Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 200 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kolektor po 2 latach na lubryfikacji....tfu...
PostLink | Napisane: 2016-08-10, 16:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-07-15, 21:06
Posty: 5425
Lokalizacja: Sosnowiec

Pomógł: 299 razy

Auto: Laguna II ph2
Elektronika: Stag 300 ISA2
Wtryskiwacze: RegFast
Reduktor: Zeta S
Pojemność: 2.0T
Moc: 170 KM
Kod Silnika: F4R 786 / 787
Rok Produkcji: 2006
Mam dokładnie tak samo - jak stoję przed przejazdem kolejowym i wyłaczam silnik, to chwilę przed przełączam na benzyne. Lepiej nie zużywać drogiej benzyny, niż LPG.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kolektor po 2 latach na lubryfikacji....tfu...
PostLink | Napisane: 2016-08-17, 07:51 

Dołączył(a): 2013-07-05, 12:16
Posty: 29

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Corsa
Elektronika: BRC FLY SF
Wtryskiwacze: OMVL DREAM (niebieskie).
Reduktor: ALASKA AT09
Pojemność: 1200
Moc: 75
Kod Silnika: Z12XE
Rok Produkcji: 2004
BlueMan napisał(a):
Mam dokładnie tak samo - jak stoję przed przejazdem kolejowym i wyłaczam silnik, to chwilę przed przełączam na benzyne. Lepiej nie zużywać drogiej benzyny, niż LPG.


:-)

LPG jest po to żeby na nim jeździć, a tym co kombinują przełączają 2-3 kilometry przed celem silnik w końcu tak samo umrze jak i tym co jeżdżą normalnie na prawidłowo ustawionej instalacji LPG.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kolektor po 2 latach na lubryfikacji....tfu...
PostLink | Napisane: 2016-08-17, 12:48 

Dołączył(a): 2012-04-23, 06:45
Posty: 290
Lokalizacja: gdańsk

Pomógł: 1 razy

Auto: Mondeo MKIII
Elektronika: Stag 300 premium
Wtryskiwacze: regfast
Reduktor: Lovato FAST SMART RGJ HP
Pojemność: 2500
Moc: 170
Rok Produkcji: 2002
Mój stary ma Seicento 1.100 ccm w gazie. Jeździ na z Gdyni na stację benzynową do Wejherowa bo tam mają gaz 3 grosze taniej niż w Gdyni. Butla całe 30 litrów mieści. Łatwo policzyć ile oszczędza. Ale do pustego łba mu nie przyjdzie że po drodze spali na tych 30 kilometrach 2 litry gazu. Ot taki typ co chodzi po marketach i szuka przeterminowanych produktów, bądź rozbieżności w cenie półkowej i z gazetki po czym leci do obsługi i prosi o rozmowę kierownika.
Ten sam typ człowieka co jeździ na gazie i próbuje dbać o silnik przełączając po setkach kilometrów na kilka minut na benzynę. Przaśny pomysł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kolektor po 2 latach na lubryfikacji....tfu...
PostLink | Napisane: 2016-08-17, 19:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-25, 15:52
Posty: 4497
Lokalizacja: Mikołajki

Pomógł: 135 razy

Auto: Ford Focus
Elektronika: Stag 300+
Wtryskiwacze: Keihin pomarańczowe
Reduktor: Voltran SGI
Pojemność: 1988
Moc: 130
Kod Nadwozia: Ghia
Kod Silnika: EDDC
Rok Produkcji: 2000
kryst16, nie załapałeś. Jak zgasisz na LPG to oszczędzasz LPG jak zgasisz na benzynie to oszczędzasz benzynę. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kolektor po 2 latach na lubryfikacji....tfu...
PostLink | Napisane: 2016-09-21, 09:36 

Dołączył(a): 2016-08-24, 16:53
Posty: 522

Pomógł: 28 razy

Auto: Passat
zico napisał(a):
kryst16, nie załapałeś. Jak zgasisz na LPG to oszczędzasz LPG jak zgasisz na benzynie to oszczędzasz benzynę. :)

skomplikowane troche heheh


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kolektor po 2 latach na lubryfikacji....tfu...
PostLink | Napisane: 2016-09-21, 10:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-07-15, 21:06
Posty: 5425
Lokalizacja: Sosnowiec

Pomógł: 299 razy

Auto: Laguna II ph2
Elektronika: Stag 300 ISA2
Wtryskiwacze: RegFast
Reduktor: Zeta S
Pojemność: 2.0T
Moc: 170 KM
Kod Silnika: F4R 786 / 787
Rok Produkcji: 2006
Galaxy napisał(a):
zico napisał(a):
kryst16, nie załapałeś. Jak zgasisz na LPG to oszczędzasz LPG jak zgasisz na benzynie to oszczędzasz benzynę. :)

skomplikowane troche heheh

Można się przyzwyczaić :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kolektor po 2 latach na lubryfikacji....tfu...
PostLink | Napisane: 2016-09-21, 17:01 

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:53
Posty: 2745
Lokalizacja: Jastrzębie_Z/N_Sącz

Pomógł: 274 razy

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
Przechlapane jakby to teściowa usłyszała lub przeczytała.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kolektor po 2 latach na lubryfikacji....tfu...
PostLink | Napisane: 2016-09-21, 17:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-12-30, 16:35
Posty: 232

Pomógł: 7 razy

Auto: Megane 1.6 8v
Elektronika: tech 204
Wtryskiwacze: omvl
Reduktor: vr-l
Dysze: 2,0
Pojemność: 1598
Moc: 75
Rok Produkcji: 1997
moze sprobuj zaprzegnac konie...spadek spalania do zera wrecz gwarantowany :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kolektor po 2 latach na lubryfikacji....tfu...
PostLink | Napisane: 2016-09-21, 18:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-12-30, 16:35
Posty: 232

Pomógł: 7 razy

Auto: Megane 1.6 8v
Elektronika: tech 204
Wtryskiwacze: omvl
Reduktor: vr-l
Dysze: 2,0
Pojemność: 1598
Moc: 75
Rok Produkcji: 1997
tryszawy napisał(a):
zyggi napisał(a):
moze sprobuj zaprzegnac konie...spadek spalania do zera wrecz gwarantowany :lol:




żeby nie ten wydech prosto w nos to by nie trzeba było samochodu wymyśleć :!:


wlaczysz obieg zamkniety i po problemie :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kolektor po 2 latach na lubryfikacji....tfu...
PostLink | Napisane: 2016-09-23, 15:33 

Dołączył(a): 2012-04-23, 06:45
Posty: 290
Lokalizacja: gdańsk

Pomógł: 1 razy

Auto: Mondeo MKIII
Elektronika: Stag 300 premium
Wtryskiwacze: regfast
Reduktor: Lovato FAST SMART RGJ HP
Pojemność: 2500
Moc: 170
Rok Produkcji: 2002
Moc zwiększona dwukrotnie, spalanie spada z 12 litrów do nie całych 8 litrów! 190 KM/h Mercedesem 190! Prawdopodobnie uda mu się zrobić silnik bez chłodnicy bo jego para odbiera z niego ciepło! Jego znajomy przejechał na takim systemie PÓŁTORA MILIONA KILOMETRÓW!! Chociaż system przechodzi dopiero testy..Miałem 190tkę z takim przebiegiem ale użytkowaną od 94 roku..
CO ON BIERZE? Też chcę.
https://www.youtube.com/watch?v=NG5052C7b9o


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kolektor po 2 latach na lubryfikacji....tfu...
PostLink | Napisane: 2016-09-24, 16:34 

Dołączył(a): 2011-04-03, 18:32
Posty: 196

Pomógł: 1 razy

Auto: Hyundai Tucson
Elektronika: Qbox plus
Wtryskiwacze: Hana zielone
Reduktor: AC R01 do 150km
Pojemność: 1975
Moc: 141
Kod Nadwozia: SUV
Kod Silnika: G4GC
Rok Produkcji: 2007
dotrysk pary wodnej, było już https://www.youtube.com/watch?v=l2vi-TvyA3Q
jest na to patent, działa, ale chłopaczyna z ta 2x moca to przesadził.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kolektor po 2 latach na lubryfikacji....tfu...
PostLink | Napisane: 2016-09-26, 14:18 

Dołączył(a): 2012-04-23, 06:45
Posty: 290
Lokalizacja: gdańsk

Pomógł: 1 razy

Auto: Mondeo MKIII
Elektronika: Stag 300 premium
Wtryskiwacze: regfast
Reduktor: Lovato FAST SMART RGJ HP
Pojemność: 2500
Moc: 170
Rok Produkcji: 2002
Tak się zastanawiam jak po kilku tysiącach kilometrów silnik i głowica wygląda od środka. Nie od dziś wiadomo że woda to wróg jako paliwo. Zastanawia nawet fakt że "testy" odbywają się na silnikach Mercedesa które są słynne z żywotności i jazdy na wszystkim, nawet oleju po frytkach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kolektor po 2 latach na lubryfikacji....tfu...
PostLink | Napisane: 2016-09-26, 14:42 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-04-24, 22:23
Posty: 8556
Lokalizacja: Ełk/wawa

Pomógł: 459 razy

Auto: FSO Plus srebrne Caro
Elektronika: TAP01+StagXL
Wtryskiwacze: niedługo coś będzie
Reduktor: emmegas ML94
Dysze: fi38
Pojemność: 1598ccm
Moc: 76KM
Kod Nadwozia: Caro MR97
Kod Silnika: CE
Rok Produkcji: 1998
jezeli silnik pracuje w trybie ciaglym to z korozja nie powinno byc problemu, gorzej jak silnik stoi po takiej dawce wody,
w dieslu efekt po dodaniu wody jest calkiem niezly - 30% wody w ON to prawie takie samo zuzycie paliwa i minimalnie mniejsza moc ,wiec mozna mowic o oszczednosci 25%, jezeli wode uznamy za darmową,
okrety chodza podobno na mieszance pol na pol,
w benzyniakach dodawanie wody do paliwa odpada, wiec mozna eksperymentowac wlasnie z jakas parą dod dolotu,
goraca para mocno ogranicza napelnianie cylindrow, ale ta zimna z filmiku to moze juz byc ciekawe doswiadczenie,
jednak ten wzrost mocy 2 razy i spadek zuzycia paliwa o 40% to jakies banialuki - dopóki nie zobacze wykresu z hamowni, to nie uwierzę ,
ot taki niewierzący jestem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kolektor po 2 latach na lubryfikacji....tfu...
PostLink | Napisane: 2016-09-26, 15:49 

Dołączył(a): 2012-04-23, 06:45
Posty: 290
Lokalizacja: gdańsk

Pomógł: 1 razy

Auto: Mondeo MKIII
Elektronika: Stag 300 premium
Wtryskiwacze: regfast
Reduktor: Lovato FAST SMART RGJ HP
Pojemność: 2500
Moc: 170
Rok Produkcji: 2002
Też tak mam. Dopóki nie pomacam to nie kupię. Zimne powietrze to ok, jakiś tam przyrost mocy mógłby być, bo wiadomo że go więcej wejdzie do cylindra niż w normalnej temperaturze-po to przecież stosuje się intercoolery. Silniki okrętowe-za moich czasów :lol: - były napędzane mazutem a w nim wody na pewno nie ma więc ktoś właśnie ci zapodał banialuka. Skąd niby słodka woda na okręcie do "mieszanki" z paliwem skoro na pokładzie i pod nim liczy się każdy metr przestrzeni a nie wierzę żeby mieszano mazut z wodą morską zawierającą sól która ostro koroduje? Z resztą w warunkach polowych jest to nie wykonalne-kto miał okazję kiedyś wziąć mazut na palec ten wie że ma konsystencję melasy i nie ma opcji zmieszać go na zimno z wodą. Trzeba by jakieś laboratorium żeby tego dokonać. Żona próbowała robiąc mydło zmieszać olej z wodą i bez koagulantu-czy jak to tam się wabi- ni chuuua.
Reasumując. Eksperymenty fajne. Ale uważam że nie na dłuższą metę i broń Boże nie chodzi tu o wstrzymywanie produkcji seryjnej przez urzędników tylko o danie gwarancji na taki rodzaj napędu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kolektor po 2 latach na lubryfikacji....tfu...
PostLink | Napisane: 2016-09-26, 19:47 

Dołączył(a): 2011-05-07, 14:56
Posty: 164
Lokalizacja: Łomiank

Pomógł: 1 razy

Auto: Honda
Jedynym wytłumaczeniem wzrostu mocy jest rozkład wody na tlen i wodór. Jest to możliwe o czym wiek każdy strażak, aby nie gasić np. rozżarzonego węgla wodą bo wybuch gotowy. Czy jest to możliwe? HMM


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 200 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: adamikpawel1 i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO