Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Nowa instalacja do poprawy, czy przesadzam?
PostLink | Napisane: 2017-01-07, 22:45 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 2604
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 207 razy

Auto: Ibiza6L/AstraJ
Elektronika: Stag300/-
Wtryskiwacze: Hana Gold/-
Reduktor: Alaska@1.3bar/-
Dysze: 2.1mm/-
Pojemność: 1400/1700
Moc: 101/130
Kod Nadwozia: 6L1/J ST
Kod Silnika: BBZ/A17DTS
Rok Produkcji: 2006/2012
Proponuje skorzystac z rekojmi i usunac to cudo z samochodu.... - to jedna opcja. Dwa skontaktowac sie z centrala w Tarnowie i niech cos wymysla bo LPG na gwarancji a nie jezdzi jak potrzeba. - to druga opcja.

A tak poza konkursem: Czemu wybrales BRC ? czemu akurat ten warsztat ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowa instalacja do poprawy, czy przesadzam?
PostLink | Napisane: 2017-01-07, 22:51 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 6137
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 353 razy

Auto: AstraOPC Jaguar420G S60
Elektronika: Q-Box/brak/Q-Boxy/Q-Max
Wtryskiwacze: Keihin/brak/Barracuda
Reduktor: Twin/brak/ACR02/ACR 250
Dysze: to zależy :)
Pojemność: 2.0 T/4.2/1.2/2.5 T
Moc: 286/265//210
Kod Silnika: Z20LER/?/Z12XEP
Rok Produkcji: 2005/1967/2008/2006
sky83 napisał(a):
auto w temperaturze -18 stopni przełączyło się na LPG bagatela po 21 km !!!

tiaaaa.....

a moje S60 po 1.2 km dziś rano przy minus 21*C, Corsa C po 1.5 km :mrgreen:

PS. Na STAG-u :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowa instalacja do poprawy, czy przesadzam?
PostLink | Napisane: 2017-01-07, 23:09 

Dołączył(a): 2008-10-07, 16:02
Posty: 113
Lokalizacja: Kraków/KDA

Pomógł: 0 razy

Auto: Suzuki Swift
Elektronika: BRC Sequent 32
Wtryskiwacze: BRC niebieskie
Reduktor: Genius MB1200
Pojemność: 1.3
Moc: 90
Kod Nadwozia: EZC
Kod Silnika: JB22
Rok Produkcji: 2006
czarny_piotrek napisał(a):
A tak poza konkursem: Czemu wybrales BRC ? czemu akurat ten warsztat ?


Ponieważ autem w podpisie robiłem ponad 100 kkm bez żadnego problemu (a kupiłem go już z LPG), poza tym równolegle w rodzinie były gazowane 2 samochody na BRC równie bez problemów. Ten akurat warsztat polecił znajomy, patrząc na galerie na ich stronie internetowej montaże BRC wyglądają przyzwoicie. Nie wiem może mieli gorszy dzień, ściągnąłem dolot powietrza i wężyki od wtrysków są różnej długości, poza tym zauważyłem kolejne wady. W poniedziałek złożę im wizytę, jeśli nie będą chcieli poprawiać to niech zabierają graty i oddają pieniądze za instalkę i nowy kolektor.

Poniżej jeszcze kilka zdjęć. Widać między innymi jak przyłącz wodny (który ma ponad pół metra długości !!!) ociera się o opaskę i pewnie niedługo będzie ciekł w tym miejscu, na innym zdjęciu widać jak blisko reduktor jest łapy od skrzyni biegów.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowa instalacja do poprawy, czy przesadzam?
PostLink | Napisane: 2017-01-08, 13:58 

Dołączył(a): 2008-10-07, 16:02
Posty: 113
Lokalizacja: Kraków/KDA

Pomógł: 0 razy

Auto: Suzuki Swift
Elektronika: BRC Sequent 32
Wtryskiwacze: BRC niebieskie
Reduktor: Genius MB1200
Pojemność: 1.3
Moc: 90
Kod Nadwozia: EZC
Kod Silnika: JB22
Rok Produkcji: 2006
Dzisiaj już jest "lepiej" z przełączeniem. Po nocnym postoju w garażu podziemnym, auto potrzebowało jedynie 10 km trasy na przełączenie. Oczywiście było mega szarpnięcie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowa instalacja do poprawy, czy przesadzam?
PostLink | Napisane: 2017-01-08, 14:34 

Dołączył(a): 2015-04-30, 20:44
Posty: 93

Pomógł: 10 razy

Auto: Renault Laguna
Elektronika: BRC
Wtryskiwacze: BRC pomarańczowe
Reduktor: Genius
Pojemność: 1600
Moc: 115
Rok Produkcji: 2005
Z tego co piszesz to proponowałbym tak, jak pisze czarny_piotrek wizytę w warsztacie albo telefon. Instalacja sama w sobie jest dobra i uwierz, że na prawdę ludzie są zadowoleni o ile właśnie zamontuje ją ktoś, kto się przyłoży i zna na tym. Może podjedź do innego warsztatu i zobacz co oni powiedzą?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowa instalacja do poprawy, czy przesadzam?
PostLink | Napisane: 2017-01-09, 09:47 

Dołączył(a): 2008-10-07, 16:02
Posty: 113
Lokalizacja: Kraków/KDA

Pomógł: 0 razy

Auto: Suzuki Swift
Elektronika: BRC Sequent 32
Wtryskiwacze: BRC niebieskie
Reduktor: Genius MB1200
Pojemność: 1.3
Moc: 90
Kod Nadwozia: EZC
Kod Silnika: JB22
Rok Produkcji: 2006
Ja z BRC SQ 24 byłem bardzo zadowolony w poprzednim aucie (ale była założona dosyć poprawnie). Przygotowuje się na starcie z instalatorem jutro o 8 rano. Moje uwagi (proszę tutejszych instalatorów LPG o potwierdzenie czy są słuszne, a obiecuję w następnym aucie powrót do Staga/LPGTech ;-)):

- reduktor gazowy zamontowany tuż nad ziemią pod przednia prawą lampa, za kratką wlotu powietrza w zderzaku (w miejscu gdzie owiewa go powietrze): jak rozumiem, wolniej się nagrzewa, w razie stłuczki grozi nam wyciek gazu. W aucie jest dużo miejsca aby zainstalować go od ściany grodziowej. Dodatkowo niepotrzebne znaczne wydłużenie układu chłodzenia w samochodzie (przewody od wpięcia do nagrzewnicy przeciągnięte są do przodu samochodu, wg mnie spadła wydajność układu ogrzewania w aucie).

- w wyniku w/w wąż gazowy od reduktora do listwy ma ponad 1m długości i przymocowany jest trytytkami do pasa przedniego. Na dzień dobry przy lekkim ugięciu węża jest wyciek gazu przy filtrze FL. Wąż gazowy prowadzony nad kolektorem wydechowym, w razie wypadku gaz wydostaje się na rozgrzany kolektor.

- wężyki od wtrysków różnej długości, brak opasek zarówno na wtryskach jak i na wkrętkach w kolektorze,

- nawierty w kolektorze dokonane bez jego demontażu. Z tego co widzę są pod kątem 90 stopni do kolektora, a wtrysk benzynowy jest oczywiście pod kątem ostrym,

- w obecnych temperaturach po nocnym postoju auta na zewnątrz ,nie przełącza na gaz pomimo przejechania 8 km i całkowitego rozgrzania silnika na PB,

- jak już cudem się przełączy to jest bardzo odczuwalne szarpnięcie (no ale przy tych wężykach i nawiertach to się nie dziwię).

- wizualnie to wszystko wygląda tak, że wszystko jest niemalże wrzucone pod maskę (demontowany był jedynie dolot, ale to 10 minut roboty).

Bardzo proszę o wypowiedź przedstawicieli firmy Czakram, wiem że są na tym forum.

Przypominam auto to Suzuku Swift 1,3 2006 rok.
-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowa instalacja do poprawy, czy przesadzam?
PostLink | Napisane: 2017-01-09, 10:02 

Dołączył(a): 2012-09-20, 11:57
Posty: 407

Pomógł: 35 razy

Auto: Seat Ibiza
Elektronika: BRC
Wtryskiwacze: BRC
Reduktor: Genius 1200
Pojemność: 1,4
Moc: 85
Rok Produkcji: 2009
Zakład montażowy poszedł po łatwiźnie. Najlepiej przedzwoń do CZAKRAM -u pod numer 14/ 646 00 59 i poinformuj ich o tym gdzie to było robione. Myślę że zaraz ten montaż będzie poprawiony po ich interwencji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowa instalacja do poprawy, czy przesadzam?
PostLink | Napisane: 2017-01-09, 10:10 

Dołączył(a): 2008-10-07, 16:02
Posty: 113
Lokalizacja: Kraków/KDA

Pomógł: 0 razy

Auto: Suzuki Swift
Elektronika: BRC Sequent 32
Wtryskiwacze: BRC niebieskie
Reduktor: Genius MB1200
Pojemność: 1.3
Moc: 90
Kod Nadwozia: EZC
Kod Silnika: JB22
Rok Produkcji: 2006
Najpierw chcę polubownie rozwiązać sprawę z monterami. Rozumiem, że moje argumenty są sensowne? Do Czakramu od domu rodzinnego mam 20 km, to mogę im nawet wizytę osobistą złożyć tym samochodem.

Edit: Wysłałem e-mail do Czakramu z uwagami zawartymi powyżej i dokumentacją zdjęciową. Jestem bardzo ciekaw co odpowiedzą ;)


Ostatnio edytowano 2017-01-09, 11:19 przez sky83, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowa instalacja do poprawy, czy przesadzam?
PostLink | Napisane: 2017-01-09, 11:19 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 11180
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 813 razy

Auto: e39 540i
Elektronika: lpgtech 328
Wtryskiwacze: Dragon 2x4
Reduktor: Kme twin
Dysze: 3,0
Pojemność: 4398
Moc: 286
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997
sky83 napisał(a):
Nie wiem kolego mcjezioro czy to miał być jakiś żart?

Dlaczego żart? Nie od dziś wiadomo, że BRC które nie jest wrzutem ze świecą szukać. W Krakowie masz Piotra Ficka (phu Joanna) i Fugazi z polecanych tutaj. Raczej nie słyszałem, by ktoś polecał jakiś zakład krakowski montujący BRC. Stąd niestety to nie żarty. Ale pewnie było taniej niż np u Piotra. Zacznie być drożej przy serwisie i sie wyrówna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowa instalacja do poprawy, czy przesadzam?
PostLink | Napisane: 2017-01-09, 11:26 

Dołączył(a): 2008-10-07, 16:02
Posty: 113
Lokalizacja: Kraków/KDA

Pomógł: 0 razy

Auto: Suzuki Swift
Elektronika: BRC Sequent 32
Wtryskiwacze: BRC niebieskie
Reduktor: Genius MB1200
Pojemność: 1.3
Moc: 90
Kod Nadwozia: EZC
Kod Silnika: JB22
Rok Produkcji: 2006
Już bez przesady, bo widziałem dosyć sporo instalacji BRC i jakiejś dużej tragedii montażowej nie było. Niech AC wypuści cały kit dorównujący jakościowo BRC (szczególnie wtryskiwacze) i nie będzie żadnego problemu. Ja przynajmniej miałem inne doświadczenia z podzespołami do Staga, w jednym roku na topie były Magic-Jety, później wszyscy zachwycali się Hanami itd. Nie zgodzę się, że BRC to Brak Regulacji Czegokolwiek, ponieważ po domontowaniu map-sensora moja instalkę w Accordzie mogłem regulować w wystarczającym zakresie. No nic, nie o tym jest ten temat i nie chcę tutaj robić wojny polsko-włoskiej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowa instalacja do poprawy, czy przesadzam?
PostLink | Napisane: 2017-01-09, 11:32 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 24891
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2137 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
sky83 napisał(a):
Nie zgodzę się, że BRC to Brak Regulacji Czegokolwiek,

ale w przypadku SQ 32 to już sam majstra nie poprawisz, więc po części to staje się prawdziwe stwierdzenie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowa instalacja do poprawy, czy przesadzam?
PostLink | Napisane: 2017-01-09, 11:48 

Dołączył(a): 2008-10-07, 16:02
Posty: 113
Lokalizacja: Kraków/KDA

Pomógł: 0 razy

Auto: Suzuki Swift
Elektronika: BRC Sequent 32
Wtryskiwacze: BRC niebieskie
Reduktor: Genius MB1200
Pojemność: 1.3
Moc: 90
Kod Nadwozia: EZC
Kod Silnika: JB22
Rok Produkcji: 2006
Myśle, że to kwestia czasu i będzie jak z Plug&Drive.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowa instalacja do poprawy, czy przesadzam?
PostLink | Napisane: 2017-01-09, 12:03 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23072
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 813 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
chciałeś brc, to dostałeś - teraz w prezencie masz bujanie się z problemem, czy warto było - ocenisz sam.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowa instalacja do poprawy, czy przesadzam?
PostLink | Napisane: 2017-01-09, 12:26 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 6137
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 353 razy

Auto: AstraOPC Jaguar420G S60
Elektronika: Q-Box/brak/Q-Boxy/Q-Max
Wtryskiwacze: Keihin/brak/Barracuda
Reduktor: Twin/brak/ACR02/ACR 250
Dysze: to zależy :)
Pojemność: 2.0 T/4.2/1.2/2.5 T
Moc: 286/265//210
Kod Silnika: Z20LER/?/Z12XEP
Rok Produkcji: 2005/1967/2008/2006
sky83 napisał(a):
nawierty w kolektorze dokonane bez jego demontażu

zgodnie z homologacją BRC

grzesiekkr napisał(a):
Myślę że zaraz ten montaż będzie poprawiony po ich interwencji.




tylko czy tak powinno to działać, że najpierw dostajesz na talerzu gówno, a jak otworzysz mordę to w drodze łaski Ci dadzą dobry obiad czyli to, za co pierwotnie zapłaciłeś?

Po raz kolejny potwierdza się teza, że jedynym gwarantem braku problemów jest MONTER, a nie marka instalacji.


Ostatnio edytowano 2017-01-09, 12:30 przez Silesia Cars, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowa instalacja do poprawy, czy przesadzam?
PostLink | Napisane: 2017-01-09, 12:34 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23072
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 813 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Silesia Cars napisał(a):
jak otworzysz mordę to w drodze łaski Ci dadzą dobry obiad czyli to, za co pierwotnie zapłaciłeś?

jaki tam dobry obiad - przykryje się gówno kapeluszem :)

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO