Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 308 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 21  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: MagicIII
PostLink | Napisane: 2015-11-29, 23:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-09-10, 19:01
Posty: 1245
Lokalizacja: PŁOCK

Pomógł: 94 razy

Auto: Mondeo III/206CC
Elektronika: Tech 224/Tech 224
Wtryskiwacze: YETI/Barracuda
Reduktor: Magic III/MagicIII
Dysze: 2,8/2,5
Pojemność: 2000/2000
Moc: 146/136
Gdy pojawiły się w mojej hurtowni magiczne od razu zacząłem je zakładać .Kilka osób zadało pytanie dlaczego i czy nie boję się bąków do płynu ,jak to te reduktory miały w zwyczaju .
Da nich i potomnych rozebrany magic - to nie ma prawa puścić podobno.


Załączniki:
WP_20151127_003.jpg
WP_20151127_003.jpg [ 178.72 KiB | Przeglądane 4513 razy ]
WP_20151127_002.jpg
WP_20151127_002.jpg [ 190.82 KiB | Przeglądane 4513 razy ]
WP_20151127_001.jpg
WP_20151127_001.jpg [ 157.52 KiB | Przeglądane 4513 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2015-11-29, 23:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-23, 15:39
Posty: 740
Lokalizacja: KOŚCIELISKO

Pomógł: 23 razy

Auto: AUDI A6 AVANT
Elektronika: TECH
Wtryskiwacze: BARACUDA 115
Reduktor: MAGIC 3 COMPACT
Dysze: 2.4
Pojemność: 2393
Moc: 170
Kod Nadwozia: C5 (4B5)
Kod Silnika: BDV
Rok Produkcji: 2002
kmkkrzys, jak byś miał możliwość rozebrania "małego" magica to byśmy się dowiedzieli czy w nim również występuje ta poprawka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2015-11-30, 07:17 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13405
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1028 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/acw01
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
Magiczne mialy jeszcze jedna przypadlosc. Po niewielkim przebiegu tlok sie zaczynal blokowac i pojawialy sie pady cisnienia. Pojawialo sie to po okolo 30-50kkm.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2015-11-30, 10:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-09-10, 19:01
Posty: 1245
Lokalizacja: PŁOCK

Pomógł: 94 razy

Auto: Mondeo III/206CC
Elektronika: Tech 224/Tech 224
Wtryskiwacze: YETI/Barracuda
Reduktor: Magic III/MagicIII
Dysze: 2,8/2,5
Pojemność: 2000/2000
Moc: 146/136
To jest właśnie mały , duży jest dłuższy tylko i ma 2 kątowe wyjścia do wody i oczywiście fi 8wejscie

mzloty napisał(a):
Magiczne mialy jeszcze jedna przypadlosc. Po niewielkim przebiegu tlok sie zaczynal blokowac i pojawialy sie pady cisnienia. Pojawialo sie to po okolo 30-50kkm.

Podobno przez smar jakiś co przypadkowo dali -ja na swoim nie ma takiego efektu a 5 rok będzie i 70kkm
założyłem ich sporo zobaczymy . Ktoś musi to sprawdzić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2015-11-30, 10:50 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 20146
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A Tel 609258834

Pomógł: 2052 razy

Auto: Opel Zafira,,,Renault Cli
Elektronika: STAG 4QBOX,,,Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana zielone,,AC W-03
Reduktor: Zavoli-N...AC R-02
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1800---1,2
Moc: 140KM 58km
Kod Nadwozia: COSMO 3D
Kod Silnika: Z18XER ?????
Rok Produkcji: 2006 2001
Z tego co widzę to chyba poprawiony dla ciekawości wrzucam fotki starszego,,,który właśnie wylądował w koszu......


Załączniki:
2015-11-30-3974.jpg
2015-11-30-3974.jpg [ 138.06 KiB | Przeglądane 4447 razy ]
2015-11-30-3973.jpg
2015-11-30-3973.jpg [ 130.17 KiB | Przeglądane 4447 razy ]
2015-11-30-3971.jpg
2015-11-30-3971.jpg [ 122.16 KiB | Przeglądane 4447 razy ]
2015-11-30-3970.jpg
2015-11-30-3970.jpg [ 112.26 KiB | Przeglądane 4447 razy ]
2015-11-30-3969.jpg
2015-11-30-3969.jpg [ 114.37 KiB | Przeglądane 4447 razy ]
2015-11-30-3968.jpg
2015-11-30-3968.jpg [ 105.87 KiB | Przeglądane 4447 razy ]
2015-11-30-3967.jpg
2015-11-30-3967.jpg [ 139.67 KiB | Przeglądane 4447 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2015-11-30, 16:15 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-04-24, 22:23
Posty: 8775
Lokalizacja: Ełk/wawa

Pomógł: 479 razy

Auto: FSO Plus srebrne Caro
Elektronika: TAP01+StagXL
Wtryskiwacze: niedługo coś będzie
Reduktor: emmegas ML94
Dysze: fi38
Pojemność: 1598ccm
Moc: 76KM
Kod Nadwozia: Caro MR97
Kod Silnika: CE
Rok Produkcji: 1998
co to jest, nie wyglada na spaw,
widac jeszcze roznice w kaloryferze,bo ma teraz grubsze 7 zeberek zamiast 10 - pewnie grubszy material,wiec mniejsze zmiany ksztaltu plus wsporniki w kroccach wodnych,a w BIGu tuleja miedzy grzejnikiem,a obudowa,
w sumie to wszystko moze sprawic,ze przestana puszczac, chociaz najpewniejszy bylby spaw,

na blokowanie tloczka ma wplyw montaż - nie moze byc taki,zeby brud gazowy zbieral sie w cylinderku,
czyli montowac trzeba glowica w dol lub w pozycji lezacej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2016-03-01, 17:42 

Dołączył(a): 2014-03-15, 16:14
Posty: 206
Lokalizacja: Dębica

Pomógł: 8 razy

Auto: Mercedes V-klasa
Elektronika: Lpgtech
Wtryskiwacze: Hana gold
Reduktor: kme Silver
Pojemność: 2800
Moc: 174
Kod Nadwozia: V-Klasse
Kod Silnika: AAA
Rok Produkcji: 2001
Odgrzeje kotlet.
Mam pytanko odnosnie tego reduktora.?
W zestawie było sitko z takiej siatki żeby je zamontować na zasilaniu, co w przypadku gdy go nie zamontuje?
Przyznam sie od razu że reduktor mam wpięty w szereg przed nagrzwewnica i tylko takie podłączenie mnie interesuje. Po kilku dniach jazdy przytyka sitko co za tym idzie brak ogrzewania w środku i reduktor z automatu traci termike. Kilka razy czyściłem to sitko ale w końcu je wyje...m.
Czy zanieczyszczenia które z płynem dostaną sie do niego mogą przyblokować tłok? czy po prostu przepłyną dalej przez niego (pomijając to że mogą osiąsć w nim).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2016-03-01, 18:34 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-04-24, 22:23
Posty: 8775
Lokalizacja: Ełk/wawa

Pomógł: 479 razy

Auto: FSO Plus srebrne Caro
Elektronika: TAP01+StagXL
Wtryskiwacze: niedługo coś będzie
Reduktor: emmegas ML94
Dysze: fi38
Pojemność: 1598ccm
Moc: 76KM
Kod Nadwozia: Caro MR97
Kod Silnika: CE
Rok Produkcji: 1998
to grubo masz zasyfiony uklad,skoro po kilku dniach zatyka sitko,
nie widzialem tego sitka,ale to pewnie taki filterek jak mam w domowym CO i czyszcze co roku,a do zatkania to jeszcze daleko,

oczywiscie jak wywaliles sitko to nic sie nie stanie,chyba,ze wleci jakis brud fi7mm i zatka krociec w srodku,
ale skoro pompa wodna jeszcze zyje,to takie jeszcze takie brudy tam nie kraza


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2016-03-01, 18:59 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 20146
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A Tel 609258834

Pomógł: 2052 razy

Auto: Opel Zafira,,,Renault Cli
Elektronika: STAG 4QBOX,,,Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana zielone,,AC W-03
Reduktor: Zavoli-N...AC R-02
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1800---1,2
Moc: 140KM 58km
Kod Nadwozia: COSMO 3D
Kod Silnika: Z18XER ?????
Rok Produkcji: 2006 2001
KGB napisał(a):
nie widzialem tego sitka,ale to pewnie taki filterek jak mam w domowym CO

Tak własnie to sitko wygląda jak w filtrze CO tylko kapizdeczkę większe ma przeloty...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2016-03-01, 19:57 

Dołączył(a): 2014-03-15, 16:14
Posty: 206
Lokalizacja: Dębica

Pomógł: 8 razy

Auto: Mercedes V-klasa
Elektronika: Lpgtech
Wtryskiwacze: Hana gold
Reduktor: kme Silver
Pojemność: 2800
Moc: 174
Kod Nadwozia: V-Klasse
Kod Silnika: AAA
Rok Produkcji: 2001
Dokładnie o to sitko chodzi tylko w magic-u jest wepchane w kruciec o średnicy około 15 mm.
Co do uładu chłodzenia płyn jest czyściutki układ był płukany woda pół roku temu. Ale czego sie spodziewać po 24 letnim samochodzie.
Przy spokojnej jeżdzie zatykało się po kilku dniach, jeśli dostało ostro w palnik to nawet zatykało po kilku godzinach. Zatyka je takim jakby mułem rdzawym, jak czyściłem je kilka razy to pod palcami nie czułem żadnych grudek czy czegoś ostrego.

Aha reduktor tak w sumie to dostałem prawie za darmo (od naszego kolegi z forum) wiec postanowiłem poeksperymentować z nim i przy silniku 120KM jest mega stabilny ciśnieniowo i termicznie.Więc na razie testuje i obserwuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2016-03-01, 23:10 

Dołączył(a): 2013-12-03, 20:05
Posty: 734

Pomógł: 44 razy

Auto: Peugeot 406
Elektronika: stag 300-6
Wtryskiwacze: barracuda
Reduktor: Magic III compact
Dysze: 2,7
Pojemność: 3000
Moc: 207
Kod Silnika: XFX
Rok Produkcji: 2000
Ja do mojego 3.0 tez taki założyłem. I też nurtuje mnie czy ta siatka jest konieczna? Bo wydaje mi się że delikatnie blokuje przepływ co przy wpięciu równoległym u mnie delikatnie powoduje słabszy przepływ w porównaniu z nagrzewnica. Bardzo stabilny ciśnieniowo nawet na 1 wyjściu gazu przy 200 koniach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2016-03-01, 23:29 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24592
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 926 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
Nie jest konieczna

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2016-03-03, 07:59 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-22, 21:45
Posty: 3463
Lokalizacja: Mława,ul.Gdyńska 25 tel.23 6553355 mob.506800133

Pomógł: 122 razy

Auto: Lexus RX 350
Elektronika: Stag 300 Premium
Wtryskiwacze: ACW 03
Reduktor: ACR02 Twin
Dysze: 3mm
Pojemność: 350
Moc: 276
Kod Nadwozia: -
Kod Silnika: ?
Rok Produkcji: 2007
Sitko moim zdaniem do kosza.Czy komuś przydarzyły się problemy z bąkami,w nowych egzemplarzach?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2016-03-03, 10:56 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24592
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 926 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
ostatnio lagunę GT z tym nowym magikiem ale w wersji big stroiłem - ciśnieniowo fajnie, termicznie grzeje straszliwie, aż za bardzo moim zdaniem.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2016-03-05, 08:50 

Dołączył(a): 2014-12-26, 22:55
Posty: 64

Pomógł: 3 razy

Nowotczyński napisał(a):
Sitko moim zdaniem do kosza.Czy komuś przydarzyły się problemy z bąkami,w nowych egzemplarzach?

Sitko Out,po za tym brak jakichkolwiek problemów a każde auto na nich wyjeżdża,Jeepa 5.2 212km dwa małe obrabiają koncertowo,1 duży Power moją 3.0 197km(265Nm) Mazde Tribute obskakuje wyśmienicie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 308 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 21  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO