Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-12-18, 08:36 

Dołączył(a): 2012-01-18, 18:07
Posty: 1651

Pomógł: 195 razy

Auto: VW Passat
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: Gurtner
Pojemność: 1800
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
Z tego co piszesz wynika, że zbyt mocno spada ciśnienie na reduktorze. Winny może być sam reduktor, albo równie dobrze jego zasilanie. Oprócz reduktora warto sprawdzić miedź/faro i wielozawór.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-12-19, 22:35 

Dołączył(a): 2017-06-21, 13:43
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: Polonez
Elektronika: D.T. Gas System
Wtryskiwacze: AG
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Silnika: X25XE
Rok Produkcji: 1990
Ciśnienie na reduktorze nie spada poniżej 1 bara, przy max obciążeniu trzyma 1.8 bara, dlatego mnie to dziwi. Zasilanie reduktora mam tak zrobione że wielozawór fi 6mm, do elektrozaworu idzie 6mm miedź, sam zawór jest na 8mm z redukcją przy zasilaniu i do parownika jest kawałek 8mm i znowu redukcja przy parowniku na 6mm. Zrobiłem tak bo chcę w przyszłości zrobić całe zasilanie do parownika na 8mm.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-12-20, 00:37 

Dołączył(a): 2010-11-10, 10:33
Posty: 1905
Lokalizacja: Toronto

Pomógł: 113 razy

Auto: Civic
Elektronika: Bez gazu
kamil66kl napisał(a):
Ciśnienie na reduktorze nie spada poniżej 1 bara, przy max obciążeniu trzyma 1.8 bara, dlatego mnie to dziwi.


To w koncu 1 czy 1.8 ?:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-12-20, 09:15 

Dołączył(a): 2012-01-18, 18:07
Posty: 1651

Pomógł: 195 razy

Auto: VW Passat
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: Gurtner
Pojemność: 1800
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
kamil66kl, strasznie chaotycznie opisujesz problem. Napisz konkretnie jakie jest ciśnienie robocze, ile spada przy pełnym obciążeniu i rośnie na cut off.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-12-20, 09:51 

Dołączył(a): 2017-06-21, 13:43
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: Polonez
Elektronika: D.T. Gas System
Wtryskiwacze: AG
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Silnika: X25XE
Rok Produkcji: 1990
Na wolnych obrotach oscyluje między 1.2-1.3 bara, przy pełnym obciążeniu rośnie do 1.7-1.8 bara, przy cut-off ie spada w okolice 1-1.1 bara. Z tego co piszecie ciśnienie powinno maleć przy obciążeniu, ale nie wiem dlaczego skoro reduktor jest sterowany ciśnieniem w kolektorze ssącym, w momencie gdy rośnie podciśnienie (przyśpieszanie) reduktor pompuje więcej gazu na wtryskiwacze. Przynajmniej u mnie tak jest. Za małe dysze na wtryskiwaczach? Czasy wtrysku lpg mam co prawda mniej więcej 2 razy dłuższe dla wtryskiwaczy lpg niż wtryskiwacze Pb, dla przykładu: silnik pracuje na gazie, obroty jałowe, czasy wtryskiwaczy Pb ~ 3ms, czasy wtryskiwaczy lpg ~ 6,5ms. Ustawione tak, że czasy wtryskiwaczy Pb nie zmieniają się dla pracy na Pb i na gazie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-12-20, 10:01 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 26803
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2411 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
kamil66kl, twój sterownik pokazuje ciśnienie reduktora wobec atmosfery a nie ciśnienia w kolektorze. Zobacz czy masz mapa podpiętego do kolektora i jak zaznaczonego w programie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-12-20, 11:08 

Dołączył(a): 2017-06-21, 13:43
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: Polonez
Elektronika: D.T. Gas System
Wtryskiwacze: AG
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Silnika: X25XE
Rok Produkcji: 1990
Mirosław jest tak jak mówisz. Mapa mam puszczonego do atmosfery i w programie też jest tak zaznaczony


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-12-20, 11:44 

Dołączył(a): 2012-01-18, 18:07
Posty: 1651

Pomógł: 195 razy

Auto: VW Passat
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: Gurtner
Pojemność: 1800
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
A ten dt gas ma oscyloskop, żeby podejrzeć wszystkie parametry?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-12-20, 14:57 

Dołączył(a): 2017-06-21, 13:43
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: Polonez
Elektronika: D.T. Gas System
Wtryskiwacze: AG
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Silnika: X25XE
Rok Produkcji: 1990
lpg_jet o jakich parametrach mówisz? chyba nie ma oscyloskopu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-12-20, 15:00 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23913
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 879 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
ma, taki dosyć mizerny, ale ma.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-12-20, 15:29 

Dołączył(a): 2012-01-18, 18:07
Posty: 1651

Pomógł: 195 razy

Auto: VW Passat
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: Gurtner
Pojemność: 1800
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
kamil66kl, nie wiem jak to jest w dt gas, ale z reguły powrót na benzynę powodują problemy z ciśnieniem lub temperaturą. Myślę, że najszybciej namierzysz problem jeżdżąc z kompem i obserwując te parametry.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-12-20, 17:41 

Dołączył(a): 2010-11-10, 10:33
Posty: 1905
Lokalizacja: Toronto

Pomógł: 113 razy

Auto: Civic
Elektronika: Bez gazu
Nie podlaczaj mapa do podcisnienia bo to calkiem oglupia program nawet z zanaczona opcja w programie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-12-20, 23:42 

Dołączył(a): 2017-06-21, 13:43
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: Polonez
Elektronika: D.T. Gas System
Wtryskiwacze: AG
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Silnika: X25XE
Rok Produkcji: 1990
Właśnie bacznie obserwowałem ciśnienie gazu i temperaturę parownika i wg mnie oba parametry są w normie. Temp. najniższą zauważyłem lekko ponad 50 stopni przy długotrwałym obciążeniu (czy to dlatego może mieć problemy z wydajnością na wysokich obrotach i wysokich biegach?). A ciśnienie nie spada poniżej 1 bara. A jak ewentualnie sprawdzić czy map sensor nie jest uszkodzony, albo czy nie zawiesza się tłoczek w parowniku? Bo czasami właśnie podczas odpuszczenia gazu ciśnienie zmieniało się skokowo, jakby się tłoczek zawieszał albo map przycinał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-12-21, 00:02 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16792
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 939 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
kamil66kl napisał(a):
Bo czasami właśnie podczas odpuszczenia gazu ciśnienie zmieniało się skokowo, jakby się tłoczek zawieszał albo map przycinał.




weź pod uwagę szybkość transmisji łacza i odświerzania w sterowniku , to zacinanie to może być wolny odczyt a nie zacinanie tłoczka czy mapa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-12-27, 12:21 

Dołączył(a): 2017-06-21, 13:43
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: Polonez
Elektronika: D.T. Gas System
Wtryskiwacze: AG
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Silnika: X25XE
Rok Produkcji: 1990
Ostatnio zauważyłem że jak delikatnie odpuszczam gaz to się nie przełącza, a jak np: gwałtownie dodam gaz do końca i puszczę to wtedy prawie zawsze się przełączy, ale dopiero po puszczeniu gazu. Czego to są objawy?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO