Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1173 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2016-12-23, 00:03 

Dołączył(a): 2010-09-12, 11:04
Posty: 1148
Lokalizacja: B-stokk

Pomógł: 65 razy

Auto: Mercedes s280/Volvo 940
Elektronika: Optima Pro-Tec/Nano
Wtryskiwacze: valtek/Barracuda
Reduktor: shark/shark 1500
Dysze: nie pamiętam:)
Pojemność: 2800/2.3
Moc: za mała:)/165KM
Rok Produkcji: 1998/1994
A co to ma do rzeczy? Coś się dzieje czy tak szukasz czegoś?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2016-12-23, 23:16 

Dołączył(a): 2009-05-23, 17:26
Posty: 805
Lokalizacja: Szczecin

Pomógł: 6 razy

Auto: VW Passat TiptroniC
Elektronika: STAG ISA2 (10.0)
Wtryskiwacze: Hana zielone - listwa
Reduktor: AC R01
Dysze: --
Pojemność: 1.8T
Moc: 150
Kod Nadwozia: 3B5
Kod Silnika: AWT
Rok Produkcji: 2004
fisto napisał(a):
A co to ma do rzeczy? Coś się dzieje czy tak szukasz czegoś?

Hmmm... Akurat w tym aucie, gdzie mam zalozony zestaw Optima niczego nie szukam, aby teraz ta opcja byla mi przydatna ;)
Korzystalem z tego na Stagu300ISA2.
Pewnie, gdybym tego wczesniej nie widzial na innej instalce, to nic bym nie pisal ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2017-01-04, 21:47 

Dołączył(a): 2009-05-23, 17:26
Posty: 805
Lokalizacja: Szczecin

Pomógł: 6 razy

Auto: VW Passat TiptroniC
Elektronika: STAG ISA2 (10.0)
Wtryskiwacze: Hana zielone - listwa
Reduktor: AC R01
Dysze: --
Pojemność: 1.8T
Moc: 150
Kod Nadwozia: 3B5
Kod Silnika: AWT
Rok Produkcji: 2004
Chcialbym poinformowac, ze problem zostal rozwiazany. Przepieto zasilanie i wystarczy teraz przekrecic kluczyk na zaplon by centralka dzialala.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2017-02-02, 20:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-06-25, 19:47
Posty: 2097
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 143 razy

Auto: KIA
Elektronika: NEVO+TAP3-01
Wtryskiwacze: MATRIX HS
Reduktor: ZAVOLI
Pojemność: 1400
Moc: 109
Rok Produkcji: 2015
Czy dałoby się dodać do programu obsługującego OPTIMĘ NANO funkcję definiujacą minimalny czas wtrysku gazu? Chodzi o realizację wtrysku o zadanej minimalnej długości nawet, jak z wyliczeń sterownika wynika, że powinien być krótszy.
W tej chwili musiałem mocno pociągnąć mnożnikiem do góry w zakresie najkrótszych czasów, bo miałem lekkie szarpania w obrębie ekstremalnie niskich obciążeń tuż przed cut-offem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2017-02-02, 22:39 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23229
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 831 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Możesz to korektą po obrotach ogarnąć

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2017-02-02, 22:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-06-25, 19:47
Posty: 2097
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 143 razy

Auto: KIA
Elektronika: NEVO+TAP3-01
Wtryskiwacze: MATRIX HS
Reduktor: ZAVOLI
Pojemność: 1400
Moc: 109
Rok Produkcji: 2015
Wiem, ale mnoznikiem zalatwiam sprawe dla niskich czasow przy kazdych obrotach i obciazeniu. Dlatego pytam o funkcje czasu minimalnego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2017-02-03, 13:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 09:53
Posty: 633
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 19 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: Turbot
Pojemność: 2000
Moc: 235
Rok Produkcji: 1999
To powinno być realizowane automatycznie wtryskiwacz nie powinien schodzić z czasami poniżej czasu otwarcia wtryskiwacza. Wrzuć oscyloskop to ewentualnie coś zmienię.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2017-02-03, 14:14 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23229
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 831 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Optima napisał(a):
wtryskiwacz nie powinien schodzić z czasami poniżej czasu otwarcia wtryskiwacza

a skąd system "wie" jaki to czas ?

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2017-02-07, 09:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 09:53
Posty: 633
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 19 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: Turbot
Pojemność: 2000
Moc: 235
Rok Produkcji: 1999
Każdy wtryskiwacz ma swoją charakterystykę ciśnieniową. Więc znając ciśnienie gazu oraz wyliczony czas wtrysku, możemy nie dopuścić aby wtryskiwacz pracował w sposób niestabilny czyli dodać wartość czasu tak aby być pewnym, że wtryskiwacz się otworzył. I to jest właśnie u nas robione dla każdego wtrysku inaczej.
Cytuj:
Chodzi o realizację wtrysku o zadanej minimalnej długości nawet, jak z wyliczeń sterownika wynika, że powinien być krótszy.
W tej chwili musiałem mocno pociągnąć mnożnikiem do góry w zakresie najkrótszych czasów, bo miałem lekkie szarpania w obrębie ekstremalnie niskich obciążeń tuż przed cut-offem.
Post

Czyli dlatego napisałem, że to powinno być zrobione z automatu jak kolega wrzuci nastawy lub oscyloskop będę mógł coś powiedzieć. Bo powodów może być dużo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2017-02-07, 12:11 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23229
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 831 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
w jakim zakresie ciśnień macie przebadane wtryski ( i które ) ?

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2017-02-07, 16:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 09:53
Posty: 633
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 19 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: Turbot
Pojemność: 2000
Moc: 235
Rok Produkcji: 1999
Wszystkie do 4,5 bar.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2017-02-07, 16:08 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23229
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 831 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
przy niższych ciśnieniach niż 1 bar też ?

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2017-02-07, 16:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 09:53
Posty: 633
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 19 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: Turbot
Pojemność: 2000
Moc: 235
Rok Produkcji: 1999
Wszystkie na liście tak od 0bar.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2017-02-07, 16:12 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23229
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 831 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Brawo Wy :)

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OPTIMA
PostLink | Napisane: 2017-02-07, 20:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-06-25, 19:47
Posty: 2097
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 143 razy

Auto: KIA
Elektronika: NEVO+TAP3-01
Wtryskiwacze: MATRIX HS
Reduktor: ZAVOLI
Pojemność: 1400
Moc: 109
Rok Produkcji: 2015
To jakie najniższe czasy (wyświetlane w programie) dla LPG zapewniają stabilną pracę BARRACUDY przy 1bar?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1173 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO