Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-11-16, 21:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3546
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 445 razy

Auto: Laguna III
Elektronika: Tech One
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: Magic 3
Dysze: brak
Pojemność: 2.0T
Moc: 170KM
Jak nie ma zaworów to łącz szeregowo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-11-17, 12:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-09-07, 02:59
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: Mazda 6
Elektronika: STAG 4
Wtryskiwacze: Hana EG2000
Reduktor: Magic III
Pojemność: 2488
Moc: 170
Kod Nadwozia: GH
Kod Silnika: L5-VE
Rok Produkcji: 2008
Witam,
mój aktualny Zavoli Zeta S po 100kkm się poddaje, przy mocnym depnięciu auto przechodzi na zasilanie benzyną.
Pan w firmie gdzie serwisuję swoją instalację polecił wymianę na Magic'a, czy to będzie dobry wybór, do mojego setupu?
Na co zwrócić uwagę po montażu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-11-17, 13:41 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16784
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 939 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
dejwid92 napisał(a):
mój aktualny Zavoli Zeta S po 100kkm się poddaje, przy mocnym depnięciu auto przechodzi na zasilanie benzyną.
Pan w firmie gdzie serwisuję swoją instalację polecił wymianę na Magic'a, czy to będzie dobry wybór, do mojego setupu?
Na co zwrócić uwagę po montażu?

A nie rozsądniej załozyć taki sam tylko nowy jak ten ma zacny przebieg?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-11-17, 16:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-09-07, 02:59
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: Mazda 6
Elektronika: STAG 4
Wtryskiwacze: Hana EG2000
Reduktor: Magic III
Pojemność: 2488
Moc: 170
Kod Nadwozia: GH
Kod Silnika: L5-VE
Rok Produkcji: 2008
Oni takich nie montują, instalacja była zakładana w Łodzi, a aktualnie auto jest na Śląsku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-11-17, 21:34 

Dołączył(a): 2015-04-08, 17:07
Posty: 90

Pomógł: 4 razy

Auto: a4 b6
Elektronika: techland quick
Wtryskiwacze: hana niebieska
Reduktor: ac r02 twin
Dysze: brak
Pojemność: 1800
Moc: 270
Kod Silnika: bex
Rok Produkcji: 2003
jak nie montują to jedz do innego, zavoli dobry reduktor do twojego silnika a magic jaest ryzyko że puści gaz do wody. Powinni montować jak klijent chce


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-11-17, 21:58 

Dołączył(a): 2017-06-21, 13:43
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: Polonez
Elektronika: D.T. Gas System
Wtryskiwacze: AG
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Silnika: X25XE
Rok Produkcji: 1990
Z tego co piszą ludzie właśnie w tym temacie, ryzyko bąków w tym reduktorze zostało wyeliminowane, dlatego go zamówiłem :) mam nadzieje że to co wyżej było pisane to potwierdzone info :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-11-20, 11:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-09-10, 19:01
Posty: 1162
Lokalizacja: PŁOCK ul Chopina 4 tel.888 21 10 10

Pomógł: 87 razy

Auto: Mondeo III/206CC
Elektronika: Tech 224/Tech 224
Wtryskiwacze: YETI/Barracuda
Reduktor: Magic III/MagicIII
Dysze: 2,8/2,5
Pojemność: 2000/2000
Moc: 146/136
tomekp94 napisał(a):
magic jaest ryzyko że puści gaz do wody. Powinni montować jak klijent chce

Ten temat jest o tym, ze już nie puści,trzeba poczytać od początku.
kamil66kl napisał(a):
Z tego co piszą ludzie właśnie w tym temacie, ryzyko bąków w tym reduktorze zostało wyeliminowane, dlatego go zamówiłem :) mam nadzieje że to co wyżej było pisane to potwierdzone info :)

tu kolega sie zapoznał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-11-20, 11:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3546
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 445 razy

Auto: Laguna III
Elektronika: Tech One
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: Magic 3
Dysze: brak
Pojemność: 2.0T
Moc: 170KM
Gdzie można dostać kolano wodne do tego reduktora? Jak wiadomo w komplecie z małym jest tylko jedno a u mnie pasowało aby były dwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-11-20, 19:22 

Dołączył(a): 2015-04-08, 17:07
Posty: 90

Pomógł: 4 razy

Auto: a4 b6
Elektronika: techland quick
Wtryskiwacze: hana niebieska
Reduktor: ac r02 twin
Dysze: brak
Pojemność: 1800
Moc: 270
Kod Silnika: bex
Rok Produkcji: 2003
kmkkrzys napisał(a):
tomekp94 napisał(a):
magic jaest ryzyko że puści gaz do wody. Powinni montować jak klijent chce

Ten temat jest o tym, ze już nie puści,trzeba poczytać od początku.
kamil66kl napisał(a):
Z tego co piszą ludzie właśnie w tym temacie, ryzyko bąków w tym reduktorze zostało wyeliminowane, dlatego go zamówiłem :) mam nadzieje że to co wyżej było pisane to potwierdzone info :)

tu kolega sie zapoznał

w jacusiu pytałem czy 100% nie puści i czy jest zespawany to pisali że jest najnowsza wersja z podwójnym oringiem ale oring to oring kiedyś puści


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-11-21, 18:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-09-10, 19:01
Posty: 1162
Lokalizacja: PŁOCK ul Chopina 4 tel.888 21 10 10

Pomógł: 87 razy

Auto: Mondeo III/206CC
Elektronika: Tech 224/Tech 224
Wtryskiwacze: YETI/Barracuda
Reduktor: Magic III/MagicIII
Dysze: 2,8/2,5
Pojemność: 2000/2000
Moc: 146/136
tomekp94 napisał(a):
w jacusiu pytałem czy 100% nie puści i czy jest zespawany to pisali że jest najnowsza wersja z podwójnym oringiem ale oring to oring kiedyś puści

Zobacz fotkę na początku postu, ja rozmawiałem z producentem na targach -to jest zaciśnięte.
plecho1 napisał(a):
Gdzie można dostać kolano wodne do tego reduktora

Na pewno firma rocar Płock- zawsze mam z 2 na zapas ,bo nie raz dawałem kątowe do małego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-11-21, 18:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3546
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 445 razy

Auto: Laguna III
Elektronika: Tech One
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: Magic 3
Dysze: brak
Pojemność: 2.0T
Moc: 170KM
Dzięki. W ostateczności miałem dać kawałek przewodu i zwykłe kolano wodne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-12-08, 13:15 

Dołączył(a): 2015-10-14, 07:30
Posty: 122

Pomógł: 3 razy

Auto: XC70 2.5T
Elektronika: Tech 326 Łobidi
Wtryskiwacze: Tymczasowo Dragony
Reduktor: Srebrny gruz, bydzie GT
Dysze: Rakietowe
Pojemność: 2500
Moc: 209
Rok Produkcji: 2005
Panowie, może trochę nie w temacie, ale czy nie wiecie gdzie dostanę trzpień regulatora nowego typu do wersji power magicznego III ? (wersja 4 oringami jak w załączonym zdjęciu, może ma ktoś sam trzpień, może być bez oringów - chętnie odkupie).

Podejrzewam, że są dostępne pewnie tylko jako komplet z zestawy naprawczego, ale nawet nie mogę namierzyć takiej wersji nigdzie :/
Załącznik:
Komentarz: Trzpień.
IMG_20171208_125902_HDR.jpg
IMG_20171208_125902_HDR.jpg [ 1.03 MiB | Przeglądane 508 razy ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-12-08, 17:42 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-22, 21:45
Posty: 3280
Lokalizacja: Mława,ul.Gdyńska 25 tel.23 6553355 mob.506800133

Pomógł: 110 razy

Auto: Lexus RX 350
Elektronika: Stag 300 Premium
Wtryskiwacze: ACW 03
Reduktor: ACR02 Twin
Dysze: 3mm
Pojemność: 350
Moc: 276
Kod Nadwozia: -
Kod Silnika: ?
Rok Produkcji: 2007
tomekp94 napisał(a):
jak nie montują to jedz do innego, zavoli dobry reduktor do twojego silnika a magic jaest ryzyko że puści gaz do wody. Powinni montować jak klijent chce

Nie doradzaj,jeśli nie jesteś w temacie.W magicu takiego ryzyka już nie ma.W zavolim miałem taki przypadek i co z tego?Też jego konstrukcja pozwala na taką sytuację,ale jest to mało prawdopodobne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-12-14, 20:38 

Dołączył(a): 2015-10-14, 07:30
Posty: 122

Pomógł: 3 razy

Auto: XC70 2.5T
Elektronika: Tech 326 Łobidi
Wtryskiwacze: Tymczasowo Dragony
Reduktor: Srebrny gruz, bydzie GT
Dysze: Rakietowe
Pojemność: 2500
Moc: 209
Rok Produkcji: 2005
Tak w temacie moich poszukiwań tłoczka/trzpienia do magicznego 3 power....
piszcie bez krępacji do producenta hlpropan o części...odzew błyskawiczny (pracują pon-pt), wysyłka błyskawiczna (kurierem GEIS, który działa w naszej kochanej cebulandii), sami zaproponowali wysyłkę za pobraniem, żeby nie komplikować przelewami....
Wysłane w poniedziałek rano, w czwartek rano kurier zapukał do drzwi, dają tracking number, kontakt świetny.
A teraz najlepsze, na stronie figurują kompletne zestawy naprawcze, dostałem od ręki info, że mogą wysłać sam trzpień....za 16 zł sztuka...chwyciłem 2 szt (niech sobie leży na półce :) )...
Całość włącznie z wysyłką wyniosła mnie 60zł.

„Żodyn” z polskich hurtowników/sklepów (chyba napisałem do 11-13) nie miał nawet choćby zestawu naprawczego z tego typu trzpieniem....już nie wspominam, że niektórzy byli zbyt leniwi żeby chociaż odpisać...

Polecam kontakt bezpośrednio z producentem.
Koniec zachwytów ;)


Załączniki:
IMG_20171214_201530_HDR (Small).jpg
IMG_20171214_201530_HDR (Small).jpg [ 69.2 KiB | Przeglądane 328 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-12-17, 23:45 

Dołączył(a): 2017-06-21, 13:43
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: Polonez
Elektronika: D.T. Gas System
Wtryskiwacze: AG
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Silnika: X25XE
Rok Produkcji: 1990
Panowie, może trochę nie ten temat, ale po zmianie reduktora na MJ 3 compact mam problem z przełączaniem na benzynę przy dłuższym hamowaniu silnikiem. Czasami to występuje, czasami nie, nie ma na to reguły. Zaprzyjaźniony gazownik powiedział mi że pozycja w której zamontowałem parownik nie ma na to wpływu. W odczytanych błędach instalacji dt gas system, po wystąpieniu tego problemu pojawia się błąd: ciśnienie zasilania za niskie - sporadyczny. Ma ktoś jakiś pomysł?
No i jeszcze drugi problem, mam silnik 170 KM i przy max obciążeniu na 4 i 5 biegu, w okolicach 4,5 tyś. obr. samochód zachowuje się jakby mu brakowało gazu, temp. reduktora nie spada poniżej 50 stopni, nie przełącza wtedy na benzynę. Brakuje mu wydajności?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: secundus i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO