Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Koltec Necam
PostLink | Napisane: 2016-06-13, 08:55 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 24694
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2104 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
ok, na pewno działało, tylko ta "ekonomia" ;) - późne przełączenie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Koltec Necam
PostLink | Napisane: 2016-06-13, 09:10 

Dołączył(a): 2016-06-13, 07:33
Posty: 10
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Vectra
Elektronika: Koltec
Reduktor: VG392
Pojemność: 1.8
Kod Silnika: X18XE
Rok Produkcji: 1998
Powiem szczerze, że przełączenie następowało dość szybko. Co prawda nie jeździłem na nim zimą a latem co miało duże znaczenie dla temperatury jaką otrzymywał NTC z otoczenia. Pewnie zimą byłoby dużo gorzej z tą ekonomią.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Koltec Necam
PostLink | Napisane: 2016-07-05, 16:24 

Dołączył(a): 2016-02-12, 15:13
Posty: 3

Pomógł: 0 razy

Auto: Seat Toledo
Elektronika: Necam
Reduktor: Necam mega
Pojemność: 2324
Moc: 150
Kod Silnika: AGZ
Rok Produkcji: 1999
Witam. czy mógłby mi ktoś podać napięcia na kostce krokowca? Dziś zakupiłem nowy i dalej nie pracuje chociaż jest napięcie a po dodaniu gazu rośnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Koltec Necam
PostLink | Napisane: 2016-07-16, 16:11 

Dołączył(a): 2012-05-04, 11:18
Posty: 87

Pomógł: 0 razy

Auto: Ibiza
Elektronika: AGC Compact
Wtryskiwacze: AGC Rail
Reduktor: Vito
Dysze: 1,5
Pojemność: 1390
Moc: 60
Kod Nadwozia: 6k
Kod Silnika: AEX
Rok Produkcji: 1998
Witam

Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć w których dokładnie punktach mierzy się ciśnienie wstępne i robocze w tej instalacji.
W Aucie jest reduktor Necam Mega


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Koltec Necam
PostLink | Napisane: 2016-07-17, 08:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3072
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 379 razy

Auto: Mitsubishi Carisma
Elektronika: Nano
Wtryskiwacze: Keihin pomarańczowe
Reduktor: Zeta N
Pojemność: 1.6
Moc: 103KM
Rok Produkcji: 2001
Wstępne w reduktorze a robocze na rozdzielaczu lub na wężu idącym z reduktora do rozdzielacza.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO