Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2016-09-30, 20:16 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-04-09, 22:22
Posty: 4092
Lokalizacja: Ostrzeszów WLKP

Pomógł: 137 razy

Auto: Mazda MX-5/Honda CivicEJ9
Elektronika: STAG 300 plus/ 200goFast
Wtryskiwacze: KEIHIN/ Valtek typ34
Reduktor: Scorpion ST/ ACr02
Dysze: żółte/ 2,2
Pojemność: 1800/ 1400
Moc: 136KM/ 90KM
Kod Nadwozia: JMZNB18P
Kod Silnika: BP-4W / D14A3
Rok Produkcji: 2000 / 1997
gandziorz napisał(a):
Oczywiście że nie do końca. Najlepiej stroić tak żeby korekty krótkie były na lpg takie same jak na pb.

nie ufać sondzie ale zaufać ECU który wylicza korekty na podstawie jej wskazań :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2016-10-01, 04:59 

Dołączył(a): 2012-11-29, 13:43
Posty: 269

Pomógł: 3 razy

Auto: BMW
Elektronika: brak
Wtryskiwacze: brak
Reduktor: brak
Dysze: brak
Pojemność: 2500
Moc: 192
Kod Silnika: m50b25
Rok Produkcji: 1990
snafu napisał(a):
gandziorz napisał(a):
Oczywiście że nie do końca. Najlepiej stroić tak żeby korekty krótkie były na lpg takie same jak na pb.

nie ufać sondzie ale zaufać ECU który wylicza korekty na podstawie jej wskazań :)

Od czegoś jeszcze jest afr i analizator żeby sprawdzić jak się ma to na końcu ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2016-10-01, 11:31 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8778
Lokalizacja: London

Pomógł: 114 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: ECU MASTER
Wtryskiwacze: ID850
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 2.0L
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
No to sie wlasnie po to laduje zew sonde szerokopasmowa ;) nawet jak wbo jest juz w aucie ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2016-10-01, 15:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-19, 11:06
Posty: 3379
Lokalizacja: Crack

Pomógł: 64 razy

Auto: Mazda MPV/Toyota Corolla
Elektronika: LPGTech 516/
Wtryskiwacze: HANA 2000 zielone/
Reduktor: Niko 300 SMC+ @1,32bar/
Dysze: ledwo dyszę
Pojemność: 2967/1332
Moc: 200/87
Kod Nadwozia: LW28/EE111
Kod Silnika: AJ/4E-FE
Rok Produkcji: 2004/1998
Raczej aby katalizatory sprawdzić.

Obowiązuje przekonanie i to nawet wśród ludzi z pojęciem a do tego poparte rozlicznymi porównaniami, że przed katalizatorem redukcyjnym jest ZAWSZE tyle samo tlenu w spalinach jak za utleniającym. Niestety nie ZAWSZE mamy do czynienia ze sprawnym katalizatorem utleniającym. Wtedy (drugi niesprawny) niestety WBO będzie twierdzić, że jest ubogo.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Miś Pushupek i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO