Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5, 6  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Koltec Necam
PostLink | Napisane: 2012-12-20, 12:08 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23068
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 813 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Czym takie bydle programować/stroić ?

luknąłem w kilka tematów związanych z tą instalką i jakieś kody błyskowe - tego się nie podpina do kompa ?

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Koltec Necam
PostLink | Napisane: 2012-12-20, 12:38 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 24886
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2137 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Jest coś takiego ale czy daje więcej niz mruganie to nie powiem?


Załączniki:
monio_117.rar [142.99 KiB]
Pobrane 630 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Koltec Necam
PostLink | Napisane: 2012-12-20, 14:03 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23068
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 813 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
wogóle nie mogę namierzyć żadnej wtyczki diagnostycznej

Wie ktoś może jak to wygląda żeby wiedzieć co szukać ?

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Koltec Necam
PostLink | Napisane: 2012-12-20, 14:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3120
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 389 razy

Auto: Mitsubishi Carisma
Elektronika: Nano
Wtryskiwacze: Keihin pomarańczowe
Reduktor: Zeta N
Pojemność: 1.6
Moc: 103KM
Rok Produkcji: 2001
Kiedyś z bratem trochę szukaliśmy na ten temat, prawdopodobnie sterownik tej instalacji ma na stałe zaszyte mapy i korekty dla konkretnego silnika. Jedyne po odłączeniu akumulatora, podobnie jak sterownik benzyny, sam się adaptuje do warunków zewnętrznych. Jeśli inne podzespoły są OK, to nic nie trzeba stroić bo instalacja powinna działać poprawnie. Jedynie jest możliwość regulacji ciśnień na reduktorze. W przypadku auta brata sami zregenerowaliśmy reduktor i ustawiliśmy poprawne ciśnienia na ile oczywiście było to możliwe w domowych warunkach. Auto od jakichś 30000 km jeździ poprawnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Koltec Necam
PostLink | Napisane: 2012-12-20, 14:40 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23068
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 813 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
plecho1 napisał(a):
W przypadku auta brata sami zregenerowaliśmy reduktor i ustawiliśmy poprawne ciśnienia na ile oczywiście było to możliwe w domowych warunkach.

a poprawne to jakie dla tej instalacji ?


Z tego co doczytałem to w okolicy przełącznika powinien być szary kabelek którym można kody usterek wybłyskać.

To ot tak po zapłonie po prostu miga ?

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Koltec Necam
PostLink | Napisane: 2012-12-20, 14:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3120
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 389 razy

Auto: Mitsubishi Carisma
Elektronika: Nano
Wtryskiwacze: Keihin pomarańczowe
Reduktor: Zeta N
Pojemność: 1.6
Moc: 103KM
Rok Produkcji: 2001
Niższe 0,96 a wyższe chyba 1,3 - 1,4 bara. Jak znajdę to padam dokładnie. Podobno oryginalny reduktor można z powodzeniem zastąpić takim jednostopniowym od sekwencji z ciśnieniem ustawionym na 0,97 bara.
Ciśnienie w oryginalnym reduktorze ustawia się na odłączonym podciśnieniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Koltec Necam
PostLink | Napisane: 2012-12-20, 15:24 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 24886
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2137 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Struna, a to widział, podobno II generacja tego ustrojstwa miała możliwość działania przez soft?


Załączniki:
koltec 3gen lpg naprawa.pdf [1.92 MiB]
Pobrane 1326 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Koltec Necam
PostLink | Napisane: 2012-12-20, 15:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3120
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 389 razy

Auto: Mitsubishi Carisma
Elektronika: Nano
Wtryskiwacze: Keihin pomarańczowe
Reduktor: Zeta N
Pojemność: 1.6
Moc: 103KM
Rok Produkcji: 2001
Właśnie chciałem to zamieścić ale coś mi nie poszło:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Koltec Necam
PostLink | Napisane: 2012-12-20, 16:04 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23068
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 813 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
dzięki panowie.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Koltec Necam
PostLink | Napisane: 2012-12-20, 19:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-25, 15:52
Posty: 4447
Lokalizacja: Mikołajki

Pomógł: 134 razy

Auto: Ford Focus
Elektronika: Stag 300+
Wtryskiwacze: Keihin pomarańczowe
Reduktor: Voltran SGI
Pojemność: 1988
Moc: 130
Kod Nadwozia: Ghia
Kod Silnika: EDDC
Rok Produkcji: 2000
Struna napisał(a):
Z tego co doczytałem to w okolicy przełącznika powinien być szary kabelek

"U mnie" w Roverze nie ma, jest tylko 4-pin złącze w okolicach sterownika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Koltec Necam
PostLink | Napisane: 2012-12-20, 20:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3120
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 389 razy

Auto: Mitsubishi Carisma
Elektronika: Nano
Wtryskiwacze: Keihin pomarańczowe
Reduktor: Zeta N
Pojemność: 1.6
Moc: 103KM
Rok Produkcji: 2001
Więc pewnie masz już nowszą instalację z możliwością podpięcia kabelka do diagnostyki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Koltec Necam
PostLink | Napisane: 2012-12-21, 15:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-02-14, 18:51
Posty: 433
Lokalizacja: Płock

Pomógł: 12 razy

Auto: Opel Omega B
Elektronika: Stag 4 plus
Wtryskiwacze: Baraccuda
Reduktor: AC R01 150KM
Dysze: 2
Pojemność: 1998
Moc: 116
Kod Nadwozia: Sedan
Kod Silnika: x20se
Rok Produkcji: 1998
U mnie tez wystepuje jeden kabelek szary na kody błyskowe :) i tez szukałem wtyczki do diagnostyki i nie znalazłem go ale moze być w samym sterowniku. Bo według schematu istnieje podłączenie pod kompa.Na allegro ktoś sprzedawał interfejs do kolteca za 450zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Koltec Necam
PostLink | Napisane: 2012-12-21, 18:05 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23068
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 813 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
ja toto spotkałem w Jeepie V8, są dwa rozdzielacze, kabli narąbane co niemiara, jeden emulator wtrysków inny, drugi inny, dwa reduktory ale zasilone jednym EZ i miedzą 6mm więc ogólnie mega kupa.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Koltec Necam
PostLink | Napisane: 2012-12-22, 09:25 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 18587
Lokalizacja: Snopków-Lublin tel 609258834

Pomógł: 1811 razy

Auto: Opel Zafira,,,Renault Cli
Elektronika: STAG 4QBOX,,,Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana zielone,,AC W-03
Reduktor: Zavoli-N...AC R-02
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1800---1,2
Moc: 140KM 58km
Kod Nadwozia: COSMO 3D
Kod Silnika: Z18XER ?????
Rok Produkcji: 2006 2001
Koltec-Necam posiada wtyczkę diagnostyczną w sterowniku. Jest tam wolne gniazdo podobne jak ma VOILA+


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Koltec Necam
PostLink | Napisane: 2012-12-23, 19:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-02-14, 18:51
Posty: 433
Lokalizacja: Płock

Pomógł: 12 razy

Auto: Opel Omega B
Elektronika: Stag 4 plus
Wtryskiwacze: Baraccuda
Reduktor: AC R01 150KM
Dysze: 2
Pojemność: 1998
Moc: 116
Kod Nadwozia: Sedan
Kod Silnika: x20se
Rok Produkcji: 1998
Adam Rogowski napisał(a):
Koltec-Necam posiada wtyczkę diagnostyczną w sterowniku. Jest tam wolne gniazdo podobne jak ma VOILA+


Czyli można dolutować i podłączyć się do kompa?? Tylko na jakim fejsie działa??


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5, 6  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO