEV
Rok Produkcji: 1999
Witam,

od jakiegoś czasu mam taką przypadłość że mój KME silver (jak się przełączy już instalka na gaz a on jednak nie jest dobrze rozgrzany) puszcza gaz do podciśnienia. Jak auto dobrze się rozgrzeje to już ten objaw nie występuje. Dlatego mam pytanko czy istnieje jakieś bezpieczne rozwiązanie żeby się tej przypadłości samemu pozbyć czy może w grę wchodzi tylko kompletna regeneracja reduktora? Było coś w kilku wątkach na ten temat ale ja założyłem wątek po to aby jakoś uporządkować informacje dokładnie na temat tej usterki bo wydaje mi się że nie jestem jedyny którego to spotyka. Będę wdzieczny za wszystkie fachowe i konkretne porady


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-09, 09:07 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17745
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1052 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Wymień śruby na krótkie i pojedyńcze, spr. zawór bezpieczeństwa, stan gumki w głowicy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-09, 09:58 

Dołączył(a): 2010-03-03, 18:51
Posty: 701
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 2 razy

Auto: Jeep Grand Cherokee WG
Elektronika: Stag 300 plus
Wtryskiwacze: REG Fast 2,4mm
Reduktor: Prins
Pojemność: 4701
Moc: 220
Do wymiany oring na zaworze bezpieczeństwa. Można też delikatnie rozciągnąć sprężynkę. Zawór bezpieczeństwa jest pod mosiężną śrubą przy kolankach wodnych.


Ostatnio edytowano 2011-02-09, 10:00 przez pszemek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-09, 10:12 

Dołączył(a): 2009-08-02, 19:40
Posty: 62
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Vectra B
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Valtek
Reduktor: KME Gold
Dysze: 2,2
Pojemność: 1998
Moc: 136
Kod Silnika: X20XEV
Rok Produkcji: 1999
a jaki rozmiar ma taki oring i gdzie sie go kupuje? powinien byc jakis gazoodporny?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-09, 10:22 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17745
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1052 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
W Wa-wie przy ul. Łopuszńskiej jest firma GG Trading i Oni dobiorą Ci każdy O-ring czy uszczelkę a jaki? to trzeba by rozebrać zawór i zobaczyć.
Ale ja Ci proponuje regenerację reduktora z zamianą śrub, wymianą zestawu naaprawczego, czyszczeniem, naprawdę warto to zrobić. Będziesz miał znowu trochę spokoju. I pewnie dasz radę to zrobić sam tak jak ja to zrobiłem ,to nie jest jakaś ,,wielka filozofia,, ,a co i jak to jest już na tym forum opisane z fotkami nawet.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-09, 10:57 

Dołączył(a): 2009-08-02, 19:40
Posty: 62
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Vectra B
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Valtek
Reduktor: KME Gold
Dysze: 2,2
Pojemność: 1998
Moc: 136
Kod Silnika: X20XEV
Rok Produkcji: 1999
czytałem jak to zrobiłeś u siebie tylko nie mam warunków pod blokiem żeby coś takiego zrobić a teraz to i temperatura na zewnątrz nie za barzdzo nadaje się do takiej roboty, wiec do ciepłej wiosny raczej nic nie bede grzebał, dlatego narazie chce to zrobić najtańszym kosztem. W zasadzie od ostatniej regeneracji mojego reduktora zrobilem ze 40k km wiec chyba nie ma jeszcze potrzeby go regenerować.

dzieki za adres z oringami


Ostatnio edytowano 2011-02-09, 11:03 przez pieczka, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-09, 12:00 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17745
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1052 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Doraźnie to ,,skasuj luzy,, śrub skręcających reduktor ,kluczem imbusowym 5mm i nasadową 10 . I je w miarę mozliwosci kontroluj. A 40 000km przy tej ilości syfu w gazie to może się okazać juz ,,wyczynem,, :!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-09, 13:52 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12121
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
taka przeróbka uleczy Twój reduktor.


Załączniki:

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-09, 13:55 

Dołączył(a): 2010-03-03, 18:51
Posty: 701
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 2 razy

Auto: Jeep Grand Cherokee WG
Elektronika: Stag 300 plus
Wtryskiwacze: REG Fast 2,4mm
Reduktor: Prins
Pojemność: 4701
Moc: 220
tryszawy napisał(a):
A 40 000km przy tej ilości syfu w gazie to może się okazać juz ,,wyczynem,,

Dokładnie, ja swojego rozebrałem po 25kkm na LPG i już była masa syfu. Wymieniłem membrany i wszelkie inne gumki - wszystko co było w zestawie naprawczym. Przy następnej regeneracji przerobię go na szpilki M8/M6.


Ostatnio edytowano 2011-02-09, 13:56 przez pszemek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-09, 14:48 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24271
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 908 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
pszemek napisał(a):
ja swojego rozebrałem po 25kkm na LPG i już była masa syfu.
a ja rozebrałem po około 50 kkm i syfu było niewiele.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-09, 15:03 

Dołączył(a): 2010-03-03, 18:51
Posty: 701
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 2 razy

Auto: Jeep Grand Cherokee WG
Elektronika: Stag 300 plus
Wtryskiwacze: REG Fast 2,4mm
Reduktor: Prins
Pojemność: 4701
Moc: 220
W moim cały ten zawór na klucz 27 był "zaklajstrowany".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-09, 19:53 

Dołączył(a): 2009-08-02, 19:40
Posty: 62
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Vectra B
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Valtek
Reduktor: KME Gold
Dysze: 2,2
Pojemność: 1998
Moc: 136
Kod Silnika: X20XEV
Rok Produkcji: 1999
Boje sie troche rozbierać ten reduktor żeby czegoś nie spierdzielić. Bo jak sie spierdzieli to już tylko zostaje kupić nowy za 250zł.

Czy po wymianie tych wszystkich membran wystarczy go zainstalowac z powrotem i tylko cisnienie ustawić?


Ostatnio edytowano 2011-02-09, 20:00 przez pieczka, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-09, 21:09 

Dołączył(a): 2008-12-08, 18:57
Posty: 233
Lokalizacja: Łask

Pomógł: 4 razy

Auto: peugeot 307, passat b5
Elektronika: kme NEVO PRO,kme NEVO
Wtryskiwacze: barracuda115, valtek
Reduktor: TUR, TUR
Dysze: brak, 2,3
Pojemność: 2000, 1600
Moc: 136 km, 101km
Kod Silnika: ew10j4,AHL
Rok Produkcji: 2002,1998
na początek klucz chyba 10 i dobrze go skręcić. To powinno zadziałać, tak jak u mnie. sparciałych gumek zaworu juz nie ma. wszystkie z tej partii juz dawno po reklamacjach ;-)


Ostatnio edytowano 2011-02-09, 21:10 przez mikrus25, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME silver puszcza gaz do podciśnienia
PostLink | Napisane: 2012-12-11, 11:36 

Dołączył(a): 2010-12-07, 22:31
Posty: 100
Lokalizacja: Kielce

Pomógł: 0 razy

Auto: Bmw 320i
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: Valtek,
Reduktor: Kme Silver
Dysze: 2,5mm
Pojemność: 2000
Moc: 150
Kod Silnika: m50b20
Rok Produkcji: 1994
Witam panowie, mam problem z KME Silver, wszystko zaczęło się chyba od momentu kiedy reduktor puszczał gaz, i dokręciłem go tymi 4-ema śrubami. Przestało śmierdzieć gazem jednak wydaje mi się że od tego momentu puszcza gaz podciśnieniem.
Objawy takie że jak zimny to długo odpala,
Jak było bardzo mało gazu to odpaliło autko od strzała (jak wcześniej)

Cytuj:
(jak się przełączy już instalka na gaz a on jednak nie jest dobrze rozgrzany) puszcza gaz do podciśnienia

Możliwe jest że jeśli za wcześnie przerzuca na gaz gdy reduktor jest niedogrzany to przez to się tak dzieje?
Cytuj:
Doraźnie to ,,skasuj luzy,, śrub skręcających reduktor ,kluczem imbusowym 5mm i nasadową 10
te 4 10-tki dokręciłem, a kluczem imbusowym się reguluje ciśnienie jeśli dobrze pamietam.
Ciśnienie mam ustawione na 0.95 ale to chyba nie ma nic wspólnego z tym podciśnieniem

Rozumiem że zazwyczaj pomaga mocne dokręcenie tych czterech śrub?
Jeśli to nie pomoże to kupować zestaw naprawczy? czy rozebrać najpierw i przeczyścić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME silver puszcza gaz do podciśnienia
PostLink | Napisane: 2012-12-11, 12:19 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17745
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1052 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
pdasiek napisał(a):
Jeśli to nie pomoże to kupować zestaw naprawczy? czy rozebrać najpierw i przeczyścić


Najpierw kup zestaw naprawczy i dopiero rozbieraj a może zrób jeszcze to post89514.html?hilit=moja modernizacja KME gold silver#p89514


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO