Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-05-03, 11:27 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24745
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 937 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
no ale czy w czymś Ci to przeszkadza ? jest problem przy wyjściu z cut-off ?
inven napisał(a):
Porównałem sobie z R01 w drogim saab,ie pompuje się do 2,70 i automatycznie zbija ciśnienie


jeśli zbija, to zapewne masz aktywną opcję opróżniania ciśnienia przy cut-off

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-05-03, 11:30 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18246
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1103 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Struna napisał(a):
eśli zbija, to zapewne masz aktywną opcję opróżniania ciśnienia przy cut-off


albo otwiera się zawór bezpieczeństwa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-05-03, 11:32 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24745
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 937 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
2.70 - chyba ciut za wcześnie, ale niewykluczone.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-05-03, 11:34 

Dołączył(a): 2014-01-22, 20:55
Posty: 99
Lokalizacja: Rzeszów

Pomógł: 0 razy

Auto: saab 9-3 SS / 9-3 SS
Elektronika: TECH 214 / 224
Wtryskiwacze: Barracuda 130NL
Reduktor: AC R01 czerwony/GOLD GT
Pojemność: 2.0T / 2.0T
Moc: 237/395nm / 260/370
Kod Silnika: B207L / B207R
Rok Produkcji: 2003 / 2003
Struna napisał(a):
no ale czy w czymś Ci to przeszkadza ? jest problem przy wyjściu z cut-off ?

nie niema, tylko gdzieś czytałem że to niezdrowe dla wtrysków, węży.
Struna napisał(a):
jeśli zbija, to zapewne masz aktywną opcję opróżniania ciśnienia przy cut-off

Warto aktywować tą opcje?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-05-03, 11:42 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24745
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 937 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
inven napisał(a):
tylko gdzieś czytałem że to niezdrowe dla wtrysków, węży.

podobne ciśnienia masz przy pełnym doładowaniu
inven napisał(a):
Warto aktywować tą opcje?

no jeśli jesteś zaniepokojony tym ciśnieniem, to aktywuj :)

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-11-08, 06:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-09-04, 19:35
Posty: 1169
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 23 razy

Auto: Peugeot 406
Elektronika: Stag-300
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC-R01 250
Dysze: bez dysz
Pojemność: 3000
Moc: 207
Kod Silnika: ES9J4S
Rok Produkcji: 2001
Czy ten reduktor sprawdzi się w moim silniku 3.0 ? Czy lepiej jakiś inny ? Najbardziej zależy mi na stabilnym ciśnieniu.

No i żeby nie zamarzł przy chwilowym przyśpieszeniu powiedzmy do 170-180 i stałych prędkościach rzędu 150-160...

Z góry dzięki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-11-08, 12:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-09-25, 14:42
Posty: 1756
Lokalizacja: Wieliczka

Pomógł: 107 razy

Auto: Opel Corsa D OPC
Elektronika: LPGTECH 224
Wtryskiwacze: Barracuda 130NL,bez dysz
Reduktor: KME Gold GT
Pojemność: 1598
Moc: 192
Kod Silnika: Z16LER
Rok Produkcji: 2009
levis, Będzie ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-11-11, 15:39 

Dołączył(a): 2016-10-22, 14:25
Posty: 6

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW
Elektronika: Stag 300
a co R01 nie wyrabia?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-11-11, 17:59 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5787
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 234 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
Kolega w innym temacie pisze że skacze Mu z ciśnieniem (jak to acek) i panikuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-11-12, 20:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-09-04, 19:35
Posty: 1169
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 23 razy

Auto: Peugeot 406
Elektronika: Stag-300
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC-R01 250
Dysze: bez dysz
Pojemność: 3000
Moc: 207
Kod Silnika: ES9J4S
Rok Produkcji: 2001
To nie to, że panikuję. Po prosty nie chce mi się co tydzień sprawdzać czy się ciśnienie nie przestawiło. Dodatkowo w zimę czy to na gazie zimowym czy letnim jest to samo - tylko przekroczę 3500-4000 obrotów spadki poniżej 0.6bar. Gdzieś mam taki reduktor. Dlatego spytałem, czy ten będzie ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-11-29, 23:14 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 6516
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola

Pomógł: 298 razy

Auto: Aódi a4b6
Elektronika: Q-Box Basic
Wtryskiwacze: Eko-Power
Reduktor: Kanapka Gold GT
Dysze: brak
Pojemność: 1781
Moc: 320KM\420Nm
Kod Nadwozia: 8E2
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2001
W przyszłym tygodniu testy...


Załączniki:
twin gt.jpg
twin gt.jpg [ 138.07 KiB | Przeglądane 797 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-11-29, 23:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-09-25, 14:42
Posty: 1756
Lokalizacja: Wieliczka

Pomógł: 107 razy

Auto: Opel Corsa D OPC
Elektronika: LPGTECH 224
Wtryskiwacze: Barracuda 130NL,bez dysz
Reduktor: KME Gold GT
Pojemność: 1598
Moc: 192
Kod Silnika: Z16LER
Rok Produkcji: 2009
roboform550, Czyli pójdzie w parze z yeti :) w czym to będzie testowane jeśli można wiedzieć? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-11-29, 23:29 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 6516
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola

Pomógł: 298 razy

Auto: Aódi a4b6
Elektronika: Q-Box Basic
Wtryskiwacze: Eko-Power
Reduktor: Kanapka Gold GT
Dysze: brak
Pojemność: 1781
Moc: 320KM\420Nm
Kod Nadwozia: 8E2
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2001
Mam zamiar włożyć do siebie reduktor ale wtryski pójdą do innego auta...też 1.8T ale cupra okolice 300 konia


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO