Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 300-4 plus (isa2) nie działa centralka, nie przełącza na gaz
PostLink | Napisane: 2013-02-20, 14:23 

Dołączył(a): 2010-10-12, 13:26
Posty: 4
Lokalizacja: Zielona Góra

Pomógł: 0 razy

Auto: Pegeot 206
Elektronika: STAG 300-4 ISA2
Wtryskiwacze: Hana czarne
Reduktor: Alaska
Dysze: brak
Pojemność: 1360
Moc: 75
Kod Nadwozia: 2A/C, T3E
Kod Silnika: TU3JP
Rok Produkcji: 2001
Witam,
wczoraj w trakcie jazdy auto nagle przełączyło się na PB i zgasła centralka, ponowne wciskanie guzika w centralce nic nie pomogło. Dzisiaj sytuacja się nie zmieniła, centralka dalej nie daje znaków życia, auto nie przełącza się na gaz.
Podłączenie kompa do sterownika skutkuje tylko odczytaniem konfiguracji sterownika, niestety żadne parametry jak czas wtrysku, ciśnienie, obciążenie, obroty się nie wyświetlają. Ponadto pomimo uruchomionego silnika widnieje napis brak stacyjki. Czasami podczas próby połączenia ze sterownikiem wyskakuje okno brak sterownika gazu. Odłączenie zasilania na kilkanaście minut także nie przynosi rezultatów.
Instalacja po gwarancji, sterownik pod obudową wygląda na sprawny - nic nie wygląda na spalone, uszkodzone.

Boję się aktualizować FW na najnowsze ze względu na możliwość całkowitego uwalenia sterownika :(

Co i jak sprawdzić żeby zlokalizować ewentualną usterkę ?

Proszę o pomoc :(

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 300-4 plus (isa2) nie działa centralka, nie przełącza na
PostLink | Napisane: 2013-02-20, 14:26 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 17257
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 1168 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ - FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
plus po stacyjce sprawdź


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 300-4 plus (isa2) nie działa centralka, nie przełącza na
PostLink | Napisane: 2013-02-20, 14:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-02-20, 11:38
Posty: 386
Lokalizacja: Ciechanów

Pomógł: 14 razy

Auto: BMW
Elektronika: STAG 200-6 stary
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: KME Gold
Dysze: zielone
Pojemność: 2800
Moc: 193
Kod Nadwozia: e39
Kod Silnika: m52b28
Rok Produkcji: 1997
Jak nie plus po stacyjce to ja bym sprobowal zaktualizowac. Jak padnie to w AC szybko i nie drogo naprawiaja, ale tydzien bez auta murowany, no chyba ze sobie taki fajny adapterek zalatwisz, ktory pozwoli jezdzic na pb.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

suplementy diety | Spoldzielnia Mieszkaniowa Poniatow | Fotostudio Aachen | Tuning DPF Hamownia| naczynia jednorazowe | Programy partnerskie
LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO