Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4339 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: LPGTECH - sterowniki inne niż wszystkie? - bieżąca dysku
PostLink | Napisane: 2016-07-20, 17:55 

Dołączył(a): 2009-07-22, 21:44
Posty: 153
Lokalizacja: Śląsk

Pomógł: 3 razy

Auto: Renault Megane Coupe
Elektronika: LPGTech 214
Wtryskiwacze: Hana Green
Reduktor: Silver @1.15b
Dysze: Brak
Pojemność: 2.0 16V
Moc: 147
Kod Silnika: F7R DA0H
Rok Produkcji: 1996
Dzięki. Czyli już coś nie halo z tym autem. Aż z ciekawości pojadę rzucić okiem pod maskę, tak z ciekawości ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH - sterowniki inne niż wszystkie? - bieżąca dysku
PostLink | Napisane: 2016-07-20, 18:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-25, 15:52
Posty: 4518
Lokalizacja: Mikołajki

Pomógł: 135 razy

Auto: Ford Focus
Elektronika: Stag 300+
Wtryskiwacze: Keihin pomarańczowe
Reduktor: Voltran SGI
Pojemność: 1988
Moc: 130
Kod Nadwozia: Ghia
Kod Silnika: EDDC
Rok Produkcji: 2000
Albo co innego na papierze, co innego pod maską.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH - sterowniki inne niż wszystkie? - bieżąca dysku
PostLink | Napisane: 2016-07-20, 18:44 

Dołączył(a): 2009-07-22, 21:44
Posty: 153
Lokalizacja: Śląsk

Pomógł: 3 razy

Auto: Renault Megane Coupe
Elektronika: LPGTech 214
Wtryskiwacze: Hana Green
Reduktor: Silver @1.15b
Dysze: Brak
Pojemność: 2.0 16V
Moc: 147
Kod Silnika: F7R DA0H
Rok Produkcji: 1996
No też tak być może. Skocze w tym tygodniu okiem rzucić. Tyle, że to świeża dwuletnia instalka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH - sterowniki inne niż wszystkie? - bieżąca dysku
PostLink | Napisane: 2016-07-23, 19:40 

Dołączył(a): 2009-07-22, 21:44
Posty: 153
Lokalizacja: Śląsk

Pomógł: 3 razy

Auto: Renault Megane Coupe
Elektronika: LPGTech 214
Wtryskiwacze: Hana Green
Reduktor: Silver @1.15b
Dysze: Brak
Pojemność: 2.0 16V
Moc: 147
Kod Silnika: F7R DA0H
Rok Produkcji: 1996
vnc_25 napisał(a):
Może mi ktoś na szybko odpowiedzieć na jedno pytanko?
Ile garów max obsługuje tech214? Bo zawsze myślałem, że 4. Przymierzam się do jednego auta, fotek spod maski nie mam. W opisie widnieje V6. Dostałem na maila fotkę homologacji. Tam AC R01, listwa Hana i tech 214.
Więc albo źle myślałem o techu i obsługuje więcej garów, albo siedzi w aucie zwykłe 2.0 4ro cylindrowe, albo dwa gary idą na benzynie ;)



No i odpowiadam sam sobie, bo sprawa się wyjaśniła.
Faktycznie było to 2.7 V6. I faktycznie wyciąg z świadectwa homologacji nie kłamał. Była tam założona instalacja za magiczne 3900zł (podkreślone w ogłoszeniu) na cztery cylindry :mrgreen:
O pozostałych dwóch ktoś zapomniał. Ale wg właściciela, nie było różnicy w jeździe PB/LPG :mrgreen:
No i z tego co wiem, auto ma już nowego (chwilowo) szczęśliwego właściciela.
Nawet nie wiem jak to skomentować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH - sterowniki inne niż wszystkie? - bieżąca dysku
PostLink | Napisane: 2016-07-25, 06:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-09-04, 13:56
Posty: 1612

Pomógł: 116 razy

Auto: SAAB 9-5 / AUDI A8
Elektronika: TECH-224 / TECH-328OBD
Wtryskiwacze: DRAGON / YETI
Reduktor: 2x AC R01 / KME HUSKY
Pojemność: 2.0 / 4.2
Moc: 320 / 335
Rok Produkcji: 2003 / 2003
vnc_25, Gazownicy - magicy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH - sterowniki inne niż wszystkie? - bieżąca dysku
PostLink | Napisane: 2016-07-28, 09:16 

Dołączył(a): 2011-02-03, 13:01
Posty: 19
Lokalizacja: Lubelskie/Dolnośląskie

Pomógł: 1 razy

Auto: Audi A8 D3
Elektronika: LPGTech 328
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME Twin
Pojemność: 4172
Moc: 335
Kod Nadwozia: D3
Kod Silnika: BFM
Rok Produkcji: 2003
Czy możliwe ze słyszę w kabinie LPGTecha 328 (dźwięk jakby kluczowania tranzystorów) wysoka częstotliwość, po przełączeniu na PB znika?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH - sterowniki inne niż wszystkie? - bieżąca dysku
PostLink | Napisane: 2016-07-28, 09:25 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23604
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 854 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
w głośnikach ?

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH - sterowniki inne niż wszystkie? - bieżąca dysku
PostLink | Napisane: 2016-07-28, 09:30 

Dołączył(a): 2011-02-03, 13:01
Posty: 19
Lokalizacja: Lubelskie/Dolnośląskie

Pomógł: 1 razy

Auto: Audi A8 D3
Elektronika: LPGTech 328
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME Twin
Pojemność: 4172
Moc: 335
Kod Nadwozia: D3
Kod Silnika: BFM
Rok Produkcji: 2003
Trudno powiedzieć, bo chyba sam wzmacniacz po wyłączeniu panelu się nie wyłącza. Po przyciszeniu radia, wydawało mi się że z okolicy komputera (ale w pobliżu są głośniki)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH - sterowniki inne niż wszystkie? - bieżąca dysku
PostLink | Napisane: 2016-07-28, 09:38 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23604
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 854 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
znana jest kwestia zakłóceń słyszanych w CB Radio, ale żeby tak z samego kompa...

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH - sterowniki inne niż wszystkie? - bieżąca dysku
PostLink | Napisane: 2016-09-20, 22:11 

Dołączył(a): 2015-08-13, 19:02
Posty: 4

Pomógł: 1 razy

Auto: Corolla E11
Elektronika: LPGTech224
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME R2 Tur6
Dysze: nie wiem
Pojemność: 1332
Moc: 86
Rok Produkcji: 1999
W wątku pojawia się informacja, że podłączenie interfejsu do sterownika powoduje szybsze wyczerpywanie akumulatora. Chodzi o interfejs na kabel czy też na Bluetooth (BlueTech XT)?
Konkretnie to jeżdzeę z włożonym BlueTech do sterownika Tech214. Jeżdzę tak od 2 miesięcy i okienko testowe aku cały czas zielone.

Niby przeczytałem cały wątek, ale nie wszystko zrozumiałem. Była dyskusja o ustawieniu sterownika na silnikach ze sterowaniem Fullgroup. Mam taki silnik (Corolla E11 silnik 4EFE 86KM) i wybrane ustawienie "typ wtrysku benzyny: sekwencja". Czasy wtrysku benzyny na benzynie zebrane w tabeli są od 1,4 do 17ms, ten sam zakres pokazują "słupki", jednak program wyświetla inne czasy na żywo w prawej dolnej części okna ("czasy wtrysku B1/G1, B2/G2..."). Te czasy są dwukrotnie krótsze (w zakresie od ~2 do 8.5ms).

Tak ma być? (zrzut ekranu poniżej dla zobrazowania)
Obrazek
Jeśli tak, to rozumiem, że te różnice czasów na słupkach w rzeczywistości są o połowę mniejsze niż pokazuje program?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH - sterowniki inne niż wszystkie? - bieżąca dysku
PostLink | Napisane: 2016-09-28, 19:29 

Dołączył(a): 2011-12-02, 18:04
Posty: 12
Lokalizacja: Lublin

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Mondeo mk3 2.0
Elektronika: STAG 4+
Wtryskiwacze: Tomasetto
Reduktor: AC R01
Pojemność: 2.0
Moc: 145
Rok Produkcji: 2006
Witam,

nie chcę zakładać nowego tematu więc podepnę się tutaj. Na forum jest dużo pozytywnych opinii o lpgtechu. Obecnie mam Stag4+ wtryski tomasetto (były acw01). Niby wystrojone poprawnie, ale mam wrażenie, że po resecie ECU na samej benzynie jest lepiej, a po jeździe na LPG po pewnym czasie zamulać zaczyna - nie ma błędów ale trochę pewnie się STFT i LTFT rozjeżdżają. Dlatego myślę nad czymś z OBD.

Do czego zmierzam, chciałbym wymienić sterownik na 224 (zależy mi na OBD). Czytałem, że to jest plug&play, co jednak z OBD? Czy zmiana sterownika poprawi sytuację? Czy kabel do ustawiania STAG również pasuje do LPGTECHA? Ewentualnie biorę pod uwagę zmianę listwy, tylko czy są jakieś dobre wtryski również P&P?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH - sterowniki inne niż wszystkie? - bieżąca dysku
PostLink | Napisane: 2016-09-28, 19:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3353
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 423 razy

Auto: Laguna III
Elektronika: Tech One
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME Tur
Dysze: brak
Pojemność: 2.0T
Moc: 170KM
Ten sterownik nie ma wbudowanego modułu OBD, trzeba dokupić coś takiego http://www.phjacus.pl/E80-Modul-diagnoz ... p2528.html
Jak chcesz Techa to dokup Dragony w listwie http://www.phjacus.pl/Y60-Listwa-wtrysk ... p1953.html
Kabel od staga jak najbardziej pasuje do Techa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH - sterowniki inne niż wszystkie? - bieżąca dysku
PostLink | Napisane: 2016-09-29, 06:28 

Dołączył(a): 2011-12-02, 18:04
Posty: 12
Lokalizacja: Lublin

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Mondeo mk3 2.0
Elektronika: STAG 4+
Wtryskiwacze: Tomasetto
Reduktor: AC R01
Pojemność: 2.0
Moc: 145
Rok Produkcji: 2006
Czyli OBD jest zawsze oddzielny? W co go należy podpiąć? W końcówkę do normalnego podpinania się do OBD2? Czy może gdzieś pod maską w instalację?

Czy sama podmiana na TECHA bez OBD i te wtryski powinna odbyć się P&P? Chociaż głównie chodzi mi o to, aby sterownik na bieżąco się korygował więc bez OBD chyba nie ma sensu, chyba że 224 jest mimo wszystko lepszy od stag4+?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH - sterowniki inne niż wszystkie? - bieżąca dysku
PostLink | Napisane: 2016-09-29, 07:05 

Dołączył(a): 2012-01-17, 13:50
Posty: 148
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Pomógł: 3 razy

Auto: NISSAN PRIMERA
Elektronika: LPGTECH 504
Wtryskiwacze: BARRACUDA 130
Reduktor: GOLD GT
Dysze: BRAK
Pojemność: 1998
Moc: ~200
Kod Nadwozia: WP11.144
Kod Silnika: SR20VE
Rok Produkcji: 2001
grzesio1912 napisał(a):
Czyli OBD jest zawsze oddzielny?

324 jest w wersji z OBD ale nie będzie p&p z stag4 plus


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH - sterowniki inne niż wszystkie? - bieżąca dysku
PostLink | Napisane: 2016-09-29, 07:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-25, 15:52
Posty: 4518
Lokalizacja: Mikołajki

Pomógł: 135 razy

Auto: Ford Focus
Elektronika: Stag 300+
Wtryskiwacze: Keihin pomarańczowe
Reduktor: Voltran SGI
Pojemność: 1988
Moc: 130
Kod Nadwozia: Ghia
Kod Silnika: EDDC
Rok Produkcji: 2000
Po co Ci te OBD? Stroiłem takie samo auto z takim samym silnikiem, mało wymagający jest. Jedynym utrudnieniem była automatyczna skrzynia biegów.
Zamiast sterownika to wymień śmieciosetto na jakiś normalne wtryski.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4339 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO