Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 298 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Poprawienie masy w wiązce vs obciążenie
PostLink | Napisane: 2014-11-17, 23:04 

Dołączył(a): 2009-03-09, 21:03
Posty: 454
Lokalizacja: Wuppetal-Deutschland

Pomógł: 11 razy

Auto: Mercedes B250
Elektronika: Bez gazu
Wtryskiwacze: narazie pozegnalem sie
Reduktor: z LPG
Pojemność: 2000
Moc: 211 Turbo
Rok Produkcji: 10/2015
maly Update z mojej strony :
obciazenie dochodzi juz do 98%
poprostu mnoznik trzeba bylo podniesc z 1.09 na 1.15 i gra choc OBD-adapter powiniem sam regulowac
Mape gazu sie duzo zmienila " odchylki"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poprawienie masy w wiązce vs obciążenie
PostLink | Napisane: 2014-11-17, 23:08 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23755
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 870 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Oj... Kolego dobrze Ci radzę, daj auto komuś do wystrojenia i to szybko - szkoda głowic, zaworów...

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poprawienie masy w wiązce vs obciążenie
PostLink | Napisane: 2014-11-18, 08:53 

Dołączył(a): 2009-03-09, 21:03
Posty: 454
Lokalizacja: Wuppetal-Deutschland

Pomógł: 11 razy

Auto: Mercedes B250
Elektronika: Bez gazu
Wtryskiwacze: narazie pozegnalem sie
Reduktor: z LPG
Pojemność: 2000
Moc: 211 Turbo
Rok Produkcji: 10/2015
Auto ma juz 300 tys km na gazie. jak miałem staga to stroilem za pomocą vcds .
Sterownik spadł i dałem rok temu lpgtech 326 OBD który sowakami przecież sam
Steruje. A LTFT miałem zawsze w okolicy 0%.
Chodzi o to że jak poprawiłem wiązka to dopiero się mnoznik obniżył. I sterownik do podwyzyl.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poprawienie masy w wiązce vs obciążenie
PostLink | Napisane: 2014-11-18, 11:04 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23755
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 870 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
A w ten sposób... W te automaty to ja nigdy wiary nie daje, nie ma to jak ustawić wszystko z ręki, wtedy nie ma bata żeby się coś nagle samo zmieniło.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poprawienie masy w wiązce vs obciążenie
PostLink | Napisane: 2014-11-19, 06:38 

Dołączył(a): 2010-11-18, 07:06
Posty: 2140
Lokalizacja: krzczonów

Pomógł: 56 razy

Auto: a8 /scorpio
Elektronika: agis /agis
Wtryskiwacze: hana /hana
Reduktor: gurter /artic
Dysze: zielone
Pojemność: 4.2
Moc: 310/207
Rok Produkcji: 1999/1995
co za różnica czy automat czy z palca :)
ma być dobrze ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poprawienie masy w wiązce vs obciążenie
PostLink | Napisane: 2014-11-19, 10:23 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23755
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 870 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Taka, że nie widziałem jeszcze automatu, który działa poprawnie.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poprawienie masy w wiązce vs obciążenie
PostLink | Napisane: 2014-11-20, 07:57 

Dołączył(a): 2010-11-18, 07:06
Posty: 2140
Lokalizacja: krzczonów

Pomógł: 56 razy

Auto: a8 /scorpio
Elektronika: agis /agis
Wtryskiwacze: hana /hana
Reduktor: gurter /artic
Dysze: zielone
Pojemność: 4.2
Moc: 310/207
Rok Produkcji: 1999/1995
ty patrz a ja widzę :D
to ten do tyłka nie pod maskę .
:mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poprawienie masy w wiązce vs obciążenie
PostLink | Napisane: 2014-11-23, 17:15 

Dołączył(a): 2012-11-29, 13:43
Posty: 367

Pomógł: 6 razy

Auto: BMW
Elektronika: brak
Wtryskiwacze: brak
Reduktor: brak
Dysze: brak
Pojemność: 2500
Moc: 192
Kod Silnika: m50b25
Rok Produkcji: 1990
Przecież jak się ma lpgtecha z obd i ustawi się korekty po OBD.
To w przypadku delikatnych rozjazdów mapy lpg to "na żywo" sterownik będzie wprowadzał korekty sam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poprawienie masy w wiązce vs obciążenie
PostLink | Napisane: 2014-11-23, 20:26 

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:12
Posty: 1439
Lokalizacja: Lublin

Pomógł: 16 razy

Auto: E46 330 E39 540 E87 120i
Elektronika: TECH326OBD / TECH328OBD
Wtryskiwacze: Barracuda /Barracuda
Reduktor: TUR kanapka/TUR kanapka
Dysze: brak
Pojemność: 3000, 4400, 2000
Moc: 231KM, 286KM, 150KM
Kod Nadwozia: E46, E39, E87
Kod Silnika: m54b30, m62tub44, N46b20
Rok Produkcji: 2001,2003, 2005
gandziorz napisał(a):
Przecież jak się ma lpgtecha z obd i ustawi się korekty po OBD.
To w przypadku delikatnych rozjazdów mapy lpg to "na żywo" sterownik będzie wprowadzał korekty sam.


Yhymmmm zwłaszcza jak ma się BMW w którym nie czyta poprawnie korekty LTFT a adaptacja Techa bazuje głównie na LTFT właśnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poprawienie masy w wiązce vs obciążenie
PostLink | Napisane: 2014-11-23, 20:39 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8786
Lokalizacja: London

Pomógł: 114 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: ECU MASTER
Wtryskiwacze: ID850
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 2.0L
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
Nie ma jak sila wiary :) podziwiam kolege gandziorz, w teorii to tak ma niby dzialac. Jak widzac u Grzeska nie polata :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poprawienie masy w wiązce vs obciążenie
PostLink | Napisane: 2014-11-23, 21:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 7360
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 450 razy

Auto: Golf3
Elektronika: Stag4+
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: IG1 ST
Dysze: 1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
Nie polata jeśli to nie jest OBD II.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poprawienie masy w wiązce vs obciążenie
PostLink | Napisane: 2014-11-23, 21:54 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23755
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 870 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Nawet jak to będzie i obd fafnaście to przy więcej niż jednym banku i tak się wyspie.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poprawienie masy w wiązce vs obciążenie
PostLink | Napisane: 2014-11-23, 22:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 7360
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 450 razy

Auto: Golf3
Elektronika: Stag4+
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: IG1 ST
Dysze: 1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
Suwak ustawia mieszankę dla obydwóch banków na raz, więc normalne że nie będzie to idealnie działać. Musiałoby w tabelach po obrotach mieszać lub w korekcie wtryskiwaczy, ogólnie ta adaptacja po OBD działa dziwnie. Mam auto w którym to jest włączone i w tabeli odchyłek OBD są inne wartości niż w tabeli po mapach. Wygląda jakby sterownik miał rozdwojenie jaźni :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poprawienie masy w wiązce vs obciążenie
PostLink | Napisane: 2014-11-23, 22:12 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23755
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 870 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Po to sterownik ma przypisanie do banków, po to ma osobne korekty per bank, po to sam ecu beny steruje w zasadzie niezależnie per bank - żeby to działało jak należy, a nie jakieś suwaki :)

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poprawienie masy w wiązce vs obciążenie
PostLink | Napisane: 2014-11-23, 22:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 7360
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 450 razy

Auto: Golf3
Elektronika: Stag4+
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: IG1 ST
Dysze: 1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
Dołożą jeszcze jeden suwak albo zalecą montowanie dwóch sterowników :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 298 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO