Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Palacar-poprawiony
PostLink | Napisane: 2017-10-25, 10:07 

Dołączył(a): 2012-09-27, 19:29
Posty: 237
Lokalizacja: mazowieckie

Pomógł: 17 razy

Auto: Omega b
Elektronika: Zenit Pro
Wtryskiwacze: Hercules
Reduktor: Gold
Dysze: 2.4
Pojemność: 2500
Moc: 200
też tak słyszałem i miałem pare przypadków ze podawał cały czas 2 bary nie działała regulacja. słyszałem ze biorą tego duzo nie dla zniżek tylko w cene jest wliczone ze co którys nie trybi na starcie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Palacar-poprawiony
PostLink | Napisane: 2017-10-25, 20:21 

Dołączył(a): 2017-02-17, 09:41
Posty: 413
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 16 razy

Auto: Opel Astra
Elektronika: Kme Nevo
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: AC r01 red
Dysze: ---
Pojemność: 2000
Moc: 170
Kod Nadwozia: -------
Kod Silnika: z20lel
Rok Produkcji: 2004
Czas pokaże,założyliśmy to handlarzowi do colta niech robi kilometry.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Palacar-poprawiony
PostLink | Napisane: 2017-10-30, 20:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-01-12, 20:06
Posty: 44

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW 735T
Elektronika: KME NEVO Plus
Wtryskiwacze: Hercules
Reduktor: Kme Extreme
Dysze: Brak
Pojemność: 3406
Moc: 330
Posiadam ten reduktor w Subaru legacy zrobione już 85tyś km bezproblemowo mogę polecić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Palacar-poprawiony
PostLink | Napisane: 2018-01-30, 01:10 

Dołączył(a): 2013-12-22, 14:27
Posty: 730
Lokalizacja: Tychów Nowy koło Starachowic

Pomógł: 76 razy

Auto: citroen c5, Peugeot 307
Elektronika: zenit pro/zenit pro
Wtryskiwacze: magic jet FX/hana
Reduktor: zavoli zeta s/kme tur
Dysze: 2.0
Pojemność: 3000/2000
Moc: 207/140
Kod Silnika: XFX, EW10A
Rok Produkcji: 2001/2007
Kilka sztuk zamontowanych. Działały poprawnie ale w 70% sztuk puściła membrana. Przebieg około 40-50tkm. Cewki też lubiły się przepalać oraz brudził się tłoczek w elektrozaworze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Palacar-poprawiony
PostLink | Napisane: 2018-02-01, 21:34 

Dołączył(a): 2017-02-17, 09:41
Posty: 413
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 16 razy

Auto: Opel Astra
Elektronika: Kme Nevo
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: AC r01 red
Dysze: ---
Pojemność: 2000
Moc: 170
Kod Nadwozia: -------
Kod Silnika: z20lel
Rok Produkcji: 2004
Te poprawione ładnie parametry trzymają i nie są drogie,chyba 110zl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Palacar-poprawiony
PostLink | Napisane: 2018-02-06, 09:16 

Dołączył(a): 2014-06-18, 08:38
Posty: 94
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Pomógł: 2 razy

Auto: Corolla E11
Elektronika: STAG 4 ECO
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Palacar KR-4
Pojemność: 1300
Moc: 86
Kod Silnika: 4E-FE
Rok Produkcji: 1999
Z cewkami to fakt.
U mnie w Palakarze KR4 po ok 25k km padła cewka. Podjechałem do gazownika, to wyciągnął z szuflady nową i dał ma wymianę. Mówił, że kilka już im padło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Palacar-poprawiony
PostLink | Napisane: 2018-02-06, 12:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-25, 13:26
Posty: 198
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 25 razy

Auto: VW BORA
Elektronika: Stag QNEXT+
Wtryskiwacze: Hana 2000 RED
Reduktor: Zavoli Zeta N
Pojemność: 1984
Moc: 115
Kod Nadwozia: 1J6
Kod Silnika: AQY
Rok Produkcji: 2000
W moim elektrozaworze produkcji Palacar też uszkodziła się cewka. Dostała przerwy w obwodzie, a z zewnątrz wyglądała na lekko przegrzaną.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Palacar-poprawiony
PostLink | Napisane: 2018-02-06, 20:37 

Dołączył(a): 2013-12-07, 01:04
Posty: 1021
Lokalizacja: Olsztyn/Mrągowo

Pomógł: 60 razy

Auto: Seat Ibiza 1.4 MPI '01
Elektronika: Stag 200-4
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Alaska@ 0.9 bar
Dysze: 2,0
Pojemność: 1390
Moc: 60
Kod Nadwozia: 6k2 Yellow Tweety
Kod Silnika: AKK
Rok Produkcji: 2001
To zaoszczędzone pieniądze, niestety znikają bo trzeba znów zaglądać i wychodzi na to samo co z czymś lepszym a robota podwójna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Palacar-poprawiony
PostLink | Napisane: 2018-02-15, 20:50 

Dołączył(a): 2017-02-17, 09:41
Posty: 413
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 16 razy

Auto: Opel Astra
Elektronika: Kme Nevo
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: AC r01 red
Dysze: ---
Pojemność: 2000
Moc: 170
Kod Nadwozia: -------
Kod Silnika: z20lel
Rok Produkcji: 2004
kondziu4 napisał(a):
To zaoszczędzone pieniądze, niestety znikają bo trzeba znów zaglądać i wychodzi na to samo co z czymś lepszym a robota podwójna.




Nie wiadomo jak z wersją poprawioną...Zrobione ponad 10 tyś i nic się nie dzieje...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Palacar-poprawiony
PostLink | Napisane: 2018-04-08, 22:25 

Dołączył(a): 2018-04-08, 20:51
Posty: 50

Pomógł: 1 razy

Palacar ma w sprzedaży zestawy naprawcze jednak staramy się tego rozwiązania nie polecać klientom

Dlatego, że po;

1.reduktory objęte są 3 letnią gwarancją z okresem półrocznej prolongaty liczonej w systemie półrocznym co w praktyce oznacza, że wszystkie reduktory wyprodukowane w drugiej połowie 2014r.podlegają gwarancji.

2. reduktory wyprodukowanie przed drugą polową 2014r. regenerujemy za pół ceny nowego.

Wiec jaki jest sen sprzedaży zestawów naprawczych? My go nie widzimy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Palacar-poprawiony
PostLink | Napisane: 2018-04-08, 23:06 

Dołączył(a): 2018-04-08, 20:51
Posty: 50

Pomógł: 1 razy

Opiszę co zostało zmienione w reduktorach kr4
1.Została zastosowana membrana 1.5 mm 2 warstwy tkaniny poprzedni 1mm i jedna warstwa tkaniny
2.został zmieniony dekiel w poprzedniej wersji objętość dekla tam gdzie są sprężyny byłą prawie 3 razy większa.
3.Dekle są w tej chwili planowane w celu usunięcia nierówności powstających przy odlewaniu przez wypychacze
4. w Cewkach nawinięte jest 500 zwoi drutu więcej

od. 1 W początkowej fazie produkcji została zastosowana membrana cieńsza po to by reduktor szybciej reagował na zmiany ciśnienia jak się okazało później ta cieńsza membrana nie byłą w stanie oprzeć się " dobrej jakości polskiego gazu"

od. 2 Duża objętość dekla pozwalała na zastosowanie 2 sprężyn co miało zapobiec ich zużyciu, jednak wymagała dobrego przepływu powietrza pomiędzy kolektorem a reduktorem, co niestety nie zapewniał montaż podciśnienia przez map sensor w którym jest wąskie gardło przepływu powietrza z kolektora i tym bardziej bardzo popularny wąż sylikonowy niejednokrotnie bardzo długi. Instrukcja montażu reduktora zaleca bezpośrednie połączenie reduktora z podciśnieniem możliwie jak najkrócej przewodem o średnicy co najmniej 5 mm jednak nie było to stosowane i efektem był zbyt wolny narost ciśnienia przez reduktor. Co obserwując ciśnienie pomiędzy reduktorem a kolektorem ssącym objawia się jako spadek ciśnienia.

od.3 Planowanie powierzchni dekla spowodowało równą powierzchnie styku z membraną a tym samym jej równe przyleganie do powierzchni ścianek reduktora (równy docisk).Dodatkowo Każdy reduktor w tej chwili jest skręcany dwuetapowo najpierw z siła 12nm sezonowany tj. po skręceniu odkładany na co najmniej 48 godzin tak, żeby membrana w miejscach styku poddała się a następnie po w/w okresie następuje kolejne skręcanie z siłą 14 nm.

od.4 Dodanie dodatkowych 500 zwoi drutu pozwoliło na obniżenie wartości prądu płynącego przez cewkę zachowując tym samym jej moc elektromagnetyczną. Mniejszy prąd to mniejsze grzanie się cewki a tym samym mniejsza możliwość uszkodzenia izolacji na drucie. Czyli uszkodzenia cewki poprzez powstanie skrótów w przepływie prądu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Palacar-poprawiony
PostLink | Napisane: 2018-04-08, 23:09 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 27660
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2563 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Palacar2 napisał(a):
Wiec jaki jest sen sprzedaży zestawów naprawczych? My go nie widzimy.

ja teź nie widzę sensu w wysyłaniu reduktora i oczekiwaniu na naprawę w waszym serwisie
czyli nawet dwa tygodnie na benzynie + koszty wysyłki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Palacar-poprawiony
PostLink | Napisane: 2018-04-08, 23:17 

Dołączył(a): 2018-04-08, 20:51
Posty: 50

Pomógł: 1 razy

Regeneracja załatwiana jest od ręki dla stałych klientów dajemy reduktor zregenerowany a stary mogą oddać później.
Jeśli jednak ta forma komuś nie odpowiada zestaw naprawczy też jest w naszej ofercie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Palacar-poprawiony
PostLink | Napisane: 2018-04-09, 20:26 

Dołączył(a): 2017-02-17, 09:41
Posty: 413
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 16 razy

Auto: Opel Astra
Elektronika: Kme Nevo
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: AC r01 red
Dysze: ---
Pojemność: 2000
Moc: 170
Kod Nadwozia: -------
Kod Silnika: z20lel
Rok Produkcji: 2004
Palacar2 napisał(a):
Regeneracja załatwiana jest od ręki dla stałych klientów dajemy reduktor zregenerowany a stary mogą oddać później.

Potwierdzam.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO