Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: LPdi -wrażenia z jazdy
PostLink | Napisane: 2014-10-28, 17:55 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17743
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1051 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
piszczek napisał(a):
Można cos takiego mieć za małe pieniążki a problem będzie z głowy. Wiemy że jakość gazu jest średnia a uchroni to nas przed niepotrzebnymi wydatkami.


możesz pokazać jak taki filtr wygląda i ile kosztuje?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPdi -wrażenia z jazdy
PostLink | Napisane: 2014-10-28, 18:03 

Dołączył(a): 2012-11-27, 17:48
Posty: 15

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Corsa B
Reduktor: Tomasetto
Pojemność: 1400
Moc: 62
Rok Produkcji: 1998
hoho, sam nie wiem jak to wygląda. czytałem o tym na forum octavii. facet ma coś takiego. 70kkm na gazie i zero problemów z pompą i filtrem gazu. koszt około 50 zł. napiszę do niego to moze mi podeśle jakieś zdjęcie albo link


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPdi -wrażenia z jazdy
PostLink | Napisane: 2014-10-28, 18:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-07-15, 21:06
Posty: 5425
Lokalizacja: Sosnowiec

Pomógł: 299 razy

Auto: Laguna II ph2
Elektronika: Stag 300 ISA2
Wtryskiwacze: RegFast
Reduktor: Zeta S
Pojemność: 2.0T
Moc: 170 KM
Kod Silnika: F4R 786 / 787
Rok Produkcji: 2006
piszczek napisał(a):
Proponuję założyć zewnętrzny adapter z filtrem gazu przed zbiornikiem gazu.

Mówisz o tych wkręcanych w zawór tankujący? http://www.certools.pl/produkty-lpg-i-c ... iczny.html ale 50 zł to nie kosztuje ;)

Na forum chyba ktoś wspominał o idei, aby filtra fazy ciekłej typu valtek umieścić między zaworem tankującym a zbiornikiem. To by było najtańsze rozwiązanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPdi -wrażenia z jazdy
PostLink | Napisane: 2014-10-28, 18:13 

Dołączył(a): 2012-11-27, 17:48
Posty: 15

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Corsa B
Reduktor: Tomasetto
Pojemność: 1400
Moc: 62
Rok Produkcji: 1998
napisałem to co czytałem na innym forum. może facet miał namyśli filtr fazy ciekłej a nazwał to adapterem. nie wiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPdi -wrażenia z jazdy
PostLink | Napisane: 2014-10-28, 18:32 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17743
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1051 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
piszczek napisał(a):
70kkm na gazie i zero problemów z pompą i filtrem gazu. koszt około 50 zł


Jeżeli ma wtrysk gazu w fazie ciekłej to OK, ochroni pompę przed grafitem i innymi śmieciami ,,stałymi,, ale w IV generacji takie zadanie spełnia filtr fazy ciekłej przed reduktorem. Te śmieci nie są dużym problemem, dużo większym są śmieci odparowane które się osadzają we wtryskiwaczach i reduktorach blokując dozowanie gazu.
A żeby wlać czysty gaz do zbiornika to trzeba go przepuscić przez destylarkę a na to to się chyba sprzedający gaz nie zgodzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPdi -wrażenia z jazdy
PostLink | Napisane: 2014-10-28, 18:42 

Dołączył(a): 2012-11-27, 17:48
Posty: 15

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Corsa B
Reduktor: Tomasetto
Pojemność: 1400
Moc: 62
Rok Produkcji: 1998
w instalacjach LPDI nie ma reduktora. więc musimy czyścić gaz najlepiej zanim trafi do butli. szkoda pomp które jak się dowiedziałem od kilku użytkowników tej instalacji że są z nimi problemy. Trzeba zakładać dodatkowy filtr pomiędzy wlewem a zbiornikiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPdi -wrażenia z jazdy
PostLink | Napisane: 2014-11-28, 11:37 

Dołączył(a): 2010-12-22, 20:59
Posty: 24
Lokalizacja: ciechanow

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda Octavia Combi 4x4
Reduktor: LPdi
Pojemność: 1800
Moc: 160
Kod Silnika: CDAA
Rok Produkcji: 2011
Można zamontować coś takiego http://autogaz-market.pl/37-filtry-fazy-cieklej?p=6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPdi -wrażenia z jazdy
PostLink | Napisane: 2015-03-06, 23:08 

Dołączył(a): 2014-02-12, 20:39
Posty: 8
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda Superb
Reduktor: LPDI
Pojemność: 1798
Moc: 160
Kod Silnika: CDAA
Rok Produkcji: 2014
Witam.
50 tyś temu zamontowałem instalację gazową LPDI VIALLE i trochę się z wami podzielę informacjami.
Samochód SKODA SUPERB 1.8 TSI CDAA 2014r.
Dodam też że mam nie lekką nogę i jeżdżę dynamicznie.

Spalanie gazu bez klimy:
- miasto 11-13 l jest to 15-20% więcej niż benzyny
- trasa prędkość około 130 km/h 9-10 l jest to 10-15% więcej niż benzyny
prędkość około 160 km/h 11-13 l jest to 10-15% więcej niż benzyny
Więc różnicę można sobie bardzo szybko samemu obliczyć.

Wrażenia z jazdy. Różnica pomiędzy benzyna a gazem prawie nie odczuwalna a raczej nie odczuwalna.
Rano malutkie problemy z odpalaniem przy zimnym silniku i nie zależy to od temperatury na zewnątrz. Trzeba czasem zakręcić silnikiem ze 3-5s aż odpali. Czasem pali na dotyk ale wtedy trzeba kopnąć w pedał gazu bo jakoś silnik nie równo pracuje. Ale nie jest to codziennie. Zazwyczaj odpala od razu i jest wszystko ok.

Po przejechaniu pierwszych kilku tysięcy był spory spadek mocy i zwiększyło się spalanie. Po podłączeniu pod komputer nie było żadnych błędów. Ale mechanik w warsztacie wpadł na pomysł że przy wyjściu przewodu z FSU do pompy paliwa przy silniku jest śrubka z siteczkiem którą jest przykręcony ten przewód do FSU okazało się że to sitko się przytkało. Wymienili ją i spalanie spadło i moc wróciła.
Od razu po zamontowaniu instalacji było bardzo duże spalanie ale po 1 tyś km max do 2 tyś km spadło tak jak by się tam wszystko ułożyło.
Do tej pory 0 problemów z tą instalacją. Tankuje, wymieniam olej i filtry co 15 tyś.

Jedyna wada jaką można stwierdzić to strasznie głośna praca pompy gazu w zbiorniku. Po za tym polecił bym tą instalację w 100%.
Na pewno w przyszłości jeżeli będę zmieniał samochód to będę miał to na uwadze czy jest możliwość założenia instalacji VIALLE z ciekłym wtryskiem gazu do danego modelu. Mam nadzieje że VIALLE nie osiądzie na laurach i do tych nowych silników z grupy volkswagena wymyśli oprogramowania i technologie oraz do silników o większej pojemności której brakuje.

Pozdawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPdi -wrażenia z jazdy
PostLink | Napisane: 2015-03-22, 20:47 

Dołączył(a): 2015-03-22, 20:43
Posty: 18

Pomógł: 0 razy

Auto: VW Passat CC
Elektronika: Vialle LPDI
Pojemność: 1800
Moc: 160
Kod Silnika: CDAA
Rok Produkcji: 2011
Leon83

Chcę założyć gaz do mojego CC mam dokładnie taki sam silnik jak ty CDAA.
Czy mógłbyś, jeżeli to nie tajemnica, napisać:
- ile zapłaciłeś
- jaki jest czas montażu
- gdzie zakładałeś
- czy ingerencja jest duża (trzeba ciąć coś w środku ?)
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPdi -wrażenia z jazdy
PostLink | Napisane: 2015-03-22, 21:14 

Dołączył(a): 2014-02-12, 20:39
Posty: 8
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda Superb
Reduktor: LPDI
Pojemność: 1798
Moc: 160
Kod Silnika: CDAA
Rok Produkcji: 2014
Witaj.

- zapłaciłem 8600 zł brutto (cena zależy od kursu EURO) dużo ale się opłaca.
- montowali półtora dnia (założyli mi swoją używaną pompę wysokiego ciśnienia na czas wysyłki mojej pompy do przerobienia, później podjechałem tylko na podmianę pompy. Można też zamówić pompę gotową do założenia ale ja wolałem przerobić swoją ponieważ auto było nowe i wiedziałem że mam nową pompę i oryginalną)
- zakładałem w Warszawie ul. Szpaczej 2 w MCC Gas s.c.
- ingerencja jest tylko w pompę paliwa wysokiego ciśnienia i to chyba wszystko.

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPdi -wrażenia z jazdy
PostLink | Napisane: 2015-03-22, 21:59 

Dołączył(a): 2010-06-15, 22:41
Posty: 1603
Lokalizacja: PL

Pomógł: 172 razy

pompeusz666 napisał(a):
Leon83

Chcę założyć gaz do mojego CC mam dokładnie taki sam silnik jak ty CDAA.
Czy mógłbyś, jeżeli to nie tajemnica, napisać:
- ile zapłaciłeś
- jaki jest czas montażu
- gdzie zakładałeś
- czy ingerencja jest duża (trzeba ciąć coś w środku ?)
Pozdrawiam



instalacje sa do konkretnego auta i silnika wiec nie sa uniwersalne a ze kod silnika pasuje to polowa sukcesu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPdi -wrażenia z jazdy
PostLink | Napisane: 2015-03-23, 13:09 

Dołączył(a): 2011-12-29, 13:25
Posty: 362
Lokalizacja: SB

Pomógł: 7 razy

Auto: A6 C4
Elektronika: Stag 300-6 ISA 2
Wtryskiwacze: Hana Green ->W03
Reduktor: Gold->R01 RED
Pojemność: 2771
Moc: 193
Kod Nadwozia: 4A
Kod Silnika: ACK
Rok Produkcji: 1997
A czym rozni sie silnik CDAA Superba od takiego w Passacie ??

Owszem inne beda mocowania gotowego kitu, ale to chyba nie jest jakis wiekszy problem. Weze tez przychodza dociete na miare, czy co??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPdi -wrażenia z jazdy
PostLink | Napisane: 2015-03-31, 06:24 

Dołączył(a): 2010-06-15, 22:41
Posty: 1603
Lokalizacja: PL

Pomógł: 172 razy

wszystko jest na miare ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPdi -wrażenia z jazdy
PostLink | Napisane: 2015-03-31, 18:39 

Dołączył(a): 2015-03-22, 20:43
Posty: 18

Pomógł: 0 razy

Auto: VW Passat CC
Elektronika: Vialle LPDI
Pojemność: 1800
Moc: 160
Kod Silnika: CDAA
Rok Produkcji: 2011
Dostałem odpowiedź z warsztatu ze nie ma Prins Direct do Passat CC.
Szkoda

Wychodzi na to że muszę nabyć Vialle bo do Passata CC jest taka możliwość


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPdi -wrażenia z jazdy
PostLink | Napisane: 2015-04-01, 19:42 

Dołączył(a): 2010-06-15, 22:41
Posty: 1603
Lokalizacja: PL

Pomógł: 172 razy

dlaczego szkoda??? vialle ma ogromne doswiadczenie w produkcji instalacji w fazie cieklej a prins od niedawna robi.wcale bym sie nie zdziwil jakby lepiej dzialalo niz prins


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO