Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2013-11-03, 16:18 

Dołączył(a): 2009-11-08, 15:40
Posty: 15
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 0 razy

Auto: seat ibiza
Elektronika: brc fly sequent
Wtryskiwacze: keihin blue
Reduktor: brc genius
Pojemność: 1400
Moc: 75
Kod Nadwozia: 6L
Kod Silnika: BBY
Rok Produkcji: 2003
W moim przypadku na gazie przejechane mam 330 tys. km. Do tej pory regenerowałem reduktor dwa razy czyściłem wtryskiwacze . Wymiana filtrów co 15 tys. km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2013-11-03, 18:25 

Dołączył(a): 2010-09-15, 15:15
Posty: 405
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 7 razy

Auto: Honda CR-V
Elektronika: BRC SQ24
Reduktor: BRC Genius
Pojemność: 1973
Moc: 147
Kod Silnika: B20Z1
W kwietniu pisałem o padających wtryskach w mojej instalacji, co się zmieniło? Padł kolejny wtryskiwacz (250zł z wymiana i regulacją) do tego doszła regeneracja parownika(170zł, duży pełny zestaw, wymiana we własnym zakresie) , przepuszczał na podciśnieniu, padnięty czujnik ciśnienia (260zł, czujnik, wymiana i regulacja instalacji)
Na instalacji zrobione 91 tys.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2013-11-03, 19:36 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 24153
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2028 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
a taka bezawaryjna ma niby być ta instalacja od BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2014-01-06, 00:58 

Dołączył(a): 2010-10-02, 23:24
Posty: 1504
Lokalizacja: bydgoszcz

Pomógł: 142 razy

Auto: citroen xsara
Elektronika: stag 300 isa
Wtryskiwacze: matrix 544
Reduktor: silver
Dysze: 2,0
Pojemność: 1587
Moc: 88
Kod Nadwozia: N0
Kod Silnika: NFZ(TU5JP)
Rok Produkcji: 1999
citroen ax 1124ccm 60 KM, wtrysk mono weber z sterowaniem magnetti marelli, montaż lpg przy 180 tyś km, teraz ma 390 tyś km wymieniany komplet naprawczy reduktora i dwa razy kompletny elektrozawór reduktora . instalacja:ELPIGAZ- voila plus + reduktor VEGA. silnik zalany 10w-40 olej zmieniam co 15-20 tyś. oleju nie bierze, kat zdrowy. nadwozie przechodzi proces biodegradacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2014-01-06, 08:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-09-04, 19:35
Posty: 1135
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 23 razy

Auto: Peugeot 406
Elektronika: Stag-300
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC-R01 250
Dysze: bez dysz
Pojemność: 3000
Moc: 207
Kod Silnika: ES9J4S
Rok Produkcji: 2001
u mnie zamontowano przy przebiegu 173 tyś km. Obecnie 217 tyś.

Stag 300, miedź 6mm, Zavoli zeta S, magic jety - początkowo auto chodziło na lpg od 1200-4000 obrotów.

po 12 tyś wymieniłem wtryskiwacze na barracudy, reduktor na AC R-01 250, miedź i wielozawór na fi8

i samochód lata aż miło :-) Jedyne co, to ustawione mam przełączanie na lpg, jak wskazówka dojdzie do 70 stopni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2014-01-06, 09:46 

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:53
Posty: 2516
Lokalizacja: Jastrzębie_Z/N_Sącz

Pomógł: 232 razy

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
A to osiągi instalacji w moich obecnych samochodach:
- meganka - 1.4 16v, ogólny przebieg 212 kkm, w tym 160 kkm na gazie (OMVL Dream XXI N). W instalacji poza regeneracją reduktora, wymianą czujnika temperatury reduktora i cewki elektrozaworu nie było żadnej ingerencji.
- corolla - ogólny przebieg 132 kkm, w tym 127 kkm na gazie (Prins). W instalacji było na razie tylko raz czyszczenie reduktora.
O wymianach filtrów nie piszę, bo to dla mnie taka oczywistość jak okresowa wymiana oleju w silniku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2014-02-23, 21:15 

Dołączył(a): 2009-05-04, 21:02
Posty: 134
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 8 razy

Auto: Honda Accord
Elektronika: BRC
Wtryskiwacze: BRC pomarańczowe
Reduktor: mb1500
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Nadwozia: Aerodeck
Kod Silnika: F20B3
Rok Produkcji: 1996
Zamontowane - 125 tyś
Obecnie - 200 tyś

Filtry - zawsze oba co 10-12 tyś km

Z usterek to tylko przełącznik w którym się spaliły diody.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2014-02-25, 19:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-17, 12:58
Posty: 483
Lokalizacja: KRA

Pomógł: 0 razy

Auto: VW Golf MK4/ Megane I
Elektronika: BRC MY07/ Lovato
Wtryskiwacze: Barracuda / AC W01
Reduktor: Genius 1200 / Lovato
Dysze: -
Pojemność: 1390 / 1390
Moc: 75 / 95
Kod Silnika: AXP/ K4J
BRC SQ 24

105 000 km na LPG

regeneracja reduktora
czyszczenie wtryskiwaczy we własnym zakresie (wd 40 w wąż)
czyszczenie instalacji LPG Regeneratorem

filtry fazy lotnej co 15 k km ciekłej co 30 k km , pozatym usterek brak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2014-10-25, 18:31 

Dołączył(a): 2014-10-24, 20:13
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Mondeo MK3
Elektronika: BRC
Wtryskiwacze: BRC
Pojemność: 2000
Moc: 145
Rok Produkcji: 2003
W moim aucie, 2.0 duratec 107kW, przy przebiegu 240 tys na LPG skończył się 1 wtryskiwacz. Kupiłem 4 i wymieniłem. Reduktor MB1500 nie ruszany od nowości, ale mam już w domu oryginalny zestaw naprawczy. Wtryski pomarańczowe.
2 rzeczy do zrobienia, które mam nadzieję przy pomocy tego forum ogarnę.
Jak kupiłem auto, to nie wiedziałem nic o LPG, nawet co mam zamontowane a aucie. Filtr co 10 tys. Aktualnie na LPG silnik ma ok. 280 tys. :) :) BRC Sequent24.
I niech ktoś powie że to zła instalka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2014-10-25, 18:35 

Dołączył(a): 2012-04-12, 07:45
Posty: 1723
Lokalizacja: Żyrardów

Pomógł: 56 razy

Auto: Logan MCV / Atu+
Elektronika: LR LC03 / Optima ECO+
Wtryskiwacze: GIRS12 / Barracuda
Reduktor: LI10 / Shark
Pojemność: 900 / 1600
Moc: 90 / 84
Kod Silnika: H4B / GSI
Rok Produkcji: 2016 / 1999
Pics or it didn't happen.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2015-02-27, 00:05 

Dołączył(a): 2013-11-29, 00:45
Posty: 1623
Lokalizacja: zach.pom. ZSW -> Kuj. Pom CNA

Pomógł: 122 razy

Auto: różne
Elektronika: różne
Wtryskiwacze: różne
Reduktor: różne
Dysze: różne
Pojemność: 999-1800
Moc: 45-120
Kod Nadwozia: xxxxxxx
Kod Silnika: xxxxxxx
Rok Produkcji: różne
jeżeli gaz ma 35 stopni (zakładamy że na wtryskach - w zależności od instalacji i sposobu montażu, pomiar moze być lekko zafałszowany) to nie ma prawa nic złego się dziać.. 30 stopni.. 25...
to ile auto przejedzie (nawet bez gazu ) zależy od użytkownika i jego techniki jazdy, warunków w jakich auto jest eksploatowane...

to wszystko potwierdza starą prawdę każdy ma inny gust i wymagania.

nie mówię że BRC jest złe, ale glośno powiem że osoby odpowiedzialne za BRC mogły by zmienić swoją politykę, bo BRC w innych krajach nie jest b...eee


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2015-11-13, 22:28 

Dołączył(a): 2009-11-22, 17:25
Posty: 275
Lokalizacja: WROCŁAW

Pomógł: 0 razy

Auto: Scenic 2 3 MeganeIII GT
Elektronika: BRC SQ32.11
Wtryskiwacze: BRC pomarańczowe
Reduktor: BRC Genius MB1500 T-H2O
Pojemność: 2,0 16V 1,4TCe 1,4TCe
Moc: 146 158 162
Kod Silnika: F4R 770, H4JT 700 x2
Rok Produkcji: 2008, 2011, 2013
Od 2002 roku mam już piąte auto z instalacją BRC i jak pamiętam jedyna awaria to czujnik w listwie wtryskowej, padł na drugi dzień po instalacji, wymieniono go od ręki.
Praktycznie wszystkie moje auta jeżdżą do dziś wśród mojej rodziny i znajomych, mają najechane po 200, 300kkm i z tego co wiem nikt nie narzeka.
Wtryski wytrzymywały po 130-160kkm, reduktory regenerowane po około 100-120kkm, zawsze dbałem o filterki, tankuję na znanych stacjach, staje przy hipermarketach omijam z daleka.
Opisując moje pozytywne doświadczenia z BRC w innym wątku na tym forum
http://lpg-forum.pl/post690809.html#p690809
niektórzy okrzyknęli mnie nawet reklamiarzem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2016-01-30, 10:48 

Dołączył(a): 2015-04-09, 13:33
Posty: 197

Pomógł: 16 razy

Auto: vw golf, kia rio
Pojemność: 1.6/1.4
Moc: 95/105
Rok Produkcji: '95/'14
ja właśnie wróciłem z pierwszego przeglądu (Kia Rio - BRC SQ), wymienione filtry, podłączenie pod kompa. Wszystko w najlepszym porządku, przejechane dopiero niewiele ponad 15 tys km, ale jak na razie jest ok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2016-06-21, 08:01 

Dołączył(a): 2016-06-16, 14:19
Posty: 9
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Seat ibiza 6j
Elektronika: BRC sequent 24.11
Pojemność: 1.4
Moc: 86
Kod Silnika: CGGB
Rok Produkcji: 2012
Seat ibiza 6j 1.4 cggb, przebieg 70tys na gazie, nie ma zupełnie żadnych problemów. Polecam do tych silników. Spalanie w trasie 6,5-7,5 gazu, w mieście 7-8, z klimą 9. Oby jeździło jak najdłużej - bo wiem, że 70 tys to nic żeby określać czy jest bezawaryjnie czy nie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2016-09-15, 19:48 

Dołączył(a): 2012-03-12, 21:57
Posty: 654
Lokalizacja: Lubuskie

Pomógł: 41 razy

Auto: Megane II
Elektronika: BRC SQ24.11
Wtryskiwacze: BRC niebieskie
Reduktor: Genius 1200
Pojemność: 1400
Moc: 98
Kod Silnika: k4j
U mnie właśnie stuknęło 100 tys. na gazie. Trudów tego przebiegu nie wytrzymał niestety reduktor, tzn. po ok 90 tys. potraktowałem go zestawem naprawczym. Z pełnym sukcesem. Poza tym bez zarzutu. FFC wymieniany co 30 tys. FFL co 15 tys. - typ zmieniony na alex ultra360.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO