Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 284 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Poprawienie masy w wiązce vs obciążenie
PostLink | Napisane: 2014-11-23, 22:19 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22088
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 731 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Jakby były dwa suwaki - per bank, to ok, może by to i miało cień szansy działać, tyle że ja jeszcze nie spotkałem auta, które by się dało samym suwakiem ustawić /ogarnąć.
Jedyna opcja to korekty rpm, inaczej zawsze będzie do bani.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poprawienie masy w wiązce vs obciążenie
PostLink | Napisane: 2014-11-24, 11:18 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8778
Lokalizacja: London

Pomógł: 114 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: ECU MASTER
Wtryskiwacze: ID850
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 2.0L
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
Ja to czekam na nowy produkt lpgtech, niestety seria .0., .1., .2., przegrywa na finishu z nowymi produktami kme i AC. W wyzej wymienionych pudlach techa nie da sie juz nic wiecej zrobic poprostu nie ma gdzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poprawienie masy w wiązce vs obciążenie
PostLink | Napisane: 2014-11-27, 17:01 

Dołączył(a): 2009-03-09, 21:03
Posty: 454
Lokalizacja: Wuppetal-Deutschland

Pomógł: 11 razy

Auto: Mercedes B250
Elektronika: Bez gazu
Wtryskiwacze: narazie pozegnalem sie
Reduktor: z LPG
Pojemność: 2000
Moc: 211 Turbo
Rok Produkcji: 10/2015
Nie wiem czy tylko ja tak mam ,ale po powprawienia wiazki problem z obciazeniem przeszedl
na bezyne. Gaz dochodzi 100% a teraz bezyna max. 90-95%


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poprawienie masy w wiązce vs obciążenie
PostLink | Napisane: 2015-06-10, 22:19 

Dołączył(a): 2011-05-07, 18:03
Posty: 172
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW e39 M52B25
Elektronika: LPGTECH326
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Tomasetto CNG AT12
Dysze: brak
Pojemność: 2500
Moc: 200
Rok Produkcji: 1996
u mnie zarówno na gazie i na benzynie nie dochodzi do 100% maksymalnie dochodzi do 95%.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poprawienie masy w wiązce vs obciążenie
PostLink | Napisane: 2015-06-11, 07:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-09-04, 13:56
Posty: 1280

Pomógł: 82 razy

Auto: SAAB 9-5 / AUDI A8
Elektronika: TECH-224 / TECH-328OBD
Wtryskiwacze: DRAGON / YETI
Reduktor: 2x AC R01 / KME HUSKY
Pojemność: 2.0 / 4.2
Moc: 320 / 335
Rok Produkcji: 2003 / 2003
Tak ma być, to zależy od tego jakie podciśnienie/ciśnienie jest w kolektorze przy maksymalnym obciążeniu i od tego gdzie zrobiona jest wkrętka prowadząca do PTS.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poprawienie masy w wiązce vs obciążenie
PostLink | Napisane: 2015-06-11, 13:45 

Dołączył(a): 2011-05-07, 18:03
Posty: 172
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW e39 M52B25
Elektronika: LPGTECH326
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Tomasetto CNG AT12
Dysze: brak
Pojemność: 2500
Moc: 200
Rok Produkcji: 1996
LPGTECH_SUPPORT_4 napisał(a):
Tak ma być, to zależy od tego jakie podciśnienie/ciśnienie jest w kolektorze przy maksymalnym obciążeniu i od tego gdzie zrobiona jest wkrętka prowadząca do PTS.


Czy w takim wypadku cała odcieta w tabeli 100% jest bezużyteczna a korekty do wota robie pozion nizej tj 96% a poziom wyzej pomijam? Na zgłaszonm silniku moim zdaniem nie ma znaczenia gdzie wkretka do ptsa...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poprawienie masy w wiązce vs obciążenie
PostLink | Napisane: 2015-06-11, 13:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-09-04, 13:56
Posty: 1280

Pomógł: 82 razy

Auto: SAAB 9-5 / AUDI A8
Elektronika: TECH-224 / TECH-328OBD
Wtryskiwacze: DRAGON / YETI
Reduktor: 2x AC R01 / KME HUSKY
Pojemność: 2.0 / 4.2
Moc: 320 / 335
Rok Produkcji: 2003 / 2003
Tak, korektę robisz dokładnie tam gdzie masz odchyłkę czasów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poprawienie masy w wiązce vs obciążenie
PostLink | Napisane: 2015-07-28, 22:26 

Dołączył(a): 2008-09-08, 21:54
Posty: 2070
Lokalizacja: V-GAZ Swojczycka

Pomógł: 59 razy

Auto: Audi
Elektronika: AFC
Wtryskiwacze: BOSCH
Pojemność: 4000
To jeśli wiązka techa ma słabą masę to stagowa również ma ten sam problem :)
Bo akurat ostatnio robiłem sobie próby na 2 lub 3 autach które były na sterownikach AC i jest tak samo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poprawienie masy w wiązce vs obciążenie
PostLink | Napisane: 2015-07-29, 18:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-19, 11:06
Posty: 3379
Lokalizacja: Crack

Pomógł: 64 razy

Auto: Mazda MPV/Toyota Corolla
Elektronika: LPGTech 516/
Wtryskiwacze: HANA 2000 zielone/
Reduktor: Niko 300 SMC+ @1,32bar/
Dysze: ledwo dyszę
Pojemność: 2967/1332
Moc: 200/87
Kod Nadwozia: LW28/EE111
Kod Silnika: AJ/4E-FE
Rok Produkcji: 2004/1998
Bo to "kopia" ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poprawienie masy w wiązce vs obciążenie
PostLink | Napisane: 2015-10-26, 22:17 

Dołączył(a): 2011-05-07, 18:03
Posty: 172
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW e39 M52B25
Elektronika: LPGTECH326
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Tomasetto CNG AT12
Dysze: brak
Pojemność: 2500
Moc: 200
Rok Produkcji: 1996
To do ilu procent dochodzi obciążenie jest uzależnione od ciśnienia atmosferycznego. Komuś kto mieszka nad morzem obciążenie będzie dochodziło do 100%. Komuś kto mieszka w górach już na pewno nie. Testowałem to dokładnie jeżdżąc po Alpach i wiem co mówię. Na wysokości 2600 m.n.p.m. maksymalne obciążenie jakie pokazywał program to 67%! Tymczasem bliżej poziomu morza spokojnie dochodziło do 100%. BTW z masami nic nie robiłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poprawienie masy w wiązce vs obciążenie
PostLink | Napisane: 2015-12-02, 09:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-09-04, 13:56
Posty: 1280

Pomógł: 82 razy

Auto: SAAB 9-5 / AUDI A8
Elektronika: TECH-224 / TECH-328OBD
Wtryskiwacze: DRAGON / YETI
Reduktor: 2x AC R01 / KME HUSKY
Pojemność: 2.0 / 4.2
Moc: 320 / 335
Rok Produkcji: 2003 / 2003
Suzin, Jest to normalny objaw, jednakże nie wpływa to w żadnym stopniu na poprawność działania instalacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poprawienie masy w wiązce vs obciążenie
PostLink | Napisane: 2016-11-22, 23:44 

Dołączył(a): 2008-09-11, 18:27
Posty: 215
Lokalizacja: Alwernia/Kraków/Olkusz

Pomógł: 5 razy

Auto: Volvo V70 T5
Elektronika: Omegas
Wtryskiwacze: MED
Reduktor: IG1
Pojemność: 2315
Moc: 240KM
Kod Nadwozia: P80
Kod Silnika: B5234T3
Rok Produkcji: 1997
Masa masą. A co ze spadkami napięć? Napięcie w programie podczas jazdy na benzynie pokazuje około 0,3V niżej niż faktycznie jest, a po włączeniu gazu spada o kolejne chyba 0,3. Błąd w programie, czy napięcie faktycznie tak klęka?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poprawienie masy w wiązce vs obciążenie
PostLink | Napisane: 2016-11-23, 10:37 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22088
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 731 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
to co czytasz w sterowniku to jest napięcie jakie "widzi" sterownik, a nie napięcie ogólnie w instalacji auta.
kwaku85 napisał(a):
napięcie faktycznie tak klęka

wysterowanie sporym prądem kilku wtrysków jednak trochę "szarpie", w sterowniku widać tego efekty.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poprawienie masy w wiązce vs obciążenie
PostLink | Napisane: 2017-01-14, 11:41 

Dołączył(a): 2010-09-28, 21:00
Posty: 45
Lokalizacja: Lublin

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi S4
Elektronika: STAG 300-6 ISA2 + TAP03
Wtryskiwacze: Hana Blue
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 2700
Moc: 265+
Kod Nadwozia: B5
Kod Silnika: AGB
Rok Produkcji: 1998
Poprawiłem wiązkę wg instrukcji jednak dalej mam problem z zaniżaniem wskazań mapsensora (porównuję z odczytami doładowania z vcds), dodatkowo nabija mi szpilki na wykresach sond lambda. Obecnie masa była na lewym progu wewnątrz pojazdu, ale tam jest dosyć "tłoczno", dlatego obecnie przeciągam masę przewodem 10mm^2 do miejsca gdzie orginalnie była masa akumulatora. Teraz pytanie:

Zostawić masy czujników z pinu 44 tak jak są, nie podpięte do nadwozia czy może dodatkowe połączenie do nadwozia przewodem o większym przekroju pomoże? Na podstawie lektury MegaManual'a wnioskuję że pin 44 nie powinien być połączony z nadwoziem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 284 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 15, 16, 17, 18, 19

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO