Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2016-11-06, 20:09 

Dołączył(a): 2013-01-17, 08:41
Posty: 46

Pomógł: 0 razy

bombelek napisał(a):
U mnie właśnie stuknęło 100 tys. na gazie. Trudów tego przebiegu nie wytrzymał niestety reduktor, tzn. po ok 90 tys. potraktowałem go zestawem naprawczym. Z pełnym sukcesem. Poza tym bez zarzutu. FFC wymieniany co 30 tys. FFL co 15 tys. - typ zmieniony na alex ultra360.
u nie brc mb 1500 po 44 tys km, nie dotrwalby do 100 tys


Załączniki:
FB_IMG_1478378154382.jpg
FB_IMG_1478378154382.jpg [ 113.95 KiB | Przeglądane 909 razy ]
FB_IMG_1478378172609.jpg
FB_IMG_1478378172609.jpg [ 110.57 KiB | Przeglądane 909 razy ]
FB_IMG_1478378184920.jpg
FB_IMG_1478378184920.jpg [ 105.69 KiB | Przeglądane 909 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2016-11-27, 10:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-02-08, 13:36
Posty: 317
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 8 razy

Auto: Avensis/Jazz
Elektronika: STAG QBoxPlus/BRC MY10
Wtryskiwacze: Barcuda/niebieskie
Reduktor: KME Tur/MB 1200
Dysze: ?/1.8
Pojemność: 1798/1350
Moc: 147/83
Kod Nadwozia: T27/GE3
Kod Silnika: 2ZR-FAE/L13A6
Rok Produkcji: 2010/2006
Przebieg na LPG około 50k, instalacja ma 5 lat, no i reduktor się wysypał.
Z tym, że poleciał dosyć gwałtownie od lekkiego problemu z odpaleniem jeszcze dwa tygodnie temu do konieczności trzykrotnego kręcenia rozrusznikiem po nocy. Auto robi głównie krótkie odcinki, temp. przełączania ustawiona na 31 stopni.
W poprzednim civicu miałem nalatane 100k i reduktor miał się dobrze, tam temp. przełączania była ustawiona na 39 stopni i może trochę dłuższe trasy robił. To tak z ciekawości.
Reduktor rozebrał się bez żadnych problemów.
Dwie godziny zajęło mi wydostanie go z auta (Honda Jazz), nie dość że był bardzo głęboko wsadzony to jeszcze monter miał try-tytki w promocji chyba.
No i będzie okazja porządnie zamocować sterownik bo był wrzucony zgodnie ze standardem BRC ;-)
A tak to wygląda (zestaw naprawczy w drodze).
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2016-11-27, 14:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 3132
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 178 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
LemonR napisał(a):
no i reduktor się wysypał.

standard


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2016-11-27, 14:25 

Dołączył(a): 2011-02-13, 19:10
Posty: 502
Lokalizacja: Wołomin

Pomógł: 61 razy

Auto: Opel ASTRA H
Elektronika: nie będzie
Wtryskiwacze: nie będzie
Reduktor: nie będzie
Dysze: nie będzie
Pojemność: 1600
Moc: 115
Kod Silnika: XER
Rok Produkcji: 2007
Po takim przebiegu i przy krótkich odcinkach to każdy wyzionie ducha ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2016-11-27, 15:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 3132
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 178 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
spinball_69 napisał(a):
Po takim przebiegu i przy krótkich odcinkach to każdy wyzionie ducha ;)


alaska ni ch.ja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2016-11-27, 15:30 

Dołączył(a): 2011-02-13, 19:10
Posty: 502
Lokalizacja: Wołomin

Pomógł: 61 razy

Auto: Opel ASTRA H
Elektronika: nie będzie
Wtryskiwacze: nie będzie
Reduktor: nie będzie
Dysze: nie będzie
Pojemność: 1600
Moc: 115
Kod Silnika: XER
Rok Produkcji: 2007
Racja, prędzej puści bąka;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2016-11-29, 11:54 

Dołączył(a): 2013-01-17, 08:41
Posty: 46

Pomógł: 0 razy

Alaski są bardziej stabilne, mam obecnie Artic i więcej wytrzyma niż MB 1500 z doświadczenia wiem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2016-11-29, 12:07 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 19372
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1116 razy

Auto: A4 / A6
Elektronika: Stag200 / Tech
Wtryskiwacze: ACW01 / 03
Reduktor: Zavoli N / S
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 1.6 / 2.6
Moc: 101 / 150
Kod Nadwozia: B5 / C4
Kod Silnika: ADP / ABC
Rok Produkcji: 1995
Dla mnie nr 1 pod wzgledem trwalosci to zavoli bez sprezynek. Tam nie ma sie co popsuc ani zabrudzic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mojemu autku stuknęło 35 tys. na gazie
PostLink | Napisane: 2016-11-29, 12:16 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23504
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 849 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Marcin L napisał(a):
Tam nie ma sie co popsuc

membrana może

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO