Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Mercedes cls 500
PostLink | Napisane: 2018-01-07, 08:57 

Dołączył(a): 2018-01-07, 08:38
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: Mercedes cls
Pojemność: 5000
Witam.
Planuje założenie instalacji gazowej do Mercedesa CLS 500, rok produkcji 2005, V8, 306 km. Jakie instalacje polecacie do tego modelu? Z tego co się orientowałem to w/w silnik podobno dobrze współgra z lpg. Ma ktoś jakieś doświadcz z tym motorem. Chodzi mi o jak najmniejsza stratę mocy. Dzięki, pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mercedes cls 500
PostLink | Napisane: 2018-01-07, 11:52 

Dołączył(a): 2015-04-30, 20:44
Posty: 130

Pomógł: 10 razy

Auto: Renault Laguna
Elektronika: BRC
Wtryskiwacze: BRC pomarańczowe
Reduktor: Genius
Pojemność: 1600
Moc: 115
Rok Produkcji: 2005
lwisniewski86 napisał(a):
Chodzi mi o jak najmniejsza stratę mocy

Jeśli dobrze gazownik wyreguluje Ci instalacje to praktycznie nic nie odczujesz, żadnej różnicy..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mercedes cls 500
PostLink | Napisane: 2018-01-07, 14:59 

Dołączył(a): 2011-11-25, 09:10
Posty: 2074
Lokalizacja: Warszawa klinikaLPG.pl

Pomógł: 110 razy

Auto: Lexus LS400/Toyota Previa
Elektronika: Optima Expert/LpgTech214
Wtryskiwacze: Barracuda/ Hana gre
Reduktor: Prins/Prins
Dysze: brak/brak
Pojemność: 4000/2400
Moc: 284/132
Kod Nadwozia: UCF20/TCR11
Kod Silnika: 1UZ-FE/2TZ-FE
Rok Produkcji: 1998/1997
Wtryskiwacze Barracuda, reduktor KME Extreme lub TWIN,
Elektronika TEch 228, Optima Expert, KME Nevo, Stag Qmax
A najważniejszy składnik to montażysta, który będzie umiał i będzie mu się chciało zrobić to wszystko porządnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mercedes cls 500
PostLink | Napisane: 2018-01-07, 18:27 

Dołączył(a): 2018-01-07, 08:38
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: Mercedes cls
Pojemność: 5000
Jakiś godny polecenia warsztat w Gdańsku lub okolicach?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mercedes cls 500
PostLink | Napisane: 2018-01-07, 19:50 

Dołączył(a): 2016-02-23, 14:14
Posty: 22

Pomógł: 0 razy

Auto: Hyundai Tucson
Elektronika: BRC SQ 32
Pojemność: 2.0
Moc: 104 KW
Rok Produkcji: 2009
Vanos z Gdyni albo p. Buczak ze Studzianki w Gdańsku, obydwa warsztaty mają dobrą opinię w tym co robią


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mercedes cls 500
PostLink | Napisane: 2018-01-07, 20:53 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 12477
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 958 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/valtek
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
Artemo7 napisał(a):
p. Buczak ze Studzianki w Gdańsku

nie znam, nie słyszałem, nie widziałem

A
Artemo7 napisał(a):
Vanos z Gdyni

owszem umie założyć dobrze, ale miał też wpadki (na forum opisane).

Osobiście pojechałbym do Piotra Kopczyńskiego do Bytowa. Firma SCANTEL, na forum jako PiotrK, czy Piotr_K nie pamietam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mercedes cls 500
PostLink | Napisane: 2018-01-08, 20:43 

Dołączył(a): 2008-04-19, 18:01
Posty: 6137
Lokalizacja: Zbrosławice, Dębica

Pomógł: 127 razy

Auto: Warszawa V8, audi 90Q
Elektronika: Stag 300, STAG Qbox
Wtryskiwacze: Hana/Magic FX
Reduktor: Magic III/Magic III BIG
Dysze: -
Pojemność: 4200/2200
Moc: 300 ; 136
Kod Nadwozia: 223, B2
Kod Silnika: ABZ; KV
Rok Produkcji: 66; 84
Zdecydowanie Piotr Kopczyński!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mercedes cls 500
PostLink | Napisane: 2018-01-09, 08:26 

Dołączył(a): 2012-09-27, 19:29
Posty: 147
Lokalizacja: mazowieckie

Pomógł: 11 razy

Auto: Omega b
Elektronika: Zenit Pro
Wtryskiwacze: Hercules
Reduktor: Gold
Dysze: 2.4
Pojemność: 2500
Moc: 200
A ja powiem dwa słowa o proponowanym Kme Extreme
W ostatnich dniach nie dał rady w Insigni 260 KM. Spadki z 1.25bar na 0.7bara a podobno do 400KM reduktor. Nie mowie już o pompowaniu się bo ponad 3 bary
To samo ostatnio było z Twinem
Żeby uciąc spekulacje o problemie z montażem wleciał Magic Power i są spadki o 0.2bara i pompuje sie o 0.1Bara


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mercedes cls 500
PostLink | Napisane: 2018-01-09, 09:11 

Dołączył(a): 2011-11-25, 09:10
Posty: 2074
Lokalizacja: Warszawa klinikaLPG.pl

Pomógł: 110 razy

Auto: Lexus LS400/Toyota Previa
Elektronika: Optima Expert/LpgTech214
Wtryskiwacze: Barracuda/ Hana gre
Reduktor: Prins/Prins
Dysze: brak/brak
Pojemność: 4000/2400
Moc: 284/132
Kod Nadwozia: UCF20/TCR11
Kod Silnika: 1UZ-FE/2TZ-FE
Rok Produkcji: 1998/1997
kokoszon napisał(a):
A ja powiem dwa słowa o proponowanym Kme Extreme
W ostatnich dniach nie dał rady w Insigni 260 KM. Spadki z 1.25bar na 0.7bara a podobno do 400KM reduktor. Nie mowie już o pompowaniu się bo ponad 3 bary
To samo ostatnio było z Twinem

W takie spadki o ile był prawidłowo zasilony jakoś ciężko mi uwierzyć. Że się pompował to tak pewnie było, szczęśliwie korzystamy z kolejnej Beta-wersji (vicia) i problem pompowania wydaje się opanowany.
A że Twin nie jest aż tak cudowny, jak niektórzy twierdzą to też prawda. No i z klapeczkami to do turbo tak średnio, a raczej słabo się nadaje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mercedes cls 500
PostLink | Napisane: 2018-01-09, 21:42 

Dołączył(a): 2016-02-23, 14:14
Posty: 22

Pomógł: 0 razy

Auto: Hyundai Tucson
Elektronika: BRC SQ 32
Pojemność: 2.0
Moc: 104 KW
Rok Produkcji: 2009
mzloty napisał(a):
Artemo7 napisał(a):
p. Buczak ze Studzianki w Gdańsku

nie znam, nie słyszałem, nie widziałem

A
Artemo7 napisał(a):
Vanos z Gdyni

owszem umie założyć dobrze, ale miał też wpadki (na forum opisane).

Osobiście pojechałbym do Piotra Kopczyńskiego do Bytowa. Firma SCANTEL, na forum jako PiotrK, czy Piotr_K nie pamietam.


Obie opcje przetestowałem jak jeszcze mieszkałem w Gdańsku, Buczak zakładał mi BRC SQ56 do Carnivala (dość dawno), w Gdyni z kolei do BMW zakładał składaka na KME Silver i Hanach (bodajże 2013r.). Oba auta jeździły bez zastrzeżeń, do momentu sprzedaży.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mercedes cls 500
PostLink | Napisane: 2018-01-14, 11:41 

Dołączył(a): 2008-04-19, 18:01
Posty: 6137
Lokalizacja: Zbrosławice, Dębica

Pomógł: 127 razy

Auto: Warszawa V8, audi 90Q
Elektronika: Stag 300, STAG Qbox
Wtryskiwacze: Hana/Magic FX
Reduktor: Magic III/Magic III BIG
Dysze: -
Pojemność: 4200/2200
Moc: 300 ; 136
Kod Nadwozia: 223, B2
Kod Silnika: ABZ; KV
Rok Produkcji: 66; 84
kokoszon napisał(a):
A ja powiem dwa słowa o proponowanym Kme Extreme
W ostatnich dniach nie dał rady w Insigni 260 KM. Spadki z 1.25bar na 0.7bara a podobno do 400KM reduktor. Nie mowie już o pompowaniu się bo ponad 3 bary
To samo ostatnio było z Twinem
Żeby uciąc spekulacje o problemie z montażem wleciał Magic Power i są spadki o 0.2bara i pompuje sie o 0.1Bara

Piszę o tym od dawna. Ale na tym forum jak coś jest w danej chwili modne, to można sobie pisać. I tak na pewno jest bezkonkurencyjnie dobre :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: omell i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO