Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Peugeot 406 1.8 16v Check na lpg i zła praca na benzynie
PostLink | Napisane: 2016-12-17, 23:39 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 18544
Lokalizacja: Wawa, Biała Podl.

Pomógł: 1055 razy

Auto: A4 / A6
Elektronika: Stag200 / Tech
Wtryskiwacze: ACW01 / AC W01
Reduktor: Zavoli N / Zavoli S
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 1.6 / 2.6
Moc: 101 / 150
Kod Nadwozia: B5 / C4
Kod Silnika: ADP / ABC
Rok Produkcji: 1995 / 1995
dawno już dostałeś informację że te wtryski się nie nadają, ale skoro chcesz się upierać to walcz dalej ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Peugeot 406 1.8 16v Check na lpg i zła praca na benzynie
PostLink | Napisane: 2016-12-18, 07:30 

Dołączył(a): 2016-12-03, 08:07
Posty: 15

Pomógł: 0 razy

Auto: Peugeot 406
Elektronika: AG Compact
Wtryskiwacze: REG OMVL Dream XXi
Reduktor: Alaska AT09
Dysze: Były 2,3 są 2.0
Pojemność: 1.8 16v
Moc: 110
Rok Produkcji: 1996
Zgadzam się w zupełności, że się nie nadają, ale jak na razie nie mogę sobie pozwolić na zakup szybszych. Więc staram się jako tako do ładu i składu doprowadzić to co mam. :) Zależy mi żeby ten skubaniec nie szarpał na zimno po przełączeniu na LPG. Akurat check to najmniejszy kłopot. Włączyłem funkcję podgrzewania wtryskiwaczy.Bo jak jest powyżej zera temperatura, to praktycznie rzadziej źle pracuje po przełączeniu. Od znajomego pożyczę jeszcze listwę wtryskową KME Horizon na testy :> z tym , że muszę dysze dokupić i teraz następna sugestia. Do szybszych wtryskiwaczy jaka będzie w miarę optymalna średnica dyszy? Zapodaję dane tej listwy.
Parametry techniczne wtryskiaczy IG3 HORIZON:

* Ciśnienie robocze Working pressure: 0,5-2,0 bar

* Max. ciśnienie Max pressure: 4,5 bar

* Rezystancja cewki Coil resistance:

Typ Type: E3 = 2,8 ohm ± 15%

Typ Type: E2 = 2,0 ohm ± 15%

* Min czas wtrysku Minimum Injection Pulse:

Typ Type: E3 = 2,8 ms ± 3%

Typ Type: E2 = 2,3 ms ± 3%

* Czas otwierania Complete opening time (tested at 1 bar pressure, 12V, with total inj. Time 5 ms):

Typ Type: E3 = 2,5 ms ± 3%

Typ Type: E2 = 2,0 ms ± 3%

* Czas zamykania Complete closing time (tested at 1 bar pressure, 12V, with total inj. Time 5 ms):

Typ Type: E3 = 2,0 ms ± 3%

Typ Type: E2 = 2,0 ms ± 3%

* Króciec wejściowy Inlet: Ø12mm

* Temperatura pracy Temp. range: -20 / + 120° C


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Peugeot 406 1.8 16v Check na lpg i zła praca na benzynie
PostLink | Napisane: 2016-12-18, 14:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-11-07, 12:36
Posty: 591
Lokalizacja: POLSKA

Pomógł: 56 razy

Auto: TOYOTA / SKODA
Elektronika: BLUE BOX
Wtryskiwacze: HERCULES GSIM
Reduktor: KME TUR
Dysze: BEZ DYSZ / 2.4
Pojemność: 1800 / 1600
Moc: 154 / 101
Rok Produkcji: 2015 / 2010
Fikovr napisał(a):
Rano znowu na zimnym i przełączeniu na lpg znowu szrpanie i praca na 2 gary

prawdopodobnie wtryskiwacze gazowe się kleją i w tym przypadku raczej nic nie poradzimy. Sygnał z RPM w tym przypadku nie pomoże. Check się zapala z wypadania zapłonu czy są jakieś inne błędy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Peugeot 406 1.8 16v Check na lpg i zła praca na benzynie
PostLink | Napisane: 2016-12-18, 14:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-03-07, 14:31
Posty: 129
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 9 razy

Auto: Skoda Roomster
Elektronika: ZENIT PRO OBD
Wtryskiwacze: DYMCO
Reduktor: VITO
Dysze: PURPLE
Pojemność: 1400
Moc: 85 KM
Rok Produkcji: 2009
do ig3 dysze 2.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Peugeot 406 1.8 16v Check na lpg i zła praca na benzynie
PostLink | Napisane: 2016-12-18, 15:45 

Dołączył(a): 2016-12-03, 08:07
Posty: 15

Pomógł: 0 razy

Auto: Peugeot 406
Elektronika: AG Compact
Wtryskiwacze: REG OMVL Dream XXi
Reduktor: Alaska AT09
Dysze: Były 2,3 są 2.0
Pojemność: 1.8 16v
Moc: 110
Rok Produkcji: 1996
Wypadanie zapłonu nie ma wpływu na palenie się check, nie generuje błędów. Jedyne co w tym aucie generuje błędy to sonda lambda i tylko na lpg a szkoda benzyny na sprawdzanie długodystansowe. Wypadanie zapłonu występuje tylko na postoju i na obu paliwach z typowym pykaniem wydechu, wydech chyba też minimalnie jest dziurawy bo stał się glosniejszy, po świętach wyspawam go calego. Gdzieś jest coś nie tak z elektryką, tak podejrzewam. W 20 letnim Francuzie to raczej norma ;) Sumując całość, pożyczę te wtryskiwacze i zobaczę co i jak i oczywiście zapodaję wyniki tutaj. Dziękuję za wszelką pomoc panowie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Peugeot 406 1.8 16v Check na lpg i zła praca na benzynie
PostLink | Napisane: 2016-12-18, 21:33 

Dołączył(a): 2016-12-03, 08:07
Posty: 15

Pomógł: 0 razy

Auto: Peugeot 406
Elektronika: AG Compact
Wtryskiwacze: REG OMVL Dream XXi
Reduktor: Alaska AT09
Dysze: Były 2,3 są 2.0
Pojemność: 1.8 16v
Moc: 110
Rok Produkcji: 1996
A jeszcze jedno, podłączenie przewodu obojętnie czy do sondy lambda czy temperatury czujnika na listwie powoduje złą pracę sterownika lpg, obroty skaczą i silnik muli, a adaptację sterownika nie da się normalnie zrobić. Odłączenie od razu przynosi poprawę. Czyżby sterownik leżał?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Peugeot 406 1.8 16v Check na lpg i zła praca na benzynie
PostLink | Napisane: 2016-12-19, 20:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-11-07, 12:36
Posty: 591
Lokalizacja: POLSKA

Pomógł: 56 razy

Auto: TOYOTA / SKODA
Elektronika: BLUE BOX
Wtryskiwacze: HERCULES GSIM
Reduktor: KME TUR
Dysze: BEZ DYSZ / 2.4
Pojemność: 1800 / 1600
Moc: 154 / 101
Rok Produkcji: 2015 / 2010
Fikovr napisał(a):
podłączenie przewodu obojętnie czy do sondy lambda czy temperatury czujnika na listwie powoduje złą pracę sterownika lpg

nie ma to kompletnie wpływu na pracę sterownika są to tylko odczyty


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Peugeot 406 1.8 16v Check na lpg i zła praca na benzynie
PostLink | Napisane: 2016-12-20, 09:21 

Dołączył(a): 2016-12-03, 08:07
Posty: 15

Pomógł: 0 razy

Auto: Peugeot 406
Elektronika: AG Compact
Wtryskiwacze: REG OMVL Dream XXi
Reduktor: Alaska AT09
Dysze: Były 2,3 są 2.0
Pojemność: 1.8 16v
Moc: 110
Rok Produkcji: 1996
Jednak sprawdzone kilkukrotnie i potwierdzone. Może odczyty wprowadzają zamieszanie, ale bardziej podejrzewam uwalony sterownik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Peugeot 406 1.8 16v Check na lpg i zła praca na benzynie
PostLink | Napisane: 2016-12-21, 21:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-11-07, 12:36
Posty: 591
Lokalizacja: POLSKA

Pomógł: 56 razy

Auto: TOYOTA / SKODA
Elektronika: BLUE BOX
Wtryskiwacze: HERCULES GSIM
Reduktor: KME TUR
Dysze: BEZ DYSZ / 2.4
Pojemność: 1800 / 1600
Moc: 154 / 101
Rok Produkcji: 2015 / 2010
Fikovr napisał(a):
Jednak sprawdzone kilkukrotnie i potwierdzone. Może odczyty wprowadzają zamieszanie, ale bardziej podejrzewam uwalony sterownik.


Proponuję najpierw doprowadzić benzynę do stanu użytkowalności a później zająć się gazem a nie odwrotnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO