Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1143 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2016-12-08, 19:26 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 4696
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 164 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200
Kod Nadwozia: Sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
Struna napisał(a):
czy też może jestem zacofany i coś się na tyle zmieniło, że faktycznie można to pyknąć w kilka-kilkanaście minut.

Ja nie miałem na myśli że pójdzie to w 5min. Po prostu ciekaw byłem czy wyjdzie podobnie jak mnie, czyli prosty mnożnik.
Tak gwoli ścisłości, to na upartego mógłbym w korekcie od obrotów gdzieniegdzie wprowadzić wartości rzędu 2-3%, ale przy takich wartościach szkoda było burzyć ten porządek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2016-12-09, 00:14 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22088
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 731 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
U mnie po odpuszczeniu gazu wychodziły na chwilę korekty bliskie - 25, więc jednak nieco ten "porządek" musiałem poprawić :)

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2016-12-09, 08:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 09:53
Posty: 548
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 15 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: Turbot
Pojemność: 2000
Moc: 235
Rok Produkcji: 1999
Właśnie na chwilę czyli powodem mógł być wzrost ciśnienia? W tym przypadku czekamy na osc jak będziesz miał chwilkę bo na mapie widzę, że zrobiłeś zubożenie w zakresie krótkich czasów a tam 2% 3% to jest bardzo mało. Możliwe oczywiście, że podczas jazdy pojawia się tam dłuższy czas wtedy jak najbardziej jest to skuteczne rozwiązanie. Jednak i tak to wartość pomijalna na emisji spalin też raczej nie zobaczysz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2016-12-09, 08:57 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22088
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 731 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Optima napisał(a):
Właśnie na chwilę

na tyle długą, że w dłuższej perspektywie mogło to wywalić checka - na benzynie też jest lekkie przylanie w takiej sytuacji, ale nie tak duże.
Optima napisał(a):
na emisji spalin też raczej nie zobaczysz.

:) no nie - ale ja mam ciut bardziej purystyczne podejście :)

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2016-12-09, 19:39 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 4696
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 164 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200
Kod Nadwozia: Sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
Struna napisał(a):
U mnie po odpuszczeniu gazu wychodziły na chwilę korekty bliskie - 25, więc jednak nieco ten "porządek" musiałem poprawić :)

O kurka, no to grubo. Może reduktor puszcza zaworem bezpieczeństwa czy coś, bo takie korekty to kosmos.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2016-12-09, 22:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-23, 21:31
Posty: 364
Lokalizacja: Cz-wa/Rudniki tel.500 247 100

Pomógł: 45 razy

Auto: BMW X5
Elektronika: Optima Expert
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Twin
Dysze: brak
Pojemność: 4400
Moc: 286
Kod Nadwozia: E53
Kod Silnika: M62TU
Rok Produkcji: 2002
Luknij tu http://autogas-alex.com/kontakt/ na dole strony masz wszystkie kontakty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2016-12-09, 22:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-02-14, 20:44
Posty: 23

Pomógł: 0 razy

Auto: AUDI S8 W12
Elektronika: DGI LCC
Wtryskiwacze: PETROL BOSCH
Reduktor: X
Dysze: X
Pojemność: 6299
Moc: 500
Kod Nadwozia: D4
Rok Produkcji: 2012
Adam Rogowski napisał(a):
Macie jakieś komórki???? czy wszystka kasa poszła na inwestycje...

Właśnie . Nie można się dodzwonić . Co tam się dzieje?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2016-12-12, 09:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 09:53
Posty: 548
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 15 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: Turbot
Pojemność: 2000
Moc: 235
Rok Produkcji: 1999
Struna napisał(a):
na tyle długą, że w dłuższej perspektywie mogło to wywalić checka - na benzynie też jest lekkie przylanie w takiej sytuacji, ale nie tak duże. Optima napisał(a):na emisji spalin też raczej nie zobaczysz. no nie - ale ja mam ciut bardziej purystyczne podejście

Wiem, dlatego czekam na osc, aby się przyjrzeć. Auto też masz niestandardowe:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2016-12-12, 11:41 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22088
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 731 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
wiesz jak jest, apki na andka nie ma, więc musi mi się mega zachcieć rozkładać klamoty :)
Dla samego sprawdzenia kwestii strojenia minutowego się zmusiłem, przekonałem się że jednak jest tak jak twierdziłem i pewnie się to nie zmieni. Może nie umiem, może wymagam czegoś innego - whatever, po prostu nie wystroje auta w 5-15 minut.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2016-12-13, 19:24 

Dołączył(a): 2011-04-14, 16:32
Posty: 12
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 0 razy

Auto: Rover 620ti
Elektronika: Stag 4 Plus
Wtryskiwacze: BARRACUDA
Reduktor: AC-R01
Dysze: brak
Pojemność: 2000
Moc: 197
Kod Silnika: 20T4
Rok Produkcji: 1997
Witam. Nabyłem drogą kupna, w celu zmiany mojego Staga 4+ , na coś nowocześniejszego , Optimę Eco TeC. Wszystko było super i przygotowany byłem na wymianę elektroniki. Gdy doszło do podłączenia zasilania. Ku mojemu zdziwieniu centralka nic nie wyświetla. Optima ma zasilanie. Bezpieczniki są sprawne.
Jedyny objaw ''życia'' to mignięcie na moment diody rezerwy po przekręceniu kluczyka w stacyjce.
Może jakaś podpowiedź, co może być uszkodzone ? Czy jest możliwość awaryjnego wgrania oprogramowania sterownika?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2016-12-14, 09:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 09:53
Posty: 548
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 15 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: Turbot
Pojemność: 2000
Moc: 235
Rok Produkcji: 1999
Może plus po kluczyku pojawia się na chwilę i znika. Przepnij dla sprawdzenia plus po kluczyku na akumulator sterownik musi wstać i świecić centralka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2016-12-14, 19:53 

Dołączył(a): 2011-04-14, 16:32
Posty: 12
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 0 razy

Auto: Rover 620ti
Elektronika: Stag 4 Plus
Wtryskiwacze: BARRACUDA
Reduktor: AC-R01
Dysze: brak
Pojemność: 2000
Moc: 197
Kod Silnika: 20T4
Rok Produkcji: 1997
W tym kłopot. Po nocy po przekręceniu kluczyka zaświeciła się dioda rezerwy. Po wyłączeniu zapłonu i włączeniu ponownie nic się nie wyświetla. Prąd ''pobierany '' przez przewód Po Stacyjce to ~170mA.
Może jakaś jeszcze podpowiedź ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2016-12-14, 22:31 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22088
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 731 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
A oprócz tego po stacyjce, to główny plus na stałe do aku podpięty?

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2016-12-15, 08:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 09:53
Posty: 548
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 15 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: Turbot
Pojemność: 2000
Moc: 235
Rok Produkcji: 1999
Czy elektronika jest nowa czy używana? Sprawdzałeś jak sugerowałem podpięcie plusa po kluczyku do akumulatora? Jak podepniesz plus,masę i plus po kluczyku połączenie sterownika z PC powinno działać. Odłącz też przy tej próbie kostkę z centralki ponieważ niektóre interfejsy będą miały problem z nawiązaniem komunikacji przy podłączonym przełączniku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2016-12-15, 19:31 

Dołączył(a): 2011-04-14, 16:32
Posty: 12
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 0 razy

Auto: Rover 620ti
Elektronika: Stag 4 Plus
Wtryskiwacze: BARRACUDA
Reduktor: AC-R01
Dysze: brak
Pojemność: 2000
Moc: 197
Kod Silnika: 20T4
Rok Produkcji: 1997
Używana. Zasilanie podłączone jest prawidłowo. Podłączałem amperomierz i + po stacyjce jak pisałem "pobiera" 170mA.
No cóż. Muszę zwrócić Optimę .
Dziękuję za sugestie.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1143 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO