Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 357 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Korekta po temperaturze
PostLink | Napisane: 2015-01-22, 00:22 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16331
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 887 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Możesz spróbować z korektami ale może masz brudne wtryskiwacze i nim się syf rozgrzeje to leją lub przy zimnym gazie są za krótkie czasy pracy dla han i zalewają jak valteki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Korekta po temperaturze
PostLink | Napisane: 2015-01-22, 00:32 

Dołączył(a): 2014-07-31, 20:54
Posty: 49
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Pomógł: 0 razy

Auto: VW Touareg
Elektronika: Stag 300-8 isa2
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: 2xAC R01
Pojemność: 4.2 V8
Moc: 310
Kod Silnika: AXQ
Rok Produkcji: 2005
Jak to sprawdzic co zmienic w ustawieniach?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Korekta po temperaturze
PostLink | Napisane: 2015-01-22, 00:45 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16331
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 887 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Nagraj plik osc z takiej jazdy i zobacz co się dzieje z parametrami gazowymi ,dobrze też podejrzeć korekty w vagu i wg ihc wskazań ustawić korekty ,,po temp gazu,,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Korekta po temperaturze
PostLink | Napisane: 2015-02-05, 21:22 

Dołączył(a): 2014-07-31, 20:54
Posty: 49
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Pomógł: 0 razy

Auto: VW Touareg
Elektronika: Stag 300-8 isa2
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: 2xAC R01
Pojemność: 4.2 V8
Moc: 310
Kod Silnika: AXQ
Rok Produkcji: 2005
A moze zastosowac funkcje zubozanie na zimnym? Tylko jakie wartosci tam ustawic?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Korekta po temperaturze
PostLink | Napisane: 2015-05-22, 00:10 

Dołączył(a): 2015-01-19, 03:11
Posty: 442
Lokalizacja: Katowice/Oświecim

Pomógł: 28 razy

Auto: Zafira B/Passat B4/Laguna
Elektronika: QBox B./Bingo S.4/QBox B
Wtryskiwacze: Barracuda/x/Barracuda
Reduktor: ACR01/AT07/ACR02
Dysze: 2.7/x/2.5
Pojemność: 1800/1800/1800
Moc: 120/90/90
Kod Silnika: A18XER/ABS/F3P B 670
Rok Produkcji: 2014/1994/1996
Witam wszystkich w tym wątku. Bawię się w Aptekarza mojej instalki. Generalnie auto śmiga, że miło, ale nie mogłem dojść dlaczego po 600km jazdy z większa prędkością niż zazwyczaj mi się zmieniły korekty długoterminowe. Zaobserwowałem, że dosyć znacznie mi się zmienia temeratury gazu 30-50C (postój/wolne obroty... wysokie obroty), no i doszedłem, że pewno korekta po temp. pomoże rozwikłać tą zagadkę. QBox Basic/Barracudy (Hana w konfigu) w Zafirze. Zrobiłem tą korektę no i wyszła mi inna niż z pierwszych postów. Jest to możliwe, że QBox ma na tyle dobrą korektę wbudowaną, że jej poprawka może wyjść ja u mnie?
Załącznik:
korekta-temp-20150522.png
korekta-temp-20150522.png [ 27.74 KiB | Przeglądane 1417 razy ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Korekta po temperaturze
PostLink | Napisane: 2015-05-22, 07:36 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16331
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 887 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
marcingebus napisał(a):
Jest to możliwe, że QBox ma na tyle dobrą korektę wbudowaną, że jej poprawka może wyjść ja u mnie?

Zapewne jak testowali korekty to nie w Twoim aucie i stąd takie odchyłki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Korekta po temperaturze
PostLink | Napisane: 2015-05-22, 10:46 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23606
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 854 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
marcingebus napisał(a):
Jest to możliwe, że QBox ma na tyle dobrą korektę wbudowaną, że jej poprawka może wyjść ja u mnie?

Zrób kolejne 600 km to się okaże, czy to co sobie wyklikałeś ma sens i rację bytu.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Korekta po temperaturze
PostLink | Napisane: 2015-05-22, 17:48 

Dołączył(a): 2011-11-19, 13:52
Posty: 701
Lokalizacja: b-stok

Pomógł: 25 razy

Auto: 9-5 2,3t/9-5 2,3T/525i
Elektronika: Stag 300+/Tech 224
Wtryskiwacze: Hana 2000Gr/Dragon
Reduktor: R01Red/2xSilver
Pojemność: 2298/2298/2497
Moc: 220/220/218
Kod Silnika: B235L/B235L/N52B25
Rok Produkcji: 2002/2004/2006
Struna.
Powiedz mi proszę, jakie wartości korekty po temperaturze są niepożądane? Tzn. załóżmy +20% przy jakiejś temperaturze, albo -15% przy innej.
Z tego co napisałeś wynika, że jednak zbyt mocne grzanie gazu nie jest zjawiskiem korzystnym. Co jest zresztą całkowicie dla mnie całkowicie zrozumiałe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Korekta po temperaturze
PostLink | Napisane: 2015-05-22, 22:29 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23606
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 854 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Ale dlaczego niepożądane? Jeśli dany przypadek wymaga takich korekt (choć to nierealne) to niech i tak będzie.
Tyle, że jeśli by to miało być tak dużo to mogłoby prowadzić do zapętleń w pewnych przypadkach. No ale to jak mniemam czysto teoretyczne cyfry.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Korekta po temperaturze
PostLink | Napisane: 2015-05-23, 10:56 

Dołączył(a): 2011-11-19, 13:52
Posty: 701
Lokalizacja: b-stok

Pomógł: 25 razy

Auto: 9-5 2,3t/9-5 2,3T/525i
Elektronika: Stag 300+/Tech 224
Wtryskiwacze: Hana 2000Gr/Dragon
Reduktor: R01Red/2xSilver
Pojemność: 2298/2298/2497
Moc: 220/220/218
Kod Silnika: B235L/B235L/N52B25
Rok Produkcji: 2002/2004/2006
Dziękuję.
Oczywiście chodzi tylko i wyłącznie o suchą wartość.

Jednak R01 w mieście za mocno grzeje gaz. 60-70* osiąga bez większego problemu. Czujnik co prawda zwykły, jednak odizolowany od otoczenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Korekta po temperaturze
PostLink | Napisane: 2015-05-29, 10:03 

Dołączył(a): 2015-01-19, 03:11
Posty: 442
Lokalizacja: Katowice/Oświecim

Pomógł: 28 razy

Auto: Zafira B/Passat B4/Laguna
Elektronika: QBox B./Bingo S.4/QBox B
Wtryskiwacze: Barracuda/x/Barracuda
Reduktor: ACR01/AT07/ACR02
Dysze: 2.7/x/2.5
Pojemność: 1800/1800/1800
Moc: 120/90/90
Kod Silnika: A18XER/ABS/F3P B 670
Rok Produkcji: 2014/1994/1996
Weryfikuje korekte po temperaturze miałem problem osiagnac więcej niż 30-40 stopni na wolnych obrotach. Podczas jazdy tem. osiaga 45-55 stopni.Podwyzszajac na chwile obroty zauważyłem ze temperatura się podnosi a zdejmując nogę z TPS spada 2-3 stopnie.

Mapsensor jest przy samych wtryskiwaczach k/ściany godziowej a parownik pod akumulatorem na dole przy chłodnicy.

Doszedłem do wniosku za parownik to grzeje zatem bardziej ale się po drodze wychladza. Widziałem ze ktos ociepłal węża z faza lotna i zrobiłem to samo. Użyłem pianki do ocieplania rur na ciepłą wodę. Teraz mam sytuacje taka ze temperatura gazu jest w trasie 55-65 a czasem i 70. Nie pojeździłem tak naprawdę wiec wyjdzie jeszcze w praniu.

czytałem post ze niższa temperatura to więcej gazu wiec moc maksymalna większą etc... nie zależy mi na mocy. Chodzi aby parametry byly stabilne, bo się lepiej stroi i może będzie mniej palić. Ciśnienie mam w drodze 1.0 do do 1.2.

Jaka jest waszym zdaniem optymalna/polecana temperatura fazy lotnej. Dobra dla auta, komponentów, strojenia i ogólnie eksploatacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Korekta po temperaturze
PostLink | Napisane: 2015-05-29, 10:40 

Dołączył(a): 2013-07-03, 09:55
Posty: 1193
Lokalizacja: Namysłów

Pomógł: 129 razy

Auto: Astra F/Lacetti
Elektronika: Tech 224/Stag 200 GoFast
Wtryskiwacze: Dragon/Barracuda
Reduktor: Alaska/Shark 1200
Pojemność: 1400/1800
Moc: 90/122
Kod Silnika: X14XE/T18SED
Rok Produkcji: 1996/2005
25-35st. jest w/g mnie optymalną temperaturą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Korekta po temperaturze
PostLink | Napisane: 2015-05-29, 11:37 

Dołączył(a): 2015-01-19, 03:11
Posty: 442
Lokalizacja: Katowice/Oświecim

Pomógł: 28 razy

Auto: Zafira B/Passat B4/Laguna
Elektronika: QBox B./Bingo S.4/QBox B
Wtryskiwacze: Barracuda/x/Barracuda
Reduktor: ACR01/AT07/ACR02
Dysze: 2.7/x/2.5
Pojemność: 1800/1800/1800
Moc: 120/90/90
Kod Silnika: A18XER/ABS/F3P B 670
Rok Produkcji: 2014/1994/1996
Jakieś za i przeciw?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Korekta po temperaturze
PostLink | Napisane: 2015-05-29, 14:35 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23606
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 854 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
marcingebus napisał(a):
czytałem post ze niższa temperatura to więcej gazu wiec moc maksymalna większą etc..

a co niby robi wtedy korekta od temperatury ? śpi ?

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Korekta po temperaturze
PostLink | Napisane: 2015-05-29, 14:42 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16331
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 887 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Struna napisał(a):
a co niby robi wtedy korekta od temperatury ? śpi ?


W wielu sterownikach i czujnikach to nawet chrapie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 357 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO