Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Landi Renzo w Octavii
PostLink | Napisane: 2016-01-31, 15:01 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 25236
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2179 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Jurek3 napisał(a):
Czy może lepszym rozwiązaniem będzie zastosować 2 redukcje z 16 na 12

a skąd mnie wiedzieć gdzie tam mocniej płynie
poza tym sprawdziłbym czy nie da się kolanek wymienić w reduktorze na rozmiar 16
Jurek3 napisał(a):
A co z czujnikiem?

Landi ma takie pomysły;
http://www.drypa.pl/produkt5687_CZUJNIK ... 17001.html
taniej;
http://www.drypa.pl/produkt5401_CZUJNIK ... m_kpl.html
my po polsku wkręcamy takie coś zamiast którejś śruby w reduktorze;
http://www.drypa.pl/produkt585_CZUJNIKI ... ktora.html

może takie coś pasowało by gwintem zamiast króćca fi6 na wyjściu reduktora;
http://www.drypa.pl/produkt6112_CZUJNIK ... yczka.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Landi Renzo w Octavii
PostLink | Napisane: 2016-01-31, 18:45 

Dołączył(a): 2016-01-05, 13:18
Posty: 25
Lokalizacja: JAWORZNO

Pomógł: 0 razy

Auto: Peugeot 207
Elektronika: Landirenzo
Wtryskiwacze: Aeb
Reduktor: LI 02
Pojemność: 1.4
Moc: 75
Rok Produkcji: 2008
Jurek3 napisał(a):
lukas309 czy tylko na wolnych jest problem? Jeśli tak to komp w porządku skoro obrabia wysokie obroty.


Właśnie jest ok pod obciazeniem leci zapłon tylko na 2 cylindrze jakby gazu nie dostawał a na PB nic sie nie dzieje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Landi Renzo w Octavii
PostLink | Napisane: 2016-01-31, 18:59 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 6272
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 362 razy

Auto: AstraOPC Jaguar420G S60
Elektronika: Q-Box/brak/Q-Boxy/Q-Max
Wtryskiwacze: Keihin/brak/Barracuda
Reduktor: Twin/brak/ACR02/ACR 250
Dysze: to zależy :)
Pojemność: 2.0 T/4.2/1.2/2.5 T
Moc: 286/265//210
Kod Silnika: Z20LER/?/Z12XEP
Rok Produkcji: 2005/1967/2008/2006
Jurek3 napisał(a):
Jeśli tak to komp w porządku skoro obrabia wysokie obroty.

a co to za argument?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Landi Renzo w Octavii
PostLink | Napisane: 2016-01-31, 22:05 

Dołączył(a): 2010-11-27, 20:33
Posty: 6
Lokalizacja: zach-pom

Pomógł: 1 razy

Jurek3 można kupić kolanka wody D16 do reduktora LI10. Możesz podłączyć tradycyjnie pod nagrzewnicę, bez kombinacji. Szukaj u lokalnego dystrybutora Landi Renzo. Są one przykręcane małymi imbusami więc nie próbuj na siłę wyrywać kolanek z reduktora. Zestaw naprawczy też sporo tańszy niż do IG1. Reduktor zdaje egzamin, dobrze utrzymuje temp. gazu w fazie lotnej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Landi Renzo w Octavii
PostLink | Napisane: 2016-12-30, 21:43 

Dołączył(a): 2016-07-11, 13:20
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda
Elektronika: Landi Renzo, Stag 300
Podepnę się do tematu bo mam pytanie związane z wymianą kolanka wodnego w reduktorze LI10. Czy zabezpieczenie kolanka w reduktorze jest na klucz (najmnieszy) imbus? Próbowałem go odkręcić i ukręciłem 2 kluczyki a zabezpieczenie ani drgęło. A może to nie jest na imbus? Jak wyjąć to zabezpieczenie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Landi Renzo w Octavii
PostLink | Napisane: 2016-12-31, 09:01 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 6272
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 362 razy

Auto: AstraOPC Jaguar420G S60
Elektronika: Q-Box/brak/Q-Boxy/Q-Max
Wtryskiwacze: Keihin/brak/Barracuda
Reduktor: Twin/brak/ACR02/ACR 250
Dysze: to zależy :)
Pojemność: 2.0 T/4.2/1.2/2.5 T
Moc: 286/265//210
Kod Silnika: Z20LER/?/Z12XEP
Rok Produkcji: 2005/1967/2008/2006
kolanka w LI10 są zabezpieczone kołkami. Jesteś pewien, że ciekło Ci na kolankach, a nie na wężach?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Landi Renzo w Octavii
PostLink | Napisane: 2016-12-31, 15:04 

Dołączył(a): 2016-07-11, 13:20
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda
Elektronika: Landi Renzo, Stag 300
Ciekło na ułamanym kolanku. Poprzedni właściciel pokleił je jakimś mazidłem ale płyn uciekał. Przy wyciąganiu reduktora kolanko praktycznie rozpadło mi się w rękach. Miałem sporo problemów żeby wyciągnąć to zabezpieczenie. Najpierw próbowałem WD40 i wykręcić imbusem 1,5mm, potem próbowałem je wybić aż wkońcu rozwiercałem.
Udało się ale go pozbyć ale ile k...rw przy tym poleciało. Teraz mam zabezpieczone gwoździem 2mm zagiętym na końcu:).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Landi Renzo w Octavii
PostLink | Napisane: 2017-01-06, 14:21 

Dołączył(a): 2016-07-11, 13:20
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda
Elektronika: Landi Renzo, Stag 300
Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć co może być przyczyną że silnik przełącza się na LPG dopiero gdy silnik nagrzeje się do 90*C. Sprawdzałem interfejsem i ustawiona jest temp przełączania 40*C przy 1600 obr./min. Sprawdziłem membranę w reduktorze i są całe a reduktor był czysty. Wymieniłem filtry fazy lotnej i ciekłej chociaż też mocno brudne nie były. Auto przejechało na gazie 183kkm z tego ja przejechałem 10kkm. Niestety za dużo pali Pb przy krótkich trasach 5-6km jeździ praktycznie na samej Pb. Co może być przyczyną późnego przełączania się na Lpg?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Landi Renzo w Octavii
PostLink | Napisane: 2017-01-06, 15:04 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 25236
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2179 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
black_diablo napisał(a):
Co może być przyczyną późnego przełączania się na Lpg?

brak czujnika temperatury cieczy
obserwowałeś wskazania tej temperatury w trakcie rozgrzewania?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Landi Renzo w Octavii
PostLink | Napisane: 2017-01-06, 16:46 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 6272
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 362 razy

Auto: AstraOPC Jaguar420G S60
Elektronika: Q-Box/brak/Q-Boxy/Q-Max
Wtryskiwacze: Keihin/brak/Barracuda
Reduktor: Twin/brak/ACR02/ACR 250
Dysze: to zależy :)
Pojemność: 2.0 T/4.2/1.2/2.5 T
Moc: 286/265//210
Kod Silnika: Z20LER/?/Z12XEP
Rok Produkcji: 2005/1967/2008/2006
Mirosław napisał(a):
brak czujnika temperatury cieczy

w takim wypadku Omegas dokonuje przełączenia wg tabeli temp gazu/czas gdzie najwyższa wartość ma o ile dobrze pamiętam 55 sekund czy jakoś tak, może termostat uwalony? Która to Octavia? Ta co jeździ na 104 st.?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Landi Renzo w Octavii
PostLink | Napisane: 2017-01-06, 19:34 

Dołączył(a): 2016-07-11, 13:20
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda
Elektronika: Landi Renzo, Stag 300
Temperatura wody zmienia się zarówno w Omegasie jak i na wskaźniku Skody. Jeśli termostat byłby uwalony to chyba nie pokazywałby temp na wskażniku lub pokazywałby głupoty a wygląda że pokazuje prawidłowo. Octavia II fl 2013r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Landi Renzo w Octavii
PostLink | Napisane: 2017-01-06, 19:51 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 6272
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 362 razy

Auto: AstraOPC Jaguar420G S60
Elektronika: Q-Box/brak/Q-Boxy/Q-Max
Wtryskiwacze: Keihin/brak/Barracuda
Reduktor: Twin/brak/ACR02/ACR 250
Dysze: to zależy :)
Pojemność: 2.0 T/4.2/1.2/2.5 T
Moc: 286/265//210
Kod Silnika: Z20LER/?/Z12XEP
Rok Produkcji: 2005/1967/2008/2006
no to może masz uwalony termostat :)
Do kontroli.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Landi Renzo w Octavii
PostLink | Napisane: 2017-01-06, 22:00 

Dołączył(a): 2016-07-11, 13:20
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda
Elektronika: Landi Renzo, Stag 300
No tak, czujnik temp może być dobry więc wskaźnik pokazuje temp prawidłową a mimo to termostat się nie przełączy wtedy gdy temp osiągnie 40*C bo ma mało czynnika w sobie i przełączy się dopiero gdy wysoka temp, prawda?
Chyba ma to sens. Czy zna ktoś nr. termostatu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Landi Renzo w Octavii
PostLink | Napisane: 2017-01-07, 19:12 

Dołączył(a): 2016-07-11, 13:20
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda
Elektronika: Landi Renzo, Stag 300
Dzisiaj to była jakaś masakra. Wiem jest zimno -15*C ale przejechałem 22km i nie przełączył się na gaz mimo że wskaźnik juz po ok. 10km wskazywał 90*C. Zakupy czyli ok. 40min postoju i z powrotem. W drodze powrotnej przełączył się na gaz po .. 20km - masakra!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Landi Renzo w Octavii
PostLink | Napisane: 2017-01-07, 20:52 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 6272
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 362 razy

Auto: AstraOPC Jaguar420G S60
Elektronika: Q-Box/brak/Q-Boxy/Q-Max
Wtryskiwacze: Keihin/brak/Barracuda
Reduktor: Twin/brak/ACR02/ACR 250
Dysze: to zależy :)
Pojemność: 2.0 T/4.2/1.2/2.5 T
Moc: 286/265//210
Kod Silnika: Z20LER/?/Z12XEP
Rok Produkcji: 2005/1967/2008/2006
a moje S60 po 1.2 km dziś rano przy minus 21*C, Corsa C po 1.5 km :mrgreen:
jak masz interfejs i soft, to rano podłącz i obserwuj przyrost temp. reduktora


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO