Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-12-20, 23:01 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-23, 09:52
Posty: 720
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 7 razy

Auto: Audi s2 / Fiat Panda
Elektronika: KME będzie STAG/TECH 224
Wtryskiwacze: Hana / Barracuda
Reduktor: KME GOLD/ Alaska
Pojemność: 2200 T/ 1100
Moc: 280/55
Kod Nadwozia: b4/
Kod Silnika: 3B/
Rok Produkcji: 1990/2006
SebastianS napisał(a):
Wypożyczę niebieskie Keihiny po 100.000 km.
Jutro wyjeżdża odemnie auto z Krakowa - mogę podać listwę przez mojego Klienta :)

to dawaj bedzie porównanie do ostatnio wyczyszczonych
p.s.
najlepiej jakby jechały na zewnątrz i zamarzły :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-12-21, 11:10 

Dołączył(a): 2008-04-19, 18:01
Posty: 3549
Lokalizacja: Zbrosławice, Gliwice

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżenia: 1

Auto: Warszawa V8, audi 90Q
Elektronika: Stag 300, STAG Qbox
Wtryskiwacze: Hana/Magic FX
Reduktor: Magic III/Magic III BIG
Dysze: -
Pojemność: 4200/2200
Moc: 300 ; 136
Kod Nadwozia: 223, B2
Kod Silnika: ABZ; KV
Rok Produkcji: 66; 84
Daj namiary na siebie na PW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-12-27, 00:06 

Dołączył(a): 2009-05-12, 22:26
Posty: 190
Lokalizacja: Jastrzębia Góra

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault Megane I phII
Elektronika: Kme Diego G3 30H
Wtryskiwacze: IG3 (Horizon 3 Ohm)
Reduktor: Kme Silver FZ 1,0 bar
Dysze: 2.0
Pojemność: 1400
Moc: 95
Kod Silnika: K4J
Rok Produkcji: 1999
Ja mam horizon ig3
Chodzą bez zarzutu, troszkę głośne ale bardzo powtarzalne. Testowane po 15 tyś (wiem że to mało) i wszystkie mają takie same wydatki, przełączanie ustawione na 20 stopni, autko cały czas butowane, wtryski w środku czyste filtr zresztą też nie był tragiczny (poliester+wł. szklane)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-12-27, 00:15 

Dołączył(a): 2009-02-15, 23:38
Posty: 324
Lokalizacja: Sweden

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW 540iA
Elektronika: KME Diego G3
Wtryskiwacze: Rail IG3 Horizon
Reduktor: KME Gold
Dysze: 2,6 mm
Pojemność: 3982
Moc: 286
Kod Nadwozia: e34
Kod Silnika: M60B40
Rok Produkcji: 1993
lukilks napisał(a):
Ja mam horizon ig3
Chodzą bez zarzutu, troszkę głośne ale bardzo powtarzalne. Testowane po 15 tyś (wiem że to mało) i wszystkie mają takie same wydatki, przełączanie ustawione na 20 stopni, autko cały czas butowane, wtryski w środku czyste filtr zresztą też nie był tragiczny (poliester+wł. szklane)


Jak możesz zrób test wtryskiwaczy i wrzuć screen'a na forum lub napisz jakie wyszły korekty :-o


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-03-08, 12:54 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12030
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 32 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
udalo sie moze przetestowac IG3?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-03-08, 13:17 

Dołączył(a): 2009-02-15, 23:38
Posty: 324
Lokalizacja: Sweden

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW 540iA
Elektronika: KME Diego G3
Wtryskiwacze: Rail IG3 Horizon
Reduktor: KME Gold
Dysze: 2,6 mm
Pojemność: 3982
Moc: 286
Kod Nadwozia: e34
Kod Silnika: M60B40
Rok Produkcji: 1993
caniggia napisał(a):
udalo sie moze przetestowac IG3?


Ja robiłem test wtryskiwaczy który oferuje Diego G3 i wydatek na każdym z 8-iu wtryskiwaczy jest dokładnie identyczny. Test robiony oczywiście gdy temperatura gazu i temperatura reduktora osiągnie stałe niezmienne wartości. Test robiony kilka razy.

Do caniggia: czy możesz look'nąć na temat http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=4877 i się wypowiedzieć jak jest u Ciebie bo z tego co się tu zorientowałem to Mustang'a stroiłeś po wskazaniach sondy lambda.

Pozdrawiam Vikingb :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-03-08, 14:21 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12030
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 32 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
poszlo.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

suplementy diety | Spoldzielnia Mieszkaniowa Poniatow | Fotostudio Aachen | Tuning DPF Hamownia| naczynia jednorazowe | Programy partnerskie
LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO