Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 161 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Magic Jet FX
PostLink | Napisane: 2014-06-12, 09:15 

Dołączył(a): 2012-08-06, 13:05
Posty: 330

Pomógł: 24 razy

Auto: GOLF 4 1.8T GTI
Elektronika: ZENITH JZ-2005
Wtryskiwacze: BARRACUDY BEZ DYSZ
Reduktor: TOMASETTO ANTARTIC
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 2000
Panowie, miał ktoś więcej do czynienia z tym wtryskami? Bo nie za wiele na forum o nich.

To nowy model. Rozmawiałem ostatnio z jednym "gazmenem" to wypowiadał się o nich całkiem całkiem, stosuje głownie do aut o większej mocy.

Wg.niego nowe magic jet FX to o niebo lepsze wtryski od "starych" Magików.

Inna rzecz to taka że FX-y maja oporność 1,6, a stare miały 2 i wg niego spokojnie można montować na ustawieniu Magic jet i będzie dobrze, choć to przecież ustawienia dla charakterystyki pracy "starego" magica.

Ktoś ma praktyczną wiedzę odnośnie tych wtryskiwaczy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Magic Jet FX
PostLink | Napisane: 2014-06-12, 15:45 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22603
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 775 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Szymdi to stosuje i pozytywne ma opinie - może jego dopytaj.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Magic Jet FX
PostLink | Napisane: 2014-06-13, 14:53 

Dołączył(a): 2012-08-06, 13:05
Posty: 330

Pomógł: 24 razy

Auto: GOLF 4 1.8T GTI
Elektronika: ZENITH JZ-2005
Wtryskiwacze: BARRACUDY BEZ DYSZ
Reduktor: TOMASETTO ANTARTIC
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 2000
Pytałem Szymdiego i mówił że jak na razie jest fantastycznie, max przebiegi to na razie 40 tys km i ani jednej reklamacji.

Pisał że w programie do STAGa, LPGTecha i KME Nevo dobre jest ustawienie Matrix.

Nie wiem czemu tak, bo na tym ustawieniu jest ze 3 Ohmy.

Jako że mam Zenita jz2009 to pytałem w AGC i powiedziano mi że na to jaki wybrać wtryskiwacz ważne sa dodatkowo czasy otwarcia i czasy zamknięcia i sugerowali jednak ustawienie Magic Jet bo na takim ustawienie tez w tej chwili testują te wtryskiwacze.

Znów Szymdi mówił że na tym ustawieniu możliwe jest uszkodzenie wtryskiwacza, no ale nie dopowiedział czy miał taki przypadek, no ale jeżeli nie miał reklamacji to pewnie nie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Magic Jet FX
PostLink | Napisane: 2014-06-13, 14:55 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22603
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 775 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Ustawienie Matrix jest "delikatniejsze" dla wtrysków.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Magic Jet FX
PostLink | Napisane: 2014-06-13, 20:37 

Dołączył(a): 2012-08-06, 13:05
Posty: 330

Pomógł: 24 razy

Auto: GOLF 4 1.8T GTI
Elektronika: ZENITH JZ-2005
Wtryskiwacze: BARRACUDY BEZ DYSZ
Reduktor: TOMASETTO ANTARTIC
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 2000
Szymdi podkreslił że nie testował tych wtrysków w Zenicie.

Struna masz bez wątpienia większa wiedze niz ja, więc jesli mozesz to mi wytłumacz dlaczego ustwienie MATRIX jest "delikatniejsze"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Magic Jet FX
PostLink | Napisane: 2014-06-13, 21:26 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22603
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 775 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Inne wartości czasu pełnego impulsu i inne wypełnienie podtrzymania.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Magic Jet FX
PostLink | Napisane: 2014-06-17, 23:19 

Dołączył(a): 2013-12-22, 14:27
Posty: 382
Lokalizacja: Tychów Nowy koło Starachowic

Pomógł: 46 razy

Auto: citroen c5
Elektronika: zenit pro
Wtryskiwacze: magic jet FX
Reduktor: zavoli zeta s
Dysze: 2.0
Pojemność: 3000
Moc: 207
Kod Silnika: XFX
Rok Produkcji: 2001
Na około 60 zamontowanych tych wtrysków miałem reklamacje na 1 sztukę(po przebiegu 30kkm)
Tłoczek troszkę się przytarł i wtryskiwacz dość mocno przylewał.
Największą zaleta wg mnie jest ich rozmiar.
Poza tym są szybkie, wydajne i ciche oraz jak na razie bezawaryjne.
Wydajnością bez dysz przewyższają Hanę niebieską więc mogą być dla nich alternatywa z powodu ich niższej ceny.
Pierwsze sztuki miałem w zeszłym roku ale z racji na wysoką ich cenę w tamtym okresie montowałem je rzadko, teraz cenę mam już dużo atrakcyjniejszą
więc zaczynam ich montować coraz częściej.
Do testów długo dystansowych wrzuciłem je do TIR-a, po przebiegu około 150kkm nie ma z nimi problemów.
Sam na nich przejechałem około 50kkm bez problemów.
W sterownikach ustawiam je jako Magic Jet.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Magic Jet FX
PostLink | Napisane: 2014-06-18, 10:38 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22603
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 775 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
d-car.pl, a efekt zmiany wydajności względem temperatury wtrysku został wyeliminowany ?

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Magic Jet FX
PostLink | Napisane: 2014-06-19, 13:12 

Dołączył(a): 2013-12-22, 14:27
Posty: 382
Lokalizacja: Tychów Nowy koło Starachowic

Pomógł: 46 razy

Auto: citroen c5
Elektronika: zenit pro
Wtryskiwacze: magic jet FX
Reduktor: zavoli zeta s
Dysze: 2.0
Pojemność: 3000
Moc: 207
Kod Silnika: XFX
Rok Produkcji: 2001
Nie zwracałem na to uwagi wiec nie odpowiem jasno na to pytanie.
W swoim aucie mam ustawione przełączne na lpg przy około 15 stopniach i nie mam problemu z przylewaniem na zimnych wtryskach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Magic Jet FX
PostLink | Napisane: 2014-06-24, 08:55 

Dołączył(a): 2012-08-06, 13:05
Posty: 330

Pomógł: 24 razy

Auto: GOLF 4 1.8T GTI
Elektronika: ZENITH JZ-2005
Wtryskiwacze: BARRACUDY BEZ DYSZ
Reduktor: TOMASETTO ANTARTIC
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 2000
Panowie, auto jak w profilu, min ciśnienie 1.2 bara, jaką średnicę dysz zastosować?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Magic Jet FX
PostLink | Napisane: 2014-06-28, 18:28 

Dołączył(a): 2012-08-06, 13:05
Posty: 330

Pomógł: 24 razy

Auto: GOLF 4 1.8T GTI
Elektronika: ZENITH JZ-2005
Wtryskiwacze: BARRACUDY BEZ DYSZ
Reduktor: TOMASETTO ANTARTIC
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 2000
Nikt nie wie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Magic Jet FX
PostLink | Napisane: 2014-06-28, 20:17 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 24397
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2062 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
2,2 pewnie wyjdzie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Magic Jet FX
PostLink | Napisane: 2014-06-30, 07:17 

Dołączył(a): 2012-08-06, 13:05
Posty: 330

Pomógł: 24 razy

Auto: GOLF 4 1.8T GTI
Elektronika: ZENITH JZ-2005
Wtryskiwacze: BARRACUDY BEZ DYSZ
Reduktor: TOMASETTO ANTARTIC
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 2000
Mirosław , myślisz że tylko tyle? W komplecie dysza ma 2.1 mm.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Magic Jet FX
PostLink | Napisane: 2014-06-30, 08:16 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 24397
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2062 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
może więcej, powiedzmy 2,5 ale FX jakoś tak bardziej wydajne są od swoich poprzedników
a ty chcesz do tego na 1,2 bara to puścić
boisz się zrobić autokalibrację na próbę, na tych dyszach 2,1?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Magic Jet FX
PostLink | Napisane: 2014-06-30, 08:33 

Dołączył(a): 2012-08-06, 13:05
Posty: 330

Pomógł: 24 razy

Auto: GOLF 4 1.8T GTI
Elektronika: ZENITH JZ-2005
Wtryskiwacze: BARRACUDY BEZ DYSZ
Reduktor: TOMASETTO ANTARTIC
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 2000
Wtrysków jeszcze nie mam, oczywiście że autokalibrację puszczę na dyszach 2.1, będę miał czasu trochę to zakupię wtryski.

Ale wyczytałem gdzieś przypadkiem wypowiedź gościa który to niby montuje, że na dyszach 2.1 to puszczał w 1.8T 180 KM i że niby 2.1 dusza może być za duża do mojego auta, jeśli to prawda to faktycznie duży wydatek mają te wtryskiwacze.

Czy dysze z "normalnych" magików pasują do FX?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 161 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO