Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-07, 11:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-17, 12:58
Posty: 483
Lokalizacja: KRA

Pomógł: 0 razy

Auto: VW Golf MK4/ Megane I
Elektronika: BRC MY07/ Lovato
Wtryskiwacze: Barracuda / AC W01
Reduktor: Genius 1200 / Lovato
Dysze: -
Pojemność: 1390 / 1390
Moc: 75 / 95
Kod Silnika: AXP/ K4J
W Favoritce kumpla, który to auto traktuje tak żeby się rozpadło i wtedy kupi inne bo już dawno na niego nazbierał. Reduktor jest od 1999.

A tymczasem 53 000 na BRC i idealnie paląc bardzo mało trasa/miasto. Trzeba tylko z temp. przykombinować ;) :) mcjezioro wie o co chodzi.


Ostatnio edytowano 2011-11-07, 11:56 przez GOLF_EKIPA, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2012-04-07, 11:13 

Dołączył(a): 2009-04-25, 14:21
Posty: 653
Lokalizacja: Gdynia

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A4
Elektronika: BRC SQ24 MY07
Wtryskiwacze: BRC pomarańczowe
Reduktor: BRC Genius MB 1500
Pojemność: 1800
Moc: 125
Kod Nadwozia: B5
Kod Silnika: ADR
Rok Produkcji: 1995
Panie i Panowie!

Dzisiaj na gazie pękło 70 tyś km. Na instalacji BRC SQ24. Mogę jedynie powtórzyć co napisałem dawno temu, jestem w pełni zadowolony :), mimo czarnego PR-u, tu na forum.

Klucz do sukcesu? Nie wiem, może odrobina szczęścia, bo patrząc na moją instalkę do jest ona daleko w tyle za takimi montażami jak robi nasz forumowy artysta Damian :). Jedynie czego się trzymam to wymiana co 7-8 tys. obu filtrów (czyli czas skrócony o 50% w stosunku do tego co mówi książka serwisowa)

Pozdrawiam
pablosan


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2012-04-07, 19:55 

Dołączył(a): 2009-11-22, 17:25
Posty: 277
Lokalizacja: WROCŁAW

Pomógł: 0 razy

Auto: Scenic 2 3 MeganeIII GT
Elektronika: BRC SQ32.11
Wtryskiwacze: BRC pomarańczowe
Reduktor: BRC Genius MB1500 T-H2O
Pojemność: 2,0 16V 1,4TCe 1,4TCe
Moc: 146 158 162
Kod Silnika: F4R 770, H4JT 700 x2
Rok Produkcji: 2008, 2011, 2013
Moje poprzednie auto przejechało już na BRC ponad 200tys. bez awarii na jednym reduktorze Genius i wtryskach, nowsze autko ma przejechane prawie 80tys. na BRC również bezawaryjne :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2012-04-17, 14:34 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 5851
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola

Pomógł: 251 razy

Auto: Aódi a4b6
Elektronika: Q-Box Basic
Wtryskiwacze: Eko-Power
Reduktor: KME tur TWIN
Dysze: brak
Pojemność: 1781
Moc: 320KM\420Nm
Kod Nadwozia: 8E2
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2001
Dziś był Pan na wymianie filtrów...mercedes motor 3.2 230 km zrobione 230 000 km .................i ciągle rośnie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2012-09-06, 19:45 

Dołączył(a): 2010-05-12, 19:41
Posty: 2
Lokalizacja: Dolne Powiśle

Pomógł: 0 razy

Auto: Kia
Elektronika: brc light
Pojemność: 1400
Moc: 90
Rok Produkcji: 2010
53 tys na lpg
BRC light
Bezawaryjnie, z małą skuchą dotyczącą wymiany wadliwych wtrysków.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2012-09-06, 20:48 

Dołączył(a): 2010-01-30, 15:13
Posty: 174
Lokalizacja: Radzyń podlaski

Pomógł: 0 razy

Auto: mazda 3 1.6
Elektronika: BRC
Wtryskiwacze: BRC
Reduktor: Mb genius 1500
Pojemność: 1600
Moc: 105
Kod Nadwozia: 3
Rok Produkcji: 2004
No to mojemu niedawno stuknęło 80tyś na nieszczęsnym zdawałoby się dt. gas :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2012-10-02, 02:34 

Dołączył(a): 2012-07-27, 14:23
Posty: 30

Pomógł: 0 razy

Auto: e38 740i
Elektronika: Diego G3
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME Gold
Pojemność: 4399
Moc: 297
Kod Nadwozia: e38
Rok Produkcji: '98
Mój były samochód, bmw e34 518i, 115 koni
Instalację BRC SQ24 założyłem 5 lat temu. W ciągu 2 lat przejechałem na niej ok 50 tys - kompletnie bezawaryjnie. Kolejne 3 lata kolega zrobił ponad 60 tys, również nic się nie dzieje. Wymiana filtrów co 15 tys, to jedyne co jest z tą instalacją robione.

Aktualnie w Jeepie ZJ 5,2 mam od 1,5 roku instalacje również BRC i złego słowa nie powiem, chociaż puki co 10 tys km przejechała


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2012-11-21, 17:49 

Dołączył(a): 2012-11-15, 21:43
Posty: 22
Lokalizacja: Ozimek

Pomógł: 0 razy

Auto: Vectra C
Elektronika: BRC seq24My07
Wtryskiwacze: Zółte BRC
Reduktor: BRC m1500
Pojemność: 1999
Moc: 175
Kod Nadwozia: Kombi
Kod Silnika: Z20net Turbo
Rok Produkcji: 2004
Vectra B 1.6 16V BRC seq24 160tys km na lpg bez problemu i serwisu.
Punto 1 1.2 brc blitz 180 tys km na lpg - wymieniony mikser-pekniety kruciec przy mikserze a tak wszystko OK.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2012-11-21, 18:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-17, 12:58
Posty: 483
Lokalizacja: KRA

Pomógł: 0 razy

Auto: VW Golf MK4/ Megane I
Elektronika: BRC MY07/ Lovato
Wtryskiwacze: Barracuda / AC W01
Reduktor: Genius 1200 / Lovato
Dysze: -
Pojemność: 1390 / 1390
Moc: 75 / 95
Kod Silnika: AXP/ K4J
73 000 na LPG wymieniam filtr FL co 15k KM i FC co 30k KM, ani raz się parametry nie rozjechały. Raz wymieniony wężyk od podciśnienia bo się urwał, gdy pewnie coś dłubałem pod maską ;). Odpukać cały czas bez uwag !! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2012-12-08, 09:55 

Dołączył(a): 2009-04-25, 14:21
Posty: 653
Lokalizacja: Gdynia

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A4
Elektronika: BRC SQ24 MY07
Wtryskiwacze: BRC pomarańczowe
Reduktor: BRC Genius MB 1500
Pojemność: 1800
Moc: 125
Kod Nadwozia: B5
Kod Silnika: ADR
Rok Produkcji: 1995
Ponad 80 tys. przejechane i wszystko gra :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2013-04-03, 23:13 

Dołączył(a): 2010-09-15, 15:15
Posty: 405
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 7 razy

Auto: Honda CR-V
Elektronika: BRC SQ24
Reduktor: BRC Genius
Pojemność: 1973
Moc: 147
Kod Silnika: B20Z1
Honda CR-V I - 80 tys na gazie , BRC SQ24. Chyba trafiłem na jakąś partię wadliwych wtryskiwaczy pomarańczowych. Dwa wymienione na gwarancji, po gwarancji padały po kolei wszystkie, nawet te wymienione wcześniej. Jak na razie odpukać pomarańczowo-białe przestały padać.... odpukać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2013-04-03, 23:28 

Dołączył(a): 2009-05-21, 09:23
Posty: 96
Lokalizacja: Mazowieckie

Pomógł: 4 razy

Auto: Opel Astra F/Astra H
Elektronika: Stag
Wtryskiwacze: Mixer
Reduktor: Elpigaz Cometa
Pojemność: 1.4/1.7
Moc: 90/125
Kod Nadwozia: Sedan/Combi
Kod Silnika: x14xe/z17dtr
Rok Produkcji: 96/07
Ja w ciągu niecałych 7 lat zrobiłem 122tys/km na II generacji. Nic poza przewodem Semperita nie zmieniałem w instalacji. Regularna zmiana filtrów w aucie plus regulacja. Teraz mam problem co opiszę. :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2013-04-04, 19:11 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 4789
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 179 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200
Kod Nadwozia: Sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
traks napisał(a):
po gwarancji padały po kolei wszystkie, nawet te wymienione wcześniej.

Co się działo? Przepuszczały gaz wtyczką?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2013-04-06, 15:37 

Dołączył(a): 2010-09-15, 15:15
Posty: 405
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 7 razy

Auto: Honda CR-V
Elektronika: BRC SQ24
Reduktor: BRC Genius
Pojemność: 1973
Moc: 147
Kod Silnika: B20Z1
Pierwsze trzy rozszczelniły się na łączeniu metalu z plastykiem,lub wtyczką i to tak mocno że podczas jazdy potrafiło zrzucić wtyczkę, następne po prostu padały, tz. przestawały reagować, raz pracowały raz zacinały się. Co ciekawe ostatni zaczął się zacinać, był skrajny na listwie, jak przerzuciłem go na drugą stronę zaraz przy dopływie gazu zaczął pracować poprawnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2013-04-06, 18:59 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 4789
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 179 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200
Kod Nadwozia: Sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
Pytałem o rozszczelnienie, bo ktoś kiedyś pisał na forum że te z dwukolorową nalepką były poprawione pod tym względem. No i chyba się potwierdza.
Co do zacinania, to może po prostu jakiś mega syf w gazie, albo brak styku na wtyczkach skoro zamiana miejsc pomogła.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO