Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4330 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 285, 286, 287, 288, 289
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: LPGTECH - sterowniki inne niż wszystkie? - bieżąca dysku
PostLink | Napisane: 2016-10-19, 06:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-09-04, 13:56
Posty: 1334

Pomógł: 89 razy

Auto: SAAB 9-5 / AUDI A8
Elektronika: TECH-224 / TECH-328OBD
Wtryskiwacze: DRAGON / YETI
Reduktor: 2x AC R01 / KME HUSKY
Pojemność: 2.0 / 4.2
Moc: 320 / 335
Rok Produkcji: 2003 / 2003
Więc tak, ta funkcja działa tylko wtedy gdy jeździmy pół na pół na benzynie i na gazie. Korekty paliwowe muszą być zbierane w tych samych warunkach. W innym wypadku włączanie tej funkcji nie ma sensu. Najczęściej używają tej funkcji gazownicy którzy nie stroją samochodów klienta a zamiast tego każą jeździć 100km na benzynie a później przełączyć na gaz i wtedy sterownik dopasowuje dawkę gazu. Tak czy inaczej wprawny gazownik ustawi auto dokładniej w ciągu 10 minut.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH - sterowniki inne niż wszystkie? - bieżąca dysku
PostLink | Napisane: 2016-10-26, 09:19 

Dołączył(a): 2009-12-17, 21:50
Posty: 274
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Pomógł: 2 razy

Auto: Mazda RX8
Elektronika: tech 326
Wtryskiwacze: baracuda
Reduktor: kme twin
Dysze: brak
Pojemność: 3200
Moc: 230
Kod Nadwozia: FE
Kod Silnika: Z32SE
Rok Produkcji: 2004
Szybkie pytanie .Jak przesunąć cała korektę od temperatury reduktora ? Kombinuje i mogę tylko przesunąć poszczególny punkt..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH - sterowniki inne niż wszystkie? - bieżąca dysku
PostLink | Napisane: 2016-10-27, 07:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-09-04, 13:56
Posty: 1334

Pomógł: 89 razy

Auto: SAAB 9-5 / AUDI A8
Elektronika: TECH-224 / TECH-328OBD
Wtryskiwacze: DRAGON / YETI
Reduktor: 2x AC R01 / KME HUSKY
Pojemność: 2.0 / 4.2
Moc: 320 / 335
Rok Produkcji: 2003 / 2003
pawelcym, Nie ma takiej opcji, jest to na tyle proste że nie dodawaliśmy przesuwania całości.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH - sterowniki inne niż wszystkie? - bieżąca dysku
PostLink | Napisane: 2017-02-03, 08:26 

Dołączył(a): 2016-07-18, 10:34
Posty: 26
Lokalizacja: N.D.M.

Pomógł: 0 razy

Auto: Seat Toledo
Elektronika: TECH 224
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: shark 1200
Pojemność: 1600
Moc: 105
Kod Silnika: BCB
Rok Produkcji: 2004
Nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam tu. Wgrałem nowe oprogramowanie 2.0.8.64 i chciałbym przeprowadzić kalibrację. Jak to zrobić prawidłowo? Będę się bawił w to pierwszy raz więc proszę mnie tu nie zjeść za laikowe pytania.
Przejeżdżam powiedzmy 20/30 km na benzynie, robię kalibrację, wyłączam adaptacje, czyszcze mapy i co dalej?
Wiadomo zaczynam od benzyny, mam jakoś specjalnie jeździć czy w tych zakresach i prędkościach co zawsze?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH - sterowniki inne niż wszystkie? - bieżąca dysku
PostLink | Napisane: 2017-02-03, 08:36 

Dołączył(a): 2013-09-30, 09:44
Posty: 963
Lokalizacja: Mielec

Pomógł: 109 razy

Auto: Fabia II
Elektronika: TECH324OBD
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: ACR01
Pojemność: 1400
Moc: 86
Kod Silnika: CGGB
Rok Produkcji: 2013
Wiele razy i nie tak dawno w kilku ostatnich tematach było opisywane, dosyć szczegółowo, szukaj moich postów.
Ponadto w podwieszonych tematach sa filmy instruktażowe, niby nieaktualne (bo dotyczą starszej wersji oprogramwoania), ale co do zasady to są jak najbardziej dobra odpowiedzia na Twoje pytania. Jest jeszcze instrukcja na stronie LPG-TECH w *.pdf.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH - sterowniki inne niż wszystkie? - bieżąca dysku
PostLink | Napisane: 2017-02-03, 08:42 

Dołączył(a): 2016-07-18, 10:34
Posty: 26
Lokalizacja: N.D.M.

Pomógł: 0 razy

Auto: Seat Toledo
Elektronika: TECH 224
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: shark 1200
Pojemność: 1600
Moc: 105
Kod Silnika: BCB
Rok Produkcji: 2004
Film oczywiście oglądałem, tylko czy zbierając mapę benzyny mam jakoś specjalnie jeździć, czy tak jak zawsze?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH - sterowniki inne niż wszystkie? - bieżąca dysku
PostLink | Napisane: 2017-02-03, 08:52 

Dołączył(a): 2013-09-30, 09:44
Posty: 963
Lokalizacja: Mielec

Pomógł: 109 razy

Auto: Fabia II
Elektronika: TECH324OBD
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: ACR01
Pojemność: 1400
Moc: 86
Kod Silnika: CGGB
Rok Produkcji: 2013
Zbierając mapy benzyny (potem gazu) włacz IV bieg i jeździj z obrotow 1500 do 3000 kilka razy, do czasu aż zapełni się kwadrat 60-80% obciązenia w zakresie 1800-2700. Potem przełącz na gaz i jeździj tak samo, żeby wypełnić ten kwadrat cegielkami gazowymi.
Następnie patrząć na słupki różnic czasów wtrysku ustal średnia z 2-3 najbardziej odstajacych i podziel przez 10. Jesli wyjdzie na plus to o tyle obniż suwak, jesli wyjdzie na minus to podnieś suwak.
Skasuj mape gazu (benzynę zostaw) i wykonaj ponownie jazdę na gazie w celu wypełnienia tego kwadratu. Sprawdź jakie są wartości odchyłek w tym kwadracie i na słupkach, ewentualnie skoryguj.
Jeśłi masz wątpliwości to załóż osobny temat na forum, przedstaw print-screeny, a najlepiej zapisz oscyloskop po autokalibracji i wszystkich jazdach i regulacji i zamieść na forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH - sterowniki inne niż wszystkie? - bieżąca dysku
PostLink | Napisane: 2017-02-03, 09:04 

Dołączył(a): 2016-07-18, 10:34
Posty: 26
Lokalizacja: N.D.M.

Pomógł: 0 razy

Auto: Seat Toledo
Elektronika: TECH 224
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: shark 1200
Pojemność: 1600
Moc: 105
Kod Silnika: BCB
Rok Produkcji: 2004
Już wszystkie moje wątpliwości rozwiałeś, pozostaje tylko ustawiać. Dzięki za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH - sterowniki inne niż wszystkie? - bieżąca dysku
PostLink | Napisane: 2017-02-06, 09:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-09-04, 13:56
Posty: 1334

Pomógł: 89 razy

Auto: SAAB 9-5 / AUDI A8
Elektronika: TECH-224 / TECH-328OBD
Wtryskiwacze: DRAGON / YETI
Reduktor: 2x AC R01 / KME HUSKY
Pojemność: 2.0 / 4.2
Moc: 320 / 335
Rok Produkcji: 2003 / 2003
zuczek222, Dokładnie tak jak napisał kolega wyżej, z tym że zwracaj uwagę na zakładkę tabela. Jest dokładniejsza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH - sterowniki inne niż wszystkie? - bieżąca dysku
PostLink | Napisane: 2017-02-06, 09:26 

Dołączył(a): 2016-07-18, 10:34
Posty: 26
Lokalizacja: N.D.M.

Pomógł: 0 razy

Auto: Seat Toledo
Elektronika: TECH 224
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: shark 1200
Pojemność: 1600
Moc: 105
Kod Silnika: BCB
Rok Produkcji: 2004
Zrobiłam wymianę filtrów po 10tyś, wgrałem najnowszy soft, przeprowadziłem kalibrację, zebrałem mapy jak wyżej. Suwak został na 1 bo nie było potrzeby korygować. Dzięki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4330 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 285, 286, 287, 288, 289

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO