Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: M210 nie trzyma wolnych obrotow
PostLink | Napisane: 2018-02-08, 07:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-28, 10:08
Posty: 105
Lokalizacja: Żyrardów

Pomógł: 0 razy

Auto: Scorpio 2.9 24V
Elektronika: Kme
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: KME Silver
Dysze: 2,5
Pojemność: 2935
Moc: 207
Kod Nadwozia: mkIII Kombi
Kod Silnika: Cosworth BOB
Rok Produkcji: '96
Hej, mam taki dziwny problem, mianowicie agis m210 w Focusie 2.0 przestał trzymać wolne obroty, raz działa prawidłowo, raz po prostu spadają i gaśnie, jeździ normalnie, błędów brak i wszystko wygląda prawidłowo.
Zbiegło się to z tankowaniem, ale nie wiem czy ma to związek.
Co prawda wyjezdzilemnaz przestał się skręcać, ale dotankowalem polowe zbiornika, wiec może zamiast gazu to polowa wody poszła przy tankowaniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: M210 nie trzyma wolnych obrotow
PostLink | Napisane: 2018-02-08, 08:43 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28836
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2695 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Jankes napisał(a):
mam taki dziwny problem,

jak zabrudziłeś wtryskiwacze lub są jakoś uszkodzone to ja "dziwności" nie widzę
na początek sprawdź czy wtyczki do nich są dobrze wpięte


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: M210 nie trzyma wolnych obrotow
PostLink | Napisane: 2018-02-08, 10:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-28, 10:08
Posty: 105
Lokalizacja: Żyrardów

Pomógł: 0 razy

Auto: Scorpio 2.9 24V
Elektronika: Kme
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: KME Silver
Dysze: 2,5
Pojemność: 2935
Moc: 207
Kod Nadwozia: mkIII Kombi
Kod Silnika: Cosworth BOB
Rok Produkcji: '96
Są spięte dobrze bo jak jedzie to jest ok. Filtry wymienione, ale może fakt wyczyszcze wtryski.

Korekty i czasy są ok, wiec, nie mam się do czego przyczepic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: M210 nie trzyma wolnych obrotow
PostLink | Napisane: 2018-02-14, 09:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-28, 10:08
Posty: 105
Lokalizacja: Żyrardów

Pomógł: 0 razy

Auto: Scorpio 2.9 24V
Elektronika: Kme
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: KME Silver
Dysze: 2,5
Pojemność: 2935
Moc: 207
Kod Nadwozia: mkIII Kombi
Kod Silnika: Cosworth BOB
Rok Produkcji: '96
No i się przyczepilem, do termikk bo spadała, jak płynu było ciut mniej niż maks, wiec przeniesienie reduktora niżej naprawilo problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO