Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2016-09-21, 15:32 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16451
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 896 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
do lr były doloty 14mm a na tki rozmiar 12 wchodzi po drobnych pieszczotach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2016-10-30, 15:47 

Dołączył(a): 2015-03-18, 07:58
Posty: 35
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 1 razy

Auto: AR 166 3.0 V6
Elektronika: LR Omegas / Tech 326 OBD
Wtryskiwacze: MED / Barracuda
Reduktor: IG1 MM
Pojemność: 3000
Moc: 220
Rok Produkcji: 2001
lukewola napisał(a):
Oryginalny jest na przewód 16mm, potrzebuję taki na przewód 12mm.


Ostatnio montowałem 12 na ten króciec i poszło. Pierwszy raz posmarowałem króciec delikatnie olejem a teraz bez problemu wchodzi i wychodzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2017-07-14, 22:09 

Dołączył(a): 2013-06-25, 22:59
Posty: 45
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Chevrolet Cruze 1.8 16V
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med białe
Reduktor: IG1
Dysze: Omegas
Pojemność: 1800
Moc: 141
Kod Silnika: 1.8L-2H0
Rok Produkcji: 2012
Pytanie:
Jaki jest orientacyjny czas życia reduktora IG1 i wtryskiwaczy MED?
Po pomocy i cennych uwagach Nikodema (2013r) poprawiłem druciarzy i do tej pory nalatałem bezproblemowo około 70tys km.
Zastanawiam się czy nie czas na regenerację IG1?
Pozdrawiam.
;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2017-07-14, 22:38 

Dołączył(a): 2017-01-23, 21:49
Posty: 13

Pomógł: 1 razy

Auto: Renault Laguna II
Elektronika: Omegas
Wtryskiwacze: MED
Reduktor: IG1
Pojemność: 1800
Moc: 121
Kod Silnika: F4P
Rok Produkcji: 2004
Ja mam przejechane na Medach i reduktorze IG1 190 tys. km.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2017-07-15, 00:18 

Dołączył(a): 2013-06-25, 22:59
Posty: 45
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Chevrolet Cruze 1.8 16V
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med białe
Reduktor: IG1
Dysze: Omegas
Pojemność: 1800
Moc: 141
Kod Silnika: 1.8L-2H0
Rok Produkcji: 2012
Tadeo napisał(a):
Ja mam przejechane na Medach i reduktorze IG1 190 tys. km.

o....!

:shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2017-07-16, 08:36 

Dołączył(a): 2009-06-05, 18:58
Posty: 99
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 4 razy

Auto: volvo v40
Elektronika: OMEGAS
Wtryskiwacze: MED biale
Reduktor: IG1 turbo
Pojemność: 1855
Moc: 200
Kod Silnika: B4194T2
Rok Produkcji: 2000
Ja na Ig1 turbo i białych mediach mam 160 tys


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2017-07-17, 21:26 

Dołączył(a): 2013-06-25, 22:59
Posty: 45
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Chevrolet Cruze 1.8 16V
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med białe
Reduktor: IG1
Dysze: Omegas
Pojemność: 1800
Moc: 141
Kod Silnika: 1.8L-2H0
Rok Produkcji: 2012
Dzięki za odzew. Już przestałem się martwić.
;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2017-11-07, 12:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-07-20, 09:00
Posty: 218
Lokalizacja: Team Audi Suwałki

Pomógł: 2 razy

Auto: Audi A4 B5 Quattro
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: MED biały
Reduktor: IG1-Turbo
Pojemność: 1781 T
Moc: 150 -> 180
Kod Nadwozia: Avant
Kod Silnika: AEB
Rok Produkcji: 1997
Witam.
Ja mam zrobione na swojej instalacji ponad 80 tyś.
Medy białe były raz czyszczone profilaktycznie po przebiegu ok. 60 tyś., nie wyglądały tragicznie, była okazja to poszły do wyczyszczenia.
Reduktor IG1 Turbo rozbierany był już 2 razy. Pierwszy raz był rozebrany bo oring uszczelniający trzpień na środku talerzyka został zniszczony/wydarty. Uszkodzenie odkryte przypadkiem przy szukaniu przyczyny przełączania instalacji na Pb. Drugi raz rozebrany bo nie trzymał ciśnienia - przyczyną była odklejona gumka w klapce zaworka miedzy stopniami (nie pamiętam już która). Wtedy wymienione zostały wszystkie membrany, zaworki, uszczelnienia, reduktor gruntownie wyczyszczony. Od jakiegoś czasu reduktor hałasuje przy odpuszczaniu gazu (gdy z nadciśnienia przechodzi na podciśnienie - silnik z turbo). Kolejny raz już nie będę go rozbierał, wsadzę coś innego.
Jeśli chodzi o czystość gazu, który tankuję to jest czysty, filtry po ok. 20 tyś. wyglądały spoko, nie były mocno zajechane. Więc albo ja mam pecha do tego reduktora albo moje 1.8T dłubnięte ze 150 na ok. 180 PS jest zbyt wymagające dla tego reduktora.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO