Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: LPdi -wrażenia z jazdy
PostLink | Napisane: 2015-09-15, 16:45 

Dołączył(a): 2013-01-03, 19:46
Posty: 11
Lokalizacja: Tarczyn(mazowieckie)

Pomógł: 0 razy

Auto: Golf VI Plus DSI
Elektronika: Vialle Lpdi
Pojemność: 1,4 TSI
Moc: 122
Kod Silnika: CAXA
Rok Produkcji: 2012
Nie ma mowy o odpaleniu bez trzymania wciśniętego gazu, inaczej gaśnie.
Instalacja ma 2 miesiące, przeglądali ją eksperci od VIALLE ale nie potrafią niczego wymyślić.
W polskiej instrukcji do LPdi Vialle jest napisane, cytuję:
ROZRUCH
Czas rozruchu może być dłuższy niż zazwyczaj. W przypadku automatycznego rozruchu, możliwe jest, że przycisk rozrusznika należy nacisnąć więcej niż jeden raz. Podczas rozruchu należy dodać lekko gazu, aby do silnika dostała sie większa ilość powietrza.

I to chyba wyjaśnia sprawę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPdi -wrażenia z jazdy
PostLink | Napisane: 2015-09-15, 20:46 

Dołączył(a): 2010-06-15, 22:41
Posty: 1729
Lokalizacja: PL

Pomógł: 186 razy

Dlaczego z PRINS dlm nie ma tego problemu ????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPdi -wrażenia z jazdy
PostLink | Napisane: 2015-09-17, 11:32 

Dołączył(a): 2015-03-22, 20:43
Posty: 18

Pomógł: 0 razy

Auto: VW Passat CC
Elektronika: Vialle LPDI
Pojemność: 1800
Moc: 160
Kod Silnika: CDAA
Rok Produkcji: 2011
Problem rozwiązany.

Okazało się (po ciężkich bojach) że winę za to ponosiła pompa wysokiego ciśnienia która poprzez uszczelnienie na tłoczku i sprężynie przepuszczała.
W wyniku tego faza ciekła przechodziła w fazę gazową dostając się do wnętrza silnika i do oleju.

gaz ma dużo większą prężność par i dlatego ten problem występował tylko na gazie a nie na benzynie.

Obecnie co rano odpala na szczała bez dotykania pedału gazu .

Sukces !!! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPdi -wrażenia z jazdy
PostLink | Napisane: 2015-09-17, 17:42 

Dołączył(a): 2010-01-15, 10:19
Posty: 991
Lokalizacja: Jastrzebie-Zdrój

Pomógł: 28 razy

Auto: SKODA SUPERB
Elektronika: LPDI VIALE
Pojemność: 1800
Moc: 185 PS
Rok Produkcji: 2014
pompeusz666 , a powiec jaki przebieg samochodu jest że pompa takie rzeczy robiła .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPdi -wrażenia z jazdy
PostLink | Napisane: 2015-09-18, 10:13 

Dołączył(a): 2013-01-03, 19:46
Posty: 11
Lokalizacja: Tarczyn(mazowieckie)

Pomógł: 0 razy

Auto: Golf VI Plus DSI
Elektronika: Vialle Lpdi
Pojemność: 1,4 TSI
Moc: 122
Kod Silnika: CAXA
Rok Produkcji: 2012
pompeusz666 napisał(a):
Okazało się (po ciężkich bojach) że winę za to ponosiła pompa wysokiego ciśnienia która poprzez uszczelnienie na tłoczku i sprężynie przepuszczała.
W wyniku tego faza ciekła przechodziła w fazę gazową dostając się do wnętrza silnika i do oleju.


Wygląda na to, że u mnie ten mankament też istnieje od początku instalacji.
Zacząłem interesować się rozruchem w ubiegłą zimę. temperatura z wieczora po wyjściu z pracy dobijała poniżej 20 stopni na minusie. Nie uruchomiłem samochodu. Spałem w pracy. Rano po próbach wielu uruchomienia rozładowałem akumulator do zera. Na prądzie z pomocnego samochodu przy rozruchu pewnie niechcący dodałem gazu i po problemie.
Nie miałem polskiej instrukcji obsługi i o dodawaniu gazu nic nie wiedziałem.
Dostałem angielską, a ja z pokolenia, że rosyjska ok :)
Dopiero jak coś się dzieje to człowiek drąży. Po telefonie do serwisu od razu zostałem dobrze poinformowany o możliwości przełączenia awaryjnego na benzynę i o tej konieczności dodawania gazu.
Tłumaczenie instrukcji na polski od razu na maila.
Mam 78tyś w tym 67tyś na gazie.
Przyjąłem do wiadomości, że trzeba dodać gazu zanim przekręcę kluczyk. Nie ma problemu.
W całym "życiu" mojej instalacji niedawno był moment kiedy po odjechaniu ze 100m po zatankowaniu gazu samochód "zgasł". Na amen. 10x rozrusznik i nic. Awaryjne przełączenie na benzynę, rozruch bez problemu, przejazd 200m, przełączenie na gaz i wszystko o.k.
Można to traktować jako incydent, kiedy instalacja zmienia zasilanie silnika. o tym też pisze producent.
Dobrze jest wiedzieć, jak wymusić przełączenie na zasilanie benzyną i telefon do serwisu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPdi -wrażenia z jazdy
PostLink | Napisane: 2017-02-02, 08:14 

Dołączył(a): 2013-01-03, 19:46
Posty: 11
Lokalizacja: Tarczyn(mazowieckie)

Pomógł: 0 razy

Auto: Golf VI Plus DSI
Elektronika: Vialle Lpdi
Pojemność: 1,4 TSI
Moc: 122
Kod Silnika: CAXA
Rok Produkcji: 2012
Samochód na instalacji gazowej (opisywanej we wcześniejszych postach) przejechał ponad 100tyś.km
Instalacja jak i pozostałe elementy samochodu nie wykazały żadnych awarii. Praktycznie, jedynym wykorzystywanym paliwem jest gaz z markowych stacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPdi -wrażenia z jazdy
PostLink | Napisane: 2017-09-11, 15:15 

Dołączył(a): 2013-01-03, 19:46
Posty: 11
Lokalizacja: Tarczyn(mazowieckie)

Pomógł: 0 razy

Auto: Golf VI Plus DSI
Elektronika: Vialle Lpdi
Pojemność: 1,4 TSI
Moc: 122
Kod Silnika: CAXA
Rok Produkcji: 2012
Samochód z instalacją Vialle Lpdi ma na liczniku 126 tyś. (na gazie 115 tyś.)
Swoimi spostrzeżeniami, na bieżąco dzieliłem się na tym forum -patrz posty "wyżej" w tym temacie.
Ale do rzeczy, w ubiegłym tygodniu otwierając drzwi kierowcy a później przekręcając kluczyk w stacyjce nie usłyszałem charakterystycznego mruczenia pompy gazu.
Wiedziałem, że będzie kłopot :(
Samochód odpalił, jak zwykle z lekko dodanym gazem i zgasł. Jak pompa gazu nie pracuje to silnik na samym powietrzu nie pojedzie, niestety.
Miałem już wcześniej, z trzy razy podobne sytuacje ale po przymusowym odpaleniu na benzynie i przełączeniu na gaz w trakcie jazdy wszystko wracało do normy.
O jednym z takich razów też pisałem.
Czwarty raz to się nie powtórzyło. W trakcie jazdy po przełączeniu na gaz, samochód po prostu się zatrzymał.
Z racji montażu wiedziałem, że w Kielcach mi pomogą. Jest to jednak dla mnie duży kłopot z racji odległości i koszt bo samochód na benzynie.
W innych sprawach byłem w Radomiu i tam się umówiłem z fachowcem od Vialle.
Przeżyłem bardzo pozytywnie nasze spotkanie, Fachowiec odkręcił pokrywę na zbiorniku gazu pod którą jest pompa gazu, wymontował sterownik pompy i podmienił go na swój.
Kazał mi odpalić i przełączyć na gaz. Jak się domyślacie usłyszałem znajome buczenie z wielką radością.
Sprawdził jeszcze mój wymontowany element na swojej pompie umieszczonej na stole warsztatowym by potwierdzić że nie działa.
I to na tyle tym razem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPdi -wrażenia z jazdy
PostLink | Napisane: 2017-10-18, 08:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-09-04, 19:35
Posty: 1169
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 23 razy

Auto: Peugeot 406
Elektronika: Stag-300
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC-R01 250
Dysze: bez dysz
Pojemność: 3000
Moc: 207
Kod Silnika: ES9J4S
Rok Produkcji: 2001
no dobra, a jaki koszt tego sterownika?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPdi -wrażenia z jazdy
PostLink | Napisane: 2017-10-21, 17:54 

Dołączył(a): 2013-01-03, 19:46
Posty: 11
Lokalizacja: Tarczyn(mazowieckie)

Pomógł: 0 razy

Auto: Golf VI Plus DSI
Elektronika: Vialle Lpdi
Pojemność: 1,4 TSI
Moc: 122
Kod Silnika: CAXA
Rok Produkcji: 2012
Z podmianką 300zł. Dotyczy falownika używanego i sprawnego.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO