Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 556 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 34, 35, 36, 37, 38  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 12:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-03-19, 08:51
Posty: 137

Pomógł: 2 razy

Auto: Ford Fusion 1.4 16V
Elektronika: LPG Tech 324/ODB
Wtryskiwacze: AC w01
Reduktor: SHARK 1200
Dysze: 2,0
Pojemność: 1400
Moc: 87
Rok Produkcji: 2008
Mirosław napisał(a):
ech ... cyce opadają :?
trzymaj się Winnetou

To by sie zgadzalo piszemy o dwoch innych ukladach
Ja pisalem o
L5050R3 a ty L5050N3
w pierwszej faziepostu takowy byl wymieniony w miedzyczasie moze zmieniony opis.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-05-14, 19:49 

Dołączył(a): 2011-11-25, 09:10
Posty: 1860
Lokalizacja: Warszawa klinikaLPG.pl

Pomógł: 100 razy

Auto: Volvo S80T6/Toyota Previa
Elektronika: LpgTech326/LpgTech214
Wtryskiwacze: Barracuda/ Hana gre
Reduktor: GOLD GT/Prins
Dysze: brak/brak
Pojemność: 2800/2400
Moc: 272/132
Kod Nadwozia: ?/TCR11
Kod Silnika: B6284T/2TZ-FE
Rok Produkcji: 1999/1997
Pitu pitu ...
A tu nikt nie zauważył, że w Nevo uporządkowano bałagan :) !!!
i międzymordzie tego ciekawego sterownika zaczęło wyglądać po lucku :), znaczy jak końkurencja :).
i9-4.0.0.1.
http://kme.eu/news,news,103.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2016-06-22, 16:28 

Dołączył(a): 2016-04-07, 20:23
Posty: 21

Pomógł: 0 razy

Auto: a3
Elektronika: KME Nevo
Wtryskiwacze: REG Fast
Reduktor: Tomaseto
Pojemność: 1600
Moc: 102
s@parator napisał(a):
L5050R3 a ty L5050N3
w pierwszej faziepostu takowy byl wymieniony w miedzyczasie moze zmieniony opis.


Ja nic nie zmieniałem pisałem o L5050N3. Fakt jest taki, że można wsadzić tam cokolwiek o podobnych parametrach i większej obudowie. Odkąd wymieniłem te scalaki nic się nie dzieje, a przepalało mi jeden po drugim i topiło obudowy cewek. Możliwe, że nie wiem zużyły się scalaki? Od temperatury np? Albo był jakieś trefne? Od nie wiem czego tam jeszcze :)

Wyglądało to tak, jeden scalak spalony, obudowa cewki stopiona. Wlutowany nowy z płyty głównej komputera. Działało wszystko ok, nagle pada inny. Więc dla świętego spokoju wymieniłem wszystkie. Od tamtego czasu nic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2017-02-05, 22:58 

Dołączył(a): 2017-02-05, 13:41
Posty: 12
Lokalizacja: Chrzanów

Pomógł: 0 razy

Auto: Fiat Bravo Sport
Elektronika: Kme Nevo Mini
Wtryskiwacze: Barracudy
Reduktor: KME Silver S6
Pojemność: 1,4
Moc: 150 KM
Rok Produkcji: 2007
Witam,

Mam problem z instalacją LPG w samochodzie. Samochód szarpnie przy przyśpieszaniu od około 1800 obr/min , a przy mocniejszym przyspieszaniu na wskaźniku gazu ubywa kropek od gazu, aż do tego momentu gdy pokaże że nie ma go wcale (a wiem że jest full zbiornik) i przełącza na benzynę wtedy i również szarpie. W trybie Sport wgl. się jeździć nie da przy dodaniu gazu przerzuca na PB.

Samochód po wymianie świec zapłon owych i filtrów gazu regulacja też była przeprowadzona, ale mam jeszcze w Środę(8 lutego 2017) jechać na regulacje do gazownika.

Moje pytanie jest takie od czego by to mogło być Gazownik twierdzi że jest to od reduktora, pierwsza regulacja z laptopem podczas jazdy nic nie dała. Nie chce się dać naciągnąć dlatego pytam ewentualnie proszę o jakieś namiary na dobrego Gazownika w okolicach Chrzanowa :)

Wielozawór : Tomasetto 220/30
Zawór odcinający: VALTEK
Zbiornik: BORMECH

Samochód ma na LPG przejechane około 30000 Km instalacja ma Rok. Przebieg: 88000 Km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2017-02-05, 23:08 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 24645
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2100 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Ayeno, butlę odwróć o 180 stopni przede wszystkim a potem majstra wymień bo coś nie daje rady
jak pokażesz ustawienia z programu i zapis osc z jazdy to możesz liczyć na podpowiedzi
póki co musisz słuchać majstra bo tylko on widzi co tam naustawiał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2017-02-06, 12:28 

Dołączył(a): 2017-02-05, 13:41
Posty: 12
Lokalizacja: Chrzanów

Pomógł: 0 razy

Auto: Fiat Bravo Sport
Elektronika: Kme Nevo Mini
Wtryskiwacze: Barracudy
Reduktor: KME Silver S6
Pojemność: 1,4
Moc: 150 KM
Rok Produkcji: 2007
Jakieś propozycje co mogło by by nie tak z moja instalacją ? Postaram się we środę zrobić screeny :) Mirosław,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2017-02-06, 14:53 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 15727
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 822 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Ayeno napisał(a):
Jakieś propozycje co mogło by by nie tak z moja instalacją ? Postaram się we środę zrobić screeny :) Mirosław,


Wróżby z fusów lub poszukać gazownika polecanego na tym forum. Zleć sprawdzenie w odpowiednim dziale.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2017-02-07, 10:34 

Dołączył(a): 2017-02-05, 13:41
Posty: 12
Lokalizacja: Chrzanów

Pomógł: 0 razy

Auto: Fiat Bravo Sport
Elektronika: Kme Nevo Mini
Wtryskiwacze: Barracudy
Reduktor: KME Silver S6
Pojemność: 1,4
Moc: 150 KM
Rok Produkcji: 2007
Obrazek jednak butla jest źle zamontowana ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2017-02-07, 10:36 

Dołączył(a): 2017-02-05, 13:41
Posty: 12
Lokalizacja: Chrzanów

Pomógł: 0 razy

Auto: Fiat Bravo Sport
Elektronika: Kme Nevo Mini
Wtryskiwacze: Barracudy
Reduktor: KME Silver S6
Pojemność: 1,4
Moc: 150 KM
Rok Produkcji: 2007
https://zapodaj.net/c7991c6b8dcf8.jpg.h ... irstlaunch


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2017-03-28, 20:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-02, 21:03
Posty: 337
Lokalizacja: Układ Słoneczny

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW 328Ci
Elektronika: KME Diego G3
Wtryskiwacze: Magic Jet
Reduktor: KME Gold Turbo
Dysze: 2,5 mm
Pojemność: 2800
Moc: 193
Kod Nadwozia: E46 coupe
Kod Silnika: M52TUB28
Rok Produkcji: 1999
Ma ktoś najnowszy program nevo?
Działa on z G3?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2017-03-28, 20:18 

Dołączył(a): 2015-04-09, 09:39
Posty: 534
Lokalizacja: Sulejówek

Pomógł: 59 razy

Auto: mercedes/opel
Elektronika: KME/stag 4
Wtryskiwacze: HANA/hana
Reduktor: silver/alaska
Dysze: ----------
Pojemność: 1800/1000
Moc: 122/60
Kod Nadwozia: w202/corsa c
Kod Silnika: 111.921/z10xep
Rok Produkcji: 1999/2004
Nevo i Diego to dwa zupełnie inne sterowniki (nie sprawdzałem ale myślę że nie zadziała)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2017-03-28, 20:35 

Dołączył(a): 2010-03-09, 18:00
Posty: 145
Lokalizacja: Ostrołeka

Pomógł: 17 razy

Auto: Vectra
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Tur
Pojemność: 1800
Moc: 140
Kod Silnika: Z18xer
Rok Produkcji: 2007
Nie zadziała na 100%


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2017-04-03, 17:16 

Dołączył(a): 2017-01-13, 19:11
Posty: 69

Pomógł: 3 razy

Auto: Audi A4 B5
Elektronika: KME Nevo
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: OMVL CPR DREAM REG 160KM
Pojemność: 1781
Moc: 125
Kod Silnika: ADR
Rok Produkcji: 1997
Kyokushin napisał(a):
Ma ktoś najnowszy program nevo?
Działa on z G3?



www.kme.eu
Zrób sobie konto i ściągnij najnowszy program i sprawdź, wtedy będziesz miał na 100% prawidłową odpowiedź :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2017-04-19, 10:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-10-20, 05:43
Posty: 97
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 4 razy

Auto: BMW E46 320i touring
Elektronika: KME NEVO PRO
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R01 250KM
Dysze: 2,1
Pojemność: 2171
Moc: 170
Kod Nadwozia: E46
Kod Silnika: m54b22
Rok Produkcji: 2003
Pojawił się najnowszy soft do KME NEVO 4.0.9.0 z dnia 27.03.2017,

Lista zmian:
Od wersji 4.0.9.0 (pełna zgodność z wersją sterownika 4.0Jr1 i Adapterem OBDv2 2.0Dr1):
 Dodano obsługę panelu kierowcy z diodami RGB, typ DG7
 Dodano obsługę czujnika CCT6-D (złącze 5pin)
 Dodano możliwość odczytu sygnału analogowego (np. z sondy Lambda) przez czujnik
ciśnienia CCT6-D (dodatkowe wejście analogowe)
 Dodano opcje: Szybka komunikacja z PC oraz Szybka aktualizacja oprogramowania
sterownika
 Dodano obsługę wtryskiwaczy RAIL Navajo IG7
 Zmiana panelu bocznego odczytów
 Dodana możliwość wybrania parametru wyświetlanego na panelu bocznym
 Możliwość odczytu ustawień z pliku w trybie off-line
 Możliwość modyfikowania i zapisu ustawień do pliku ostatnio podłączonego
sterownika (oraz w trybie off-line)
 Dodana opcja "Przełącz na stronę kodów błędów po połączeniu ze sterownikiem"
(standardowo aktywna)
 Dodano możliwość ustawienia maksymalnej liczby awaryjnych uruchomień na gazie
 Dodano opcję Filtr obrotów
 Dodano opcję automatycznego obliczania optymalnej temperatury przełączenia
(obniżania temperatury przełączenia gdy Tgas<15C)
 Dodano pokazywanie rzeczywistej wartości dla wskaźnika poziomu gazu oraz dla
fotoelementu panelu kierowcy
 Dodano mechanizm zubażania czasu wtrysku gazu na zimnym silniku (Jeżeli Tred< i
RPM< to Max czas wtrysku gazu ogranicz do wybranej wartości), z opcją
automatycznego doboru maksymalnego czasu wtrysku gazu
 Usunięto problem wpisywania ujemnego offsetu dla Korekty na Bank2
 Do mechanizmu zbierania map dodano opcje: Blokuj benzynę, Ogranicz punkty dla
MAP, Rotująca mapa
 Do rejestratora dodano opcję wyświetlania Lini danych pokazujących stan systemu
gazowego
 Dodano opcję dla mapy korekt: Mapa korekt BANK2 jako dodatkowa korekta
 Dodano język Bułgarski
 Aktualizacja tłumaczeń
OBD:
 Dodano opcję: Autołączenie - tylko na GAZIE
 Dodano mechanizm automatycznego kasowania błędów OBD - Kasownik wybranych
błędów OBD
 Dla Adaptacji OSA: Dodano opcję Minimalnej Tred poniżej której adaptacja nie działa
 Dodano odczyt napięciowej sondy szerokopasmowej UEGO z OBD

pozdrawiam:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme Nevo
PostLink | Napisane: 2017-04-19, 10:30 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22816
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 792 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
lista zmian pokaźna.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 556 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 34, 35, 36, 37, 38  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO