Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: NOWA WERSJA PROGRAMU DIAGNOSTYCZNEGO LECHO
PostLink | Napisane: 2011-01-28, 12:49 

Dołączył(a): 2009-05-18, 09:02
Posty: 151
Lokalizacja: Polska

Pomógł: 4 razy

Auto: Chevrolet Aveo
Elektronika: SEQUEL LECHO
Wtryskiwacze: OMVL REG
Reduktor: Tomasetto
Dysze: 2,5
Pojemność: 1399,00
Moc: -
Kod Nadwozia: T-200
Kod Silnika: -
Rok Produkcji: 2008
Witam kolegów,
Na stronie LECHO jest już dostępna nowa wersja programu diagnostycznego LECHO Diagnostic&OBD.
Zamieszczam link do tej stronki http://www.lecholpg.pl/?act=pobierz&did=d5
_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-01-28, 17:51 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 11431
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 846 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/valtek
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
goran, co zostało zmienione/poprawione???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-01-31, 10:31 

Dołączył(a): 2009-05-18, 09:02
Posty: 151
Lokalizacja: Polska

Pomógł: 4 razy

Auto: Chevrolet Aveo
Elektronika: SEQUEL LECHO
Wtryskiwacze: OMVL REG
Reduktor: Tomasetto
Dysze: 2,5
Pojemność: 1399,00
Moc: -
Kod Nadwozia: T-200
Kod Silnika: -
Rok Produkcji: 2008
Powołując się na Newsletter LECHO, oraz informację na stronie www.lecholpg.pl zostało poprawione czytanie obrotów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-20, 12:56 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 11431
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 846 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/valtek
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
W nowym programie ponadto można "z palca" zmienić ciśnienie robocze. Z tego co pamiętam w poprzedniej wersji ustawiało się samo podczas autokalibracji i nie szło tego zmienić, bo okno było nieaktywne do edycji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-21, 08:51 

Dołączył(a): 2009-05-18, 09:02
Posty: 151
Lokalizacja: Polska

Pomógł: 4 razy

Auto: Chevrolet Aveo
Elektronika: SEQUEL LECHO
Wtryskiwacze: OMVL REG
Reduktor: Tomasetto
Dysze: 2,5
Pojemność: 1399,00
Moc: -
Kod Nadwozia: T-200
Kod Silnika: -
Rok Produkcji: 2008
Ciśnienie autoadaptacji, bo to chyba masz na myśli nie jest edytowalne. Ta wartość ciśnienie jest ustawiana w czasie autoadaptacji i nie ma możliwości zmiany tej wartości z "palca". Jedynym edytowalnym parametrem ciśnienia jest "Ciśnienie powrotu na benzynę", ale ten parametr zawsze był możliwy do edycji.

[ Dodano: 2011-02-21, 09:08 ]
Załączam rysunek poglądowy.


Załączniki:

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-21, 16:23 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 11431
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 846 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/valtek
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
goran napisał(a):
Ciśnienie autoadaptacji, bo to chyba masz na myśli nie jest edytowalne. Ta wartość ciśnienie jest ustawiana w czasie autoadaptacji i nie ma możliwości zmiany tej wartości z "palca". Jedynym edytowalnym parametrem ciśnienia jest "Ciśnienie powrotu na benzynę", ale ten parametr zawsze był możliwy do edycji.

[ Dodano: 2011-02-21, 09:08 ]
Załączam rysunek poglądowy.


Nie próbowałem edytować - przyznaje, ale okno wygląda mi inaczej w nowej wersji programu stąd moj post. Przy okazji sprawdzę, czy da się je zmienić.

[ Dodano: 2011-02-28, 19:50 ]
jednak nei da się tego parametru edytować - sprawdziłem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-07-01, 19:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-04-25, 12:35
Posty: 89
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 2 razy

Auto: Subaru Impreza WRX STi
Elektronika: SCALMAX (Blue-Power)
Wtryskiwacze: Scalmax WG8001
Reduktor: SCALMAX POWER
Dysze: -
Pojemność: 2500
Moc: 330
Kod Silnika: EJ25
Rok Produkcji: 2004
mzloty napisał(a):
goran napisał(a):
Ciśnienie autoadaptacji, bo to chyba masz na myśli nie jest edytowalne. Ta wartość ciśnienie jest ustawiana w czasie autoadaptacji i nie ma możliwości zmiany tej wartości z "palca". Jedynym edytowalnym parametrem ciśnienia jest "Ciśnienie powrotu na benzynę", ale ten parametr zawsze był możliwy do edycji.

[ Dodano: 2011-02-21, 09:08 ]
Załączam rysunek poglądowy.


Nie próbowałem edytować - przyznaje, ale okno wygląda mi inaczej w nowej wersji programu stąd moj post. Przy okazji sprawdzę, czy da się je zmienić.

[ Dodano: 2011-02-28, 19:50 ]
jednak nei da się tego parametru edytować - sprawdziłem


A dlaczego sie nie da ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-07-02, 09:33 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 11431
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 846 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/valtek
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
BluePower napisał(a):
mzloty napisał(a):
goran napisał(a):
Ciśnienie autoadaptacji, bo to chyba masz na myśli nie jest edytowalne. Ta wartość ciśnienie jest ustawiana w czasie autoadaptacji i nie ma możliwości zmiany tej wartości z "palca". Jedynym edytowalnym parametrem ciśnienia jest "Ciśnienie powrotu na benzynę", ale ten parametr zawsze był możliwy do edycji.

[ Dodano: 2011-02-21, 09:08 ]
Załączam rysunek poglądowy.


Nie próbowałem edytować - przyznaje, ale okno wygląda mi inaczej w nowej wersji programu stąd moj post. Przy okazji sprawdzę, czy da się je zmienić.

[ Dodano: 2011-02-28, 19:50 ]
jednak nei da się tego parametru edytować - sprawdziłem


A dlaczego sie nie da ??


Bo jest nieedytowalne z palca, a zmienia się ten parametr podczas autoadaptacji....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-07-10, 23:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-04-25, 12:35
Posty: 89
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 2 razy

Auto: Subaru Impreza WRX STi
Elektronika: SCALMAX (Blue-Power)
Wtryskiwacze: Scalmax WG8001
Reduktor: SCALMAX POWER
Dysze: -
Pojemność: 2500
Moc: 330
Kod Silnika: EJ25
Rok Produkcji: 2004
mzloty napisał(a):
Bo jest nieedytowalne z palca, a zmienia się ten parametr podczas autoadaptacji....


Ja tam zmieniam go z palca. Na szczesie ostatnio nie musze tego robic gdyz nie uzywam tej elektroniki :). Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-07-10, 23:46 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22229
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 378 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
a jakiej używasz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-07-26, 22:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-04-25, 12:35
Posty: 89
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 2 razy

Auto: Subaru Impreza WRX STi
Elektronika: SCALMAX (Blue-Power)
Wtryskiwacze: Scalmax WG8001
Reduktor: SCALMAX POWER
Dysze: -
Pojemność: 2500
Moc: 330
Kod Silnika: EJ25
Rok Produkcji: 2004
Nikodem napisał(a):
a jakiej używasz?


Wlasnej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: NOWA WERSJA PROGRAMU DIAGNOSTYCZNEGO LECHO
PostLink | Napisane: 2012-08-27, 22:09 

Dołączył(a): 2012-05-21, 08:36
Posty: 15

Pomógł: 0 razy

Auto: Range Rover
Elektronika: Prins
Pojemność: 4.6
Moc: 226
Rok Produkcji: 1995
panowie moze ktos pomoze lecho 8 cyl. zainstalowalem dzis w Range rover 4.6 hse ,widzi obroty,lambde ,komputer nie pokazuje bledow,lecz gdy komputer przelancza na lpg pali na pb ,czy problemem moze byc emulator lecha ?.Nie widzi czasu wtrysku zarowno pb jak i lpg,probowalem zrobic auto adp,wyskakuje komunikat zamałe dysze ,dysze rozwiercilem do 3 m,nadal to samo .

dzieki za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: NOWA WERSJA PROGRAMU DIAGNOSTYCZNEGO LECHO
PostLink | Napisane: 2012-08-28, 22:58 

Dołączył(a): 2012-05-21, 08:36
Posty: 15

Pomógł: 0 razy

Auto: Range Rover
Elektronika: Prins
Pojemność: 4.6
Moc: 226
Rok Produkcji: 1995
auto uruchomione lecz pojawil sie nastepny problem ,po zgaszeniu nie odpala dzis zapuzno na sprawdzanie moze jakeis sugestie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: NOWA WERSJA PROGRAMU DIAGNOSTYCZNEGO LECHO
PostLink | Napisane: 2012-08-29, 07:47 

Dołączył(a): 2011-07-01, 10:30
Posty: 70
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 1 razy

Auto: Chevrolet Aveo
Elektronika: Lecho SEC ECO ATS
Wtryskiwacze: OMVL FAST
Reduktor: Stefanelli
Pojemność: 1400
Moc: 85
Rok Produkcji: 2006
Najprawdopodobniej nieprawidłowo rozcięte wtryskiwacze benzynowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: NOWA WERSJA PROGRAMU DIAGNOSTYCZNEGO LECHO
PostLink | Napisane: 2012-08-29, 12:39 

Dołączył(a): 2012-05-21, 08:36
Posty: 15

Pomógł: 0 razy

Auto: Range Rover
Elektronika: Prins
Pojemność: 4.6
Moc: 226
Rok Produkcji: 1995
dzis z rana postanowilem zbadac problem ,okazalo sie ze spalony bezpiecznik pompy paliwa ,dzis bede go jeszcze testowal ,zobacze ile pali :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO