Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: KOREKCJA PO TEMP I CISNIENIU W SEC
PostLink | Napisane: 2008-07-29, 17:41 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22142
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 371 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
DZIŚ BAWIŁEM SIĘ SEC
I MUSZE PRZYZNAĆ
KOREKCJA PO CIŚNIENIU SŁABA - MOŻNA UZNAĆ ŻE KOREKCJA PO CIŚNIENIU W SEC TO MIT
KOREKCJA PO TEMP JEST ŚREDNIA

WIEC JEŚLI KTOŚ STOI PRZED WYBOREM SEC A STAG

ZDECYDOWANIA POLECAM STAG


Ostatnio edytowano 2009-08-17, 14:08 przez Nikodem, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KOREKCJA PO TEMP I CISNIENIU W SEC
PostLink | Napisane: 2009-03-10, 21:57 



NikośWariat napisał(a):
KOREKCJA PO TEMP JEST ŚREDNIA


a jak to sprawdziłeś?jeżeli to nie jest tajemnicą,bo w sofcie nie ma korekcij.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-03-10, 22:00 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22142
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 371 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
zachowanie sterownika na zmianę ciśnienia gazu sprawdzałem zachowanie a potem wartość z czujnika temperatury co sec na to powie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-03-11, 14:26 



zawsze myślałem,że korekcja temperatury to wydłużenie lub skrucenie czasu wtrysku zależnie od temperatury gazu


Góra
  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-03-11, 15:06 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22142
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 371 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
zgadza się to właśnie sprawdzałem co sec zrobi o ile przedłuży lub skróci


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-03-11, 15:16 



a czy nie prościej by było np. opalarką podgrzać czujnik lub sniegiem ochłodzić?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-03-11, 15:18 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22142
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 371 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
wstawiłem potencjometr zamiast czujnika co to jeszcze łatwiejszego można zrobić

jak dalej będziesz pisał takie głupoty dostaniesz ostrzeżenie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-03-15, 21:37 

Dołączył(a): 2009-03-06, 07:38
Posty: 127
Lokalizacja: Włodawa

Pomógł: 1 razy

Auto: Megane 1.2TCe/Forester
Elektronika: Stag400DPI/diesel
Wtryskiwacze: ACW03/brak
Reduktor: R01/Alaska
Dysze: 2,3mm/brak
Pojemność: 1200/2000
Moc: 131/147
Kod Nadwozia: b.d./b.d.
Kod Silnika: H5FT/b.d.
Rok Produkcji: 2014/2010
Dzisiaj posadziłem za kółkiem ojca, a sam troszeczkę dopracowałem ustawienia swojego SECa. Kończąc regulację mapy, miałem w 32l zbiorniku 7l gazu, więc to chyba optymalna ilość do regulacji. Mapę ustawiłem tak, że czasy wtryskiwaczy benzynowych, w każdym zakresie obrotów i obciążenia, nie zmieniały się przy przełączaniu noPB/LPG. Jednak ku mojemu zdziwieniu, po zatankowaniu auta i przejechaniu 10 km, szlag trafił moją regulację... :-(
Mieszanka zaczęła robić się bogata, a ECU zaczął mocno obcinać czasy wtr. benzyny, po załączeniu LPG... Początkowo byłem przekonany, że przestawiły się procentowe korekty na mapie, jednak wszystko było tak jak skończyłem regulację.
Wynika z tego, że SEC albo wcale nie ma korekty po ciśnieniu, albo działa ona baaardzo słabo. :-/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-04-26, 19:52 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22142
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 371 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
trzeba było się mnie słuchać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-05-06, 07:29 

Dołączył(a): 2010-03-01, 19:34
Posty: 6
Lokalizacja: Pułtusk

Pomógł: 0 razy

Auto: Civic
Pojemność: 1400
Moc: 90
Kod Silnika: D14A2
Rok Produkcji: 1997
Czyli oznacza to że trzeba regulować instalacje na pełnym "baku" gazu ? Czy po prostu nie da się tego wyregulować ?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-08-03, 20:52 

Dołączył(a): 2010-01-02, 22:01
Posty: 633
Lokalizacja: bialystok

Pomógł: 14 razy

Auto: Citroen C5
Elektronika: agis mini
Wtryskiwacze: hana
Reduktor: ares
Dysze: zielona
Pojemność: 2000
Moc: 140
Kod Silnika: RFJ
Rok Produkcji: 2006
a spawdziłeś ciśnienie na pełnym i prawie pustym może problem w reduktorze miałem tak w pierwszym ( w ciągu roku siedzi już 3) ciśnienie zależało od napełnienia dobrze że na gw gazownik bez słowa zamieniałnał na inny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-07-02, 11:33 

Dołączył(a): 2010-11-18, 07:06
Posty: 2116
Lokalizacja: krzczonów

Pomógł: 56 razy

Auto: a8 /scorpio
Elektronika: agis /agis
Wtryskiwacze: hana /hana
Reduktor: gurter /artic
Dysze: zielone
Pojemność: 4.2
Moc: 310/207
Rok Produkcji: 1999/1995
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KOREKCJA PO TEMP I CISNIENIU W SEC
PostLink | Napisane: 2016-03-06, 16:23 

Dołączył(a): 2013-09-09, 21:23
Posty: 15

Pomógł: 0 razy

Auto: Citroen
Elektronika: LR-Omegas
Wtryskiwacze: MED
Pojemność: 1400
Moc: 75
Czy wartości tej korekcji nie trzeba uprzednio wpisać w sterownik aby działała?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO