Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Laguna IIPhII 2.0t GT 204KM
PostLink | Napisane: 2017-01-08, 19:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-10-10, 10:32
Posty: 16
Lokalizacja: Przełęk/Opole

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault Laguna GT
Pojemność: 2000
Moc: 204
Kod Nadwozia: LIIPhII
Kod Silnika: F4RT
Rok Produkcji: 2005
Proszę o propozycję komponentów do ww Laguny.
Moc katalogowa to 204KM, zostanie to sprawdzone, i jest plan na więcej około 225-230KM.
Butla najlepiej jak największa, wersja kombi jeśli ma to znaczenie.
emulator wskazań paliwa

kogo polecanie do montażu w woj. Opolskie/ śląsie / dolnośląskie tak do 150km od Nysy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Laguna IIPhII 2.0t GT 204KM
PostLink | Napisane: 2017-01-08, 21:10 

Dołączył(a): 2016-04-03, 09:31
Posty: 148
Lokalizacja: CB

Pomógł: 14 razy

Auto: Opel Zafira
Elektronika: Stag Qbox Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115 nl
Reduktor: KME Tur
Pojemność: 1800
Moc: 125
Kod Silnika: Z18XE
Rok Produkcji: 2004
Po pierwsze najpierw chip tuning mody silnika później instalacja lpg taką zasadę bym radził przyjąć na początek. Kombi nie kombi ważne żebyś miał miejsce na zapas/dojazdówkę tym będzie ograniczona wielkość butli. Są montaże tego auta w galerii więc możesz zobaczyć co tam ludzie zakładają. Ja bym polecił polskie komponenty oraz bardzo dobrego gazownika bo właśnie on to 80% sukcesu.

Przykłady:

http://lpg-forum.pl/post776515.html?hilit=laguna#p776515

http://lpg-forum.pl/post790453.html?hilit=laguna#p790453


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Laguna IIPhII 2.0t GT 204KM
PostLink | Napisane: 2017-01-09, 06:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-05-31, 10:14
Posty: 4185
Lokalizacja: Mysłowice

Pomógł: 414 razy

Auto: Renault Megane 2ph1
Elektronika: Stag 4+
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME Tur @ 1.1 bar
Dysze: brak
Pojemność: 1998
Moc: 135
Kod Silnika: f4r
Rok Produkcji: 2003
Qbox basic, kme twin, barracuda 130nl + np. mój emulator :p tankfopper-renault-t59547.html
Obowiązkowo strojenie z afr i montaż u kogoś kumatego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Laguna IIPhII 2.0t GT 204KM
PostLink | Napisane: 2017-01-10, 22:42 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22088
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 731 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Kme nevo z racji na prawie pewne pętlenie beny.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Laguna IIPhII 2.0t GT 204KM
PostLink | Napisane: 2017-01-12, 20:15 

Dołączył(a): 2012-01-18, 18:07
Posty: 777

Pomógł: 83 razy

Auto: VW Passat
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: Gurtner
Pojemność: 1800
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
Pętlił będzie, to raczej pewne. Alternatywnie blue box, herculesy bf i filtr odstojnikowy twister.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Laguna IIPhII 2.0t GT 204KM
PostLink | Napisane: 2017-01-13, 12:37 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22088
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 731 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
no właśnie nie bf, bo w zapętleniu będzie problem

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Laguna IIPhII 2.0t GT 204KM
PostLink | Napisane: 2017-01-13, 13:02 

Dołączył(a): 2014-07-05, 15:01
Posty: 81
Lokalizacja: legionowo

Pomógł: 4 razy

Auto: Renault Laguna 3
Elektronika: KME Nevo PRO
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME TWIN
Dysze: 2 coś:)
Pojemność: 2000
Moc: 205
Kod Nadwozia: DT0/1
Kod Silnika: F4RT 800
Rok Produkcji: 2011
Struna, ma rację, ten silnik już seryjnie pętli. Wiem bo mam.

Tu tak naprawdę jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest KME Nevo. MOCNY reduktor np KME TWIN i wydajne wtryski (ale bez przesady :D).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Laguna IIPhII 2.0t GT 204KM
PostLink | Napisane: 2017-01-13, 20:56 

Dołączył(a): 2016-08-24, 16:53
Posty: 287

Pomógł: 14 razy

Auto: Passat
bez znaczenia czy to będzie KME NEVO czy Zenit pro czy Stag najważniejsze to reduktor wtryski no i oczywiście montaż bo samochód ma tendencję i na 100% pętli. ważny by z głową było auto regulowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Laguna IIPhII 2.0t GT 204KM
PostLink | Napisane: 2017-01-13, 22:12 

Dołączył(a): 2014-07-05, 15:01
Posty: 81
Lokalizacja: legionowo

Pomógł: 4 razy

Auto: Renault Laguna 3
Elektronika: KME Nevo PRO
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME TWIN
Dysze: 2 coś:)
Pojemność: 2000
Moc: 205
Kod Nadwozia: DT0/1
Kod Silnika: F4RT 800
Rok Produkcji: 2011
Galaxy, nie bez znaczenia. Nevo potrafi sterować wtryskami LPG odczytując obroty co przy zapętlonych wtryskach benzynowych jest niebagatelną cechą.

Z tego co wiem ani stag ani zenit tego nie potrafi…


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Laguna IIPhII 2.0t GT 204KM
PostLink | Napisane: 2017-01-13, 23:40 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22088
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 731 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Galaxy napisał(a):
bez znaczenia czy to będzie KME NEVO czy Zenit pro czy Stag

ano nie bez znaczenia

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Laguna IIPhII 2.0t GT 204KM
PostLink | Napisane: 2017-01-15, 21:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-10-10, 10:32
Posty: 16
Lokalizacja: Przełęk/Opole

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault Laguna GT
Pojemność: 2000
Moc: 204
Kod Nadwozia: LIIPhII
Kod Silnika: F4RT
Rok Produkcji: 2005
Że w silniku benzyna pętli to wiem, przeczytałem trochę kart forum.
Dlatego też po doświadczeniach z poprzednim autem i BRC chcę żeby to wszystko było założone porządnie a nie "dobrze i tanio"
A w mojej okolicy jest właśnie problem z porządnym montażem i strojeniem, sami znawcy BRC, alaski, valteków i autoadaptacji.
ile z cylindra jest w stanie uciągnąć barracuda 130?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Laguna IIPhII 2.0t GT 204KM
PostLink | Napisane: 2017-01-15, 21:12 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 23815
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 1987 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ - FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
zgredzik105 napisał(a):
ile z cylindra jest w stanie uciągnąć barracuda 130?

50 bez problemów, 60 z większym niż 1,2 ciśnieniem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Laguna IIPhII 2.0t GT 204KM
PostLink | Napisane: 2017-01-15, 22:45 

Dołączył(a): 2016-08-24, 16:53
Posty: 287

Pomógł: 14 razy

Auto: Passat
raven000 napisał(a):
Galaxy, nie bez znaczenia. Nevo potrafi sterować wtryskami LPG odczytując obroty co przy zapętlonych wtryskach benzynowych jest niebagatelną cechą.

Z tego co wiem ani stag ani zenit tego nie potrafi…


muszę aż sprawdzić. Robiłem takie na stagu i na zenicie i nie było problemów oczywiście wynajęcie hamowni było potrzebne stąd nie sądzę by ktoś kumaty miał problemy. Herculesy BF i Baraki 130 dają radę bez problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Laguna IIPhII 2.0t GT 204KM
PostLink | Napisane: 2017-01-16, 20:56 

Dołączył(a): 2014-07-05, 15:01
Posty: 81
Lokalizacja: legionowo

Pomógł: 4 razy

Auto: Renault Laguna 3
Elektronika: KME Nevo PRO
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME TWIN
Dysze: 2 coś:)
Pojemność: 2000
Moc: 205
Kod Nadwozia: DT0/1
Kod Silnika: F4RT 800
Rok Produkcji: 2011
Funkcja sterowania "po obrotach" była robiona chyba pod moją lagunę. Gazownik który to montował miał z nią problemy. Krótko, nie mógł jej wystroić a miał znajomości w Kme. Finalnie i tak poległ bo pomylił wersje silnika 170KM i 205KM. Ale funkcja dla potomnych została.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: b4k3 i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO