Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1035 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: LPGTECH GAS SETTING 2.0.x.x
PostLink | Napisane: 2016-06-05, 11:44 

Dołączył(a): 2010-10-24, 11:57
Posty: 162
Lokalizacja: Legionowo

Pomógł: 0 razy

Która wersja jest bardziej zaawansowana w pracach, lepsza?

Beta 2.0.0.61 czy oficjalna ze strony 2.0.4.62?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH GAS SETTING 2.0.x.x
PostLink | Napisane: 2017-05-17, 10:10 

Dołączył(a): 2016-04-18, 07:43
Posty: 54

Pomógł: 0 razy

Auto: Mazda2
Elektronika: LPGTECH-324 ODB.
Wtryskiwacze: ACW01
Reduktor: SHARK 1200
Dysze: 2.0
Pojemność: 1,8
Moc: 115
Rok Produkcji: 2005
LPGTECH_SUPPORT_4 napisał(a):
Mapę najlepiej zebrać na raz, na benzynie i na gazie tych samych warunkach, temperatura powietrza, ciśnienie, wilgotność. Adaptacji i korekt nie używaj. Prawie wszystkie samochody (nie licząc tych bardzo wyszukanych) da się ustawić suwakami.

Pytanko do suportu dlaczego nie uzywac tego Adaptacji i korekt nie używaj. ? w koncu do czego ma to sluzyc ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH GAS SETTING 2.0.x.x
PostLink | Napisane: 2017-05-22, 07:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-09-04, 13:56
Posty: 1642

Pomógł: 117 razy

Auto: SAAB 9-5 / BMW E90
Elektronika: TECH-224 / ---
Wtryskiwacze: DRAGON / ---
Reduktor: 2x AC R01 / ---
Pojemność: 2.0 / 2.0
Moc: 320 / 200
Rok Produkcji: 2003 / 2005
dtgas, Funkcja działa poprawnie pod warunkiem że jeździsz na benzynie i gazie tak aby sterownik mógł zebrać świeże mapy benzynowe a nie raz ją zebrać i zapomnieć. Mapy benzynowe zmieniają się z ciśnieniem,temperaturą, wilgotnością powietrza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH GAS SETTING 2.0.x.x
PostLink | Napisane: 2017-05-22, 10:53 

Dołączył(a): 2010-07-26, 07:23
Posty: 302
Lokalizacja: Szczecin

Pomógł: 8 razy

Auto: Audi A4
Elektronika: Tech-318
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: KME Twin Tur @1,3bara
Dysze: 2,6mm
Pojemność: 1784
Moc: 212/310nm
Kod Nadwozia: B5/Avant/
Kod Silnika: AJL
Rok Produkcji: 1998
Na jakim etapie jest kolejna wersja GS? Kiedy się pojawi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH GAS SETTING 2.0.x.x
PostLink | Napisane: 2017-05-22, 13:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-09-04, 13:56
Posty: 1642

Pomógł: 117 razy

Auto: SAAB 9-5 / BMW E90
Elektronika: TECH-224 / ---
Wtryskiwacze: DRAGON / ---
Reduktor: 2x AC R01 / ---
Pojemność: 2.0 / 2.0
Moc: 320 / 200
Rok Produkcji: 2003 / 2005
kandrzej12, Powinna pojawić się w tym tygodniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH GAS SETTING 2.0.x.x
PostLink | Napisane: 2017-05-22, 14:25 

Dołączył(a): 2011-04-21, 22:17
Posty: 1876
Lokalizacja: Luboń k. Pń-a

Pomógł: 130 razy

Auto: Accord/PuntoII/Mond MK IV
Elektronika: 4+ / 204 / One
Wtryskiwacze: Barracuda/Yeti/Yeti
Reduktor: Silver / AT 09 / TUR
Dysze: Brak/1,9/2.4
Pojemność: 2.0 / 1.2 / 1.6
Moc: 150 / 80 / 125
Kod Silnika: F20B2 / 188A5000 / PNBA
Rok Produkcji: 2000 / 2002 / 2010
LPGTECH_SUPPORT_4 napisał(a):
kandrzej12, Powinna pojawić się w tym tygodniu.

A co ciekawego będzie dostępne w nowej wersji?

Planujecie możliwość wykorzystania chińskiego ELM327 zamiast TechOBD Scanner? Konkurencja która upodobniła layout swojej aplikacji do Gassetinga tak ma :-)

Było by to bardzo wygodne ELM na BT a nie plątanina kabli i jeszcze AFR podpięty do gniazda zapalniczki i USB.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH GAS SETTING 2.0.x.x
PostLink | Napisane: 2017-05-28, 09:01 

Dołączył(a): 2013-04-16, 11:45
Posty: 68
Lokalizacja: Wyżne Podkarpackie

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Accord
Elektronika: LPG-Tech 324 OBD
Wtryskiwacze: Barakudy
Reduktor: KME Silver FZ8
Pojemność: 1998
Moc: 155
Kod Silnika: K20A6
Rok Produkcji: 2003
Trzeba będzie od nowa stroić gdy wejdzie ta aktualizacja ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH GAS SETTING 2.0.x.x
PostLink | Napisane: 2017-05-29, 06:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-09-04, 13:56
Posty: 1642

Pomógł: 117 razy

Auto: SAAB 9-5 / BMW E90
Elektronika: TECH-224 / ---
Wtryskiwacze: DRAGON / ---
Reduktor: 2x AC R01 / ---
Pojemność: 2.0 / 2.0
Moc: 320 / 200
Rok Produkcji: 2003 / 2005
pawel84j, NIE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH GAS SETTING 2.0.x.x
PostLink | Napisane: 2017-05-30, 07:27 

Dołączył(a): 2014-08-20, 20:24
Posty: 253

Pomógł: 6 razy

Auto: Renault
Elektronika: tech
Wtryskiwacze: tech
Reduktor: kme
Dysze: 3.2
Pojemność: 2000
I co ciekawego w nowym sofcie wprowadzono ????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH GAS SETTING 2.0.x.x
PostLink | Napisane: 2017-05-31, 07:17 

Dołączył(a): 2014-06-03, 11:17
Posty: 592
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 43 razy

Auto: Skoda Octavia kombi 4x4
Elektronika: Tech 224
Wtryskiwacze: Alex Barracuda
Reduktor: KME Tur @ 1bar
Dysze: 2,7mm
Pojemność: 1984
Moc: 115
Kod Nadwozia: 1U5
Kod Silnika: AZJ
Rok Produkcji: 2002
W innym wątku była informacja, że ma zostać poprawiony problem z ponownym odpaleniem ledwo ciepłego silnika tuż po jego zgaszeniu i jeśli chwilę wcześniej nastąpiło przełączenie na gaz. Problem był nieco irytujący, chociaż rzadko się wyłącza silnik tuż po przełączeniu. Po aktualizacji sterownika Tech 224 do firmware 65 problem nie występuje (wczoraj sprawdziłem). Ale może poprawiono coś jeszcze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH GAS SETTING 2.0.x.x
PostLink | Napisane: 2017-05-31, 09:38 

Dołączył(a): 2013-03-22, 09:48
Posty: 97
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 4 razy

Auto: MB S124 E220 / FABIA III
Elektronika: TECH-ONE/ ....
Wtryskiwacze: DRAGON 2x2 / ...
Reduktor: KME TUR/ ...
Dysze: 2.5 / ...
Pojemność: 2200 / 999
Moc: 150 / 110
Kod Silnika: M111.960 / ...
Rok Produkcji: 1996 / 2017
a czym jest firmware z zakładki specjalne o numerze 200 ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH GAS SETTING 2.0.x.x
PostLink | Napisane: 2017-05-31, 12:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-09-04, 13:56
Posty: 1642

Pomógł: 117 razy

Auto: SAAB 9-5 / BMW E90
Elektronika: TECH-224 / ---
Wtryskiwacze: DRAGON / ---
Reduktor: 2x AC R01 / ---
Pojemność: 2.0 / 2.0
Moc: 320 / 200
Rok Produkcji: 2003 / 2005
Zmiany w wersji 2.0.13.65 w stosunku do wersji 2.0.8.64:

Dodano:
+ obsługę "TECHConnect" (Wi-Fi Connect);
+ obsługę nowej (okrągłej) centralki RGB;
+ język portugalski (Portuguese), język rumuński (Romanian), język włoski (Italian);

+ firmware w wersji 200 do czyszczenia wtryskiwaczy na Tech-ONE (oprogramowanie specjalne);

+ firmware w wersji 88 do Tech-ONE:
+ Skrócono czas między załączeniem zaworu a rozpoczęciem przełączania na gaz;
+ Usunięto warunek max ciśnienia gazu na CNG;

+ firmware w wersji 65 do Tech:
+ Zmieniono na 0 minimalną wartość warunku max obroty na gazie;
+ Zmieniono na 0 minimalną wartość warunku max obciążenie na gazie;
+ Poprawiono szybkie wyłączenie (nie wolno stosować w zapętlających autach).

Poprawiono:
+ błędy wprowadzone podczas rozwijania wersji testowych;
+ błąd łączności z modułem OBD;
+ błąd wyboru wtryskiwacza z ilustracji.

Inne:
+ Usunięto nieaktualne pliki oprogramowania sterowników;
+ Zoptymalizowano wybór portu połączenia z urządzeniem;
+ Przywrócono większą szerokość okna programu.


Załączniki:
urządzenie do czyszczenia wtryskiwaczy.pdf [736.71 KiB]
Pobrane 71 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH GAS SETTING 2.0.x.x
PostLink | Napisane: 2017-05-31, 14:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-03-19, 08:51
Posty: 207

Pomógł: 3 razy

Auto: Ford Fusion 1.4 16V
Elektronika: LPG Tech 324/ODB
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME
Dysze: 2,0
Pojemność: 1400
Moc: 87
Rok Produkcji: 2008
Czy Tech324 bedzie mial tez opcje czyszczenia wtryskiwaczy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH GAS SETTING 2.0.x.x
PostLink | Napisane: 2017-05-31, 14:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-09-04, 13:56
Posty: 1642

Pomógł: 117 razy

Auto: SAAB 9-5 / BMW E90
Elektronika: TECH-224 / ---
Wtryskiwacze: DRAGON / ---
Reduktor: 2x AC R01 / ---
Pojemność: 2.0 / 2.0
Moc: 320 / 200
Rok Produkcji: 2003 / 2005
s@parator, Nie, to nie jest opcja sterownika gazowego a oddzielne urządzenie dla warsztatów zbudowane na podstawie TECH ONE.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH GAS SETTING 2.0.x.x
PostLink | Napisane: 2017-05-31, 14:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-03-19, 08:51
Posty: 207

Pomógł: 3 razy

Auto: Ford Fusion 1.4 16V
Elektronika: LPG Tech 324/ODB
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME
Dysze: 2,0
Pojemność: 1400
Moc: 87
Rok Produkcji: 2008
mowiac szczerze to przydala by sie opcja stukania poszczegolnym wtryskiwaczem.
:?
ja tak czyscilem jak mialem slawetny DT GAS SYSTEM.. :P :P :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1035 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO