Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2016-04-21, 12:27 

Dołączył(a): 2012-01-17, 13:50
Posty: 192
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Pomógł: 6 razy

Auto: NISSAN PRIMERA
Elektronika: LPGTECH 504
Wtryskiwacze: BARRACUDA 130
Reduktor: GOLD GT
Dysze: BRAK
Pojemność: 1998
Moc: ~200
Kod Nadwozia: WP11.144
Kod Silnika: SR20VE
Rok Produkcji: 2001
Właśnie tak myślałem żeby dać ten oring co jest w oryginalnym prostym króćcu. A czy jest sens kolanka od wody od razu wymieniać na metalowe?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2016-04-22, 11:42 

Dołączył(a): 2013-06-07, 20:33
Posty: 117
Lokalizacja: okolice Opola

Pomógł: 1 razy

Auto: Jeep Grand Cherokee V8 HO
Elektronika: KME Diego G3 + OBD
Wtryskiwacze: Magic Jet
Reduktor: KME Gold
Dysze: 2,7
Pojemność: 4700
Moc: 258
Kod Silnika: EVC
Rok Produkcji: 2003
Mam takie w goldzie wkrecona na klej do gwintow i skontrowane nakretka i trzyma


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2016-07-07, 14:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-08, 18:16
Posty: 138
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Impreza WRX
Elektronika: Agis OBD/CAN
Wtryskiwacze: Hercules BF
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 2000
Moc: 250
Jak wygladaja Wasze doswiadczenia z tym reduktorem? Do jakiej mocy w silniku z turbo powinien obrobic?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2016-08-01, 15:11 

Dołączył(a): 2013-06-15, 22:46
Posty: 130

Pomógł: 0 razy

Auto: Impreza WRX MY02
Elektronika: stago gofast
Wtryskiwacze: herkules bf
Reduktor: Kme Twin
Dysze: bez
Pojemność: 1994
Moc: ?
Kod Nadwozia: GD
Kod Silnika: EJ205
Rok Produkcji: 2002
Ogrzewam kotleta z pytaniem jakie moce w turbo ogarnia ten reduktor?Interesuje mnie Subaru Impreza 2.0wrx 218km mialem kme twina dawal rade ale cena troche zwala z nog


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2016-08-01, 15:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-09-25, 14:42
Posty: 1663
Lokalizacja: Wieliczka

Pomógł: 104 razy

Auto: Opel Corsa D OPC
Elektronika: LPGTECH 224
Wtryskiwacze: Barracuda 130NL,bez dysz
Reduktor: KME Gold GT
Pojemność: 1598
Moc: 192
Kod Silnika: Z16LER
Rok Produkcji: 2009
Dzidziaz_, powinien dać radę. U mnie radzi sobie bez problemu. Z tego co wiem,to u mnie poszedłby na ciśnieniu 1.0 bar. Więc u Ciebie na 1.3 powinno być ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2016-12-11, 21:34 

Dołączył(a): 2016-12-10, 18:24
Posty: 7

Pomógł: 0 razy

Auto: audi A6 C5 2.7t
Elektronika: Fobos 5 OBD
Wtryskiwacze: Rail Apache hd
Reduktor: Romano HD
Dysze: 2.4 mm
Moc: 230
Hello guys. I'm new here and have some questions.Have a A6 C5 2.7T (230hp) running with FOBOS 5 OBD system,Romano HD reducer ,but pressure is dropping to low 1.4bar to 0.8 bar at full throttle.All line is 8mm faro + 8mm valve.Temperature of lpg 80 reducer , 40-50 on lpg
i want to get new reducer.It's KME GOLD GT is right choice for me?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2016-12-12, 23:55 

Dołączył(a): 2013-12-07, 01:04
Posty: 1153
Lokalizacja: Olsztyn/Mrągowo

Pomógł: 63 razy

Auto: Seat Ibiza 1.4 MPI '01
Elektronika: Stag 200-4
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Alaska@ 0.9 bar
Dysze: 2,0
Pojemność: 1390
Moc: 60
Kod Nadwozia: 6k2 Yellow Tweety
Kod Silnika: AKK
Rok Produkcji: 2001
Gold Gt is ok, but KME Twin is better. Look at this:
viewtopic.php?f=17&t=51321&hilit=audi+2.7+biturbo&view=unread#unread


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2016-12-14, 20:25 

Dołączył(a): 2016-12-10, 18:24
Posty: 7

Pomógł: 0 razy

Auto: audi A6 C5 2.7t
Elektronika: Fobos 5 OBD
Wtryskiwacze: Rail Apache hd
Reduktor: Romano HD
Dysze: 2.4 mm
Moc: 230
Thank you , kondziu4 :)
Of course accept other tips for reducer.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-04-17, 14:02 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5657
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 231 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
Są jakieś nowe doniesienia n.t. tego reduktora? Bo na początku zawsze są zachwyty, a dopiero czas wszystko weryfikuje.
Ja np. miałem raz do czynienia z tym produktem i niestety mocno sie pompował i wyglądało jakby nie wyrabiał z ogrzewaniem w wolnossących 170 kuniach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-04-17, 20:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-23, 20:26
Posty: 359
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 3 razy

Auto: Scorpio/Sierra/V70
Elektronika: Agis/Diego G3/Nevo
Wtryskiwacze: Hana/Magic Jet/Barracuda
Reduktor: IG1/Silver/Gold GT
Dysze: Zielone/2,7/3,3
Pojemność: 2295/2295/2319
Moc: 147/150+?/250
Kod Nadwozia: GNR/BNG/P80
Kod Silnika: Y5A/Y5A&N7A/B5234T3
Rok Produkcji: 1996/1992/2002
U mnie jeździ Gold GT turbo od roku i problemów z nim nie ma.
Chociaż wydaje mi się że przy moich 250 KM w 2,3 turbo nie zostaje w nim za wiele zapasu.
Z temperaturą problemów nie ma pomimo tego że reduktor jest zamontowany pod podłużnicą za wlotem powietrza w zderzaku.
Po roku nawet ustawione ciśnienie się w nim nie zmieniło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-04-18, 20:38 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5657
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 231 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
Dzięki za info. Może w tamtym przypadku był gówniany gaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-05-01, 19:56 

Dołączył(a): 2014-01-22, 20:55
Posty: 99
Lokalizacja: Rzeszów

Pomógł: 0 razy

Auto: saab 9-3 SS / 9-3 SS
Elektronika: TECH 214 / 224
Wtryskiwacze: Barracuda 130NL
Reduktor: AC R01 czerwony/GOLD GT
Pojemność: 2.0T / 2.0T
Moc: 237/395nm / 260/370
Kod Silnika: B207L / B207R
Rok Produkcji: 2003 / 2003
Ja testuje Golda GT od trzech dni, ciśnienie 1,20 robocze spada do 1.05 niestety potrafi się napompować do ponad 4bar, podciśnienie założyłem bezpośrednio od kolektora wężyk 5mm niestety nic to nie zmieniło


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-05-01, 19:58 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17922
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1071 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
inven napisał(a):
założyłem bezpośrednio od kolektora wężyk 5mm niestety nic to nie zmieniło




a załóż 3mm wewn to wtedy sprawdź.

policz pojemność wężyka 5mm i 3mm i zobacz różnicę, tylko usiądź wcześniej żebyś się ni potłukł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-05-01, 20:02 

Dołączył(a): 2014-01-22, 20:55
Posty: 99
Lokalizacja: Rzeszów

Pomógł: 0 razy

Auto: saab 9-3 SS / 9-3 SS
Elektronika: TECH 214 / 224
Wtryskiwacze: Barracuda 130NL
Reduktor: AC R01 czerwony/GOLD GT
Pojemność: 2.0T / 2.0T
Moc: 237/395nm / 260/370
Kod Silnika: B207L / B207R
Rok Produkcji: 2003 / 2003
Znaczy teraz mam 5mm wewnątrz, więc zmniejszyć średnicę? wcześniej był puszczony przez map,a i tam był zredukowany i różnicy nie było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-05-01, 20:14 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17922
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1071 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
inven napisał(a):
Znaczy teraz mam 5mm wewnątrz, więc zmniejszyć średnicę? wcześniej był puszczony przez map,a i tam był zredukowany i różnicy nie było



Policzyłeś? Ja piszę o fi wewn a nie zewn.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO