Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2015-04-24, 23:16 

Dołączył(a): 2011-11-25, 09:10
Posty: 2074
Lokalizacja: Warszawa klinikaLPG.pl

Pomógł: 110 razy

Auto: Lexus LS400/Toyota Previa
Elektronika: Optima Expert/LpgTech214
Wtryskiwacze: Barracuda/ Hana gre
Reduktor: Prins/Prins
Dysze: brak/brak
Pojemność: 4000/2400
Moc: 284/132
Kod Nadwozia: UCF20/TCR11
Kod Silnika: 1UZ-FE/2TZ-FE
Rok Produkcji: 1998/1997
Jak w tytule :)
vicia-u8485.html
nie próżnuje.
Reduktory konstruuje!
Nowe wcielenie KME Gold. Gold GT.
Nie to żeby te marne 270KM z autka mojej Żony było jakimś wyznacznikiem, a i do tego dodatnia temperatura 13 stopni...
Ale nie powiem podobało mi się.
Ciśnienie ustawione na 1,24 bara nie straciło jedynki z przodu.
Temperatura gazu nie spadła poniżej 35st (albo nie zauważyłem).
Nie to żebym jakoś strasznie szybko jechał utrzymując przesadnie długo prędkość, ale też i bardzo wolno nie jechałem.
Wydaje m się, że jest lepiej niż na Prinsie!
Zdjątka trochę może objaśnią.
Jest ciśnienie i jest termika.


Załączniki:
T6_gold.JPG
T6_gold.JPG [ 129.85 KiB | Przeglądane 4977 razy ]
GoldGT5.jpg
GoldGT5.jpg [ 143.9 KiB | Przeglądane 4977 razy ]
GoldGT4.jpg
GoldGT4.jpg [ 133.66 KiB | Przeglądane 4977 razy ]
GoldGT3.jpg
GoldGT3.jpg [ 170.45 KiB | Przeglądane 4977 razy ]
GoldGT2.jpg
GoldGT2.jpg [ 162.42 KiB | Przeglądane 4977 razy ]
GoldGT1.jpg
GoldGT1.jpg [ 164.61 KiB | Przeglądane 4977 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2015-04-24, 23:55 

Dołączył(a): 2011-11-19, 13:52
Posty: 724
Lokalizacja: b-stok

Pomógł: 25 razy

Auto: 9-5 2,3T/525i
Elektronika: Tech224/Tech326
Wtryskiwacze: Dragon/Yeti
Reduktor: 2xSilver/GoldGT
Pojemność: 2298/2497
Moc: 220/218
Kod Silnika: B235L/N52B25
Rok Produkcji: 2004/2006
Mocno się pompuje?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2015-04-25, 08:19 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22349
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 384 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
czyli mamy golda z termiką silvera


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2015-04-25, 08:30 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 19812
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1151 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech / Stag 200
Wtryskiwacze: ACW03 / 01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
do pełni szczęścia brakuje jeszcze klapki zamiast trzpienia :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2015-04-25, 08:49 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22349
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 384 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
Marcin L,
Trzpień ma wiele zalet, klapka ma głowie jedna bezawaryjność


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2015-04-25, 08:52 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8786
Lokalizacja: London

Pomógł: 114 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: ECU MASTER
Wtryskiwacze: ID850
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 2.0L
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
Nikodem napisał(a):
Trzpień ma wiele zalet


trzpien vs klapka - moge prosic ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2015-04-25, 08:56 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22349
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 384 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
Poszukaj na forum nie raz pisałem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2015-04-25, 09:40 

Dołączył(a): 2011-11-25, 09:10
Posty: 2074
Lokalizacja: Warszawa klinikaLPG.pl

Pomógł: 110 razy

Auto: Lexus LS400/Toyota Previa
Elektronika: Optima Expert/LpgTech214
Wtryskiwacze: Barracuda/ Hana gre
Reduktor: Prins/Prins
Dysze: brak/brak
Pojemność: 4000/2400
Moc: 284/132
Kod Nadwozia: UCF20/TCR11
Kod Silnika: 1UZ-FE/2TZ-FE
Rok Produkcji: 1998/1997
niemand napisał(a):
Mocno się pompuje?

Więcej, niż 1,7 bara na cutoffie nie stwierdziłem.
Jak jest dobra termika to i przerostów ciśnienia nie ma.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2015-04-25, 10:54 

Dołączył(a): 2011-11-19, 13:52
Posty: 724
Lokalizacja: b-stok

Pomógł: 25 razy

Auto: 9-5 2,3T/525i
Elektronika: Tech224/Tech326
Wtryskiwacze: Dragon/Yeti
Reduktor: 2xSilver/GoldGT
Pojemność: 2298/2497
Moc: 220/218
Kod Silnika: B235L/N52B25
Rok Produkcji: 2004/2006
Powstaje zatem alternatywa dla czerwonego r01.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2015-04-25, 11:00 

Dołączył(a): 2009-08-23, 17:56
Posty: 850
Lokalizacja: Białystok/ Zambrów

Pomógł: 60 razy

Auto: Audi 80
Elektronika: Nevo pro
Wtryskiwacze: WGs
Reduktor: shark 1200
Pojemność: 2000
Moc: 90
Kod Silnika: ABT
Rok Produkcji: 1995
Ten pomarańczowy kolor powstał przez anodowanie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2015-04-25, 11:21 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22349
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 384 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
Mikaell napisał(a):
niemand napisał(a):
Mocno się pompuje?

Więcej, niż 1,7 bara na cutoffie nie stwierdziłem.
Jak jest dobra termika to i przerostów ciśnienia nie ma.


W t6 ciężko o przerosty


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2015-04-25, 12:40 

Dołączył(a): 2011-11-25, 09:10
Posty: 2074
Lokalizacja: Warszawa klinikaLPG.pl

Pomógł: 110 razy

Auto: Lexus LS400/Toyota Previa
Elektronika: Optima Expert/LpgTech214
Wtryskiwacze: Barracuda/ Hana gre
Reduktor: Prins/Prins
Dysze: brak/brak
Pojemność: 4000/2400
Moc: 284/132
Kod Nadwozia: UCF20/TCR11
Kod Silnika: 1UZ-FE/2TZ-FE
Rok Produkcji: 1998/1997
niemand napisał(a):
Powstaje zatem alternatywa dla czerwonego r01.

Przyznaję, że do tego auta nie miałem śmiałości założyć czerwonego R01. Ciekawe jakby się spisał.
Jak dla mnie ten reduktor jest alternatywą dla Romano, a może i nawet dla Prinsa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2015-04-25, 12:43 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22349
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 384 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
ja czekam na jakieś T6 do zagazowania - pewnie wleci tam TWIN ale nie omieszkam sprawdzić jak będzie to działać na jego połowie czyli Turze bym się nie zdziwił jak by ciśnieniowio dało rade tylko ciekawe jak słaba będzie termika


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2015-04-25, 12:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-23, 15:39
Posty: 726
Lokalizacja: KOŚCIELISKO

Pomógł: 23 razy

Auto: AUDI A6 / AUDI A6
Elektronika: TECH516 / TECH-AGIS-KME?
Wtryskiwacze: APIS SOLO / BARACUDA?
Reduktor: ZAVOLI N 1.3 / TUR?
Dysze: 2.3 / ??
Pojemność: 2598 / 2393
Moc: 150 / 170
Kod Nadwozia: C4 (4A) / C5 (4B5)
Kod Silnika: ABC / BDV
Rok Produkcji: 1995 / 2002
Mikaell, czy ten Gold GT to już wersja oficjalna czy wstępna testowa?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: My name is Gold...GOLD GT...
PostLink | Napisane: 2015-04-25, 13:42 

Dołączył(a): 2011-11-25, 09:10
Posty: 2074
Lokalizacja: Warszawa klinikaLPG.pl

Pomógł: 110 razy

Auto: Lexus LS400/Toyota Previa
Elektronika: Optima Expert/LpgTech214
Wtryskiwacze: Barracuda/ Hana gre
Reduktor: Prins/Prins
Dysze: brak/brak
Pojemność: 4000/2400
Moc: 284/132
Kod Nadwozia: UCF20/TCR11
Kod Silnika: 1UZ-FE/2TZ-FE
Rok Produkcji: 1998/1997
Jeszcze nie jest seryjny. ZTCW to w przyszłym tygodniu ma być homologacja.
Kiedy będzie komercyjnie dostępny nie wiem, ale mam nadzieję, że chyba całkiem niedługo. Atakujcie :) sprawcę :).


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO