Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kryteria wydajności reduktorów w/g producentów
PostLink | Napisane: 2012-12-05, 00:53 
Pomaga

Dołączył(a): 2010-02-03, 09:39
Posty: 935
Lokalizacja: Śląsk

Pomógł: 67 razy

Auto: będzie coś
Elektronika: niestak
Wtryskiwacze: adekwatne
Reduktor: wydajny
Dysze: bonielubię
Pojemność: dwaczterysta
Moc: ??
Kod Nadwozia: --
Kod Silnika: --
Rok Produkcji: --
Czy są jakieś normy określające wydajność reduktorów w ZSRE w/g których producent -po obowiązkowych badaniach homologacyjnych, ma prawo w danych technicznych reduktora napisać tyle a tyle, czy zależy to wyłącznie od wytwórcy ?
Doświadczenie uczy:
Alaska -136 KM, faktycznie 90 KM
Silver -204 KM, faktycznie 150KM
Prins -400 KM/IMO ~300 KM
OMVL-CPR -165 KM/szkoda gadać
Arktic -240 KM/dopiero szkoda :D
BRC Genius Max -326 KM/ :lol: :lol:
---
ale np. Zeta-N i AC-R01 -się zgadza.
:?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kryteria wydajności reduktorów w/g producentów
PostLink | Napisane: 2012-12-05, 08:10 

Dołączył(a): 2009-03-05, 18:21
Posty: 488
Lokalizacja: Grabówka

Pomógł: 11 razy

Auto: Toyota Land Cruiser
Kod Nadwozia: J120
Rok Produkcji: 2005
Kiedys rozmawialem z pewnym Panem z ITS, i powiedzial mi ze to producent okresla do jakiej mocy jest reduktor - a podczas badan jest sprawdzane jedynie jego dzialanie (czy np. wypusci gaz zaworem bezpieczenstwa i etc..). Dlatego mozna pisac i 1000 KM :).

A co do Zavoli - oni nie pisza przypadkiem ze Zavoli N jest do 140KW a S do 250 KW?


Edit: http://www.zavoli.com/prodotti.php?mode=show&idCategoria=20&idSottoCategoria=17&id=14&lang=en


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kryteria wydajności reduktorów w/g producentów
PostLink | Napisane: 2012-12-05, 08:19 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22165
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 372 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
podają wartość jaka daja rade na wolnych obrotach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kryteria wydajności reduktorów w/g producentów
PostLink | Napisane: 2012-12-05, 10:00 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 15737
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 822 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Te ,,fabryczne ,, wartości to się zgadzają ale do jazdy zgodnie z przepisami i do wyprzedzania na autostradach lub hamowni.
W mnie jak miałem silvera to przełączał jak przekraczałem 140-150 co żona stwierdziła że mam jakiś,,system sygnalizacji,, który ostrzega o przekroczeniu przepisów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kryteria wydajności reduktorów w/g producentów
PostLink | Napisane: 2012-12-05, 10:57 
Pomaga

Dołączył(a): 2010-02-03, 09:39
Posty: 935
Lokalizacja: Śląsk

Pomógł: 67 razy

Auto: będzie coś
Elektronika: niestak
Wtryskiwacze: adekwatne
Reduktor: wydajny
Dysze: bonielubię
Pojemność: dwaczterysta
Moc: ??
Kod Nadwozia: --
Kod Silnika: --
Rok Produkcji: --
kamil325 napisał(a):
oni nie pisza przypadkiem ze Zavoli N jest do 140KW a S do 250 KW?

:) A jednak ! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kryteria wydajności reduktorów w/g producentów
PostLink | Napisane: 2017-01-03, 16:59 

Dołączył(a): 2016-09-07, 14:56
Posty: 18
Lokalizacja: Krk

Pomógł: 1 razy

Auto: Mitsubishi Galant
Elektronika: BRC P&D
Wtryskiwacze: BRC pomarańczowe
Reduktor: KME Gold GT
Pojemność: 2500
Moc: 163
Rok Produkcji: 1998
Stary temat, ale ciekawy. Szkoda, że taki mały odzew.
Proponuję, żeby wpisywać jak wg Was oceniacie realną wydajność reduktorów. Najlepiej na podstawie własnych doświadczeń.

BRC Genius 1500 - 190KM / realnie 140KM

W moim aucie 163 konie ciśnienie "pada na ryj"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kryteria wydajności reduktorów w/g producentów
PostLink | Napisane: 2017-01-03, 20:59 

Dołączył(a): 2016-08-13, 13:32
Posty: 64

Pomógł: 3 razy

Auto: Honda Civic
Elektronika: Stag Qbox
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: KME TUR
Dysze: brak
Pojemność: 1600
Moc: 145
Kod Nadwozia: EJ9
Kod Silnika: D16Y8
Rok Produkcji: 1997
AC R01 (czarny, do 150KM) poległ przy moich 145KM.
KME TUR niby do 200KM też nie daje rady i czasem ma spadki ciśnienia do 0,6b (robocze ustawione na 1.1)

Chociaż coraz bardziej się zastanawiam, czy aby nie jest to związane z lipnej jakości zimowym gazem (tankowane tylko na Orlenach), bo te wszystkie problemy pojawiły się jakoś w listopadzie. Wcześniej wszystko hulało i nie było problemów z przerzucaniem na benzyne przy srogim bucie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kryteria wydajności reduktorów w/g producentów
PostLink | Napisane: 2017-01-03, 23:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-04, 17:17
Posty: 163

Pomógł: 2 razy

Auto: Mazda 3
Elektronika: stag q-next plus
Wtryskiwacze: barracuda
Reduktor: KME Tur
Dysze: brak
Pojemność: 2300
Moc: 170
Kod Silnika: L3
tryszawy napisał(a):
Te ,,fabryczne ,, wartości to się zgadzają ale do jazdy zgodnie z przepisami i do wyprzedzania na autostradach lub hamowni.
W mnie jak miałem silvera to przełączał jak przekraczałem 140-150 co żona stwierdziła że mam jakiś,,system sygnalizacji,, który ostrzega o przekroczeniu przepisów.

czegoś tu nie rozumiem, albo ty nie rozumiesz... Moc silnika to nie prędkość tylko moment razy obroty. Możesz mieć. 400KM ale to nie znaczy ze, zeby je wykorzystać musisz jechać 300km/h, wystarczy ze do 90km/h przyspieszasz z pedalem w podłodze i wykorzystujesz wtedy jego moc do przyspieszenia...

A co do wydajności to skoro producent pisze, ze reduktor jest do 200KM a silnik osiaga tą moc przy 6000obrotach to według logiki przy takich obrotach nie powinien mieć spadku co w rzeczywistości bywa znacząco roznie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kryteria wydajności reduktorów w/g producentów
PostLink | Napisane: 2017-01-03, 23:16 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 18694
Lokalizacja: Wawa, Biała Podl.

Pomógł: 1065 razy

Auto: A4 / A6
Elektronika: Stag200 / Tech
Wtryskiwacze: ACW01 / AC W01
Reduktor: Zavoli N / Zavoli S
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 1.6 / 2.6
Moc: 101 / 150
Kod Nadwozia: B5 / C4
Kod Silnika: ADP / ABC
Rok Produkcji: 1995 / 1995
wydajność reduktora zależy od wielu czynników

jakości gazu
pory roku (letni gaz zimą)
zasilania i "wąskich gardeł"
charakterystyki silnika (wolnossący amerykanin, szybkoobrotowa honda lub silnik turbo)
charakterystyki układu wtryskowego (maksymalne czasy wtrysków benzynowych)

i pewnie jeszcze parę innych by się znalazło :)

a także są wyjątki, np. kiedyś awaryjnie wstawiłem alaskę do bmw 328 i na miedzi 8 mm jeździło pięknie (sprawdzane afrem)

generalnie można przyjąć że od deklaracji producenta odejmujemy 1/3 i będzie OK :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kryteria wydajności reduktorów w/g producentów
PostLink | Napisane: 2017-01-03, 23:27 

Dołączył(a): 2013-11-29, 00:45
Posty: 1627
Lokalizacja: zach.pom. ZSW -> Kuj. Pom CNA

Pomógł: 122 razy

Auto: różne
Elektronika: różne
Wtryskiwacze: różne
Reduktor: różne
Dysze: różne
Pojemność: 999-1800
Moc: 45-120
Kod Nadwozia: xxxxxxx
Kod Silnika: xxxxxxx
Rok Produkcji: różne
Marcin L napisał(a):
wydajność reduktora zależy od wielu czynników

jakości gazu
pory roku (letni gaz zimą)
zasilania i "wąskich gardeł"
charakterystyki silnika (wolnossący amerykanin, szybkoobrotowa honda lub silnik turbo)
charakterystyki układu wtryskowego (maksymalne czasy wtrysków benzynowych)

i pewnie jeszcze parę innych by się znalazło

a także są wyjątki, np. kiedyś awaryjnie wstawiłem alaskę do bmw 328 i na miedzi 8 mm jeździło pięknie (sprawdzane afrem)


jest coś na rzeczy

dodam że sposób montażu i wydajność ogrzewania też ma znaczenie
jadąc normalnie o tej porze mój reduktor ma ok 60 stopni na nagrzanym aucie... jak pociągnę na trasie dojdzie do 40!!!!

dlatego porównania reduktorów które pracują w zupełnie innych warunkach może doprowadzić że wszyscy rzucą się na alaskę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kryteria wydajności reduktorów w/g producentów
PostLink | Napisane: 2017-01-04, 00:32 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 15737
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 822 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
fsomr88 napisał(a):
czegoś tu nie rozumiem, albo ty nie rozumiesz... Moc silnika to nie prędkość tylko moment razy obroty. Możesz mieć. 400KM ale to nie znaczy ze, zeby je wykorzystać musisz jechać 300km/h, wystarczy ze do 90km/h przyspieszasz z pedalem w podłodze i wykorzystujesz wtedy jego moc do przyspieszenia...


To weź te 400km i np silvera i depnij go tylko do 100km/h i zobaczysz co się stanie .............napiszę Ci wszystko będzie w normie bo..............w ciągu 7s nie zdążą odczytać czujniki temp. i tego gazu co jest w reduktorze akurat wystarcza na te tylko 7s. ,,schody się własnie zaczynają jak zaczynasz przekraczać te 100km /h i tak kilka razy z rzedu i przez dziesiąt km.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kryteria wydajności reduktorów w/g producentów
PostLink | Napisane: 2017-01-04, 08:24 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22165
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 372 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
Marcin L napisał(a):

a także są wyjątki, np. kiedyś awaryjnie wstawiłem alaskę do bmw 328 i na miedzi 8 mm jeździło pięknie (sprawdzane afrem)


nie uwierzę nawet z rurka zasilająca 13mm i ustawieniu ciśnienia 1,7 bara nie da rady 193 konią chyba że ze spadkiem do 0,3 bara.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kryteria wydajności reduktorów w/g producentów
PostLink | Napisane: 2017-01-08, 14:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 2958
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 167 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
Nikodem napisał(a):
nie da rady 193 konią

a która tyle ma?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kryteria wydajności reduktorów w/g producentów
PostLink | Napisane: 2017-01-08, 18:38 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22165
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 372 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
Moja miala 189 i brakowalo 20nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kryteria wydajności reduktorów w/g producentów
PostLink | Napisane: 2017-01-17, 14:49 

Dołączył(a): 2013-02-15, 09:07
Posty: 6

Pomógł: 1 razy

Auto: Toyota Rav4
Elektronika: BRC SQ24-MY10
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: GeniusMB 1500
Dysze: brak
Pojemność: 1998
Moc: 150
Kod Nadwozia: ACA21
Kod Silnika: 1AZFE
Rok Produkcji: 2003
BRC Genius 1500 w autku z profilu przy ciśnieniu 1,5 ciągnie do 6,5 tys. obr. cały czas na bogato (na szerokopasmowej). Może dlatego, że świeżo po regeneracji...


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Wilczek95 i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO