Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Ogromne spalanie brak pomysłów
PostLink | Napisane: 2017-11-18, 00:55 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-04-24, 22:23
Posty: 8735
Lokalizacja: Ełk/wawa

Pomógł: 475 razy

Auto: FSO Plus srebrne Caro
Elektronika: TAP01+StagXL
Wtryskiwacze: niedługo coś będzie
Reduktor: emmegas ML94
Dysze: fi38
Pojemność: 1598ccm
Moc: 76KM
Kod Nadwozia: Caro MR97
Kod Silnika: CE
Rok Produkcji: 1998
nigdy nie liczylem ile musze odkrecic srube od zamkniecia - liczy sie obroty, gdy sie ustawia polowe zakresu od ubogiej do bogatej,
kazdy uklad potrzebuje innego ustawienia parownika,a jak sie zachowuje, najlepiej sprawdzac na sondzie,
na mikserze 32mm powinien chodzic dobrze (silnik w PN najczesciej dziala),
mikser 30mm tez nie zdlawi 75KM, mniejszy juz tak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogromne spalanie brak pomysłów
PostLink | Napisane: 2017-11-18, 14:27 

Dołączył(a): 2017-10-15, 18:10
Posty: 44

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Astra
Reduktor: LOVATO
Pojemność: 1600
Moc: 75
Kod Silnika: X16SZR
Rok Produkcji: 1998
Podczas prob regulacji sonda zachowuje sie tak że minimalny obrot zmienia wartosc z 0.04v na 0.98v i napewno juz nie zachowuje sie tak liniowo jak na wykresie w poemacie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogromne spalanie brak pomysłów
PostLink | Napisane: 2017-11-28, 00:41 

Dołączył(a): 2017-10-15, 18:10
Posty: 44

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Astra
Reduktor: LOVATO
Pojemność: 1600
Moc: 75
Kod Silnika: X16SZR
Rok Produkcji: 1998
Wczesniej ktos napisal ze za duzy mixer ale 32mm do tego silnika pisza wszedzie, pomozcie bo naprawde juz brak jakiegokolwiek pomyslu. . Jak pisalem wczesniej cisnienie w dolocie 0.29 wiec dlaczego srube na parowniku musze wykrecac bardzo mocno zeby jalowe byly ok i dlaczego regulacja to ruch 1/10 obrotu i sonda skacze z min do max a ustawienie jakiejkolwiek wartosci sondy rzedu 0.4 0.6 0.8 jest niemozliwe, dlaczego wskazania sondy oscyluja choc w 1gen nie powinny no i duze spalanie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogromne spalanie brak pomysłów
PostLink | Napisane: 2018-01-10, 23:38 

Dołączył(a): 2017-10-15, 18:10
Posty: 44

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Astra
Reduktor: LOVATO
Pojemność: 1600
Moc: 75
Kod Silnika: X16SZR
Rok Produkcji: 1998
Nadszedł czas na przerobienie na 2gen, wiec pytanie z mojej strony jaki interfejs do diagnostyki stag-w2?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogromne spalanie brak pomysłów
PostLink | Napisane: 2018-01-10, 23:58 

Dołączył(a): 2017-10-15, 18:10
Posty: 44

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Astra
Reduktor: LOVATO
Pojemność: 1600
Moc: 75
Kod Silnika: X16SZR
Rok Produkcji: 1998
I który kontroler lambdy najlepszy do centralki stagw2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogromne spalanie brak pomysłów
PostLink | Napisane: 2018-01-11, 01:50 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17767
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1056 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
radekziolo napisał(a):
Nadszedł czas na przerobienie na 2gen, wiec pytanie z mojej strony jaki interfejs do diagnostyki stag-w2?



a to jest taki?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogromne spalanie brak pomysłów
PostLink | Napisane: 2018-01-11, 11:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 6260
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 693 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Do STAG 2W jak dołożysz STAG XL to wtedy ok, a fejs taki sam jak do STAG50,100 czy 150.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogromne spalanie brak pomysłów
PostLink | Napisane: 2018-05-01, 19:48 

Dołączył(a): 2017-10-15, 18:10
Posty: 44

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Astra
Reduktor: LOVATO
Pojemność: 1600
Moc: 75
Kod Silnika: X16SZR
Rok Produkcji: 1998
witam waracam do problemu przez nieuwagę zamiast stag xl kupiłem stag l plus, wiec pierwsze moje pytanie czy okablowanie od stag l plus pasuje do stag xl, kolejne dlaczego diody na sterowniku zachowuje sie tak ze czerwona swieci cały czas(bogato) a zielona (uboga) pomruguje co 2 sekundy nie zaleznie od ustewien gazu i kolejne a tu raczej problem po wpięciu sterownika w obwód autko zaczeło falowac na benzynie(gaz ok) do tego stopnia ze po chwili gasnie oraz nie mozna jechac ponieważ dostaje kangura tzn gdy ruszam i trafie w moment wzrostu obrotów jedzie ruszy normalanie jednak gdy puszczam sprzęgło w momencie spadku obrotów nie ma szans na ruszenie auto ganie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogromne spalanie brak pomysłów
PostLink | Napisane: 2018-05-01, 19:49 

Dołączył(a): 2017-10-15, 18:10
Posty: 44

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Astra
Reduktor: LOVATO
Pojemność: 1600
Moc: 75
Kod Silnika: X16SZR
Rok Produkcji: 1998
krokowy, sonda, tps ,przewody, swiece oraz cewka nowe, egr zaslepiony


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO