Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-05-01, 20:19 

Dołączył(a): 2014-01-22, 20:55
Posty: 99
Lokalizacja: Rzeszów

Pomógł: 0 razy

Auto: saab 9-3 SS / 9-3 SS
Elektronika: TECH 214 / 224
Wtryskiwacze: Barracuda 130NL
Reduktor: AC R01 czerwony/GOLD GT
Pojemność: 2.0T / 2.0T
Moc: 237/395nm / 260/370
Kod Silnika: B207L / B207R
Rok Produkcji: 2003 / 2003
tryszawy napisał(a):
Policzyłeś? Ja piszę o fi wewn a nie zewn.

Ja też podaję średnicę wewnątrz.
Nie nie liczyłem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-05-01, 20:27 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17922
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1071 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
inven napisał(a):
Nie nie liczyłem



Pole przekroju 3mm jest 8.03mm/2 a 5mm 19.63mm/2 x długość.

i to nie są 2mm różnicy!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-05-02, 09:07 

Dołączył(a): 2014-01-22, 20:55
Posty: 99
Lokalizacja: Rzeszów

Pomógł: 0 razy

Auto: saab 9-3 SS / 9-3 SS
Elektronika: TECH 214 / 224
Wtryskiwacze: Barracuda 130NL
Reduktor: AC R01 czerwony/GOLD GT
Pojemność: 2.0T / 2.0T
Moc: 237/395nm / 260/370
Kod Silnika: B207L / B207R
Rok Produkcji: 2003 / 2003
tryszawy napisał(a):
a załóż 3mm wewn to wtedy sprawdź.

niestety nic się nie zmieniło, jak zobaczyłem ponad 3,80bar zaprzestałem prób


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-05-02, 09:43 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17922
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1071 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
inven napisał(a):
niestety nic się nie zmieniło, jak zobaczyłem ponad 3,80bar zaprzestałem prób




To zapewne masz uszkodzonego dropsa w głowicy ciśnienia, głowica się zacina itd.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-05-02, 09:56 

Dołączył(a): 2014-01-22, 20:55
Posty: 99
Lokalizacja: Rzeszów

Pomógł: 0 razy

Auto: saab 9-3 SS / 9-3 SS
Elektronika: TECH 214 / 224
Wtryskiwacze: Barracuda 130NL
Reduktor: AC R01 czerwony/GOLD GT
Pojemność: 2.0T / 2.0T
Moc: 237/395nm / 260/370
Kod Silnika: B207L / B207R
Rok Produkcji: 2003 / 2003
tryszawy napisał(a):
To zapewne masz uszkodzonego dropsa w głowicy ciśnienia, głowica się zacina itd.

rozkręcałem go i na stole wszystko działało, głowice gdzie można dostać tą z większą ilością otworów?
Ogólnie to jest na gwarancji ale teraz jest wszystko przerobione pod niego i nie ma możliwości powrotu do starego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-05-02, 10:04 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17922
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1071 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
inven napisał(a):
rozkręcałem go i na stole wszystko działało, głowice gdzie można dostać tą z większą ilością otworów?
Ogólnie to jest na gwarancji ale teraz jest wszystko przerobione pod niego i nie ma możliwości powrotu do starego




sprubuj "obsadę " dropsa delikatnie oszlifować ostre krawędzie tak żeby nie miała możliwości zacinania się w obudowie i dropsa wkleić na klej do gwintów ,kropelkę itp.
Ja jak zamontowałem jednego to od razu go zmodernizowałem zmieniając śruby na krótkie 8szt i mam teraz luxus naprawy bo mam stronę wodną szczelną i mogę zajrzeć tylko do gazowej w razie wątpliwości w działaniu. "Mój" gt po poprawkach chodzi super i dlatego się dziwię że Twój stwarza problemy i teraz wiem że moje poprawki zadziałały i działają.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-05-02, 10:11 

Dołączył(a): 2014-01-22, 20:55
Posty: 99
Lokalizacja: Rzeszów

Pomógł: 0 razy

Auto: saab 9-3 SS / 9-3 SS
Elektronika: TECH 214 / 224
Wtryskiwacze: Barracuda 130NL
Reduktor: AC R01 czerwony/GOLD GT
Pojemność: 2.0T / 2.0T
Moc: 237/395nm / 260/370
Kod Silnika: B207L / B207R
Rok Produkcji: 2003 / 2003
Dzięki, dziś wyciągnę go po raz kolejny i wprowadzę poprawki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-05-02, 10:23 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17922
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1071 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
jeszcze sobie przypomniałem że jak się ustawi reduktor na duże ciśnienie to lubi się zacinać, ustaw na 1.2 -1.3 i wtedy zobacz czy nie będzie rosło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-05-02, 10:42 

Dołączył(a): 2014-01-22, 20:55
Posty: 99
Lokalizacja: Rzeszów

Pomógł: 0 razy

Auto: saab 9-3 SS / 9-3 SS
Elektronika: TECH 214 / 224
Wtryskiwacze: Barracuda 130NL
Reduktor: AC R01 czerwony/GOLD GT
Pojemność: 2.0T / 2.0T
Moc: 237/395nm / 260/370
Kod Silnika: B207L / B207R
Rok Produkcji: 2003 / 2003
Z ciśnieniem już kombinowałem

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-05-03, 10:18 

Dołączył(a): 2014-01-22, 20:55
Posty: 99
Lokalizacja: Rzeszów

Pomógł: 0 razy

Auto: saab 9-3 SS / 9-3 SS
Elektronika: TECH 214 / 224
Wtryskiwacze: Barracuda 130NL
Reduktor: AC R01 czerwony/GOLD GT
Pojemność: 2.0T / 2.0T
Moc: 237/395nm / 260/370
Kod Silnika: B207L / B207R
Rok Produkcji: 2003 / 2003
Dziś pojeździłem na wklejonym dropsie i oszlifowanymi krawędziami i niestety nadal pompuje się do ponad 3,80bar, największe przyrosty zauważyłem jak przy pełnym boost spuszczę gaz i zacznę hamować, bez hamowania okolice 2,50-2,90bar na postoju 1,80 ciśnienie robocze 1,20bar


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-05-03, 10:42 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17922
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1071 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
inven napisał(a):
r na postoju 1,80 ciśnienie robocze 1,20bar




Masz ustawione za wysokie cisnienie ,silnik pracujący na wolnych obrotach to powinien mieć pracują na gazie ciśnienie odczytu 1.2 bara a u Ciebie jest 1.8, znając gt to jest maxymalnie ustawiony i już nie reguluje ciśnienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-05-03, 10:50 

Dołączył(a): 2014-01-22, 20:55
Posty: 99
Lokalizacja: Rzeszów

Pomógł: 0 razy

Auto: saab 9-3 SS / 9-3 SS
Elektronika: TECH 214 / 224
Wtryskiwacze: Barracuda 130NL
Reduktor: AC R01 czerwony/GOLD GT
Pojemność: 2.0T / 2.0T
Moc: 237/395nm / 260/370
Kod Silnika: B207L / B207R
Rok Produkcji: 2003 / 2003
Nie zrozumieliśmy się, robocze mam ustawione na 1,2 ale jak na postoju przegazuje to się pompuje do 1.8 1.9bar


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-05-03, 10:53 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17922
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1071 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
inven napisał(a):
robocze mam ustawione na 1,2 ale jak na postoju przegazuje to się pompuje do 1.8 1.9bar




To przecież normalne bo Ci cisnienie podnosi turbina, jak padnie to nie bedzie podnosić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-05-03, 11:14 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24355
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 914 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
inven napisał(a):
nadal pompuje się do ponad 3,80bar

i co w związku z tym ?

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2017-05-03, 11:24 

Dołączył(a): 2014-01-22, 20:55
Posty: 99
Lokalizacja: Rzeszów

Pomógł: 0 razy

Auto: saab 9-3 SS / 9-3 SS
Elektronika: TECH 214 / 224
Wtryskiwacze: Barracuda 130NL
Reduktor: AC R01 czerwony/GOLD GT
Pojemność: 2.0T / 2.0T
Moc: 237/395nm / 260/370
Kod Silnika: B207L / B207R
Rok Produkcji: 2003 / 2003
Struna napisał(a):
i co w związku z tym ?

to ja bym się chciał dowiedzieć.
Porównałem sobie z R01 w drogim saab,ie pompuje się do 2,70 i automatycznie zbija ciśnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO