Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 308 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-05-15, 12:33 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28838
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2697 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
ile razy można pytać o to samo, napisali, że śrubą w dół


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-05-15, 12:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-12-23, 22:40
Posty: 284
Lokalizacja: Włocławek

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: TECH-326 | Zenit Pro
Wtryskiwacze: MagicJet FX
Reduktor: MagicJet III Power
Dysze: full/wykręcone
Pojemność: 2783 T6
Moc: 272@320
Kod Nadwozia: TS,XY
Kod Silnika: B6284T
Rok Produkcji: 1999
z tego co zauważyłem to jedna osoba,
a reszta postów ma już parę lat
oraz chyba było że bokiem itp...
czas leci i może jest więcej sprawdzonych informacji?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-05-15, 13:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-07-21, 20:03
Posty: 1628
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 38 razy

Auto: Toyota Corolla E12 Wagon
Elektronika: Tech214 (był STAG4plus)
Wtryskiwacze: Hana 2000 bl,filtr FL-02
Reduktor: Magic 3 (był Scorp. Min)
Dysze: brak
Pojemność: 1397
Moc: 97
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4ZZ
Rok Produkcji: 2004
Ja mam poziomo. Ale dopiero rok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-05-15, 13:33 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13403
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1028 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/acw01
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
FMOne, ile razy trzeba Ci napisac to samo? Po prostu przeczytaj sobie kilka razy co juz napisane....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-05-15, 13:34 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13403
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1028 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/acw01
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
werde napisał(a):
Montuję MJ III Power do silnika 4.2 344km, jestem ciekaw czy poprawi sytuację :?: , po KME twin, który nie dość ze z ustawionego ciśnienia 1,3 bar spadał przy przyśpieszaniu do 0,5 bar to przy odpuszczeniu gazu przebijał ciśnienie do 3 bar

Myślę, ze jeden big nie da tu rady. 2 x compact polecam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-05-15, 14:21 

Dołączył(a): 2012-11-09, 23:01
Posty: 399
Lokalizacja: Racibórz

Pomógł: 29 razy

Auto: Skoda Octavia
Elektronika: Stag 200
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Magic Jet III
Dysze: 2.2
Pojemność: 1600
Moc: 101
Kod Nadwozia: 1U2
Kod Silnika: AKL
Rok Produkcji: 1998
Ja mam poziomo od 2009 lub 2010 i przebieg ok. 200 tys.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-05-15, 15:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-12-23, 22:40
Posty: 284
Lokalizacja: Włocławek

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: TECH-326 | Zenit Pro
Wtryskiwacze: MagicJet FX
Reduktor: MagicJet III Power
Dysze: full/wykręcone
Pojemność: 2783 T6
Moc: 272@320
Kod Nadwozia: TS,XY
Kod Silnika: B6284T
Rok Produkcji: 1999
nie rozumiem takiego podejścia ....

lepiej napisać "FMOne, ile razy trzeba Ci napisac to samo? Po prostu przeczytaj sobie kilka razy co juz napisane...." niepotrzebne produkowanie się i odpowiedź NIC nie wnosi do tematu

czy np: "śrubą do dołu" krótko i na temat ;P

wszystkie posty o montażu:
str 1: 2015-11
"na blokowanie tloczka ma wplyw montaż - nie moze byc taki,zeby brud gazowy zbieral sie w cylinderku,
czyli montowac trzeba glowica w dol lub w pozycji lezacej
"

str 3: 2016-03
"Ktoś kiedyś pisał (szymdi albo SebastianS), że lepiej jest, aby Maica zamontować śrubą regulacyjną do dołu.
Może to ktoś potwierdzić?"
"ale lepiej na tloczek jest ,a nie na puszczanie bakow - zadne odkrycie, po prostu oleina splywa wtedy na mebrane ,a nie do cylinderka, w ktorym pracuje tloczek"

"ustawienie poziome tez jest dobre, bo prawdopodobienstwo zabrudzenia tloczka jest minimalne, a moim zdaniem warto zaryzykowac,zeby nie miec calego syfu na membranie,bo ta stwardnieje od oleiny i zacznie sie kruszyc,
ewentualnie lepiej wyczyscic tloczek, jezeli jednak sie zabrudzi niz szukac membrany na wymiane, bo jej nie ma w sprzedaży ,
mysle,ze ta uwaga jest wiecej warta wziecia pod uwage"

"mogę to potwierdzić,montujemy śrubą regulacyjną do dołu a ze względu że nic nie jest wieczne to po/przy/około przebiegu 80tys warto reduktor rozebrać i wymienić w nim membranę i oringi które producent przewidział w zestawie naprawczym."


str 6 2016-11 " zakładam że wyjście gazu od dołu dać jak się MJ zamontuje poziomo by śmieci z niego wylatywały i by wydłużyć jego życie?"

"zawsze mozna wykrecic zaslepke co jakis czas i co ma wyplynac to wyplynie,
specjalne kierowanie tego do weza/filtra FL to wcale nie rozwiazanie, chocaz co kto lubi,
ja bym postawil na wygode,zeby nie wywijac wezem we wszystkie strony"

str8 2017-07 "A jak zamierzasz montować? Poziomo czy śrubą w dół?"

str9 2017-07 "IG1 mam pionowo. Ale Magicznego mam możliwość dowolnie tylko jak najlepiej to nie wiem. Gdzieś doczytałem, że leżąco. Ale wtedy wyjściem w dół, żeby syf wylatywał?"
"Ja zaś doczytałem że najlepiej pionowo w dół regulacją. Jak wiadomo działa grawitacja to będzie regularnie się syfił po całym obwodzie a nie po jednej stronie jak np leżąco "
"IG1 w wersji turbo radził sobie bez problemu przy doładowaniu max 0,7-0,8 (seria) powyżej 1bara już spadki znaczące i baraki pętlą więc dolewam PB. A i już przelot spory więc IG1 pa półkę. Tylko jak go zamontować? Jeśli pionowo regulacją w górę lub leżąco da rade do 100 000km to montuje i wymieniam za 3 lata na kolejny."
"Pozycja pionowa, śruba regulacyjna od góry...."

str 10 2017-10 "Pozycja pionowa, śruba regulacyjna od góry.
I to może być powód, bo ci co go montują nie polecają tej pozycji ze względu na budowę wewnętrzną."

"Pozycja pionowa, śruba regulacyjna od góry.
ze wględu na budowę uważam ze jest to jedyny słuszny kierunek montazu- regulacja u góry
montaz do gory nogami moze sprzyjac puszczaniu gazu do wody
zresztą producent nigdzie nie podaje kierunku montazu"

"Popraw proszę cytowanie, bo ja nie twierdziłem, że śrubą regulacyjną do góry.
Zgadza się, że producent nie określa sposobu montażu, co więcej twierdzi, że jest dowolny (mam od nich maila).
Chyba jednak nie widziałeś budowy tego reduktora (w nowej wersji). Po wprowadzeniu spawania kaloryfera z rdzeniem z tłoczkiem płyn chłodzący nie ma jak dostać się do gazu."

str18 2018-05 "Mam pytanie do osób montujących Magic JET III. Jak powinna być właściwa pozycja montażu reduktora, w pionie czy poziomie?"
"Piszą, że śrubą regulacyjną w dół, tak miałem i reduktor przeżył 140kkm, co prawda zmieniony lecz proforma."


tak że nie licząc zapytań, i ostatniego wpisu, wszystkie informacje o montażu są z ok 2015-2016 roku i są opisywane praktycznie wszystkie kierunki
czy są jakieś nowe sprawdzone informacje głównie od osób które przerobiły tego więcej..., przez 2 lata mogło się dużo zmienić, poruszane były kwestie tłoczka i membrany (śruba w dół, membrana dostaje po D, śruba góra tłoczek dostaje po D ??)
to głównie interesuje mnie montaż poziomy, wylot gazu w dół i niech alex 360 odwiruje co niepotrzebne, czy może wylot do góry i co 10kkm (z wymianą filtrów) odkręcenie dolnej śruby by ew. zwalić co się tam odłożyło


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-05-18, 07:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-10, 19:50
Posty: 28

Pomógł: 3 razy

Auto: Chrysler / Toyota CHR
Elektronika: Elpigaz / -
Wtryskiwacze: ACW01 BFC / -
Reduktor: Magic BIG / -
Pojemność: 3,5 / 1,8 hybrid
Moc: 250 / 122
Rok Produkcji: 2005 / 2017
Zrobiłem prawie 40.000 km i nic się nie dzieje. Jestem bardzo zadowolony z Magica. Obrazek

Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-06-06, 19:16 

Dołączył(a): 2016-01-25, 19:58
Posty: 299

Pomógł: 3 razy

Auto: Saab 93
Elektronika: LPGTECH224
Wtryskiwacze: Napoleon 150NL
Reduktor: MAGIC III POWER
Dysze: brak
Pojemność: 1998
Moc: 210
Kod Silnika: B207R
Rok Produkcji: 2004
Nowy reduktor.
Termika bardzo słaba. Pompuje sie do 4barów. Zgłaszać reklamacje?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-06-06, 19:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3905
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 499 razy

Auto: Laguna III
Elektronika: Tech One
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: Magic 3
Dysze: brak
Pojemność: 2.0T
Moc: 170KM
Może są błędy montażowe. A w ogóle to piszesz o Magicu czy o tym co masz w profilu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-06-06, 19:58 

Dołączył(a): 2016-01-25, 19:58
Posty: 299

Pomógł: 3 razy

Auto: Saab 93
Elektronika: LPGTECH224
Wtryskiwacze: Napoleon 150NL
Reduktor: MAGIC III POWER
Dysze: brak
Pojemność: 1998
Moc: 210
Kod Silnika: B207R
Rok Produkcji: 2004
plecho1, o magicu bo zmieniam z acr01 na magic power. dostałem dzis reduktor i całkiem porażka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-06-06, 20:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3905
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 499 razy

Auto: Laguna III
Elektronika: Tech One
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: Magic 3
Dysze: brak
Pojemność: 2.0T
Moc: 170KM
Jak wszystko dobrze podłączyłeś i na starym AC takich cyrków nie było to może i faktycznie wina reduktora.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-06-06, 20:40 

Dołączył(a): 2016-01-25, 19:58
Posty: 299

Pomógł: 3 razy

Auto: Saab 93
Elektronika: LPGTECH224
Wtryskiwacze: Napoleon 150NL
Reduktor: MAGIC III POWER
Dysze: brak
Pojemność: 1998
Moc: 210
Kod Silnika: B207R
Rok Produkcji: 2004
plecho1, szereg i rownolegle, z termostatem i bez.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-06-06, 22:01 

Dołączył(a): 2010-11-10, 10:33
Posty: 2146
Lokalizacja: Toronto

Pomógł: 131 razy

Auto: Civic
Elektronika: Bez gazu
Wilczek95 napisał(a):
Termika bardzo słaba. Pompuje sie do 4barów. Zgłaszać reklamacje?


Raczej cos z nim nie tak. Normalnie pompuje sie max do 2-2,5 bara.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-06-07, 12:24 

Dołączył(a): 2016-01-25, 19:58
Posty: 299

Pomógł: 3 razy

Auto: Saab 93
Elektronika: LPGTECH224
Wtryskiwacze: Napoleon 150NL
Reduktor: MAGIC III POWER
Dysze: brak
Pojemność: 1998
Moc: 210
Kod Silnika: B207R
Rok Produkcji: 2004
BD911, drugi reduktor.. termika po jednym pocisnieciu leci na łeb... mrozi reduktor.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 308 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO