Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: LAGUNA II 2.0T 163km - mapy
PostLink | Napisane: 2012-06-25, 07:33 

Dołączył(a): 2012-06-24, 09:36
Posty: 26
Lokalizacja: CHEŁM

Pomógł: 0 razy

Auto: RENAULT LAGUNA II 2.0T
Elektronika: STAG 300
Wtryskiwacze: HANA 2000 zielone
Reduktor: OMVL
Pojemność: 1998
Moc: 163
Rok Produkcji: 2003
Witam

Od 3000km mam założoną nową instalację gazową. Instalacja jest złożona na:
- OMVL DREAM XXL
- STAG 300 ISA-2
- HANA 2000 zielone
- reszta myśle że juz nie ma większego znaczenia, miedź 6mm

Samochód Laguna 2.0T z 2003 toku. Prośba moja czy możecie ocenić ta mapę? Bo moim zdaniem jest do niczego i myslę nad zmiejszeniem cisnienia i dania większego mnożnika. Poza tym samochodem czasem mi szarpnie tak przy 2000RPM, ale to może być już wina świec, zamówiłem nowe, czekam tylko aż przyjdą. Dodatkowo powiem szczerze, jak jest na gazie to wcale nie zbiera się tak super :/ Jak przerzucam na benzyne to wydaje mi się że auto ma większego kopa.

Jesli byście mogli to dajcie screeny jak wygląda wasza mapa gazu przy silniku 2.0T.

W przyszłym tygodniu zmieniam świece, filtry, olej i trzeba będzie myśle co z tym gazem, do gaziarza nie jade bo ma wszystko w d...e i tylko mnie zbywa :/

Aha jeszcze dodam że czasy wtrysku gazu mam teraz mniejsze niż czasy wtrysku benzyny.


Załączniki:
mapa1.jpg
mapa1.jpg [ 390.73 KiB | Przeglądane 934 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LAGUNA II 2.0T 163km - mapy
PostLink | Napisane: 2012-06-25, 09:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-05-31, 10:14
Posty: 3646
Lokalizacja: Mysłowice

Pomógł: 342 razy

Auto: Renault Megane 2ph1
Elektronika: Stag 4+
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME Tur @ 1.00 bar
Dysze: brak
Pojemność: 1998
Moc: 135
Kod Silnika: f4r
Rok Produkcji: 2003
Mnożnik po samej autokalibracji, nic nie ustawione. Hany to raczej niebieskie, ale zielone ujdą na wyższym ciśnieniu, ale nie aż 1,6! Jeżeli chcesz aby auto latało porównywalnie do benzyny musisz odwiedzić kogoś kto ma sondę szerokopasmową, zwaną w domyśle AFR.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LAGUNA II 2.0T 163km - mapy
PostLink | Napisane: 2012-06-25, 10:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-02-28, 19:29
Posty: 953
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 36 razy

Auto: Jeep G.Cherokee 5.7 HEMI
Elektronika: Był STAG, jest LPG-TECH
Wtryskiwacze: HANA niebieskie
Reduktor: LOVATO S-HP 2 szt.
Dysze: WYSTARCZAJĄCE
Pojemność: 5700
Moc: 324
Rok Produkcji: 2005
Marek , silnik nie pracuje , więc nie wiemy jakie ma ciśnienie .
Splice , daj screena z pracujacego silnika , abyśmy mogli coś stwierdzić , a najlepiej plik .osc z jazdy .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LAGUNA II 2.0T 163km - mapy
PostLink | Napisane: 2012-06-25, 10:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-05-31, 10:14
Posty: 3646
Lokalizacja: Mysłowice

Pomógł: 342 razy

Auto: Renault Megane 2ph1
Elektronika: Stag 4+
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME Tur @ 1.00 bar
Dysze: brak
Pojemność: 1998
Moc: 135
Kod Silnika: f4r
Rok Produkcji: 2003
wrocek66, faktycznie, teraz zerknąłem na obroty


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LAGUNA II 2.0T 163km - mapy
PostLink | Napisane: 2012-06-25, 21:03 

Dołączył(a): 2012-06-24, 09:36
Posty: 26
Lokalizacja: CHEŁM

Pomógł: 0 razy

Auto: RENAULT LAGUNA II 2.0T
Elektronika: STAG 300
Wtryskiwacze: HANA 2000 zielone
Reduktor: OMVL
Pojemność: 1998
Moc: 163
Rok Produkcji: 2003
Jutro postaram się wrzucić więcej screnów, zreszta instalacje napewno na nowo trzeba wystroić bo tutaj jest zebrana mapa i ciśnienie nie przekracza 120KPa, a powinien prawie pod 170KPa pompować, no chyba że mam coś przy silniku uszkodzone, ale mam nadzieje że to tylko źle zebrana mapa. Bo rozumiem że przy zbieraniu mapy trzeba go też choć na chwile przydusić żeby pokazał co potrafi, czy się myle?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LAGUNA II 2.0T 163km - mapy
PostLink | Napisane: 2012-06-25, 21:09 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 6997
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 406 razy

Auto: E39 528iA/A3
Elektronika: tech/stag4
Wtryskiwacze: Barracuda/REG FAST
Reduktor: 2xZavoli zeta N /Alaska
Dysze: brak/2,0
Pojemność: 2793/1595
Moc: 193/101
Kod Silnika: M52TUB28/AKL
Rok Produkcji: 1999/1999
splice napisał(a):
ciśnienie nie przekracza 120KPa, a powinien prawie pod 170KPa pompować

przyjrzyj się szczelności dolotu pomiędzy intercoolerem, a przepustnicą, bo tam lubi się to rozszczelniać.

Po za tym nie wierzę, by OMVL dał tu radę ciśnieniowo.

Hanki zielone powinny dać radę przy ciśnieniu około 1,3 Bara na jałowym.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LAGUNA II 2.0T 163km - mapy
PostLink | Napisane: 2012-06-25, 21:31 

Dołączył(a): 2012-06-24, 09:36
Posty: 26
Lokalizacja: CHEŁM

Pomógł: 0 razy

Auto: RENAULT LAGUNA II 2.0T
Elektronika: STAG 300
Wtryskiwacze: HANA 2000 zielone
Reduktor: OMVL
Pojemność: 1998
Moc: 163
Rok Produkcji: 2003
Właśnie też się boję czy reduktor da radę :/ Mieli załozyć ZAVOLi ZETE a wsadzili to gowno twierdząc że jest lepsze. Podejrzewam że dlatego jest ustawione tak wysokie ciśnienie bo reduktor ma duże spadki :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LAGUNA II 2.0T 163km - mapy
PostLink | Napisane: 2012-06-25, 21:40 

Dołączył(a): 2012-06-24, 09:36
Posty: 26
Lokalizacja: CHEŁM

Pomógł: 0 razy

Auto: RENAULT LAGUNA II 2.0T
Elektronika: STAG 300
Wtryskiwacze: HANA 2000 zielone
Reduktor: OMVL
Pojemność: 1998
Moc: 163
Rok Produkcji: 2003
Co do szczelności to sprawdze, choć mowie na benzynie to naprawdę pożądnie wciska fotel. A jak zbierałem mape to jeździłem raczej dość ładodnie i może dlatego jest z tak niskim ciśnieniem, jak jade na gazie to nie ma rożnicy czy wcisnę gaz do polowy czy do końca, tak samo przyśpiesza ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LAGUNA II 2.0T 163km - mapy
PostLink | Napisane: 2012-06-25, 21:41 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 6997
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 406 razy

Auto: E39 528iA/A3
Elektronika: tech/stag4
Wtryskiwacze: Barracuda/REG FAST
Reduktor: 2xZavoli zeta N /Alaska
Dysze: brak/2,0
Pojemność: 2793/1595
Moc: 193/101
Kod Silnika: M52TUB28/AKL
Rok Produkcji: 1999/1999
Zavoli zeta też tu za słaby.

A jakie jest ciśnienie? Pokaż też zdjęcia.Może jest więcej kwiatków. Kiedy montowana instalacja? Może można wyyegzekwować poprawę. Dopisz też skąd jesteś w profilu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LAGUNA II 2.0T 163km - mapy
PostLink | Napisane: 2012-06-25, 21:47 

Dołączył(a): 2012-06-24, 09:36
Posty: 26
Lokalizacja: CHEŁM

Pomógł: 0 razy

Auto: RENAULT LAGUNA II 2.0T
Elektronika: STAG 300
Wtryskiwacze: HANA 2000 zielone
Reduktor: OMVL
Pojemność: 1998
Moc: 163
Rok Produkcji: 2003
Wtryski pojedyncze, ale leżą nie są na pionowo :/ Przewody od wtrysków tej samej długości, ale moim zdaniem są za długie, można zrobić krótsze i tak zrobię. Ciśnienie robocze mam ustawione w przedziale 0,8-1,5, zaś na jałowych pokazuje właśnie 1,55-1,65. Instalacja montowana 1 marca tego roku. Profil na dniach uzupełnie, jestem z Chełma, czyli drugi koniec Polski ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LAGUNA II 2.0T 163km - mapy
PostLink | Napisane: 2012-06-25, 21:51 

Dołączył(a): 2011-08-07, 14:19
Posty: 300
Lokalizacja: bydgoszcz

Pomógł: 12 razy

Auto: punto gt
Elektronika: stag 200
Wtryskiwacze: valtek
Reduktor: zavolli S
Dysze: 2,4mm
Pojemność: 1.4 Turbo
Moc: 136
Rok Produkcji: 1994
kolego masz tylko 0,2 bara doładowania to malutko , nawet 1,8 t vw ładuje ok 0.7 bara

u mnie ładuje ponad 1,6 bara a na mapie notuje 1,4 bara czyli 240 KPa

potencjalne usterki tak niskiego doładowania to:

- nieszczelności
- uszkodzony zawór dv
- uszkodzona gruszka
- zapieczona sztanga
- uszkodzony zawór sterownia doładowaniem
- turbina wyłechtana masakrycznie

zobacz tu jest mój scrin z staga jakie doładowanie mam

mapa-pokryta-a-na-wolnych-rozjazd-czasow-t21903.html

wiadomo ze mozesz mieć fabrycznie mniej ale nie tylko 0,2 bara

zrub coś z doładowaniem bo ja miałem straszne nieszczelności i zawór dv odwrucony i jak auto kupiłem to tylko miałem 0,4 bara doładowania

reduktor totalnie zasłaby do tego auta minimum to gold a zavolli zeta n czy s bedzie klekał ciśnieniwo jak szmata i bedzie petlic

kumpel co prawda zakłdał do Chevroleta Sebring v6 200koni golda i klęka tylko 0,1 bara wiec bomba


Ostatnio edytowano 2012-06-25, 22:00 przez dziabi3, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LAGUNA II 2.0T 163km - mapy
PostLink | Napisane: 2012-06-25, 21:58 

Dołączył(a): 2012-06-24, 09:36
Posty: 26
Lokalizacja: CHEŁM

Pomógł: 0 razy

Auto: RENAULT LAGUNA II 2.0T
Elektronika: STAG 300
Wtryskiwacze: HANA 2000 zielone
Reduktor: OMVL
Pojemność: 1998
Moc: 163
Rok Produkcji: 2003
Wiem że mało ładuje, fabrycznie powinien ładować 0,7bara, ale sama turbina dobrze wyglada nie cieknie, nie bierze oleju, na wirniku nie ma luzu (tzn jest minimalny, ale musi być). Dlatego moje pytanie czy jak przy tworzeniu mapy nie dałem mu po garach to czy może dlatego mam taką mape z niskim ciśnieniem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LAGUNA II 2.0T 163km - mapy
PostLink | Napisane: 2012-06-25, 22:01 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 6997
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 406 razy

Auto: E39 528iA/A3
Elektronika: tech/stag4
Wtryskiwacze: Barracuda/REG FAST
Reduktor: 2xZavoli zeta N /Alaska
Dysze: brak/2,0
Pojemność: 2793/1595
Moc: 193/101
Kod Silnika: M52TUB28/AKL
Rok Produkcji: 1999/1999
splice napisał(a):
Ciśnienie robocze mam ustawione w przedziale 0,8-1,5

Co to znaczy? Ciśnienie robocze ustawiane w programie ma stałą wartość, na reduktorze też. Powinno sie trzymać w całym zakresie obrotów, a spadek akceptowalny to jakieś 0,2 Bara.
splice napisał(a):
Profil na dniach uzupełnie, jestem z Chełma, czyli drugi koniec Polski

A to musisz przemyśleć i plan napisać jak do tego się zabrać? To ja nie wiem, czy potrzebnie piszę, może też powinienenm odpisać Ci na dniach?

Jedź do instalatora, który to montował niech zmienią Ci reduktor, a jak nie chcą to niech zabierają tą instalację i zwrócą pieniądze. Tutaj masz mapę z takiej laguny (ta pojechała na matrix hd544, nie mogę znaleźć mapek w komputerze, ale robiłem też jedną na H2000 zielonej):
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LAGUNA II 2.0T 163km - mapy
PostLink | Napisane: 2012-06-25, 22:06 

Dołączył(a): 2011-08-07, 14:19
Posty: 300
Lokalizacja: bydgoszcz

Pomógł: 12 razy

Auto: punto gt
Elektronika: stag 200
Wtryskiwacze: valtek
Reduktor: zavolli S
Dysze: 2,4mm
Pojemność: 1.4 Turbo
Moc: 136
Rok Produkcji: 1994
twoja mapa już się zagina do dołu a to znaczy że maasz maks doładowanie i silnik tylko zwieksza moc w funkcji obrotami i czasem wtrysku

kumpel ma podobny problem w Mitsubishi 3000gt na wskazniku deski rozdzielczej
14 psi czyli 14 lb / in 2 czyli 1 bara a na stagu tylko 0.4 bara doładowania czyli to 140KPa

i mapa tak samo u niego sie zagina

normalnie aby u mnie taką mapę wyrysowaać musiałbym ciagnąc silnik ciagle przy odcinie kiedy to turbina już nienadąza pompowac powietrza i zaczyna obniżać ciśnienie z 1,4 bara do 1 bara ale sie tak nie da


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LAGUNA II 2.0T 163km - mapy
PostLink | Napisane: 2012-06-25, 22:10 

Dołączył(a): 2011-08-07, 14:19
Posty: 300
Lokalizacja: bydgoszcz

Pomógł: 12 razy

Auto: punto gt
Elektronika: stag 200
Wtryskiwacze: valtek
Reduktor: zavolli S
Dysze: 2,4mm
Pojemność: 1.4 Turbo
Moc: 136
Rok Produkcji: 1994
mzloty

no to jest mapa turbacza , tak powinno być

ale tego garba to z daleka poznać że matrix reaktywacja :lol:

a to auto nie pętli benzyny bo czas wtrysku aż 25ms pb i jaki reduktor tam jest zapakowany że trzyma ciśnienie bo tam mimo mnożnika 0,7 na koncu to i tak reduktor ma co robić


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

suplementy diety | Spoldzielnia Mieszkaniowa Poniatow | Fotostudio Aachen | Tuning DPF Hamownia| naczynia jednorazowe | Programy partnerskie
LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO