Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2190 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 142, 143, 144, 145, 146
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: AcGasSynchro 8
PostLink | Napisane: 2015-10-10, 17:03 

Dołączył(a): 2009-12-07, 13:13
Posty: 2146
Lokalizacja: Lubelskie

Pomógł: 2 razy

Auto: Ford Mondeo Duratec 2.0
Elektronika: Stag 300plus
Wtryskiwacze: Hana Typ B
Reduktor: Zavoli S
Dysze: ??
Pojemność: 2000
Moc: 145
Kod Nadwozia: Liftback
Kod Silnika: ??
Rok Produkcji: 2002
Firmware zaktualizowane . Mnożnik prawe bez zmian w stosunku do firmware 10 , jedynie na początku musiałem lekko podnieść a na środku zmniejszyć. Korekta po temp widać , że działa dużo lepiej. Sprawdzę , jeszcze za kilka dni jak silnik będzie całkiem zimny do zagrzania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AcGasSynchro 8
PostLink | Napisane: 2015-10-12, 17:39 

Dołączył(a): 2009-12-07, 13:13
Posty: 2146
Lokalizacja: Lubelskie

Pomógł: 2 razy

Auto: Ford Mondeo Duratec 2.0
Elektronika: Stag 300plus
Wtryskiwacze: Hana Typ B
Reduktor: Zavoli S
Dysze: ??
Pojemność: 2000
Moc: 145
Kod Nadwozia: Liftback
Kod Silnika: ??
Rok Produkcji: 2002
Od 10' do 55' dla hany czerwonej nie zauważyłem potrzeby robienia korekty po temp. Cały czas te same czasy. Wygląda , że w końcu korekta została poprawiona.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AcGasSynchro 8
PostLink | Napisane: 2015-11-13, 11:00 

Dołączył(a): 2013-12-24, 12:32
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Lancer 1.8 Mivec LPG
Elektronika: Stag 300-premium
Wtryskiwacze: Hana Gold (zielona)
Reduktor: AC R01
Dysze: brak
Pojemność: 1800
Moc: 143
Marcin L napisał(a):
w zasadzie nie ma nic nowego w tym sofcie, ja zostaję przy wersji 9.1


Może głupie pytanie ale jak mam też firmware 9.1.6 to mogę odpalić program Ac synchro w wersji 10.1 i korygować ustawienia ?
Swoją droga oficjalnie dostepne są tylko 11 na stronie AC i nie ma zadnego archiwum poprzednich.

Zaczynam przygodę po gwarancji i chciałbym lepiej sobie podregulowac wskazania LPG + ewentualnie zmienić korekty po temp. Nie mam zamiaru ruszać na tą chwile mnozników itd... a doczytałem tu że upgrade firmware wiąże się z ponownym strojeniem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AcGasSynchro 8
PostLink | Napisane: 2015-11-13, 23:24 

Dołączył(a): 2012-07-24, 08:30
Posty: 1721
Lokalizacja: Śląskie

Pomógł: 111 razy

Auto: Renault
Elektronika: Stag 300
Pojemność: 1200
Lukaso napisał(a):
Może głupie pytanie ale jak mam też firmware 9.1.6 to mogę odpalić program Ac synchro w wersji 10.1 i korygować ustawienia ?

Tak ale program bedzie chyba monitował żebyś wgrał nowszy firmware


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AcGasSynchro 8
PostLink | Napisane: 2015-11-14, 00:55 

Dołączył(a): 2013-06-25, 13:26
Posty: 161
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 21 razy

Auto: VW BORA
Elektronika: Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana 2000 RED
Reduktor: Zavoli Zeta N
Pojemność: 1984
Moc: 115
Kod Nadwozia: 1J6
Kod Silnika: AQY
Rok Produkcji: 2000
Przypomnienie o aktualizacji po połączeniu można wyłączyć w programie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AcGasSynchro 8
PostLink | Napisane: 2016-05-18, 10:49 

Dołączył(a): 2016-05-18, 10:43
Posty: 1

Pomógł: 0 razy

Auto: KIA Cerato
Elektronika: Stag 200
Pojemność: 1600
Moc: 105
Rok Produkcji: 2007
Obecnie mam na sterowniku bardzo stary firmware 7.5.
Czy mogę się spodziewać jakiegoś zysku przy aktualizacji do wersji 11 ( mniejsze spalanie, lepsza praca? )
Czy zdarzają się problemy przy aktualizacji? Uwalił ktoś sterownik?
Są gdzieś dostępne stare wersje firmware jakbym chciał wrócić do wersji 7.5 ?

Mój sterownik to stag 200. Wiecie czym on się różni od staga 300? Nie znalazłem nigdzie o tym informacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AcGasSynchro
PostLink | Napisane: 2017-05-28, 09:32 

Dołączył(a): 2016-05-30, 18:53
Posty: 17

Pomógł: 0 razy

Auto: mercedes w203 c200k
Elektronika: stag 4+
Wtryskiwacze: Barracuda 130nl
Reduktor: Kme gold turbo
Dysze: 4.0
Pojemność: 2000
Moc: 200
Kod Silnika: M111.955
Rok Produkcji: 2001
mam takie pytanko w programie ACGasSynchro 11.2.0.7 wskaźnik ciśnienia gazu w barach w prawym górnym rogu on pokazuje ciśnienie na wężu od gazu tam gdzie założony jest ps 02 ? czy to jest ciśnienie o tyle wyższe niż panuje w kolektorze ? bo np mam auto doładowane 0.8 bara i reduktor kme gold turbo powinien podbijać ciśnienie z 1.2 bara do dwóch ale w tym wskaźniku ciągle przy pełnym bucie jest 1.2 bara wiec nie wiem jak to rozumieć


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AcGasSynchro
PostLink | Napisane: 2017-05-28, 09:33 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23336
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 835 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
to jest różnicowe, czyli względem kolektora

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AcGasSynchro
PostLink | Napisane: 2017-05-28, 09:40 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 25622
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2231 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
marcin137, ciśnienie doładowania widać na mapie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AcGasSynchro
PostLink | Napisane: 2017-06-01, 14:55 

Dołączył(a): 2016-05-30, 18:53
Posty: 17

Pomógł: 0 razy

Auto: mercedes w203 c200k
Elektronika: stag 4+
Wtryskiwacze: Barracuda 130nl
Reduktor: Kme gold turbo
Dysze: 4.0
Pojemność: 2000
Moc: 200
Kod Silnika: M111.955
Rok Produkcji: 2001
Wiem wiem martwilem się tylko tym ze reduktor nie zwiększa cisnienia gazu :) dzięki juz mi lepiej ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AcGasSynchro
PostLink | Napisane: 2017-07-02, 16:08 

Dołączył(a): 2017-07-02, 15:40
Posty: 3

Pomógł: 0 razy

Auto: bmw e34 m50b20
Elektronika: stag 300-6
Wtryskiwacze: valtek 3ohm
Reduktor: tomasetto artic at-09
Pojemność: 2000
Moc: 150
Kod Silnika: m50b20
Rok Produkcji: 1996
Witam. Jest to pierwszy mój post na forum. Zaczynam również przygodę z samodzielnym strojeniem instalacji lpg w swoim aucie. Korzystam z programu AcGasSynchro wer.11.2.0.8. Po wymianie butli, węży gazowych, świec zapłonowych i wyrównaniu długości wężyków między kolektorem a listwami (były różnej długości) postanowiłem wykonać autokalibrację. W trakcie autokalibracji wkryłem pewien problem, mianowicie po przełączeniu zasilania z benzyny na lpg w programie napięcie zasilania spada z 13,7-13,8v na 11,7-11,5v. W trakcie przełączania kolejnych cylindrów na lpg napięcie zasilania stopniowo o ok.0,3-0,4v/cyl. spada aż do 11,7-11,5 przy 6 cylindrach pracujących na lpg. Dzieje się tak za każdym razem, również w trakcie jazdy i zbierania map w czasie przełączania z benzyny na lpg program pokazuje spadek napięcia do ok. 11,5v i odwrotnie po przełączeniu z lpg na pb napięcie zasilania wzrasta. Dzisiaj spędziłem pół dnia mierząc napięcia w różnych miejscach. Napięcie na klemach akumulatora przy odpalonym silniku to ok.14,1v, po przełączeniu się auta na lpg napięcie na klemach pozostaje niezmienne, na cewkach elektozaworów na butli oraz reduktorze i na przewodach doprowadzających prąd do listw wtryskowych również wynosi 14,1, jedynie w programie AcGasSynchro napięcie ulega zmianie (spada). Czy ktoś z forum spotkał już się z takim problemem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AcGasSynchro
PostLink | Napisane: 2017-07-02, 16:12 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 25622
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2231 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
moto guzzi napisał(a):
Czy ktoś z forum spotkał już się z takim problemem?



nie to małe forum, pierwszy taki przypadek :P
a tak poważnie, masz do poprawy łącza zasilania sterownika
wyraźnie nie przewodzą dobrze, najlepiej zalutuj kable na nowych oczkach i wyczyść miejsca gdzie są podpięte


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AcGasSynchro
PostLink | Napisane: 2017-07-02, 16:38 

Dołączył(a): 2017-07-02, 15:40
Posty: 3

Pomógł: 0 razy

Auto: bmw e34 m50b20
Elektronika: stag 300-6
Wtryskiwacze: valtek 3ohm
Reduktor: tomasetto artic at-09
Pojemność: 2000
Moc: 150
Kod Silnika: m50b20
Rok Produkcji: 1996
Dzięki za szybką odpowiedź. Przeglądając instalację przy okazji prysnąłem w paru punktach (gniazdo bezpiecznika, ta duża kostka wpinana do sterownika) płynem WD 40, bo był tam białawy nalot śniedzi. Generalnie problem występuje tylko "wirtualnie" w programie, w rzeczywistości wszędzie gdzie sprawdzałem, napięcie jest tożsame z tym na klemach akumulatora. Kabel zasilający wchodzący do sterownika pokazuje 14,1v , wychodzące ze sterownika m.in. na listwy również pokazują 14,1v. Tylko w programie pojawia się rozbieżność napięcia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AcGasSynchro
PostLink | Napisane: 2017-07-02, 16:49 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 25622
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2231 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
moto guzzi napisał(a):
był tam białawy nalot śniedzi. Generalnie problem występuje tylko "wirtualnie" w programie,

nie jest to wirtualny błąd, bo takie jest realne napięcie zasilania sterownika LPG
trzeba to poprawić bo z tego powodu pomiary jego czujników są "fałszowane", szczególnie jeśli błąd pochodzi od masy, wtedy praca układu jest "wirtualna" :>
gniazdo bezpiecznika wymień, trudno go wyczyścić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AcGasSynchro
PostLink | Napisane: 2017-07-02, 17:19 

Dołączył(a): 2017-07-02, 15:40
Posty: 3

Pomógł: 0 razy

Auto: bmw e34 m50b20
Elektronika: stag 300-6
Wtryskiwacze: valtek 3ohm
Reduktor: tomasetto artic at-09
Pojemność: 2000
Moc: 150
Kod Silnika: m50b20
Rok Produkcji: 1996
W takim razie czeka mnie jeszcze przegląd przewodów masowych, bo to w nich najprawdopodobniej leży problem, wymienię też gniazdo bezpiecznika. Tymczasem chłonę jak gąbka wiedzę teoretyczną. Jeszcze raz dzięki Mirosławie!


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2190 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 142, 143, 144, 145, 146

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO