Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 335 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Butla do jazdy na wstecznym
PostLink | Napisane: 2016-11-19, 23:31 

Dołączył(a): 2013-11-29, 00:45
Posty: 1699
Lokalizacja: zach.pom. ZSW

Pomógł: 124 razy

Auto: różne
Elektronika: różne
Wtryskiwacze: różne
Reduktor: różne
Dysze: różne
Pojemność: 999-1800
Moc: 45-120
Kod Nadwozia: xxxxxxx
Kod Silnika: xxxxxxx
Rok Produkcji: różne
pepssii napisał(a):
otworze przez który wychodzi miedź i kable znalazłem mięso mielone! Poza tym pod butla jest mokro.

ktoś źle zamontował kominek... może kominka nie ma... albo jest jakaś zwykła rurka

dobry kominek teoretycznie rozwiązuje problem
http://www.phjacus.pl/Kominek-wielozawo ... -p897.html
jak patrzę na cenę... to nie mogę uwierzyć ile można zaoszczędzić :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Butla do jazdy na wstecznym
PostLink | Napisane: 2016-11-20, 00:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-25, 15:52
Posty: 4634
Lokalizacja: Mikołajki

Pomógł: 136 razy

Auto: Ford Focus
Elektronika: Stag 300+
Wtryskiwacze: Keihin pomarańczowe
Reduktor: Voltran SGI
Pojemność: 1988
Moc: 130
Kod Nadwozia: Ghia
Kod Silnika: EDDC
Rok Produkcji: 2000
f385, to są kominki do walców.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Butla do jazdy na wstecznym
PostLink | Napisane: 2016-11-21, 14:03 

Dołączył(a): 2012-10-24, 12:32
Posty: 51
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 0 razy

Auto: Peugeot 406
Elektronika: LPG-Tech 224
Wtryskiwacze: Hana H2000 red
Reduktor: AC R01
Dysze: 1,9mm
Pojemność: 1761
Moc: 112
Kod Nadwozia: 8B
Kod Silnika: XU7JP4(LFY)
Rok Produkcji: 1996
"Jakoś" ogarnąłem... chociaż czasu nie miałem za bardzo..
coś podobnego do tego kominka w denku butli było.

ale masakra tam była... gdyby zakładali butlę jak trzeba otwór w butli wypadł by centralnie nad fabrycznym otworem rewizyjnym w karoserii... ale nie.. trzeba było dać na opak i wiercić na łączeniu otworu a potem przykręcić butlę bez dystansów i wciągnąć podłogę pod denko przez co resztka zaślepki w fabrycznym otworze zaczęła wyłazić i zrobił się otwór w kształcie 8 i był wyżej niż dno. przez co wlatująca woda zostawała pod butlą a ta mocno skorodowała.

Załatałem tą 8 resztką zaślepki i pokrywką od słoika (bo nic innego nie miałem a potrzebuję auta w gazie bo po mieście jeżdżę) zrobiłem nową dziurę tam gdzie trzeba i w nią wsadziłem od dołu ten kominek z butli a butlę otłukłem i odrapałem z rdzy, pociągnąłem cortaninem i barankiem (może wytrzyma do końca legalizacji) i przykręciłem na nowych śrubach z dystansami więc środek jest już najniżej i nawet jak woda się dostanie to tą samą drogą wypłynie.

Tylko zastanawia mnie po co na siłę niszczyć karoserię jak można skorzystać z otworu fabrycznego lub wiercić w zaślepce której mniej szkoda niż budy auta, na złość właścicielowi? Czy już do montażu butli zatrudnia się "ludzi" z IQ kotleta mielonego albo pana czesia spod monopolowego co ma 3,5 promila i nawet nie wie co robi ale "za flache" zrobi...?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Butla do jazdy na wstecznym
PostLink | Napisane: 2016-11-21, 19:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-25, 15:52
Posty: 4634
Lokalizacja: Mikołajki

Pomógł: 136 razy

Auto: Ford Focus
Elektronika: Stag 300+
Wtryskiwacze: Keihin pomarańczowe
Reduktor: Voltran SGI
Pojemność: 1988
Moc: 130
Kod Nadwozia: Ghia
Kod Silnika: EDDC
Rok Produkcji: 2000
pepssii, jak masz kompetentnych diagnostów na SKP to przeglądu to auto nie przejdzie. Odkąd wejdą nowe przepisy będą musieli sprawdzać szczelność wentylacji zbiorników.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Butla do jazdy na wstecznym
PostLink | Napisane: 2016-11-21, 23:45 

Dołączył(a): 2012-10-24, 12:32
Posty: 51
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 0 razy

Auto: Peugeot 406
Elektronika: LPG-Tech 224
Wtryskiwacze: Hana H2000 red
Reduktor: AC R01
Dysze: 1,9mm
Pojemność: 1761
Moc: 112
Kod Nadwozia: 8B
Kod Silnika: XU7JP4(LFY)
Rok Produkcji: 1996
Możesz szerzej? W sensie jak bym musiał to poprawić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Butla do jazdy na wstecznym
PostLink | Napisane: 2018-07-20, 16:14 

Dołączył(a): 2018-07-06, 19:10
Posty: 176
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 4 razy

Auto: Rover 214Si
Elektronika: Diego G3
Wtryskiwacze: valtek 3
Reduktor: kme silver
Pojemność: 1400
Moc: 103
Kod Silnika: 14k4f
Rok Produkcji: 1999
Miałem 3 samochody na lpg i zawsze miałem wielozaworem do przodu, nigdy nie było problemów. Co ciekawe ostatnio kupiłem nową butlę, a tam w instrukcji zaznaczone, że ma być właśnie wielozaworem w kierunku jazdy, ci inżynierowie produkujący instalacje gazowe chyba się nie znają na swojej pracy :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Butla do jazdy na wstecznym
PostLink | Napisane: 2018-07-20, 16:21 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 29238
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2747 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Nanab napisał(a):
zawsze miałem wielozaworem do przodu, nigdy nie było problemów.

dla wielu check na blacie nie jest problemem, więc używasz innej skali
i nigdy pod górę nie jechałeś z małą ilością gazu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Butla do jazdy na wstecznym
PostLink | Napisane: 2018-07-20, 17:53 

Dołączył(a): 2018-07-06, 19:10
Posty: 176
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 4 razy

Auto: Rover 214Si
Elektronika: Diego G3
Wtryskiwacze: valtek 3
Reduktor: kme silver
Pojemność: 1400
Moc: 103
Kod Silnika: 14k4f
Rok Produkcji: 1999
Coś w tym jest, gdybym mieszkał w bardziej górzystym terenie może zauważyłbym różnicę. W moich okolicach nie zdarzyło mi się jeszcze przełączenie na benzynę tak, żeby po ponownym przełączeniu na gaz podziałał chociaż kilkanaście sekund, niezależnie od tego czy z górki czy pod górkę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Butla do jazdy na wstecznym
PostLink | Napisane: 2018-08-29, 13:16 

Dołączył(a): 2012-09-27, 19:29
Posty: 378
Lokalizacja: mazowieckie

Pomógł: 27 razy

Auto: Omega
Elektronika: Zenit Pro
Wtryskiwacze: Hercules
Reduktor: Tomasetto
Dysze: 2.4
dorzucę jeszcze swoje trzy grosze do tematu choć pewnie to już zostało powiedziane ale kierunek montazu butli ma największe znaczenie przy instalacji na styk np. miedz 6tka i reduktor do 180 KM a w aucie jest 180 KM i turbo, albo jeszcze dodatkowo automat. Przy kick downie i gwałtownym ruszeniu potrafi być przez butle z zaworem z przodu spory spadek cisnienia. Niektórzy "zaradni" wtedy ustawiają cisnienie powrotu na pb na np. 0.2 bara bo i tak widziałem a odwrócenie butli powoduje ze w tym samym aucie nie ma juz takich spadków przy mocnym ruszaniu i nie trzeba tak wesoło ustawiac minimalnego cisnienia.
jak ktos ma wolnossace auto 100KM w ciezkim aucie i nie potrafi ruszyć dynamicznie to nie odczuje nigdy problemu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Butla do jazdy na wstecznym
PostLink | Napisane: 2018-08-29, 15:19 

Dołączył(a): 2017-03-25, 11:38
Posty: 115

Pomógł: 1 razy

Auto: Fabia I
Elektronika: omegas
Wtryskiwacze: OMVL DREAM XXL
Reduktor: IG1
Pojemność: 1.4 16v
Moc: 80
Kod Silnika: BUD
Rok Produkcji: 2007
Ja mam butle do jazdy na wstecznym teraz bylem w gorach zero problemow. I wcale nie jezdzilem z pelnym zbiornikiem. Podczas jazdy nie w gorach przez tez nigdy nie zdarzylo sie by sie przelaczyl. takze jak by ktos sie zastanawial czy odwracac to odradzam. jedynie sprawdzic cisnienie powrotu na benzyne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Butla do jazdy na wstecznym
PostLink | Napisane: 2018-08-29, 15:36 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 29238
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2747 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
no i opinia "z dynamicznego auta" patgaw łamie wszelkie dotychczasowe ustalenia :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Butla do jazdy na wstecznym
PostLink | Napisane: 2018-08-29, 17:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-25, 15:52
Posty: 4634
Lokalizacja: Mikołajki

Pomógł: 136 razy

Auto: Ford Focus
Elektronika: Stag 300+
Wtryskiwacze: Keihin pomarańczowe
Reduktor: Voltran SGI
Pojemność: 1988
Moc: 130
Kod Nadwozia: Ghia
Kod Silnika: EDDC
Rok Produkcji: 2000
Niektórzy po prostu jeżdżą ja p...y to im nie przeszkadza. Dziś na odcinku 30km krętej drogi 7-dmiu takich wyprzedziłem 70-konnym berlingo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Butla do jazdy na wstecznym
PostLink | Napisane: 2018-08-29, 20:49 

Dołączył(a): 2013-11-29, 00:45
Posty: 1699
Lokalizacja: zach.pom. ZSW

Pomógł: 124 razy

Auto: różne
Elektronika: różne
Wtryskiwacze: różne
Reduktor: różne
Dysze: różne
Pojemność: 999-1800
Moc: 45-120
Kod Nadwozia: xxxxxxx
Kod Silnika: xxxxxxx
Rok Produkcji: różne
każdy ma prawo mieć swoje zdanie.... ja tam wolę dobrze zamontować zbiornik i cieszyć się dużą pojemnością i maksymalnym przebiegiem bez czkawek..

i szczerze przyznam się do grzechu powinno się zostawiać rezerwę.. a ja wyjeżdżam gaz do końca...
dalej wyprzedzając....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Butla do jazdy na wstecznym
PostLink | Napisane: 2018-08-30, 17:42 

Dołączył(a): 2018-07-06, 19:10
Posty: 176
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 4 razy

Auto: Rover 214Si
Elektronika: Diego G3
Wtryskiwacze: valtek 3
Reduktor: kme silver
Pojemność: 1400
Moc: 103
Kod Silnika: 14k4f
Rok Produkcji: 1999
zico napisał(a):
Niektórzy po prostu jeżdżą ja p...y to im nie przeszkadza. Dziś na odcinku 30km krętej drogi 7-dmiu takich wyprzedziłem 70-konnym berlingo.



Kręta droga, podwójna ciągła, cioty jadące tylko 20 więcej niż ograniczenie i prawdziwa menszczyzna wyprzedzająca je spychając do rowu jadące z naprzeciwka samochody, do ideału brakuje tylko BolidaMłodegoWieśniaka i karyny na fotelu pasażera :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Butla do jazdy na wstecznym
PostLink | Napisane: 2018-10-07, 19:29 

Dołączył(a): 2017-05-21, 16:33
Posty: 78

Pomógł: 0 razy

Auto: Mondeo Pb
Elektronika: Holzgas :-)
Pojemność: 2.0 Pb
Rok Produkcji: 2008
Trochę w tym racji jest. Choć zdarzają się czasem prawdziwe "zawalidrogi", to zdecydowanie częściej widzę kierowców, którym "się spieszy": wypisz-wymaluj, jak z opisu kolegi Nanaba (i to własnie oni, w moim odczuciu, stwarzają zdecydowanie większe zagrożenie).

Czasem zastanawiam się, czy ktoś nie pomylił rzeczywistej jazdy autem z symulatorem wyścigów (to wyprzedzanie na decymetry, czy też wciskanie się "na styk").

Ostatnio taki jeden, w mocnym (patrząc po osiąganym przyspieszeniach) Civicu, wyprzedzał mnie z prawej strony, wciskając się potem na mój pas (do skrętu w lewo). Nie przewidziała chłopina (?), że auto przede mną zacznie gwałtownie zwalniać i wyhamowałem chyba na centymetry, przd tym i....ą (tył Civica widziałem tuż przed sobą - nawet podczas parkowania do ściany, nie podjeżdżam tak blisko).

Po tym zdarzeniu, poważnie zaczałem zastanawiać się nad rejestratorem jazdy* - gdybym nie wyhamował, to miałbym trudną pozycję do obrony.

pozdrawiam

(*) - czy zna ktoś, jakiś fajny (i mały) rejestrator jazdy, z zapisem blokowanym hasłem?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 335 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO