Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 208 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2012-12-02, 10:47 

Dołączył(a): 2012-10-22, 18:33
Posty: 9
Lokalizacja: Dęblin, Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: toyota
Pojemność: 1762
Moc: 110
Rok Produkcji: 2000
Po odpaleniu na benzynie chodzi bez zarzutów. Przełaczam na gaz, chwile pracuje na trybie przejściowym a po całkowitymprzełaczeniu na gaz silnik gasnie. Pompa chodzi dość cicho, trzeba dobrze sie wsłuchać, przyłozyc ucho do dekla przy butli żeby coś usłyszeć.
Zastanawiam sie czy mozna ja inaczej złozyć niz to powinno być jesli wogóle nie rozkręcałem części z łozyskami.
Widzę że kazzzek jest dośc dobrze poinformowany w trej dziedzinie.
Mam pytanie:
zastanawiam się co przepływa przez węższy węzyk przy pompie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2012-12-02, 10:53 

Dołączył(a): 2012-10-22, 18:33
Posty: 9
Lokalizacja: Dęblin, Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: toyota
Pojemność: 1762
Moc: 110
Rok Produkcji: 2000
Chciałem jeszcze dodac że do momentu rozebrania pompy samochód jeździł na gazie tyle że przerywał przy nagłym dodawaniu gazu lub przyspieszaniu z małych obrotów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2012-12-02, 12:37 

Dołączył(a): 2011-04-05, 22:32
Posty: 148
Lokalizacja: Eindhoven/POZnań

Pomógł: 12 razy

Auto: Fiat Bravo
Elektronika: Vialle
Wtryskiwacze: Siemens fioletowe
Pojemność: 1241
Moc: 82
Kod Nadwozia: ZFA 182 000
Kod Silnika: 182 B2.000
Rok Produkcji: 1999
Sprawdź napięcie na czujniku ciśnienia. Pare razy to już tutaj opisywałem. Ta wartość coś nam powie o ciśnieniu i w jakim stanie jest pompa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2012-12-02, 13:14 

Dołączył(a): 2012-10-22, 18:33
Posty: 9
Lokalizacja: Dęblin, Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: toyota
Pojemność: 1762
Moc: 110
Rok Produkcji: 2000
wszystko fajnie ale nie jestem takim fachowcem jak ty.
Ten czujnik ciśnienia znajduję sie pod maską?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2012-12-02, 16:45 

Dołączył(a): 2011-04-05, 22:32
Posty: 148
Lokalizacja: Eindhoven/POZnań

Pomógł: 12 razy

Auto: Fiat Bravo
Elektronika: Vialle
Wtryskiwacze: Siemens fioletowe
Pojemność: 1241
Moc: 82
Kod Nadwozia: ZFA 182 000
Kod Silnika: 182 B2.000
Rok Produkcji: 1999
Czujnik ciśnienia masz wkręcony pod maską w regulator ciśnienia. Dochodzą do niego 3 kable. masa, +5V zasilanie i trzeci sygnałowy. Sprawdź napięcie pomiędzy masą a sygnałowym


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2012-12-02, 17:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-10-19, 22:41
Posty: 20

Pomógł: 0 razy

Auto: volvo V70
Elektronika: vialle 5gen
Wtryskiwacze: fioletowe
Pojemność: 2435
Rok Produkcji: 2001
pompa rozebrana ponownie i umyta... zawór nie drożny i zwichrowany miedziany krążek
polecam fachowca AArti
lżej dla portfela, ale spokuj na 2 lata... tylko wtedy jeszcze musze uzyskać legalizacje na butle.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2013-02-03, 11:36 

Dołączył(a): 2013-02-01, 19:49
Posty: 1

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Vialle
Pojemność: 1800
Rok Produkcji: 2002
Faktem jest to, że "papier" wszystko przyjmie. Nie pisałem niczego złośliwie, napisałem prawdę i tylko prawdę. Prawdą jest również fakt że jedynym czym dołożył się Pan Tomek do tego wpisu to jest prośba z jego strony o wpisanie kilku pozytywnych słów na jego temat gdzieś na forach internetowych. Padło na pierwsze lepsze po wpisaniu słowa "vialle" w google. Autoreklama?... Reklama na pewno, bo w końcu o to chodzi na forach aby unikać problemów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2013-03-02, 19:25 

Dołączył(a): 2013-03-02, 16:29
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Vialle Vgen
Pojemność: 1800
Moc: 122
Rok Produkcji: 2005
Koledzy w jaki sposob stwierdzic uszkodzony czujnik ciesnienia badz caly regulator ciesnienia? oraz czy mozna na naszym rynku dokupic takowe elementy do instalacji Vialle V-gen?

Pytam, ponieważ od 2mc borykam sie z pewnym problemem dotyczacym instalacji i podejzewam ze problem moze lezec wlasnie po stronie uszkodzonego regulatora ciesnienia - chociaz moge sie mylic i jezeli tak jest to prosilbym o poprawienie mojej teorii.
Mianowicie po nocy instalacja przelacza sie na gaz bardzo dlugo (kilka minut) po zalaczeniu na gaz silnik gasnie. Na benzynie dziala idealnie.
Generalnie efekt gasniecia wystepuje tylko po dluzszym postoju gdy temp jest ponizej 2-3c na plusie.
Sytuacja z zycia codziennego: temp na zew. powiedzmy 0c, odpalam samochod, przelaczy sie na gaz po okolo 5-6minutach i momentalnie gasnie.
Jezeli przejade autem odcinek doslownie 3-4km po czym odstawie auto z wylaczonym silnikiem na 30-40 minut to po powrocie do auta instalacja przelaczy sie na gaz juz normalnie a silnik bedzie pracowal ok.

Podejzewam jakis element w komorze silnika ktory jest wrazliwy na temp. i ktory nawet po minimalnym rozgrzaniu silnika ogrzewa sie i zaczyna pracowac ok.
Generalnie instalacja dziala jak nalezy, jednak dziala tylko po "rozgrzewce", z drugiej strony jak przetrzymam samochod w ogrzewanym garazu podziemnym to rowniez nie ma problemow z odpaleniem z rana - moim zdaniem ewidentnie problem jest z podmarzaniem czegos badz lapaniem wilgoci czy cos... pytanie ktory element moze to powodwac?

Pompa jest juz zregenerowana i wydaje sie ze dziala prawidlowo (opisywane objawy wystepowaly w tym samym stopniu przed i po regeneracji pompy - po regeneracji poprostu ciszej chodzi :) - rozbieralem cala 2x aby sprawdzic czy przypadkiem czegos nie przegapilem (lozyska sa nowe, olej zalany, wymienione wszelkie oringi, "walek" z krzywka wyglada jak nowy - zero wytarc, membrany rowniez wygladaja jak nowe). Dla pewnosci wszystkie polaczenia/wtyczki od instalacji sa "przelane" kontaktem...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2013-03-02, 21:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-01-21, 13:31
Posty: 43
Lokalizacja: Darłowo/Łódź

Pomógł: 6 razy

Auto: volvo 960
Elektronika: JTG icon
Pojemność: 2922
Moc: 204
Rok Produkcji: 1997
Witaj nie wiem czy Ci pomogę,ale powiem tak:w moim Icomie jest oprócz wstawienia załączania instalacji po 30s.od uruchomienia auta,jest jeszcze czujnik temperatury cieczy.Przy niskich temperaturach silnik nie przełączy się na gaz,zanim nie złapie temperatury.Po odłączeniu czujnika,przy minusowych temperaturach silnik gaśnie po przełączeniu na gaz.Oczywiście problem znika w lecie,i na rozgrzanym silniku.I jeszcze takie małe spostrzeżenie.Jak wymieniłem akumulator na nowy,to silnik przy minusowych temperaturach i przy odłączonym czujniku nie gasł,a na pewno nie był rozgrzany.Tyle ode mnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2013-03-02, 21:58 

Dołączył(a): 2013-03-02, 16:29
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Vialle Vgen
Pojemność: 1800
Moc: 122
Rok Produkcji: 2005
doriano10 napisał(a):
w moim Icomie jest oprócz wstawienia załączania instalacji po 30s.od uruchomienia auta,jest jeszcze czujnik temperatury cieczy.Przy niskich temperaturach silnik nie przełączy się na gaz,zanim nie złapie temperatury.Po odłączeniu czujnika,przy minusowych temperaturach silnik gaśnie po przełączeniu na gaz.Oczywiście problem znika w lecie,i na rozgrzanym silniku.


to sie chyba nie tyczy mojej sytuacji.
W moim przypadku temp plynu chlodniczego nie przeklada sie wprost na przelaczenia na gaz badz jego brak. W moim przypadku aby silnik pracowal na gazie musze:
a) przejechac conajmniej 3-4km - pompa gazu startuje przy odpaleniu silnika ale wrzucam z miejsca na benzyne i tak jade wspomniane 3-4km. Fakt ze po owych 3-4km zapewne temp plynu chlodniczego juz podskoczy jednak to nie wystarcza aby instalacja przelaczyla sie na gaz - musi byc jeszcze spelniony punkt (b)
b) zostawiam auto na zgaszonym silniku na 30-40minut - wracam, odpalam silnik, po 2 minutach auto pracuje swobodnie na gazie

przy temp ~10c problem nie wystepuje i przelaczenie na gaz nastepuje po ~5minutach

doriano10 napisał(a):
.I jeszcze takie małe spostrzeżenie.Jak wymieniłem akumulator na nowy,to silnik przy minusowych temperaturach i przy odłączonym czujniku nie gasł,a na pewno nie był rozgrzany


hm. akumulator jest "nieznanego" pochodzenia, w sensie ze zostal kupiony razem z autem, niemniej nic nie wskazuje aby cos bylo z nim nie tak. Z drugiej strony z cala pewnoscia jest doladowany, poniewaz alternator jest sprawny co bylo juz weryfikowane (generalnie takie zboczenie po poprzednim aucie)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2013-03-18, 16:24 

Dołączył(a): 2013-03-18, 13:59
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: volvo v40
Witam mam taki problem ze odpala normalnie chodzi na gazie i po jakimś czasie się auto zaczyna dusić na gazie przełączę na benzynę i jest ok i znów na gaz i przejadę okolo 5 kilometrów i znów to samo czy to może być pompa??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2013-04-16, 09:33 

Dołączył(a): 2012-03-07, 11:47
Posty: 119
Lokalizacja: okolice Tczewa

Pomógł: 0 razy

Auto: Galant/Peugeot
Elektronika: Stag 200/Vialle LPE-7
Wtryskiwacze: Magic-jet/Siemens fiolet
Reduktor: IG1/Brak
Dysze: 2.6/ ?
Pojemność: 2500/2000
Moc: 163/140
Kod Nadwozia: EA5W/307Sw
Kod Silnika: 6A13/RFJ(EW10A)
Rok Produkcji: 1997/2007
kubasoch napisał(a):
Witam mam taki problem ze odpala normalnie chodzi na gazie i po jakimś czasie się auto zaczyna dusić na gazie przełączę na benzynę i jest ok i znów na gaz i przejadę okolo 5 kilometrów i znów to samo czy to może być pompa??

Może być pompa uszkodzona. A czy pracuje równo pompa?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2013-05-20, 19:30 

Dołączył(a): 2013-05-20, 19:18
Posty: 1

Pomógł: 0 razy

Auto: V40 . Laguna II
Elektronika: Vialle, Stag4
Pojemność: 1800
Witam. Czy ktoś z forumowiczów podpowie jak zdemontować mimośród w pompie starego typu. Jet osadzony na wcisk czy może na gwint ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2013-07-11, 22:20 

Dołączył(a): 2010-12-24, 23:18
Posty: 1
Lokalizacja: rzeszów

Pomógł: 0 razy

kazzzek napisał(a):
pod maską masz regulator ciśnienia (dochodzą do niego węże od pompy oraz wychodzą na wtryskiwacze). Zaznaczyłem Ci czujnik ciśnienia jak wygląda


Witam. Przypadkowo urwały mi się przewody od czujnika ciśnienia zamontowanego w powyższego regulatorze (pozostał tylko jeden przewód- zółty).
Niestety na załączonym powyżej zdjęciu regulatora nie można stwierdzić jak powinny być one podłączone (wydaje się że fioletowo czarny jest po prawej stronie z po lewej fioletowy) Bardzo proszę o potwierdzenie moich przypuszczeń lub wykonanie wyraźniejszego zdjęcia tych przewodów.
Z góry dziękuję.


Załączniki:
czujnik vialle.jpg
czujnik vialle.jpg [ 649.29 KiB | Przeglądane 866 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2013-07-15, 10:29 

Dołączył(a): 2010-05-30, 20:53
Posty: 36
Lokalizacja: Częstochowa

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW E39 530i
Elektronika: Vialle LPI
Pojemność: 3000
Moc: 231
Kod Nadwozia: kombi
Kod Silnika: M54B30
Rok Produkcji: 2001
Witam.
3tygodnie temu kupiłem BMW E39 530i z zamontowaną instalacją Viale(z niemiec),niestety po przełączeniu na gaz,auto gasnie,po przytrzymaniu pedału gazu dławi sie jakby niechodził na wszystkie cylindry,pierwsze co to sprawdzilem swiece-platynowe do gazu,jednak widac ze sa "swieże" wiec raczej odpadają
gdy kupilem auto byla rezerwa,zatankowałem 15litrow i nadal piszczał ze niema gazu,zalalem jeszcze 10litrow i juz widzi pol zbiornika
po przeczytaniu tego tematu widze ze nietylko ja mam ten problem z dławieniem:/
gdy widze opisywane ciągłe problemy z ta instalacją mam pytanie,czy nielepiej wyciągnąc tą i założyc 4gen? dodatkowo moja butla niema homologacji w PL i musze robic badania na nią a to kolejne 220-250zl
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 208 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

suplementy diety | Spoldzielnia Mieszkaniowa Poniatow | Fotostudio Aachen | Tuning DPF Hamownia| naczynia jednorazowe | Programy partnerskie
LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO