Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Najnowsze Oprogramowanie Do Zenita
PostLink | Napisane: 2012-01-30, 15:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 7360
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 450 razy

Auto: Golf3
Elektronika: Stag4+
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: IG1 ST
Dysze: 1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
lpg_jet napisał(a):
Z tego co się dowiedziałem to ten klucz ma utrudnić podrabianie ich produktów.


:lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Najnowsze Oprogramowanie Do Zenita
PostLink | Napisane: 2012-01-31, 14:02 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-13, 08:34
Posty: 3289
Lokalizacja: Gliwice

Pomógł: 228 razy

Auto: Ford Ka/Tarpan Honker
Pojemność: 1299/2417
Moc: 60/70
Kod Nadwozia: RB/FSR
Kod Silnika: J4P/4C90
Rok Produkcji: 1998/1991
Klucz kosztuje bodajże 20 zł i każdy może kupić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Najnowsze Oprogramowanie Do Zenita
PostLink | Napisane: 2013-01-04, 15:33 

Dołączył(a): 2013-01-04, 15:30
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: Alfa Romeo 156
Elektronika: zenit PRO
Wtryskiwacze: h2000
Reduktor: vito
Pojemność: 1970
Moc: 155
kolego a mozesz dac namiar na takie klucze po 20zł? albo w ogole kontakt gdzie moge taki klucz kupic.

jetem po rozmowach z agc i klucza prywatnym uzytkownikom nie sprzedaja. takze nie jest tak kolorowo jak sie wydaje.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Najnowsze Oprogramowanie Do Zenita
PostLink | Napisane: 2013-01-04, 15:43 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-12-16, 17:34
Posty: 2596
Lokalizacja: Ełk

Pomógł: 154 razy

Auto: nissan primera
Elektronika: zavoli aliseiN
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: zavoli N
Dysze: 2,2 p=1,0 bar
Pojemność: 1597
Moc: 99KM
Kod Nadwozia: P11.144
Kod Silnika: GA16GE
Rok Produkcji: 2001
nie 20 tylko 120 zł :) , a kupisz bez problemu ten genialnie idiotyczny gadżet w megapolu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Najnowsze Oprogramowanie Do Zenita
PostLink | Napisane: 2013-01-09, 09:55 

Dołączył(a): 2013-01-04, 15:30
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: Alfa Romeo 156
Elektronika: zenit PRO
Wtryskiwacze: h2000
Reduktor: vito
Pojemność: 1970
Moc: 155
panowie, a czy jest jakies obejscie tego klucza? i ktory kabel musze kupic zeby sie z ta centralka polaczyc, mam zenita pro bez obd


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Najnowsze Oprogramowanie Do Zenita
PostLink | Napisane: 2013-09-01, 10:23 

Dołączył(a): 2013-06-16, 12:19
Posty: 1

Pomógł: 0 razy

Auto: volvo s40
Elektronika: zenit pro obd
Wtryskiwacze: hana
Reduktor: kme gold
Pojemność: 2000
Moc: 163
Rok Produkcji: 2003
Najnowszy program do zenita nie wymaga już klucza.
Pozdrawiam JanuszA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Najnowsze Oprogramowanie Do Zenita
PostLink | Napisane: 2013-09-01, 13:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 7360
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 450 razy

Auto: Golf3
Elektronika: Stag4+
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: IG1 ST
Dysze: 1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
Lepiej późno niż wcale choć nie wiem czy wiele poprawi w popularności sterownika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Najnowsze Oprogramowanie Do Zenita
PostLink | Napisane: 2013-10-23, 06:31 

Dołączył(a): 2013-07-12, 15:13
Posty: 54
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: SW20 i MK IV
Elektronika: Zenit JZ-2005
Wtryskiwacze: HANA2001 Green
Reduktor: ??
Dysze: 2,2mm
Pojemność: 1998
Moc: 156
Kod Silnika: 3S-GE
Rok Produkcji: 1993
Witam,
posiadam kabelek:
USB UART TTL RS232 na CP2102 ale po podłączeniu do komputera i złącza w samochodzie nie jest wykrywany komputer Zenit przez program, złapie na chwilę COMa7, ale po chwili twierdziże jest nie poprawny. Zamiana RX i TX nic nie daje.
Czy problem jest w złym konwenterze czy muszę podać +12 i masę na kostkę dodatkowo poza RX i TX ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Najnowsze Oprogramowanie Do Zenita
PostLink | Napisane: 2013-10-23, 19:01 

Dołączył(a): 2013-05-25, 15:38
Posty: 147
Lokalizacja: Chojnice

Pomógł: 7 razy

Auto: Astra G
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: REG Fast
Reduktor: Alaska 09 x 2
Dysze: Brak
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: X20xev
Rok Produkcji: 1998
Moim zdaniem musi to być połączone, przynajmniej masa, żeby to miało jakiś sens


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Najnowsze Oprogramowanie Do Zenita
PostLink | Napisane: 2013-10-23, 19:08 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 18386
Lokalizacja: Wawa, Biała Podl.

Pomógł: 1040 razy

Auto: A4 / A6
Elektronika: Stag200 / Tech
Wtryskiwacze: ACW01 / AC W01
Reduktor: Zavoli N / Zavoli S
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 1.6 / 2.6
Moc: 101 / 150
Kod Nadwozia: B5 / C4
Kod Silnika: ADP / ABC
Rok Produkcji: 1995 / 1995
ja w miarę możliwości zawsze kupuję oryginalne kable i mam święty spokój :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Najnowsze Oprogramowanie Do Zenita
PostLink | Napisane: 2013-10-24, 14:50 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-12-16, 17:34
Posty: 2596
Lokalizacja: Ełk

Pomógł: 154 razy

Auto: nissan primera
Elektronika: zavoli aliseiN
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: zavoli N
Dysze: 2,2 p=1,0 bar
Pojemność: 1597
Moc: 99KM
Kod Nadwozia: P11.144
Kod Silnika: GA16GE
Rok Produkcji: 2001
Na USB zasilanie interfejsu jest z komutera, więc nie ma do czego przyłączać +12V z samochodu. Pewnie masz za niskie napięcie z wyjścia interfejsu i sterownik nie rozpoznaje że "puka"ktoś do niego z propozycją połączenia :lol:
Nie warto tracić czasu bo nawet jak w końcu Ci się uda połączyć to będzie zrywało połączenie , szczególnie w czasie jazdy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Najnowsze Oprogramowanie Do Zenita
PostLink | Napisane: 2013-10-24, 16:24 

Dołączył(a): 2013-07-12, 15:13
Posty: 54
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: SW20 i MK IV
Elektronika: Zenit JZ-2005
Wtryskiwacze: HANA2001 Green
Reduktor: ??
Dysze: 2,2mm
Pojemność: 1998
Moc: 156
Kod Silnika: 3S-GE
Rok Produkcji: 1993
Napięcie na wyjściu to stabilne TTL, zasilanie nie z komputera a z zasilacza 5V...
Więc podłączyć jeszcze GND dodatkowo i powinno hulać ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Najnowsze Oprogramowanie Do Zenita
PostLink | Napisane: 2013-10-24, 18:58 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-12-16, 17:34
Posty: 2596
Lokalizacja: Ełk

Pomógł: 154 razy

Auto: nissan primera
Elektronika: zavoli aliseiN
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: zavoli N
Dysze: 2,2 p=1,0 bar
Pojemność: 1597
Moc: 99KM
Kod Nadwozia: P11.144
Kod Silnika: GA16GE
Rok Produkcji: 2001
pytałem jakie jest napięcie sygnału wysokiego TTL , zasilanie 5V nie znaczy że taki jest poziom "1" TTL.
TTL nie ma standardu napięciowego i dlatego nie zawsze działa . Interfejs na com'a zasilany jest z akumulatora samochodu i tam jest ttl 12V , nie wiem jaki jest minimalny poziom napięcia wysokiego sygnału ttl odczytywany przez ten sterownik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Najnowsze Oprogramowanie Do Zenita
PostLink | Napisane: 2013-10-24, 19:47 

Dołączył(a): 2013-07-12, 15:13
Posty: 54
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: SW20 i MK IV
Elektronika: Zenit JZ-2005
Wtryskiwacze: HANA2001 Green
Reduktor: ??
Dysze: 2,2mm
Pojemność: 1998
Moc: 156
Kod Silnika: 3S-GE
Rok Produkcji: 1993
Od kiedy TTL ma 12V ? O_o

Polecam poczytać:
https://www.sparkfun.com/tutorials/215

zwykły RS232 ma -+12V, TTL ma albo 3,3 albo 5.
Więc jak wy doradzacie te interfejsy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Najnowsze Oprogramowanie Do Zenita
PostLink | Napisane: 2013-10-24, 21:14 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-12-16, 17:34
Posty: 2596
Lokalizacja: Ełk

Pomógł: 154 razy

Auto: nissan primera
Elektronika: zavoli aliseiN
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: zavoli N
Dysze: 2,2 p=1,0 bar
Pojemność: 1597
Moc: 99KM
Kod Nadwozia: P11.144
Kod Silnika: GA16GE
Rok Produkcji: 2001
skoro wiesz lepiej to czemu nie działa ? :shock: RS ma sygnały symetryczne, a ttl nie . Wartości napięć potrafią się bardzo różnić w różnych sprzętach i aplikacjach. Sprawdź miernikiem ile wynosi poziom sygnałów , bo moje doświadczenie wskazuje że większość sterowników lpg traktuje stan niski , czyli logiczne "0" gdy napięcie jest powyżej 4,5V, a stan wyski czyli logiczne "1" poniżej 0,5V . Życie nieco różni się od wyobrażeń i ani rs nie jest +12/-12V , ani ttl 0/5V .
Sprawdź ile masz , a dowiesz się dlaczego musisz kupić prawdziwy interfejs.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO