Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 181 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2014-05-17, 09:39 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22807
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 792 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Poematy na forum są na ten temat a Ty nie od wczoraj na forum bywasz...

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2014-05-27, 19:18 

Dołączył(a): 2014-05-19, 19:05
Posty: 222
Lokalizacja: Wrocław/Milicz

Pomógł: 2 razy

Auto: A4 B7 ALT Avant
Elektronika: Stag Qnext Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115NL
Reduktor: Kme Tur
Dysze: brak na 1bar
Pojemność: 1998
Moc: 131
Kod Nadwozia: Avant
Kod Silnika: ALT
Rok Produkcji: 2006
A ja mam pytanie za 100pkt. Które z tych dwóch moich aut ma OL (Audi A4 B7 ALT i Focus Mk1 1,8 Zetec-R), bo przecież nie wszystkie je mają>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2014-05-27, 19:24 

Dołączył(a): 2014-05-19, 19:05
Posty: 222
Lokalizacja: Wrocław/Milicz

Pomógł: 2 razy

Auto: A4 B7 ALT Avant
Elektronika: Stag Qnext Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115NL
Reduktor: Kme Tur
Dysze: brak na 1bar
Pojemność: 1998
Moc: 131
Kod Nadwozia: Avant
Kod Silnika: ALT
Rok Produkcji: 2006
xoslox napisał(a):
Najpierw przed całym procesem najlepiej skasować wszystkie błędy w VAGu, w bloku silnika i wyzerować korekty STFT i LTFT

Czy skasowanie błędów w Vagu w silniku nie jest jednoznaczne z wyzerowaniem korekt STFT i LTFT, resetem Ecu??? Bo zdanie to można zinterpretować jakby zerowanie korekt było osobną czynnością poza wykasowaniem błędów w silniku....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2014-05-27, 21:11 

Dołączył(a): 2011-06-26, 13:47
Posty: 542
Lokalizacja: LU-belskie

Pomógł: 68 razy

Auto: VW
Elektronika: STAG 300-4 ISA-2 - OFF
Wtryskiwacze: HANA
Reduktor: VSI PRINS
Moc: 220
robertsobol1983 napisał(a):
Czy skasowanie błędów w Vagu w silniku nie jest jednoznaczne z wyzerowaniem korekt STFT i LTFT, resetem Ecu???

Jest jednoznaczne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2014-05-28, 11:11 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22807
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 792 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Karolex napisał(a):
Jest jednoznaczne.

no nie bardzo - jedne się kasują, inne nie. Może jest na to jakaś reguła, ale generalnie nie każdy kasuje adaptacje.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2014-05-28, 13:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-09-04, 19:35
Posty: 1135
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 23 razy

Auto: Peugeot 406
Elektronika: Stag-300
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC-R01 250
Dysze: bez dysz
Pojemność: 3000
Moc: 207
Kod Silnika: ES9J4S
Rok Produkcji: 2001
czyli najlepiej odłączyć aku na 30 min, żeby się wszystko wykasowało ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2014-05-28, 13:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-03-30, 17:51
Posty: 225
Lokalizacja: Mazowieckie

Pomógł: 7 razy

Auto: Mercedes Klasa C
Elektronika: Stag 4 plus
Wtryskiwacze: Baracuda Y90
Reduktor: KME GOLD
Dysze: brak
Pojemność: 2000
Moc: 163
Kod Nadwozia: W203
Rok Produkcji: 2001
levis, odłączenie aku nie wykasuje korekt.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2014-05-28, 14:44 

Dołączył(a): 2011-03-29, 14:24
Posty: 3631
Lokalizacja: LEGIONOWO

Pomógł: 157 razy

Auto: FORD MONDEO
Elektronika: diesel
Wtryskiwacze: CR
Reduktor: brak
Dysze: null
Pojemność: 1,8 TDCi
Moc: 125
Kod Nadwozia: kombi
Kod Silnika: 1.8L Duratorq-TDCi (125PS
Rok Produkcji: 2008
Gabrielll napisał(a):
levis, odłączenie aku nie wykasuje korekt.

czasami kasuje a czasami nie kasuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2014-05-28, 15:36 

Dołączył(a): 2011-09-09, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: Rzeszów/Kraków

Pomógł: 6 razy

Auto: Daewoo Lanos
Elektronika: Tech 316
Wtryskiwacze: Dragon BF
Reduktor: Kme Silver fi8
Dysze: ---
Pojemność: 2996
Moc: 211+
Kod Nadwozia: KLAT
Kod Silnika: x30xe
Rok Produkcji: 1998
Błędy vagiem wiadomo jak się kasuje, adaptacje trzeba w zakładce silnika wejść w adaptacje, blok 00 i zapisać - przywracanie nastaw fabrycznych - są to więc 2 różne rzeczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2014-05-28, 16:51 

Dołączył(a): 2011-06-26, 13:47
Posty: 542
Lokalizacja: LU-belskie

Pomógł: 68 razy

Auto: VW
Elektronika: STAG 300-4 ISA-2 - OFF
Wtryskiwacze: HANA
Reduktor: VSI PRINS
Moc: 220
Struna napisał(a):
no nie bardzo - jedne się kasują, inne nie.

A to ciekawe? Więc, które się kasują, a które nie??
Struna napisał(a):
generalnie nie każdy kasuje adaptacje.

Nie każdy czyli??


Mowa oczywiście o VAG-ach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2014-05-28, 16:54 

Dołączył(a): 2011-06-26, 13:47
Posty: 542
Lokalizacja: LU-belskie

Pomógł: 68 razy

Auto: VW
Elektronika: STAG 300-4 ISA-2 - OFF
Wtryskiwacze: HANA
Reduktor: VSI PRINS
Moc: 220
Maciekx napisał(a):
adaptacje

Co rozumiesz przez słowo "adaptacje"??? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2014-05-28, 17:17 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22807
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 792 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Karolex napisał(a):
Więc, które się kasują, a które nie??

nie wiem, nie jestem biegły w oznaczeniach VAG-ów
Karolex napisał(a):
Nie każdy czyli??

czyli, że nie w każdym skasowanie błędów powoduje skasowanie korekt wyuczonych.
Karolex napisał(a):
Mowa oczywiście o VAG-ach.


oczywiście

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2014-05-28, 17:52 

Dołączył(a): 2011-06-26, 13:47
Posty: 542
Lokalizacja: LU-belskie

Pomógł: 68 razy

Auto: VW
Elektronika: STAG 300-4 ISA-2 - OFF
Wtryskiwacze: HANA
Reduktor: VSI PRINS
Moc: 220
Struna napisał(a):
nie wiem, nie jestem biegły w oznaczeniach VAG-ów

Ale skoro tak twierdzisz to chętnie bym usłyszał argumenty??
Nie miałem styczności z wszystkimi VAG-owskimi silnikami, ale: 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.4 montowanych od połowy lat 90-tych po obecne czasy kasując błędy (nawet jak ich nie ma) kasujesz adaptacje ECU, a tym samym korekty długoterminowe, kody gotowości...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2014-05-28, 18:58 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-10-07, 17:42
Posty: 4777
Lokalizacja: DE - Boppard

Pomógł: 449 razy

Auto: A8 quattro
Elektronika: NEVO Pro
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME
Pojemność: V8
Rok Produkcji: 2ooo
Karolex napisał(a):
kasując błędy (nawet jak ich nie ma) kasujesz adaptacje ECU, a tym samym korekty długoterminowe
Może zależy czym odczytujesz/kasujesz ...mi nigdy korekt nie usunęło przy kasowaniu jakichkolwiek błędów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2014-05-28, 19:16 

Dołączył(a): 2014-05-19, 19:05
Posty: 222
Lokalizacja: Wrocław/Milicz

Pomógł: 2 razy

Auto: A4 B7 ALT Avant
Elektronika: Stag Qnext Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115NL
Reduktor: Kme Tur
Dysze: brak na 1bar
Pojemność: 1998
Moc: 131
Kod Nadwozia: Avant
Kod Silnika: ALT
Rok Produkcji: 2006
Karolex napisał(a):
Nie miałem styczności z wszystkimi VAG-owskimi silnikami, ale: 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.4 montowanych od połowy lat 90-tych po obecne czasy kasując błędy (nawet jak ich nie ma) kasujesz adaptacje ECU, a tym samym korekty długoterminowe, kody gotowości...

Czyli w 2.0 ALT skasowanie błędów kasuje korekty. A jak to poznam w blokach mierzonych, że zostały skasowane? Jak pamiętam po skasowaniu błędów w swoim ALT były wartości w blokach od 031 do 033 więc jak poznam czy to stare czy już nowe skoro nie patrzyłem jakie są przed kasowaniem?
danishow napisał(a):
mi nigdy korekt nie usunęło przy kasowaniu jakichkolwiek błędów.

Jak to poznać w vagu czy są nowe czy stare po zabiegach np: odpinaniu aku czy kasowaniu błedów w silniku. kiedy wiemy że zostały wykasowane?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 181 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO